Oefenwedstrijden 2010-2011 - Pagina 44 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 871 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 59
 Oefenwedstrijden 2010-2011 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
DavidSeal schreef:
Nogmaals de spits die SCOORT moet spelen, en ook nogmaals, ALS dit Crispijn mocht zijn, moet hij spelen...

Crispijn zal ook alleen maar renderen naast een Depoitre die ruimte maakt..

04 Aug 2010, 17:56
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
gweninho schreef:
DavidSeal schreef:
Nogmaals de spits die SCOORT moet spelen, en ook nogmaals, ALS dit Crispijn mocht zijn, moet hij spelen...

daarmee dat hij ook kan scoren als hij niet naast depoitre staat :?

04 Aug 2010, 18:10
Freak

Leeftijd: 45
voorbijganger schreef:
Bakkie schreef:
Dani schreef:
Laten we het over één ding eens zijn : kampioen spelen is de enige (realistische) ambitie die we moeten hebben dit seizoen. Eindronde is loterij...

Eerlijk gezegd zijn we dit seizoen beter gewapend...
Als we het geluk hebben dat Depoitre-Moreels een blessurevrij seizoen tegemoet gaan en dat Crispijn zich verder kan ontwikkelen als goalgetter dan ziet het er toch niet slecht uit hoor.
Al moeten we dringend efficiënter gaan omspringen met onze doelkansen. Als we daarin slagen, dan zie ik ons wel een goede kans maken om kampioen te worden.

Hopelijk is Depoitre efficiënter dan vorig seizoen,want laat ons eerlijk zijn moest het iemand anders zijn geweest men had hem al uitgefloten,begrijp me hier niet verkeerd een spits staat er om potten te maken en niet om mee komen te verdedigen,daar hebben we niets aan.
Winnen doe je als je doelpunten maakt,als Crispijn ze er zo vlotjes blijft instampen,kan men niet anders dan hem in de ploeg te zetten voor Depoitre of Moreels.
Da gaat hier weer voor de nodige commentaar zorgen :D

ik vind da gelijk et.
Depoitre is nen klasbak. Wattem af en toe doet me nen bal is fantastisch. En hoe dat hij hem 90minuten lang geeft, is niet normaal. Maar als moest ge u enkel basseren op zijn statistieken (iemand zal die wel hebben zeker?) van gemiste opendoelkansen, dan zou ge beginnen bleiten.
Maar kom, liever enen dat hem volledig geeft en af en toe is een goalke meepikt, als enen dat staat te kamperen voor de baklijn en staat te klagen als hij genen bal krijgt. (hadden wij zo genen in de ploeg?)
Ik blijf erbij, W. Moreels op links. Sammy boem boem int punt en Depoitre op rechts, daarmee speelde iedereen naar huis. Nen goeien Hollandsen 4-3-3. Wk finalisten voor iets e :)

in geen honderd jaar, depoitre is ne spits voor ne 4-4-2 geen flankspeler.

crispijn maakt hier een aantal goals en hij gaat direct de man worden en moet volgens sommigen hier al meteen in de ploeg.

ik vind dat zever, met Moreels en Depoitre heb je een koningskoppel in huis, en die moeten alvast krediet krijgen.

Dat Depoitre menige kans mist, is inderdaad waar, maar als je zijn actieradius bekijkt en de combinatie met Wouter kan je niet anders dan tevreden zijn.

Ik heb niets tegen die Crispijn, integendeel die jongen mag gerust zijn kans krijgen, maar hij heeft in nog geen enkele competitiematch voor ons gescoord. Dus efkes wachten om die kerel nodeloos veel druk op zijn schouders te leggen. In het tussenseizoen heette het dat het verlies van Moreels desastreus zou zijn, en nu zou je hem al op de bank zetten. Efkes serieus blijven.

BVR mag gerust nog vanalles uitproberen en hopelijk staan we er meteen van match 1, en niet zoals vorig jaar.

BVR heeft overigens een traditie wat slechte starts betreft, dus hopelijk breekt hij met die traditie :EA:

04 Aug 2010, 18:17
nieuw in de eerste ploeg

Dries schreef:
gweninho schreef:
DavidSeal schreef:

daarmee dat hij ook kan scoren als hij niet naast depoitre staat :?

Crispijn kan natuurlijk scoren.
Toch nog even dit.Vorig jaar haalde Oudenaarde de topscorer van jawel Evergem Erkoc.Na twee oefenwedstrijden was men laaiend enthousiast: 'Mustapha Erkoç (ex-Evergem) vindt uitstekend zijn draai bij derdeklasser KSV Oudenaarde. In twee oefenwedstrijden scoorde hij drie potten. Blijkbaar verteert hij de overstap van een eersteprovincialer naar een derdeklasser wonderwel.'
Intussen is hij reeds verkast naar Gent-Zeehaven waar hij hoopt het wel waar te maken.
Dus toch een beetje rustig blijven.

04 Aug 2010, 18:21
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
DavidSeal schreef:
In de krant staat dat zijn VIERKANT niet werkt, hij heeft het niet over de RUIT.

Een ruit is toch een vierkant met 4 gelijke zijden :plat: ?
Na de fantastische remonte van vorig seizoen heeft bvr bij mij voldoende krediet opgebouwd. Hij is iemand die zijn vak kent en we moeten vertrouwen hebben in zijn keuze (ook al is gebleken dat het nieuw systeem nog wat problemen kent). Afspraak 18/08 tegen Deinze. Allemaal samen achter de ploeg en hun aanmoedigen, of het nu in een ruit is of ni :EA: :EA:

04 Aug 2010, 18:26
Ancien

Leeftijd: 55
Ik heb nooit gezegd dat diene of gene op de bank moet, maar een spits moet scoren, daarvoor staat hij er. Crispijn moet idd nog alles bewijzen, maar wie zegt dat hij niet dè vlotscorende spits kan worden? Debilde kwam destijds ook van provinciale he, en hij werd topscorer in eerste...dromen mag he. :) .

