|
|
| Pagina 23 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: lopershoekje
Bomber schreef: Ik loop nu al 3 weken 3 keer per week in den osbroek. Eerste 2 weken gewoon den toer van 2,7 km vorige week diejen toer 2 keer + nog eens rond de voetbalvelden zodanek in totaal aan iets van een 6 km kom. Iemand van de experts hier die enig idee heeft wat een respectabele tijd zou zijn? 6km lopen in rustig tempo, tijd dan 36 minuten, das tegen 10 kilometer per uur. bij dit tempo zou je rustig met iemand nog moeten kunnen babbelen. rustig opbouwen is het devies, en zeker niet denken dat je keihard moet lopen om basisconditie te kweken. Het tegendeel is immers waar. |
| 09 Aug 2010, 13:15 |
|
|
Freak
Bomber schreef: El Corredor schreef: Bomber schreef: Ik loop nu al 3 weken 3 keer per week in den osbroek. Eerste 2 weken gewoon den toer van 2,7 km vorige week diejen toer 2 keer + nog eens rond de voetbalvelden zodanek in totaal aan iets van een 6 km kom. Iemand van de experts hier die enig idee heeft wat een respectabele tijd zou zijn? 6km lopen in rustig tempo, tijd dan 36 minuten, das tegen 10 kilometer per uur. bij dit tempo zou je rustig met iemand nog moeten kunnen babbelen. rustig opbouwen is het devies, en zeker niet denken dat je keihard moet lopen om basisconditie te kweken. Het tegendeel is immers waar. Ah ok, want ik loop wel sneller, vanaf morgen ga ik het eens timen, maar tzal zeker een pak minder dan 36 min geweest zijn. Dat babbelen was er dan wel niet bij, verre van zelfs Merci edit: over dat babbelen: Den eerste of tweede keer dat ik daar liep, was ik aant afzien/sterven, terwijl er mij daar 2 40-plussers rustig converserend voorbij staken, dan zinkt de moed even id schoenen :) daar moet ge u geen fluit van aantrekken hé, ieder zijn niveau is verschillend. Als mijnen gebuur van 56 mij haast tijdens een marathon,kan hij onderweg nog zijn memoires schrijven ![]() |
| 09 Aug 2010, 13:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: Bomber schreef: El Corredor schreef: 6km lopen in rustig tempo, tijd dan 36 minuten, das tegen 10 kilometer per uur. bij dit tempo zou je rustig met iemand nog moeten kunnen babbelen. rustig opbouwen is het devies, en zeker niet denken dat je keihard moet lopen om basisconditie te kweken. Het tegendeel is immers waar. Ah ok, want ik loop wel sneller, vanaf morgen ga ik het eens timen, maar tzal zeker een pak minder dan 36 min geweest zijn. Dat babbelen was er dan wel niet bij, verre van zelfs Merci edit: over dat babbelen: Den eerste of tweede keer dat ik daar liep, was ik aant afzien/sterven, terwijl er mij daar 2 40-plussers rustig converserend voorbij staken, dan zinkt de moed even id schoenen :) daar moet ge u geen fluit van aantrekken hé, ieder zijn niveau is verschillend. Als mijnen gebuur van 56 mij haast tijdens een marathon,kan hij onderweg nog zijn memoires schrijven ![]() De Meganck gaat in Eindhoven voor 2hr35,loop jij ook in Eindhoven corredor? _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Aug 2010, 15:20 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: El Corredor schreef: Bomber schreef: Ah ok, want ik loop wel sneller, vanaf morgen ga ik het eens timen, maar tzal zeker een pak minder dan 36 min geweest zijn. Dat babbelen was er dan wel niet bij, verre van zelfs Merci edit: over dat babbelen: Den eerste of tweede keer dat ik daar liep, was ik aant afzien/sterven, terwijl er mij daar 2 40-plussers rustig converserend voorbij staken, dan zinkt de moed even id schoenen :) daar moet ge u geen fluit van aantrekken hé, ieder zijn niveau is verschillend. Als mijnen gebuur van 56 mij haast tijdens een marathon,kan hij onderweg nog zijn memoires schrijven ![]() De Meganck gaat in Eindhoven voor 2hr35,loop jij ook in Eindhoven corredor? nee, ik heb mij op het triathlon gestort . Zou wel kunnen dat ik een weekendje Eindhoven boek, toevallig... Megancksken zijn grafiek van vorig jaar in Eindhoven, één rechte lijn! Das pas constant lopen. |
| 09 Aug 2010, 15:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: El Corredor schreef: daar moet ge u geen fluit van aantrekken hé, ieder zijn niveau is verschillend. Als mijnen gebuur van 56 mij haast tijdens een marathon,kan hij onderweg nog zijn memoires schrijven ![]() De Meganck gaat in Eindhoven voor 2hr35,loop jij ook in Eindhoven corredor? nee, ik heb mij op het triathlon gestort . Zou wel kunnen dat ik een weekendje Eindhoven boek, toevallig... Megancksken zijn grafiek van vorig jaar in Eindhoven, één rechte lijn! Das pas constant lopen. Dan zal ik je daar tegen het lijf lopen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Aug 2010, 16:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: El Corredor schreef: daar moet ge u geen fluit van aantrekken hé, ieder zijn niveau is verschillend. Als mijnen gebuur van 56 mij haast tijdens een marathon,kan hij onderweg nog zijn memoires schrijven ![]() De Meganck gaat in Eindhoven voor 2hr35,loop jij ook in Eindhoven corredor? nee, ik heb mij op het triathlon gestort :banana: . Zou wel kunnen dat ik een weekendje Eindhoven boek, toevallig... Megancksken zijn grafiek van vorig jaar in Eindhoven, één rechte lijn! Das pas constant lopen. Van 't weekend had ge da wel ietsken te letterlijk gepakt moenek zeggen. |
