Rode Duivels - Pagina 110 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 108 109 110 111 112 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Bericht Re: Rode Duivels
Morgen spelen onze rode duivels nog ens een oefenmatch tegen finland. De opstelling:

Voor de positie van keeper kiest Leekens voor Logan Bailly, die daarmee de voorkeur krijgt op Jean-François Gillet. Voor zijn achterlijn kiest Leekens voor Guillaume Gillet op rechts, met daarnaast Vincent Kompany en Arsenal-verdediger Thomas Vermaelen. Nicolas Lombaerts moet ervoor zorgen dat onze linkerflank goed bewaakt blijft.

De bondscoach kiest voor drie middenvelders en drie aanvallers. Het middenveld wordt bevolkt door Ajacied Jan Vertonghen, Axel Witsel en Jelle Van Damme. Eden Hazard, Christian Benteke en - verrassend - de sensatie van het voorbije voetbalweekend, Kevin de Bruyne, moeten voor de doelpunten zorgen.

Eerder werd al bekend dat Anderlechts Romelu Lukaku morgen zal invallen.

Ik vind dat eigelijk wel een sterke ploeg (als ge benteke vervangt door lukaku). Eindelijk Vermaelen centraal achterin ipv linksback en jelle van damme en vertonghen int middenveld voor power. Ik zou mss Defour laten spele ipv witsel ma das dan weer mijn voorkeur

10 Aug 2010, 18:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
ajoin_bart schreef:
Morgen spelen onze rode duivels nog ens een oefenmatch tegen finland. De opstelling:

Voor de positie van keeper kiest Leekens voor Logan Bailly, die daarmee de voorkeur krijgt op Jean-François Gillet. Voor zijn achterlijn kiest Leekens voor Guillaume Gillet op rechts, met daarnaast Vincent Kompany en Arsenal-verdediger Thomas Vermaelen. Nicolas Lombaerts moet ervoor zorgen dat onze linkerflank goed bewaakt blijft.

De bondscoach kiest voor drie middenvelders en drie aanvallers. Het middenveld wordt bevolkt door Ajacied Jan Vertonghen, Axel Witsel en Jelle Van Damme. Eden Hazard, Christian Benteke en - verrassend - de sensatie van het voorbije voetbalweekend, Kevin de Bruyne, moeten voor de doelpunten zorgen.

Eerder werd al bekend dat Anderlechts Romelu Lukaku morgen zal invallen.

Ik vind dat eigelijk wel een sterke ploeg (als ge benteke vervangt door lukaku). Eindelijk Vermaelen centraal achterin ipv linksback en jelle van damme en vertonghen int middenveld voor power. Ik zou mss Defour laten spele ipv witsel ma das dan weer mijn voorkeur

Ik mis wel Defour

10 Aug 2010, 19:00
Freak

ze waren weer sterk vandaag. :D

11 Aug 2010, 21:26
Ancien

Leeftijd: 65
waly 2 schreef:

Ik heb het niet gezien (ontieglijk vroeg, ik was nog aan het werken), maar liever nu met de 2 voetjes op de grond gezet worden dan gaan zweven en neersmakken tegen Duitsland.
Nu niet dat ze nu tegen Duitsland gewonnen spel hebben, maar de kans dat ze iets neerzetten is volgens mij een beetje gestegen (van 10 naar 20% zowat...).

11 Aug 2010, 21:55
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
waly 2 schreef:

IN-DRUK-WEK-KEND! :D

11 Aug 2010, 22:18
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Pffff, het is om ambetant van te worden.
Al jaren is het niets anders dan talent hier, talent daar,... Maar als die talenten dan in één ploeg staan draait er niets.

Wat ik wel vindt is dat men de spelers zo veel mogelijk op de positie moet uitspelen die ze gewend zijn bij hun club.
Het is nu toch wel duidelijk dat al die positiewissels het alleen maar erger maken.

12 Aug 2010, 8:30
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
salvador schreef:
waly 2 schreef:

Ik heb het niet gezien (ontieglijk vroeg, ik was nog aan het werken), maar liever nu met de 2 voetjes op de grond gezet worden dan gaan zweven en neersmakken tegen Duitsland.
Nu niet dat ze nu tegen Duitsland gewonnen spel hebben, maar de kans dat ze iets neerzetten is volgens mij een beetje gestegen (van 10 naar 20% zowat...).

Kheb den 2de helft kunnen zien en daarin waren de Belgen toch de betere ploeg, maar echt kansen afdwingen lukt niet, de laatste pass is steeds te zwak.
Ene speler viel weer op en dat was Eden Hazard, in bepaalde acties steeds 2 à 3 man bezighouden, zalige speler!

12 Aug 2010, 9:38
forumlegende

Hazard was de beste man op het veld maar rendement : 0,0 ...

12 Aug 2010, 9:48
Junior

Ik kan jullie verzekeren als De Castro en Ringoot zo slecht uitverdedigen als Gillet en Lombaerts
dan zal er nogal nen doemp opgaan in de tribunes van het PC-stadion.

