|
|
| Pagina 14 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
Tom_1919 schreef: Gruunwit schreef: Vanavond speelde Woluwe-Zaventem thuis vriendschappelijk tegen 4de-klasser RC Mechelen. De 3de-klasser won met 2-1. Bij Racing speelden Seminck en De Veirman de volle 90 minuten. Speelden die mannen me voltallige a-kern of was het ne mix? Volgens mij was het een mix, maar ik had geen ploegopstelling, waardoor ik er eigenlijk geen duidelijk zicht op had. Technisch wel een sterke ploeg en met een aantal spelers met creatieve ideeën. Fysiek liet het er wel een aantal afweten, die begonnen sterk, maar zakten helemaal weg naarmate de wedstrijd vorderde. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 12 Aug 2010, 13:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De eerste voorbeschouwing van het nieuwe seizoen staat online.
|
| 12 Aug 2010, 14:30 |
|
|
Vaste Waarde
Ik vond ze ook sterk spelen. Aalst zal heel goed moeten zijn om ze te ontwrichten... Die linksback, ziet er 45 uit, maar snel, jadadde...
_________________ Broer van ja |
| 12 Aug 2010, 18:35 |
|
|
Freak
Stef DV schreef: Ik vond ze ook sterk spelen. Aalst zal heel goed moeten zijn om ze te ontwrichten... Die linksback, ziet er 45 uit, maar snel, jadadde... Van Riel? |
| 12 Aug 2010, 18:41 |
|
|
Vaste Waarde
Abdar Richam denk ik... linksback van Woluwe Zaventem
_________________ Broer van ja |
| 12 Aug 2010, 19:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Stef DV schreef: Ik vond ze ook sterk spelen. Aalst zal heel goed moeten zijn om ze te ontwrichten... Die linksback, ziet er 45 uit, maar snel, jadadde... Khoop dat we ze alleszins op 90minuten kunnen ontwrichten dat we geen verlengingen moeten afhaspelen. Zaventem wordt wel een zware klus,maar normaal moeten we die klaren met deze spelerskern.De basiself (ploeg van zondag en filipovic ipv kestens)zal wel starten zeker of gaat hij spelers eruitlaten voor woensdag(in de eerste plaats w.moreels bv). |
| 12 Aug 2010, 19:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Iendrachter90 schreef: Stef DV schreef: Ik vond ze ook sterk spelen. Aalst zal heel goed moeten zijn om ze te ontwrichten... Die linksback, ziet er 45 uit, maar snel, jadadde... Khoop dat we ze alleszins op 90minuten kunnen ontwrichten dat we geen verlengingen moeten afhaspelen. Zaventem wordt wel een zware klus,maar normaal moeten we die klaren met deze spelerskern.De basiself (ploeg van zondag en filipovic ipv kestens)zal wel starten zeker of gaat hij spelers eruitlaten voor woensdag(in de eerste plaats w.moreels bv). En als wij niet doorgaan sowat ! Het allerbelangrijkste is de competitie . |
| 13 Aug 2010, 0:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
eendrachter'80 schreef: En als wij niet doorgaan sowat ! Het allerbelangrijkste is de competitie . Voilà da vind ik ook. De laatste keer dat we kampioen werden, lagen we er in de beker al van in de eerste ronde uit tegen Bercheux... Spelen om te winnen dat wel, maar niet meer dan dat... Gewoon zien dat we zonder averij uit die partij komen, ge ziet met Moreels hoe rap het kan gaan... |
| 13 Aug 2010, 7:21 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Jan schreef: Spiuonkop Aalst wel... om welk uur vertrekt jullie bus aant vredeplein? _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 13 Aug 2010, 9:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
DT schreef: eendrachter'80 schreef: En als wij niet doorgaan sowat ! Het allerbelangrijkste is de competitie . Voilà da vind ik ook. De laatste keer dat we kampioen werden, lagen we er in de beker al van in de eerste ronde uit tegen Bercheux... Spelen om te winnen dat wel, maar niet meer dan dat... Gewoon zien dat we zonder averij uit die partij komen, ge ziet met Moreels hoe rap het kan gaan... Ik zou zelfs met een aantal jongens spelen die voorlopig niet tot de basiself behoren, dus starten met Crispijn, Deneys, Potjes, Brecht, Preben bvb. Kwestie dat we woensdag eenn relatief frisse ploeg op de been kunnen brengen. De kern is er in ieder geval breed genoeg voor, dus kan je een aantal jongens laten rusten ![]() _________________ geer'n bè |
| 13 Aug 2010, 9:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Mja, ik zou zondag toch gebruiken als waardemeter.
