|
|
| Pagina 22 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: lopershoekje
Ferm, die laatste sprint kreeg ik kippevel.
De 4x 400 bij de mannen moet toch ook eremetaal opleveren op die manier. _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Jul 2010, 12:43 |
|
|
Freak
de finale van de 400 m in Spanje gezien, ik heb twee keer moeten kijken dat het wel degelijk Kevin was die eerst over de meet kwam...
Liep al een gans jaar mindere tijden en op hét moment zo nen eindsprint inzetten... Fenomenaal. 50 meter voor de meet nog op plaats 6, en dan zo winnen. Hij geloofde het zelf niet Benieuwd wat ze op het WK waard zijn... |
| 01 Aug 2010, 21:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jan schreef: Stijn schreef: Schitterende wedstrijd... Je zag hem in de bocht wat inboeten, en vanaf dan keek iedereen naar Jonathan Borlee. Die zakt er in de laatste rechte lijn dan door, en op het moment dat je denkt dat de Belgen naast de medailles grijpen zie je Kevin met een geweldige sprint iedereen voorbijlopen. schitterend. Schitterende race! Ik vond het vooral een bizarre wedstrijd... Iedereen viel praktisch stil in de laatste rechte lijn behalve enen |
| 02 Aug 2010, 10:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
DT schreef: Jan schreef: Stijn schreef: Schitterende wedstrijd... Je zag hem in de bocht wat inboeten, en vanaf dan keek iedereen naar Jonathan Borlee. Die zakt er in de laatste rechte lijn dan door, en op het moment dat je denkt dat de Belgen naast de medailles grijpen zie je Kevin met een geweldige sprint iedereen voorbijlopen. schitterend. Schitterende race! Ik vond het vooral een bizarre wedstrijd... Iedereen viel praktisch stil in de laatste rechte lijn behalve enen Voor alle duidelijkheid: 't was geen wereldtijd, hé, hij wint omdat de anderen het niet afmaken... DE 4x400, wat een knokwedstrijd, en alweer Jonathan die er de laatste 70 meter doorzakt. Spijtig voor die man, ik dacht echt dat hij er over ging gaan, en dan ineens niks meer, en toen dacht ik, 't is niet waar hé, straks verliest hij nog de medaille waar de anderen voor geknokt hebben, maar hij had toch nog een decimeterke over, veel meer zal het niet geweest zijn... |
| 02 Aug 2010, 21:10 |
|
|
Freak
salvador schreef: DT schreef: Jan schreef: Schitterende race! Ik vond het vooral een bizarre wedstrijd... Iedereen viel praktisch stil in de laatste rechte lijn behalve enen Voor alle duidelijkheid: 't was geen wereldtijd, hé, hij wint omdat de anderen het niet afmaken... DE 4x400, wat een knokwedstrijd, en alweer Jonathan die er de laatste 70 meter doorzakt. Spijtig voor die man, ik dacht echt dat hij er over ging gaan, en dan ineens niks meer, en toen dacht ik, 't is niet waar hé, straks verliest hij nog de medaille waar de anderen voor geknokt hebben, maar hij had toch nog een decimeterke over, veel meer zal het niet geweest zijn... voor alle duidelijkheid? daar krijg ik het schijt van eerlijk gezegd. Je schrijft hier eerst enkele posts geleden dat de prestatie van K.Borlee knap is, en nu schrijf je dat hij ENKEL maar won omdat de anderen het niet konden afmaken. Dat vind ik dus regelrechte zever hé, en dan denk ik dat je de atletieknummers gewoonweg niet volgt. Die Rooney en Bingham en Djhoke zijn allemaal op papier veel sneller maar zakten één voor één door het ijs. die 45'08 als tijd die K.Borlee laat noteren is inderdaad geen wereldtijd, maar hem op deze manier tekortdoen, sorry dat kan niet. Als je ziet in wat voor een vijver Frankrijk, Spanje, Duitsland, Rusland kunnen vissen om atleten te selecteren, is deze medaille écht wel knap en top! Typisch belgisch om zo te reageren op een Europees kampioen, wees gerust, ze liggen niet dikgezaaid de medaille kanshebbers op EK's en WK's voor België. Hij is ook nog maar de derde Belg die op een EK een gouden medaille haalt hé, enkel Roelants en Lismont gingen hem voor, twee absolute wereldtoppers van vroeger. |
| 02 Aug 2010, 21:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
El Corredor schreef: salvador schreef: DT schreef: Ik vond het vooral een bizarre wedstrijd... Iedereen viel praktisch stil in de laatste rechte lijn behalve enen Voor alle duidelijkheid: 't was geen wereldtijd, hé, hij wint omdat de anderen het niet afmaken... DE 4x400, wat een knokwedstrijd, en alweer Jonathan die er de laatste 70 meter doorzakt. Spijtig voor die man, ik dacht echt dat hij er over ging gaan, en dan ineens niks meer, en toen dacht ik, 't is niet waar hé, straks verliest hij nog de medaille waar de anderen voor geknokt hebben, maar hij had toch nog een decimeterke over, veel meer zal het niet geweest zijn... voor alle duidelijkheid? daar krijg ik het schijt van eerlijk gezegd. Je schrijft hier eerst enkele posts geleden dat de prestatie van K.Borlee knap is, en nu schrijf je dat hij ENKEL maar won omdat de anderen het niet konden afmaken. Dat vind ik dus regelrechte zever hé, en dan denk ik dat je de atletieknummers gewoonweg niet volgt. Die