|
|
| Pagina 38 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Wielrennen
Gruunwit schreef: salvador schreef: Gruunwit schreef: Ik was daar zaterdag, toen de Australische Carly Light won. ![]() Allez, dan was je ook goed nat... Dinsdag was er wel iets meer volk op de been, moet ik zeggen... Maar een echte "die hard" vrouwenliefhebber zoals gij kijkt niet om naar anderen, hé... Bij slecht weer wordt de locale horeca wat meer bezocht. De Vriendenkring, De Britannia, ... kunnen er maar goed mee geweest zijn. Btw De Britannia, was daar tot vorig jaar den Amadeus niet? De Pallieter heb ik links laten liggen. Als Millwall-fan ga ik principieel niet naar een locaal van MUTD. Die-hard, ikke? Mijn volgende wedstrijd waar ik naartoe ga, is >> http://www.grandprix-plouay.com/ Even voor een koerske naar Bretagne. 't Is maar een hobby als een ander. ![]() 't Is wel niet on topic maar om nu een parate topic over de horeca in Heusden te beginnen, dat is er lichtjes over... Den Britannia had die naam al toen ik in Heusden kwam wonen en dat is inmiddels meer dan 20 jaar geleden. Als je iemand wil steunen, doe dan De Vriendenkring maar, die man heeft een paar jaar geleden zijn vrouw verloren en die kan best wat steun gebruiken. Vriendelijke kerel, trouwens, doet heel erg zijn best maar de wereld is wel wat ingewikkeld voor hem... |
| 13 Aug 2010, 17:48 |
|
|
Freak
Quickstep met manager Patrick Lefevre (de pater onder de ploegleiders) staat op het punt om Riccardo Ricco een contract te laten tekenen.
![]() |
| 14 Aug 2010, 9:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Quickstep met manager Patrick Lefevre (de pater onder de ploegleiders) staat op het punt om Riccardo Ricco een contract te laten tekenen. ![]() Idd , diene maakt er precies een sport van om dopingzondaars na hun schorsing een contract te laten tekeken... |
| 14 Aug 2010, 10:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jan schreef: El Corredor schreef: Quickstep met manager Patrick Lefevre (de pater onder de ploegleiders) staat op het punt om Riccardo Ricco een contract te laten tekenen. ![]() Idd , diene maakt er precies een sport van om dopingzondaars na hun schorsing een contract te laten tekeken...Vinokourov mag bij astana tekenen,basso bij liquigas ,petacchi bij lampre,....... en niemand zegt iets,lefevre legt ricco onder contract en gans de wereld staat in rep en roer.Iedereen verdient een 2de kans en als blijkt dat hij weer aan doping zit zal hij bij lefevre rap buiten liggen. |
| 14 Aug 2010, 13:14 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: Jan schreef: El Corredor schreef: Quickstep met manager Patrick Lefevre (de pater onder de ploegleiders) staat op het punt om Riccardo Ricco een contract te laten tekenen. ![]() Idd , diene maakt er precies een sport van om dopingzondaars na hun schorsing een contract te laten tekeken...Vinokourov mag bij astana tekenen,basso bij liquigas ,petacchi bij lampre,....... en niemand zegt iets,lefevre legt ricco onder contract en gans de wereld staat in rep en roer.Iedereen verdient een 2de kans en als blijkt dat hij weer aan doping zit zal hij bij lefevre rap buiten liggen. ik vermoed dat je voor, tijdens en na Luik-Bastenaken-Luik liggen slapen hebt wat de overwinning van Vinokourov betreft. De kranten stonden er vol van. Dus niemand zegt iets is relatief hé. En iedereen verdient een tweede kans, ja ok, maar voor dopingzondaars mogen van mij de straffen veel zwaarder zijn. Het gaat mij vooral om Lefevre die zich steeds voordoet als een moraalridder, maar ga er het lijstje eens op na wie er zich allemaal heeft gedopeerd in zijn ploeg. Museeuw, Ballerini, Virenque, Bartoli, nog nen hollander wiens naam mij niet te binnen schiet, nu Ricco... |
| 14 Aug 2010, 13:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
@ Corredor : Marc Lotz.
|
| 14 Aug 2010, 14:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Het gaat mij vooral om Lefevre die zich steeds voordoet als een moraalridder, maar ga er het lijstje eens op na wie er zich allemaal heeft gedopeerd in zijn ploeg. Voila, dat bedoel ik dus... |
| 14 Aug 2010, 20:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Jan schreef: El Corredor schreef: Het gaat mij vooral om Lefevre die zich steeds voordoet als een moraalridder, maar ga er het lijstje eens op na wie er zich allemaal heeft gedopeerd in zijn ploeg. Voila, dat bedoel ik dus... Allez, dat is toch niet zo vreemd: hij predikt een dopingloze wielersport en hij is blij met elke zondaar die zich tot hem bekeert... Ik vrees dat als iedereen in en rond het peloton moet opstappen die op vlak van doping boter op zijn hoofd heeft, het heel rustig zal worden in wielerland... En het heel stelletje is hypocriet, hé. Als ze niet om de haverklap demarreren in de bergen dan is het geen mooie ronde (zoals ik heel regelmatig in de commentaren op TV hoorde dit jaar), maar als je aan het tempo dat ze tegenwoordig rijden ineens 5 kilometer rapper kunt, dan klopt er meestal iets niet. En zolang die renners dat toch doen zijn ze fantastisch, maar de dag dat ze tegen de lamp lopen worden ze verguisd (remember Landis, Vinkourov,...). Komaan, als je een evenement als de Tour zonder doping wil, dan moet je erbij nemen dat ze zich heel regelmatig inhouden, dat het vaker saai dan spannend is want dat iedereen bang is voor het moment dat de natuurlijke reserves zijn opgebruikt... Maar dat willen de TV-mensen niet, die willen elke minuut spektakel, ze zenden zelfs ritten uit van de eerste tot de laatste minuut... |
| 14 Aug 2010, 21:03 |
|
|
Vaste Waarde
ik heb er toch mijn bedenkingen bij. Vinokourov heeft zijn straf uitgezeten. Goed en wel.