'k hoor hier btw juist nen Ajoinen galmen Denk dat er hier een paar klein mannen op een sportkamp zijn, gisteren ook al een hoop mannekes zien passeren. (toch niemand vant forum ? Er was er toch tenminste 1e bij met een truike van den Eendracht _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Aug 2010, 9:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: Mja, ik zou zondag toch gebruiken als waardemeter. 'k hoor hier btw juist nen Ajoinen galmen Denk dat er hier een paar klein mannen op een sportkamp zijn, gisteren ook al een hoop mannekes zien passeren. (toch niemand vant forum ? Er was er toch tenminste 1e bij met een truike van den Eendracht de onderbouw heeft zijn stage en de sportzaal van het SJC wordt daarvoor onder meer gebruikt ....dus het zou wel eens goed kunnen. Die klein mannen kennen dat trouwens allemaal van buiten, echt plezierig als ge ze na een wedstrijd bezig hoort, de ene nog luider dan de andere ![]() _________________ geer'n bè |
| 13 Aug 2010, 10:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
panoleon schreef: Bram schreef: Mja, ik zou zondag toch gebruiken als waardemeter. 'k hoor hier btw juist nen Ajoinen galmen Denk dat er hier een paar klein mannen op een sportkamp zijn, gisteren ook al een hoop mannekes zien passeren. (toch niemand vant forum ? Er was er toch tenminste 1e bij met een truike van den Eendracht de onderbouw heeft zijn stage en de sportzaal van het SJC wordt daarvoor onder meer gebruikt ....dus het zou wel eens goed kunnen. Die klein mannen kennen dat trouwens allemaal van buiten, echt plezierig als ge ze na een wedstrijd bezig hoort, de ene nog luider dan de andere ![]() De toekomst is verzekerd. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Aug 2010, 10:55 |
|
|
Vaste Waarde
panoleon schreef: DT schreef: eendrachter'80 schreef: En als wij niet doorgaan sowat ! Het allerbelangrijkste is de competitie . Voilà da vind ik ook. De laatste keer dat we kampioen werden, lagen we er in de beker al van in de eerste ronde uit tegen Bercheux... Spelen om te winnen dat wel, maar niet meer dan dat... Gewoon zien dat we zonder averij uit die partij komen, ge ziet met Moreels hoe rap het kan gaan... Ik zou zelfs met een aantal jongens spelen die voorlopig niet tot de basiself behoren, dus starten met Crispijn, Deneys, Potjes, Brecht, Preben bvb. Kwestie dat we woensdag eenn relatief frisse ploeg op de been kunnen brengen. De kern is er in ieder geval breed genoeg voor, dus kan je een aantal jongens laten rusten ![]() Da zou ik nu ook niet doen. Gewoon los voorgaan met uw 'beste' 11. Ge weet direct wa voor basisploeg ge hebt tegen nen 3de klasser en kunde eventueel nog lastminute aanpassingen doen voor komende woensdag. Elke speler moet hem voor die match, net zoals alle andere matchen die ze spelen in een EA-truiken, dervoor smijten. Ik denk dat elke speler wel opnieuw droomt van een Westerlo of STVV scenario e. En van frisheid in voetbal, dat blijf ik de grootste zever vinden.(niet persoonlijk naar u e Panoleon:)) Dat zijn allemaal jonge gasten die wel eens 180minuten moeten kunnen lopen op 4 dagen tijd. Als ze nu al poempaf zouden zijn, dan hebt ge wel problemen voor de rest van uw seizoen. |
| 13 Aug 2010, 10:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
panoleon schreef: DT schreef: eendrachter'80 schreef: En als wij niet doorgaan sowat ! Het allerbelangrijkste is de competitie . Voilà da vind ik ook. De laatste keer dat we kampioen werden, lagen we er in de beker al van in de eerste ronde uit tegen Bercheux... Spelen om te winnen dat wel, maar niet meer dan dat... Gewoon zien dat we zonder averij uit die partij komen, ge ziet met Moreels hoe rap het kan gaan... Ik zou zelfs met een aantal jongens spelen die voorlopig niet tot de basiself behoren, dus starten met Crispijn, Deneys, Potjes, Brecht, Preben bvb. Kwestie dat we woensdag eenn relatief frisse ploeg op de been kunnen brengen. De kern is er in ieder geval breed genoeg voor, dus kan je een aantal jongens laten rusten ![]() Den trainer zegt vandaag dat zijn type-elf start dus met vdn en filipovic ipv kestens of de schutter en dat hij nog niet weet welke 2ten opzichte van vorige week afvallen.Dus iedereen die er vorige week al niet bij was wordt voor zondag zkr niet geselecteerd(buiten crispyn en filipovic die zeker in de selectie komen).Den trainer zegt trouwens niet aan rotatie te doen en vervangt enkel vermoeide spelers of lichtgeblesseerde voor de match tegen deinze. De schutter/kestens,als hij voor kestens kiest dan gaan we hier zondagavond leuke berichten kunnen lezen. Ik gok op : Vdn de castro-de schutter-filipovic-ringoot galucci-van damme-verheyden-cousin W.moreels-depoitre bank:kempeneer,crispyn,podevijn,?(alswe op basis van vorige week afgaan wordt het kestens,maar denys volledig naast de selectie zetten dat zie ik niet gebeuren.) en ook brecht moreels kan er nog bijzitten natuurlijk.Dat zijn 5man voor 3plaatsen.en volgens het nieuwsblad zit ook delclef nog bij de voorlopige selectie,maarja die zal nu niet meteen bij de 15zitten als bvr in hln zegt dat hij zondag over iedereen tevreden was en dat het moeilijk wordt om er daar 2van laten af te vallen. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 13 Aug 2010, 11:39, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Aug 2010, 11:08 |
|
| Pagina 14 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 200 Volgende |