Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
nonkel august schreef:
Als ik dat hier allemaal lees waren we vandaag gewoon slecht.
Het was wel 7-0 hé mannen. Ploegen als deinze temse en oudenaarde liggen er al uit tegen ploegen
die niet beter zijn als Moelingen. Wij zijn Man. United niet.
Er zijn jaren geweest dat we in de voorbereiding tegen Terjoden amper een gelijkspel haalden.
Ik zeg dat we op goeie weg zijn.

We zijn inderdaad op de goeie weg, en 'k peis dat de meeste supporters dezelfde mening zijn toegedaan. Maar dat wil niet zeggen da ge geen opmerkingen moogt geven he.
Er was veel goeds te zien vandaag, maar ook nog veel slordigheden. En 't is niet omda ge met 7-0 wint van nen 1ste provincialer da ge de negatieve punten hier op 't forum ni moogt noemen he. 't Is en blijft een forum en daarop kan iedereen zijn mening kwijt. Als ge hier alles leest dan hebben de meeste mensen toch ongeveer dezelfde wedstrijd gezien...
Zondag krijgen we met Woluwe-Zaventem een echte waardmeter. Dan zullen we meer weten wat we waard zijn. En of we ze met 0-7 verslaan of met 1-0 den boot ingaan, er zullen altijd positieve en negatieve elementen in de match geweest zijn, en ik heb er geen probleem mee dat ze hier vernoemd worden. Daarvoor is het immers een forum.

We zien wel waar we komen, maar opnief een matchke tegen nen eersteklasser zou leuk zijn :banana:

08 Aug 2010, 22:28
nieuw in de eerste ploeg

ik vond Van Damme vooral de ene slechte pass na de andere geven. Ons middenveld gaf mij weer geen deftige indruk, een eersteprovincialer is geen waardemeter. Een logische én verdiende overwinning, dat moge duidelijk zijn. Maar vlot combinatievoetbal? Nog te weinig of niet gezien.

ik vrees een beetje dat ons middenveld gaat overlopen worden.
De keuze kestens-De Schutter vind ik vreemd bij aanwezigheid van de onaantastbaar gewane Brecht Moreels.

Depoitre kon ook nog een goal of twee meer gemaakt hebben, hij laat toch heel veel makkelijke goals liggen. Voorts een beauty gezien van Podevijn, die viel trouwens goed in.

Van de rechtse kant komt met De Castro wel gevaar uit, maar die Ringoot, mij overtuigde hij nog niet.

Vandaag ook zoveel slechte controles (ons plein is overigens een regelrechte ramp), weinig goede passes van hem[/quote]

Blijkbaar gaat de trainer met B Moreels een Seminckske doen.Of dat verstandig is zal nog moeten blijken.
Ringoot is een goede verdediger maar zijn uitvoetballen is inderdaad bijzonder zwak.
En Denijs is een zeker geen spits dat is me nu toch wel duidelijk.
Cousin mist duidelijk de snelheid van een Podevijn.
Dat projekt om eigen jeugd in te schakelen in de eerste ploeg draait op niets uit.De Vidts en co zullen pas in aanmerking komen voor het eerste ploeg als de Mexicaanse griep hier uitbreekt.Spelers die je enkel nodig hebt voor collectieve vervangingen zeg je beter de waarheid en laat je vertrekken.

09 Aug 2010, 6:59
Nationale Ploeg

Enkel Denys kon mij vandaag niet echt bekoren.

En dat we Depoitre en Wouter Moreels hier hebben kunnen houden, dat vind ik ongelooflijk. Merci bestuur.

09 Aug 2010, 7:22
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
dwarskijker schreef:
Blijkbaar gaat de trainer met B Moreels een Seminckske doen.Of dat verstandig is zal nog moeten blijken.
Ringoot is een goede verdediger maar zijn uitvoetballen is inderdaad bijzonder zwak.
En Denijs is een zeker geen spits dat is me nu toch wel duidelijk.
Cousin mist duidelijk de snelheid van een Podevijn.
Dat projekt om eigen jeugd in te schakelen in de eerste ploeg draait op niets uit.De Vidts en co zullen pas in aanmerking komen voor het eerste ploeg als de Mexicaanse griep hier uitbreekt.Spelers die je enkel nodig hebt voor collectieve vervangingen zeg je beter de waarheid en laat je vertrekken.