12 Aug 2010, 10:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:

Hij kan der moeilijk elke keer zeven dribbelen en hem dan zelf binnenshotten hé. Als uw ploegmaats elke keer den bal kwijtspelen als ze hem van u gekregen hebben, is het moeilijk om rendement te halen.

12 Aug 2010, 10:14
Miniem

Bartos schreef:
Dani schreef:

Hij kan der moeilijk elke keer zeven dribbelen en hem dan zelf binnenshotten hé. Als uw ploegmaats elke keer den bal kwijtspelen als ze hem van u gekregen hebben, is het moeilijk om rendement te halen.

Als wij zo gaan spelen tegen Duitsland, met die mentaliteit...en met deze spelers ..wij hebben niets beter ...ACHTUNG....DAN GEHTS LOSS...

12 Aug 2010, 13:47
forumlegende

Hazard 's acties waren fenomenaal maar de laatste pass was toch steeds slecht.
Laat nu net dat het belangrijkste zijn in voetbal. Soit, het is en blijft typisch Belgisch : véél talent maar net niet goed genoeg.

12 Aug 2010, 19:51
Iendracht.be - beheer

Dani schreef:
Soit, het is en blijft typisch Belgisch : véél talent maar net niet goed genoeg.

Als ge op Hazard bezig zijt: :crazy: .

Diene jongen is 19 jaar, zat het voorbije jaar in de top drie van verkiezing van beste speler in de Franse competitie en wordt gevolgd door zowat elke topploeg van Europa. Nu, ik weet dat gij niet rap (eigenlijk nooit zelfs) content zijt, maar euhm ... das toch wel wat kort door de bocht zenne. Net zoals ge hier Lukaku op zijn 16 jaar ook al bestempelde als niet goed genoeg. Van progressiemarge hebt ge waarschijnlijk nog nooit gehoord. Geef die jongens nog wat tijd, tis al knap dat we tenminste eens jongens hebben met het potentieel om tot echte toppers uit te groeien.

13 Aug 2010, 9:01
forumlegende

Hela, ik heb nooit gezegd dat Lukaku en Hazard niet voldoen hé !

Ik stel alleen vast dat blijkbaar elke topclub Defour, Hazard, Dembele en Lukaku willen strikken maar van een effectieve transfer is er geen sprake. Trouwens, als we heel eerlijk zijn is Lukaku misschien de enige die ooit een transfer naar een echte topclub kan ambiëren (als hij bevestigt natuurlijk).

Ik heb ook niet gezegd dat Hazard bij zijn club te kort komt. Neen, het is (alweer) net niet binnen die nationale ploeg. Een beetje als een Nilis-verhaal.

Wie weet zal het beteren ...

In ieder geval verwacht ik wel een goede en sterke prestatie tegen Duitsland .. om dan weer punten te laten liggen tegen Kazachstan (of Azerbeijdjan of is het Armenië?) ...

13 Aug 2010, 9:47
Iendracht.be - beheer

Dani schreef:
Hela, ik heb nooit gezegd dat Lukaku en Hazard niet voldoen hé !

Ik stel alleen vast dat blijkbaar elke topclub Defour, Hazard, Dembele en Lukaku willen strikken maar van een effectieve transfer is er geen sprake. Trouwens, als we heel eerlijk zijn is Lukaku misschien de enige die ooit een transfer naar een echte topclub kan ambiëren (als hij bevestigt natuurlijk).

Ik heb ook niet gezegd dat Hazard bij zijn club te kort komt. Neen, het is (alweer) net niet binnen die nationale ploeg. Een beetje als een Nilis-verhaal.

Wie weet zal het beteren ...

In ieder geval verwacht ik wel een goede en sterke prestatie tegen Duitsland .. om dan weer punten te laten liggen tegen Kazachstan (of Azerbeijdjan of is het Armenië?) ...

Mja, er wordt van zo een jonge gast als Hazard natuurlijk ook enorm veel verwacht bij de nationale ploeg, het is niet evident dat die op zijn eentje al een nationale ploeg draait. Ge ziet trouwens bij Argentinië dat zelfs een Messi het helemaal op zijn eentje niet kan. Ik vind het sowieso nog vroeg om nu al van een Nilis-verhaal te spreken bij een jongen van amper 19 jaar, die zijn carrière moet nog beginnen hé.
Ik ben het er ook niet mee eens dat Lukaku als enige ooit een transfer naar een topploeg mag ambiëren, volgens mij heeft Hazard MINSTENS evenveel potentieel en bovendien heeft Hazard normaalgezien ook fysiek nog een veel grotere progressiemarge.

Eigenlijk is het ironische dat degene waar van al onze talenten het minst lawaai rond gemaakt wordt, namelijk Vermaelen, wel degene is die zijn toptransfer al beet heeft en die het er bovendien nog eens fantastisch doet ook. Maar gezien de leeftijd van jongens als Lukaku en Hazard, maar bijvoorbeeld ook Defour en Fellaini en zelfs Kompany (voor zover die eigenlijk al niet bij een topploeg zit) ben ik ervan overtuigd dat er enkele daarvan in staat moeten zijn om ook ooit bij een topploeg te belanden.

13 Aug 2010, 9:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 108 109 110 111 112 242