04 Aug 2010, 18:30
Nationale Ploeg

Voor mij hebben tot nu zowel Laurent als Wouter genoeg krediet om te starten. Na een paar wedstrijden kan er nog gewisseld worden eh

04 Aug 2010, 18:35
nieuw in de eerste ploeg

gweninho schreef:
Voor mij hebben tot nu zowel Laurent als Wouter genoeg krediet om te starten. Na een paar wedstrijden kan er nog gewisseld worden eh

Allez ze zullen blij zijn als ze dat lezen...
Ze mogen van starten van gwenhino maar dan kan het rap gaan.
Denkt hij nu echt dat Depoitre en Moreels hier gaan blijven voor op de bank te zitten? :plat: :crazy:

04 Aug 2010, 18:46
Ancien

Leeftijd: 55
dwarskijker schreef:
gweninho schreef:

Denkt hij nu echt dat Depoitre en Moreels hier gaan blijven voor op de bank te zitten? :plat: :crazy:

Ze zullen wel moeten als ze niet renderen, trouwens veel CONCRETE intresse was er nu ook niet he? Allez, shoot... :hmm:

04 Aug 2010, 19:18
Nationale Ploeg

DavidSeal schreef:
dwarskijker schreef:
gweninho schreef:

Ze zullen wel moeten als ze niet renderen, trouwens veel CONCRETE intresse was er nu ook niet he? Allez, shoot... :hmm:

Voila ze zullen inderdaad moeten.

04 Aug 2010, 19:26
nieuw in de eerste ploeg

gweninho schreef:
DavidSeal schreef:
dwarskijker schreef:

Dat is hier zeker een gevecht dat jullie voeren voor de plaats van Marc2.

04 Aug 2010, 19:34
nieuw in de eerste ploeg

dwarskijker schreef:
gweninho schreef:
DavidSeal schreef:

Dat is hier zeker een gevecht dat jullie voeren voor de plaats van Marc2.

Waarschijnlijk familie van Kiekesoepke.

04 Aug 2010, 19:41
Reserve

Leeftijd: 37
we zullen wel zien wa de trainer doet maar ik ben al blij dat het een discussie door weelde is ipv dant langs geen kant draait en geen één zen niveau haalt

crispijn werd gehaald om de groep te verbreden en druk te leggen op de 2 spitsen en tot nu toe lukt hem dat goed

04 Aug 2010, 19:43
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
El Corredor schreef:

in geen honderd jaar, depoitre is ne spits voor ne 4-4-2 geen flankspeler.

crispijn maakt hier een aantal goals en hij gaat direct de man worden en moet volgens sommigen hier al meteen in de ploeg.

ik vind dat zever, met Moreels en Depoitre heb je een koningskoppel in huis, en die moeten alvast krediet krijgen.

Dat Depoitre menige kans mist, is inderdaad waar, maar als je zijn actieradius bekijkt en de combinatie met Wouter kan je niet anders dan tevreden zijn.

Ik heb niets tegen die Crispijn, integendeel die jongen mag gerust zijn kans krijgen, maar hij heeft in nog geen enkele competitiematch voor ons gescoord. Dus efkes wachten om die kerel nodeloos veel druk op zijn schouders te leggen. In het tussenseizoen heette het dat het verlies van Moreels desastreus zou zijn, en nu zou je hem al op de bank zetten. Efkes serieus blijven.

BVR mag gerust nog vanalles uitproberen en hopelijk staan we er meteen van match 1, en niet zoals vorig jaar.

BVR heeft overigens een traditie wat slechte starts betreft, dus hopelijk breekt hij met die traditie :EA:

Voor alle duidelijkheid: ik ben verschrikkelijk content da depoitre en wouter hier zijn en die blijven voor mij alle krediet krijgen.
Maar hij mist de kansen iets te rap. De verdienste is dan weer dat hij ze blijft creeren. Of het nu minuut 1 is (we kunnen ons allemaal EA-boom herinneren zeker?) of de laatste minuut.
Sammy legt ze, naar mijn inzien er dan weer iets sneller in. Wel afgaand op de testwedstrijden, da weetek ook.
gezien de actieradius (ze staan niet te camperen voor de goal) van Depoitre en Moreels vind ik da ze beter renderen op de flank. (in nen 4-3-3 e, dus genen mid) Hij heeft er nooit gestaan dus we weten het niet. Hij kan ook gewoon iemand voorbij e, als wast maar op zijn Bolts.
Dus zeggen :'hij past er niet', vind ik nie just als hij er nooit heeft gestaan. We dachten van Flippo dat het nooit nen centrale verdediger zou zijn en da potjes absoluut niet linksback kon staan.
Enfin ja, das mijn visie erover. Of het ooit wordt toegepast of ooit zal werken, kan mij niet veel schelen, zolang da iemand ze maar binnensjot :)

04 Aug 2010, 19:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
El Corredor schreef:
Nog een jaar derde betekent de financiële doodsteek voor de club!

Dat kan best zijn maar denk je dat tweede zoveel minder kost.....integendeel!

04 Aug 2010, 20:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 871 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 59