Amaai, nen echten dwarskijker precies. Op basis van 1 wedstrijd meteen zo een analyse. Niet slecht.
'Een seminckske doen'? Seminck speelde amper nog mee. Misschien had je het gemist, maar Brecht heeft nog een halfuur ofzo meegespeeld.
Ik ben ook voorstander om de jeugd zoveel mogelijk in te schakelen. Maar er moet dan wel kwaliteit inzitten dat beter is dan uw huidige basisspelers. Het middenveld wordt nu al overspoeld volgens sommigen. Met nen Devidts vind ik dit persoonlijk niet echt beter worden.
Als je hen de waarheid moet zeggen, is dat ze keihard moeten blijven trainen om in aanmerking te komen om een basisplek te veroveren bij het a-team. Er zit potentieel in, maar geen enkele 3de klasser zou die mannen nu op de bank zetten of in de basisploeg.
Want ik ben eens benieuwd wat de reactie zou zijn moesten er 2 jeugdspelers opstaan die de ene slechte pass na de andere geven. BVR zijn liedje zal snel uitgezongen zijn dan, als ge al hoort hoe men nu tekeer gaat tegen 'gevestigde waarden' als Van Damme etc..

09 Aug 2010, 8:43
Ancien

Ook een hele goeie De Schutter gezien gisteren.
Ik vond dat hij die penalty zou mogen nemen hebben, tzou een mooi verjaardagskadoken geweest zijn.

Ik ben blij dat ik in de K sta tijdens competitie, tzou anders dikwijls slecht aflopen daar in de zittribune.
Na 5 minuten begon er daar al enen te roepen wanneer ze ne keer gingen voetballen, om maar één voorbeeld te noemen.

09 Aug 2010, 8:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
voorbijganger schreef:
'Een seminckske doen'? Seminck speelde amper nog mee. Misschien had je het gemist, maar Brecht heeft nog een halfuur ofzo meegespeeld.

Mja, tis toch op zijn minst opmerkelijk te noemen dat nu zelfs al Kestens centraal achterin de voorkeur krijgt op de vorig seizoen nog onaantastbare Brecht Moreels. Bovendien speelde Brecht Moreels vorig seizoen toch gewoon een heel goed seizoen, terwijl het nu al snel duidelijk was dat in de matchen waar de trainer met zijn basiself begon er geen plaats was voor Brecht Moreels. Ik persoonlijk ben nog altijd voorstander van een verdediging met Brecht Moreels en Filipovic centraal, De Castro back rechts en De Schutter back links. Ok, Niels speelt er inderdaad niet graag, maar ik vind hem wel ne veel betere back dan Ringoot en met de huidige spelers vind ik het de sterkst mogelijke verdediging die we kunnen opstellen. Maar ok, den trainer beslist en als we der binnen anderhalve week Deinze mee kloppen zal hij wel gelijk hebben zeker. Ik hoop gewoon dat hij zich niet beklaagt dat hij perse wil vervangen wat vorig seizoen nog zo goed werkte.

09 Aug 2010, 9:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
En het erge van de zaak is dat Seminck weg moest omdat Brecht Moreels hem uit de ploeg heeft verdrongen...

09 Aug 2010, 9:17
Freak

Leeftijd: 45
Bartos schreef:
voorbijganger schreef:

Mja, tis toch op zijn minst opmerkelijk te noemen dat nu zelfs al Kestens centraal achterin de voorkeur krijgt op de vorig seizoen nog onaantastbare Brecht Moreels. Bovendien speelde Brecht Moreels vorig seizoen toch gewoon een heel goed seizoen, terwijl het nu al snel duidelijk was dat in de matchen waar de trainer met zijn basiself begon er geen plaats was voor Brecht Moreels. Ik persoonlijk ben nog altijd voorstander van een verdediging met Brecht Moreels en Filipovic centraal, De Castro back rechts en De Schutter back links. Ok, Niels speelt er inderdaad niet graag, maar ik vind hem wel ne veel betere back dan Ringoot en met de huidige spelers vind ik het de sterkst mogelijke verdediging die we kunnen opstellen. Maar ok, den trainer beslist en als we der binnen anderhalve week Deinze mee kloppen zal hij wel gelijk hebben zeker. Ik hoop gewoon dat hij zich niet beklaagt dat hij perse wil vervangen wat vorig seizoen nog zo goed werkte.

