|
|
| Pagina 46 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
El Corredor schreef: DT schreef: zwetwit schreef: dat de schuld nog oploopt tussen de twee supportersvergaderingen met enkele tienduizenden euro's, ge moogt gerust zijn dat de schuld nog oploopt, ik vroeg mij over laatst een pakje chips en kreeg als antwoord dat er geen waren, en dat het nog lang zou kunnen duren eer er zullen zijn, waarop ik vroeg, hoezo, en ik kreeg als antwoord dat er eerst nog een paar duizenden euro's moeten betaald worden aan de leverancier, het bedrag ga ik hier niet noemen, maar ik durf wel zeggen dat ik mij efkes heb moeten zetten, ik maak mij zeeer ongerust over de toekomst van deze prachtige club. Niet dat het goed is uiteraard, maar is het ooit anders geweest?? Als je een ploeg overneemt met schulden zoals Garré deed en zoals de rest achter hem deden, worden die putten alleen groter omdat je dan meestal zo ver zit dat elke schuld die je nog moet aflossen, niet meer het originele schuldbedrag is, maar door de betalingsachterstand, al een veelvoud van dat bedrag is door intresten, administratieve boetes en al de rest. En dan gaat men over tot de theorie van de communicerende vaten hé: bepaalde putten worden gevuld door andere putten te maken... Ik geloof het huidige bestuur wel als ze aangeven dat schulden worden afbetaald - ik denk dat ze dan de historische schulden bedoelen. De schuld die oploopt, zal dan eerder de nieuwe, korte termijn schuld zijn. Elke voetbalclub uit tweede en lager maakt dit mee hoor... Het feit dat het voor ons al eens fout is afgelopen in het verleden, helpt echter de zaak niet... Sorry DT, maar altijd maar verwijzen naar het verleden inzake financiën vind ik al te gemakkelijk. Goed management is niet enkel de langetermijnschulden betalen maar ook zien dat je op korte termijn bij de les bent. we hebben toch een nieuwe sponsor KIA. dat stond gisteren toch ook in dat artikel van het laatste nieuws . hoe groot of hoe klein die sponsor wel mag zijn , dat mag toch wel eens vernoemd worden op de officiële site . als ze op die supporters avond iets zeggen over de schulden zou dat van mij op de de officiële site moeten komen.de één hoort bvb 100 de andere 150 euro schulden, en tis om zeep. waarom dat wij een officiële site hebben ![]() |
| 05 Aug 2010, 18:13 |
|
|
Ancien
Wat heeft dat gelul hier over schulden enz.. eigenlijk met het onderwerp oefenwedstrijden te maken?
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 05 Aug 2010, 21:20, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Aug 2010, 18:28 |
|
|
Freak
Ja,we weten nu al langer dat (m)oppersmurf van de steward graag zuurpruimen eet en dat dieje mens geen plezier afkan,maar er komt geen stadionverbod als ik het goed begrepen heb voor dieje man.
wat heeft dat met de fandag te maken hugo? |
| 05 Aug 2010, 21:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: Ja,we weten nu al langer dat (m)oppersmurf van de steward graag zuurpruimen eet en dat dieje mens geen plezier afkan,maar er komt geen stadionverbod als ik het goed begrepen heb voor dieje man. wat heeft dat met de fandag te maken hugo? Da komt van mij en dat is gebeurd tijdens de fandag ![]() |
| 05 Aug 2010, 21:31 |
|
|
Freak
|
| 05 Aug 2010, 21:36 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachter90 schreef: waly 2 schreef: Ja,we weten nu al langer dat (m)oppersmurf van de steward graag zuurpruimen eet en dat dieje mens geen plezier afkan,maar er komt geen stadionverbod als ik het goed begrepen heb voor dieje man. wat heeft dat met de fandag te maken hugo? Da komt van mij en dat is gebeurd tijdens de fandag ![]() 't kan precies ni rap genoeg den 18de zijn, er lopen er blijkbaar beetje nerveus bij, ik geef toe, ik ook ze, laat het feest maar beginnen.............. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 05 Aug 2010, 21:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
nonkeltje schreef: Iendrachter90 schreef: waly 2 schreef: Ja,we weten nu al langer dat (m)oppersmurf van de steward graag zuurpruimen eet en dat dieje mens geen plezier afkan,maar er komt geen stadionverbod als ik het goed begrepen heb voor dieje man. wat heeft dat met de fandag te maken hugo? Da komt van mij en dat is gebeurd tijdens de fandag ![]() 't kan precies ni rap genoeg den 18de zijn, er lopen er blijkbaar beetje nerveus bij, ik geef toe, ik ook ze, laat het feest maar beginnen.............. Ik ben nochtans de kalmte zelve ![]() |
| 05 Aug 2010, 21:38 |
|
|
Freak
Hugo schreef: Wat heeft dat gelul hier over schulden enz.. eigenlijk met het onderwerp oefenwedstrijden te maken? ![]() goh ja, als iedereen altijd op jouw zever moet reageren in topics die er niets toe doen, of de 373ste belachelijkste foto van een vijs hier zet... ik wist niet waar ik dat van die schulden moest zetten dus ik zal het u in t vervolg vragen...ok? |
| 05 Aug 2010, 22:01 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor schreef: Hugo schreef: Wat heeft dat gelul hier over schulden enz.. eigenlijk met het onderwerp oefenwedstrijden te maken? ![]() goh ja, als iedereen altijd op jouw zever moet reageren in topics die er niets toe doen, of de 373ste belachelijkste foto van een vijs hier zet... ik wist niet waar ik dat van die schulden moest zetten dus ik zal het u in t vervolg vragen...ok? ![]() |
| 05 Aug 2010, 22:02 |
|
|
Junior
ik vind dat er hier er een paar redelijk noig vér over gaan met hunnen 'kritiek'. mannekes toch, geef BVR dik gelijk als hij zegt da de spelers best een beke afgeschermd zouden worden. als ze teveel naar een paar van die negatieve zagen die hier dagdagelijks hun gezeik komen plaatsen zouden luisteren peizen ze straks dat ze niet tegen nen bal kunne sjotten en dat ze de club beter opdoeken. forum = verschillende meningen geen probleem maar die gasten, aub one solution = Prozac en blijft es een paar dagen weg misschien. gaat is uitwaaien in Derremonne of on den Donk.