Rooney en Bingham en Djhoke zijn allemaal op papier veel sneller maar zakten één voor één door het ijs. die 45'08 als tijd die K.Borlee laat noteren is inderdaad geen wereldtijd, maar hem op deze manier tekortdoen, sorry dat kan niet. Als je ziet in wat voor een vijver Frankrijk, Spanje, Duitsland, Rusland kunnen vissen om atleten te selecteren, is deze medaille écht wel knap en top! Typisch belgisch om zo te reageren op een Europees kampioen, wees gerust, ze liggen niet dikgezaaid de medaille kanshebbers op EK's en WK's voor België. Hij is ook nog maar de derde Belg die op een EK een gouden medaille haalt hé, enkel Roelants en Lismont gingen hem voor, twee absolute wereldtoppers van vroeger. Ge moet u niet zo kwaad maken, dat is niet goed voor je hart... Met je laatste zin heb je volledig gelijk: Lismont en en Roelants waren absolute wereldtoppers, Kevin Borlee is dat (voorlopig nog) niet... Ik vind dat hij schitterend gelopen heeft, en hij liep tegen een aantal toppers die normaal veel beter zijn. Ik weet niet of ik iets afdoe van zijn prestatie als ik zeg dat hij geen wereldtijd loopt en dat er anderen gefaald hebben (zoals je trouwens ook zelf schrijft: "ze zakten één voor één door het ijs). Ik denk dat hij zelf ook verschoot als hij in de laatste 50 meter meer dan de helft van zijn tegenstanders voorbij vloog. Dat blijft natuurlijk een prestatie en ik vind dat nog altijd schitterend, maar ik denk dat Kevin mij niet zal tegenspreken als ik zeg dat hij geen wereldtijd liep en dat anderen (waaronder zijn eigen broer) gefaald hebben. Hij niet, en hij is dan ook de terechte europese kampioen. En ik ben heel blij dat hij dat als Belg presteerde, en ik heb de Brabançonne uit volle borst en met woorden meegezongen! |
| 03 Aug 2010, 22:03 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
het feit dat het geen wereldtijd was komt omdat het de laatste rechte lijn pal wind op kop was(en geen klein windje)
en op het einde van een 400 meter zit ge morsdood dus dan speelt die wind veel meer een rol in de jongere jaren ook efkes atletiek gedaan en de 400 is echt wel het zwaarste loopnummer |
| 04 Aug 2010, 18:30 |
|
|
Miniem
Steven,
Proficiat met je overwinning vrijdag op de Steenbergjogging. 'k Was der ook bij, maar deed er wel een kleine 10 minuten langer over dan jou. Diene bergop op 't laatste is er eentje van de venijnige soort, toch na enkele rondes. En vandaag in Impe was je er ook weer bij heb ik gezien ... Mijn tijd vandaag was een dikke 53'. |
| 08 Aug 2010, 19:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Costa Alosta schreef: Steven, Proficiat met je overwinning vrijdag op de Steenbergjogging. 'k Was der ook bij, maar deed er wel een kleine 10 minuten langer over dan jou. Diene bergop op 't laatste is er eentje van de venijnige soort, toch na enkele rondes. En vandaag in Impe was je er ook weer bij heb ik gezien ... Mijn tijd vandaag was een dikke 53'. Ik passeerde daar omdat ik moest zaalvoetballen en ik heb Steven zien lopen. Ik zag hem serieus achteruit kijken en ik vermoedde al dat al de rest achter hem liep . Hoeveel km was diene jogging?Alleszins proficiat met uw overwinning, Steven. |
| 09 Aug 2010, 9:17 |
|
|
Freak
Bartos schreef: Costa Alosta schreef: Steven, Proficiat met je overwinning vrijdag op de Steenbergjogging. 'k Was der ook bij, maar deed er wel een kleine 10 minuten langer over dan jou. Diene bergop op 't laatste is er eentje van de venijnige soort, toch na enkele rondes. En vandaag in Impe was je er ook weer bij heb ik gezien ... Mijn tijd vandaag was een dikke 53'. Ik passeerde daar omdat ik moest zaalvoetballen en ik heb Steven zien lopen. Ik zag hem serieus achteruit kijken en ik vermoedde al dat al de rest achter hem liep . Hoeveel km was diene jogging?Alleszins proficiat met uw overwinning, Steven. 10,5km |
| 09 Aug 2010, 9:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Trouwens, terwijl Steven al de rest op achterstand loopt, heeft hij zelfs nog adem over om goeiendag te zeggen als hij bekende gezichten van op den Eendracht passeert
. |
| 09 Aug 2010, 9:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Heb er ook gelopen en inderdaad parcours was vrij pittig. Ben gefinisht in 45 min (en een sjiek)
|
| 09 Aug 2010, 12:03 |
|
|
Freak
chunga schreef: Heb er ook gelopen en inderdaad parcours was vrij pittig. Ben gefinisht in 45 min (en een sjiek) top 3? |
| 09 Aug 2010, 12:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
El Corredor schreef: chunga schreef: Heb er ook gelopen en inderdaad parcours was vrij pittig. Ben gefinisht in 45 min (en een sjiek) top 3? |
| 09 Aug 2010, 12:17 |
|
|
Freak
chunga schreef: El Corredor schreef: chunga schreef: Heb er ook gelopen en inderdaad parcours was vrij pittig. Ben gefinisht in 45 min (en een sjiek) top 3? had gehoord dat er dopingcontrole was van de Vlaamse Gemeenschap... ![]() |
| 09 Aug 2010, 12:25 |
|
| Pagina 22 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 41 Volgende |