(y) :worship:

09 Aug 2010, 9:47
Freak

Leeftijd: 35
elfahem schreef:
En het erge van de zaak is dat Seminck weg moest omdat Brecht Moreels hem uit de ploeg heeft verdrongen...

De officiele uitleg was toch dat ze delclef al gekocht hadden?En die zit niet eens bij de kern als iedereen fit is.

09 Aug 2010, 10:10
Junior

Misschien gaat ons bestuur wel een poging doen om het thuisvoordeel af te kopen van Woluwe-Zaventem.
Als die mannen zondag maar 500 toeschouwers verwachten moet dat lukken.

09 Aug 2010, 13:23
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
De black en white legt een bus in. Je kan nu al inschrijven.
Onze eerste verplaatsing komt eraan !!!
:EA: :EA: :EA:

09 Aug 2010, 14:04
Freak

iendrachtlovers schreef:
De black en white legt een bus in. Je kan nu al inschrijven.
Onze eerste verplaatsing komt eraan !!!
:EA: :EA: :EA:

En alswe dan toch nog thuis spelen ,stappen we op en rijden we gwn het rondpunt is rond é :D
En alswe dan toch bezig zijn er zijn genoeg frituren in de buurt dat kunnen we ook nog is doen.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 09 Aug 2010, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Aug 2010, 14:08
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
Goed gedacht, dat is ook sfeer.
:juij:

09 Aug 2010, 14:14
Scholier

Bartos schreef:
voorbijganger schreef:

Wie zegt dat Kestens de voorkeur gaat krijgen op Moreels? Ook al was het voor de beker, het zijn toch nog altijd een soort voorbereidingsmatchen. Een ideale manier om eens uit te testen hoe het duo Kestens - De Schutter het doet. Meer niet volgens mij. Trouwens Kestens heeft nog niet veel speelminuten gekregen in de basisploeg. En wat mij betreft gaan ze daar op de centrale verdedigerspositie toch moet rekening houden met hem want hij doet het daar niet slecht. BVR zal wel starten met De Schutter - Filipovic. Onze sterkte zal zijn dat veel spelers polyvalent zijn en op andere posities kunnen worden uitgespeeld zonder dat je je ploeg verzwakt.

09 Aug 2010, 14:32
Freak

Wannes schreef:
Bartos schreef:
voorbijganger schreef:

Wie zegt dat Kestens de voorkeur gaat krijgen op Moreels? Ook al was het voor de beker, het zijn toch nog altijd een soort voorbereidingsmatchen. Een ideale manier om eens uit te testen hoe het duo Kestens - De Schutter het doet. Meer niet volgens mij. Trouwens Kestens heeft nog niet veel speelminuten gekregen in de basisploeg. En wat mij betreft gaan ze daar op de centrale verdedigerspositie toch moet rekening houden met hem want hij doet het daar niet slecht. BVR zal wel starten met De Schutter - Filipovic. Onze sterkte zal zijn dat veel spelers polyvalent zijn en op andere posities kunnen worden uitgespeeld zonder dat je je ploeg verzwakt.

Sommigen zijn hier wel ongelooflyk hypocriet,vorig jaar klagen dat moreels speelde en nu gaan ze klagen dat hij niet speelt.Kestens heeft op de 30minuten die hij net als b.moreels altijd mocht spelen beter gepresteerd zkr en daarom verving hij de geschorste filipovic,de kans is groot dat ze volgende week alle 2naast de selectie vallen als crispyn terugkomt en w.moreels fit is.of zijn er hier voorstanders van never change a winning team die dat ook willen toepassen op filipovic?

09 Aug 2010, 14:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 200