| 09 Aug 2010, 20:57 |
|
|
Freak
elfahem schreef: El Corredor schreef: Bakkie schreef: De Meganck gaat in Eindhoven voor 2hr35,loop jij ook in Eindhoven corredor? nee, ik heb mij op het triathlon gestort :banana: . Zou wel kunnen dat ik een weekendje Eindhoven boek, toevallig... Megancksken zijn grafiek van vorig jaar in Eindhoven, één rechte lijn! Das pas constant lopen. Van 't weekend had ge da wel ietsken te letterlijk gepakt moenek zeggen. mmhh. er staat nochtans "op het triathlon gestort" en niet "op het asfalt" ![]() |
| 09 Aug 2010, 21:03 |
|
|
Miniem
chunga schreef: Heb er ook gelopen en inderdaad parcours was vrij pittig. Ben gefinisht in 45 min (en een sjiek) Allé, dan kwam je net achter mij (45:14). Mijn sjiek was iets platter Gisteren in Impe was 't ook in orde. De eerste ronde hebben ze ons de verkeerde kant opgestuurd. Resultaat: eerste ronde was 500m minder lang dan voorzien. En records dat er daar werden gelopen ... ![]() |
| 09 Aug 2010, 23:05 |
|
|
Miniem
Bomber schreef: Ik loop nu al 3 weken 3 keer per week in den osbroek. Eerste 2 weken gewoon den toer van 2,7 km vorige week diejen toer 2 keer + nog eens rond de voetbalvelden zodanek in totaal aan iets van een 6 km kom. Iemand van de experts hier die enig idee heeft wat een respectabele tijd zou zijn? Om het aantal toerkes te vermijden, is mijn parcours meestal: park + rond voetbalterrein kant park + voetbalterrein kant osbroek + dreef + osbroek (kortom alles wat er te lopen valt daar) en dan kom je aan een dikke 6 km. Zo 2 à 3 touren en je hebt een mooie afstand + 't is toch ook wat gevarieerd. |
| 09 Aug 2010, 23:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Een dikke proficiat
Het moet niet steeds Den Onderkoiper zijn die op paparazzijacht gaat ![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Aug 2010, 14:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Een dikke proficiat Het moet niet steeds Den Onderkoiper zijn die op paparazzijacht gaat ![]() ![]() Voor dienen enen lijkt het een makkie, nog efkes sms'en tijdens de 100 km ![]() |
| 15 Aug 2010, 14:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Hela Onderkroiper ... mijn vrouw is ook iendrachtsupporter, zelle!
VIER Iendrachtsupporters dus. Vijf eigenlijk, want ze bij mijn vrouw en die gast met zijn t-shirt liepen nog iemand bij die elke week komt kijken. |
| 16 Aug 2010, 12:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Fillou schreef: Hela Onderkroiper ... mijn vrouw is ook iendrachtsupporter, zelle! VIER Iendrachtsupporters dus. Vijf eigenlijk, want ze bij mijn vrouw en die gast met zijn t-shirt liepen nog iemand bij die elke week komt kijken. Ik ben voortgegaan op de gegevens die ik toegestuurd kreeg namelijk 3 Iendrachtsupporters.Volgend jaar alle deelnemende Iendrachters en sympathysanten een wit-zwart sjaaltje aandoen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Aug 2010, 13:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Fillou schreef: Hela Onderkroiper ... mijn vrouw is ook iendrachtsupporter, zelle! VIER Iendrachtsupporters dus. Vijf eigenlijk, want ze bij mijn vrouw en die gast met zijn t-shirt liepen nog iemand bij die elke week komt kijken. Ik ben voortgegaan op de gegevens die ik toegestuurd kreeg namelijk 3 Iendrachtsupporters.Volgend jaar alle deelnemende Iendrachters en sympathysanten een wit-zwart sjaaltje aandoen ![]() Onderkroiper, Tegen volgend jaar maak je voor iedere Iendracht-fan die meedoet aan de Dodentocht een badge, dan zien we niemand meer over hoofd. btw Vrijdag liepen er in Bornem nog met een Iendracht-training, maar ik denk dat die tot de categorie van toeschouwers hoorden. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 17 Aug 2010, 14:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gruunwit schreef: Onderkroiper, Tegen volgend jaar maak je voor iedere Iendracht-fan die meedoet aan de Dodentocht een badge, dan zien we niemand meer over hoofd. Ik zie hem da nog doen hé ![]() |
| 17 Aug 2010, 21:57 |
|
| Pagina 23 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 41 Volgende |