|
|
| Pagina 10 van 21 |
[ 306 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 19 Mei 2005, 12:57 Berichten: 43 |
Stijn schreef: [..] En zo kunnen we nog uren verder ![]() .......... |
| 25 Mei 2005, 14:19 |
|
![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:35 Berichten: 6 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: [..] En zo kunnen we nog uren verder ![]() ja idd ... hoelang is het geleden dat 1 van al die 'beste denderstreekploegen' in eerste stond ... of vierde eindigde of europees speelde? hoe lang is het geleden dat die zelfde denderstreekwereldploegen eens een forum hadden dat het langer als enkele weken volhield? hoelang is het geleden dat ze eens 5 jaar aan een stuk NIET fusioneerden ........... uren zegde gij ? dagen en weken zeg ik _________________ bericht aan john en peter: got eir achter ne zak meirbollen en speltj dormee ewa mor aaft eir fikken af van ons ploeg |
| 25 Mei 2005, 14:35 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
bawa schreef: Hieronder een lijst met de spelers die al getekend hebben bij FCV Dender EH : ... ... allé nu zeker nie om te zagen hé, maar da is nu toch ook nie de ploeg waar zogezegd de ambities afdruipen (als ge de bezielers van de fusieploeg moogt geloven) 't is een goei ploeg hé, alleszins iets beter dan d'ons, maar zo ambitieus ziet verbr dender er toch nie uit _________________ es da ier e fistjen... |
| 25 Mei 2005, 15:23 |
|
|
boris clitoris schreef: [..] allé nu zeker nie om te zagen hé, maar da is nu toch ook nie de ploeg waar zogezegd de ambities afdruipen (als ge de bezielers van de fusieploeg moogt geloven) 't is een goei ploeg hé, alleszins iets beter dan d'ons, maar zo ambitieus ziet verbr dender er toch nie uit Ons ploegske dit seizoen niet zien spelen zeker. We hadden dan ook altijd een probleem. De afwerking. Ik vind dat we sterker voor de dag komen. Wat het op het plein zal brengen moeten we afwachten, maar het ziet er in elk geval goed uit. |
| 26 Mei 2005, 8:07 |
|
|
forumlegende
Ons ploeg ni zien spelen zeker! Hadden wij nen afwerker gehad we waren momenteel d'eindronde on 't spelen!
![]() |
| 26 Mei 2005, 20:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
tympanum2 schreef: Ons ploeg ni zien spelen zeker! Hadden wij nen afwerker gehad we waren momenteel d'eindronde on 't spelen! ![]() Tis toch leuk als we er nog mee kunnen lachen eh ![]() _________________
|
| 26 Mei 2005, 20:37 |
|
|
tympanum2 schreef: Ons ploeg ni zien spelen zeker! Hadden wij nen afwerker gehad we waren momenteel d'eindronde on 't spelen! ![]() In het begin van het seizoen werd jullie voorgehouden dat jullie zeker een eindronde ging spelen. Alleen werd niet vermeld dewelke. Je ziet waar je geeindigd bent. ![]() |
| 27 Mei 2005, 11:56 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
bawa schreef: [..] In het begin van het seizoen werd jullie voorgehouden dat jullie zeker een eindronde ging spelen. Alleen werd niet vermeld dewelke. Je ziet waar je geeindigd bent. ![]() geen deja vu dan? wat is fc daknam (of hoe noemet daar) toch een goei ploeg... |
| 27 Mei 2005, 13:15 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06 Berichten: 349 Leeftijd: 43 |
OK, nu is de maat vol....gaan ze in denderleeuw op het gastenboek elk bericht van een ea-supporter gaan verwijderen....
INCLUSIEF de berichten waar niet in gescholden werd of niemand uitgemaakt werd....