|
| 05 Aug 2010, 22:49 |
|
|
forumlegende |
Ajoinenfan schreef: ik vind dat er hier er een paar redelijk noig vér over gaan met hunnen 'kritiek'. mannekes toch, geef BVR dik gelijk als hij zegt da de spelers best een beke afgeschermd zouden worden. als ze teveel naar een paar van die negatieve zagen die hier dagdagelijks hun gezeik komen plaatsen zouden luisteren peizen ze straks dat ze niet tegen nen bal kunne sjotten en dat ze de club beter opdoeken. forum = verschillende meningen geen probleem maar die gasten, aub one solution = Prozac en blijft es een paar dagen weg misschien. gaat is uitwaaien in Derremonne of on den Donk. ze dood willen gaat nu ook een beetje ver e ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 05 Aug 2010, 23:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Hugo schreef: Wat heeft dat gelul hier over schulden enz.. eigenlijk met het onderwerp oefenwedstrijden te maken? ![]() goh ja, als iedereen altijd op jouw zever moet reageren in topics die er niets toe doen, of de 373ste belachelijkste foto van een vijs hier zet...ik wist niet waar ik dat van die schulden moest zetten dus ik zal het u in t vervolg vragen...ok? Voor die vijzen moet ge bij Den Onderkroiper zijn en niet bij Hugo http://www.iendracht.be/forum/viewtopic.php?f=37&t=2490&start=360 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Aug 2010, 23:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Het is een feit dat het financiele plaatje nog lang niet klopt en dat de toestand veel zorgwekkender is dan de meesten hier denken. Of dat in deze topic thuishoort of niet laat me eerlijk gezegd koud. Misschien zou ons bestuur beter klare wijn schenken en beter wat minder ambitieus zijn. De vraag is echter of de meeste supporters hier zouden kunnen omgaan met dergelijke uitingen. Als ik moet kiezen dan ga ik liever nog 10 jaar kijken in derde dan de volgende 2 jaar in tweede om dan als Dender, Moeskroen, Beveren en noem maar op te eindigen.
We kunnen alleen maar hopen dat het zo'n vaart niet loopt maar ik heb er eerlijk gezegd geen goed oog in. Misschien zie ik het allemaal te zwart in ... _________________
|
| 06 Aug 2010, 0:17 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: Hugo schreef: Wat heeft dat gelul hier over schulden enz.. eigenlijk met het onderwerp oefenwedstrijden te maken? ![]() goh ja, als iedereen altijd op jouw zever moet reageren in topics die er niets toe doen, of de 373ste belachelijkste foto van een vijs hier zet...ik wist niet waar ik dat van die schulden moest zetten dus ik zal het u in t vervolg vragen...ok? Voor die vijzen moet ge bij Den Onderkroiper zijn en niet bij Hugo http://www.iendracht.be/forum/viewtopic.php?f=37&t=2490&start=360 stuurt ze liever op nor Denjer, daar kunnen ze die vijzen goe gebruiken ![]() |
| 06 Aug 2010, 0:18 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
klodde schreef: Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: goh ja, als iedereen altijd op jouw zever moet reageren in topics die er niets toe doen, of de 373ste belachelijkste foto van een vijs hier zet...ik wist niet waar ik dat van die schulden moest zetten dus ik zal het u in t vervolg vragen...ok? Voor die vijzen moet ge bij Den Onderkroiper zijn en niet bij Hugo http://www.iendracht.be/forum/viewtopic.php?f=37&t=2490&start=360 stuurt ze liever op nor Denjer, daar kunnen ze die vijzen goe gebruiken ![]() wat zijn we weer lief voor elkaar ! ![]() |
| 06 Aug 2010, 8:22 |
|
| Pagina 46 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 59 Volgende |