Maar hij presteert even goed (misschien zelfs beter) in de tijden dat hij de bloeddoping pakte. Dus waarom zou hij dan ooit bloeddoping pakken als het niet echt een groot effect heeft? Of is er missschien nog meer aan de hand? |
| 14 Aug 2010, 21:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
voorbijganger schreef: ik heb er toch mijn bedenkingen bij. Vinokourov heeft zijn straf uitgezeten. Goed en wel. Maar hij presteert even goed (misschien zelfs beter) in de tijden dat hij de bloeddoping pakte. Dus waarom zou hij dan ooit bloeddoping pakken als het niet echt een groot effect heeft? Of is er missschien nog meer aan de hand? Of de rest presteert ook slechter. |
| 14 Aug 2010, 21:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
voorbijganger schreef: ik heb er toch mijn bedenkingen bij. Vinokourov heeft zijn straf uitgezeten. Goed en wel. Maar hij presteert even goed (misschien zelfs beter) in de tijden dat hij de bloeddoping pakte. Dus waarom zou hij dan ooit bloeddoping pakken als het niet echt een groot effect heeft? Of is er missschien nog meer aan de hand? Vinokourov is dan nog de schijnheiligheid zelve want heeft nooit bekend. Bovendien : hij werd voor 2 jaar geschorst. Men wou in beroep gaan om daar 4 jaar van te maken. Aangezien Vino echter stelde sowieso te stoppen met wielrennen, liet men dat beroep vallen. En na 2 jaar herbegint hij natuurlijk. Dan nog in beroep gaan was niet meer mogelijk. Vinokourov en Ricco (die op zijn 15 jaar al aan andere jongere renners uitlegde hoe ze zich moesten doperen!) vallen voor mij toch nog onder een andere categorie dan een Yvan Basso, die sereen bekend heeft en zijn straf heeft uitgezeten. |
| 14 Aug 2010, 21:12 |
|
|
Ancien
Vorig jaar won Tyler Ferrar enkele dagen na Heusdenkoers de klassieker in Hamburg.
Normaal moest vandaag dus Weylandt winnen, maar omdat die een paar kilometer voor de meet gevallen is dacht Tyler: "Ik zal het nog maar eens overdoen..." En voor Gruunwit: Grace Verbeke Belgisch kampioene tijdrijden bij de dames... |
| 15 Aug 2010, 16:33 |
|
|
Vaste Waarde
salvador schreef: Vorig jaar won Tyler Ferrar enkele dagen na Heusdenkoers de klassieker in Hamburg. Normaal moest vandaag dus Weylandt winnen, maar omdat die een paar kilometer voor de meet gevallen is dacht Tyler: "Ik zal het nog maar eens overdoen..." En voor Gruunwit: Grace Verbeke Belgisch kampioene tijdrijden bij de dames... Diejen Tyler heeft wel het zaaaaligste nederlandse accent ooit. Ma kom, respect dattem zich zo kan uitdrukken na een paar jaar in Belgie te wonen. http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrenn ... s_verslag# |
| 16 Aug 2010, 11:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Citeer: Vacansoleil slaat Ricco aan de haak Belga di 17/08/2010 - 10:29 Riccardo Ricco heeft onderdak gevonden bij Vacansoleil. De Italiaanse klimmer werd in 2008 uit de Tour gezet nadat hij betrapt werd op het gebruik van cera. Het contract bij de Nederlandse ploeg gaat onmiddellijk in en loopt tot 2012. Lees ook: Quick-Step: "Hebben nog geen deal met Ricco" Lefevere: "Met sponsors praten over Ricco" Ricco eindwinnaar Oostenrijk ondanks neusbreuk Ploegleider Hilaire Van der Schueren heeft de onderhandelingen met Ricco afgehandeld in Italië. Belga Vacansoleil is niet over een nacht ijs gegaan. Ploegdokter Douwe de Boer heeft bloedwaarden van Ricco nauwkeurig geanalyseerd en gaf het team groen licht. Vacansoleil hoopt Ricco nu zo snel mogelijk te kunnen laten koersen, maar dat hangt van de Internationale wielerunie UCI af. Ricco kocht zich onlangs vrij bij de Italiaanse ploeg Flaminia omdat hij voor een Pro Tour-ploeg wil rijden. Aan de Vuelta zal hij niet deelnemen, want Vacansoleil is niet uitgenodigd. Riccardo Ricco maakte in maart van dit jaar zijn comeback na een dopingschorsing. Hij won twee ritten in de Wielerweek van Lombardije en één in de Ronde van Trentino. In juli won hij twee ritten en het eindklassement in de Ronde van Oostenrijk. Ik ben blij dat hij ni bij Quickstep zit, maar ik ben ontgoocheld in Vacansoleil. Zo'n parasiet binnenhalen seg... Waarschijnlijk hopen ze hiermee meer kans te maken op een pro-tour licentie |
| 17 Aug 2010, 10:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Even wat fotootjes bekijken > http://www.photodecola.it/album/gallery ... gory=Elite
Een kwestie van zaterdag de juiste rensters aan te moedigen in Plouay. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 18 Aug 2010, 23:19 |
|
| Pagina 38 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 113 Volgende |