Dit is erover.....jullie wel bij ons, wij niet bij jullie.....moderators, smijt die van denderleeuw dan ook maar van ons forum.... Een ontgoochelend voetballiefhebber _________________ Oilsjt, de stad van mèn....... |
| 27 Mei 2005, 16:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer
dawoef schreef: OK, nu is de maat vol....gaan ze in denderleeuw op het gastenboek elk bericht van een ea-supporter gaan verwijderen.... INCLUSIEF de berichten waar niet in gescholden werd of niemand uitgemaakt werd....Dit is erover.....jullie wel bij ons, wij niet bij jullie.....moderators, smijt die van denderleeuw dan ook maar van ons forum.... Een ontgoochelend voetballiefhebber bawa is den eersten, en anderen zullen zeker volgen bij Denderleeuw gezever in EA topics of gescheld. |
| 28 Mei 2005, 8:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik denk dat de supporters van FCV Dender EH zich toch nog eens moeten bevragen waar er volgend seizoen gespeeld wordt, kwestie van niet aan het verkeerde stadion te staan. Wie op de site van de KBVB eens de adressen opzoekt van de clubs en hun terreinen ziet dat men voor het terrein van de eerste ploeg van FCV Dender EH het adres van den Deysel in Atom geeft
. Zonder hunne weet hun stadion afgekeurd ? |
| 13 Jun 2005, 11:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
dawoef schreef: OK, nu is de maat vol....gaan ze in denderleeuw op het gastenboek elk bericht van een ea-supporter gaan verwijderen.... INCLUSIEF de berichten waar niet in gescholden werd of niemand uitgemaakt werd....Dit is erover.....jullie wel bij ons, wij niet bij jullie.....moderators, smijt die van denderleeuw dan ook maar van ons forum.... Een ontgoochelend voetballiefhebber Daar zit ik ook al lang op te wachten zenne!! ![]() _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 13 Jun 2005, 13:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jongens jongens, ge moet eens gaan lezen op het gastenboek van Denderleeuw, ik denk niet dat er daar veel zitten die mentaal geschikt zijn om vrij rond te lopen. Ze klappen ginder zelfs al dat we omgekocht hebben en zouden moeten degraderen naar vierde
. Trouwens, elke scheet van nen Eendrachtfan wordt daar stante pede gewist, maar die mannen zitten ons daar uit te kakken dat het werkelijk gene naam heeft (vergeleken daarbij werden de FCD-fans hier op handen gedragen) en er gebeurt niks. Nog een chance dat ge bij de meesten echt wel hoort dat het van pure dommigheid is dat ze zulke onzin uitkramen, anders zou ne mens er zich nog zorgen in maken .
Ze noemen ons trouwens de schande van de Denderstreek. Ja, ze emmen gelijk, veel beter een club die alle kleinere clubs uit de streek verslindt en zich als een parasiet door het voetballandschap beweegt. Trouwens, wij zijn nog altijd beter af, ons ploeg bestaat nog altijd .
Dit alles dus eventjes terzijde, na het lezen van zoveel onzin moest het me eventjes van het hart . |
| 23 Jun 2005, 14:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik heb het ook gelezen.
Het is vooral een schande dat iedere post van een aalstenaar daar gewoon gewist wordt, terwijl die van denderleeuw gewoon mogen zeggen wat ze willen, hoe gortig of onwaar het ook maar is. En dan durven mannen, euh kinderen, gelijk bawa hier wat kreften dat ze onheus behandeld worden. Ik heb hem daar nog niet horen kreften over de onredelijkheid. |
| 23 Jun 2005, 15:02 |
|
|
Ik ben daar blijkbaar zelfs geband
!!! Op een drietal berichten, allen gewist, waarin ik nooit ofte nimmer uitdaagde en nooit een scheldwoord gebruikte, waarin ik eigenlijk juist met Nuri een discussie voerde en die er ook redelijk uitklapte, ben ik daar dus geband. Ik vermoed dat het wel enkel en alleen zal zijn omwille van mijn favoriete ploeg. |
| 23 Jun 2005, 15:12 |
|
| Pagina 10 van 21 |
[ 306 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 21 Volgende |