|
|
| Pagina 23 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
Op het wedstrijdblad stond wel degelijk KRISTOF KESTENS.Dus voor een klacht voor een foutje in ne naam moeten we geen schrik hebben.
![]() Dieje mislukten dj had misschien zijne micro is wat normaal kunnen vasthouden ipv te doen alsof hij aan het draaien was op een dancing. |
| 15 Aug 2010, 21:10 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Nog even vermelden dat er ook een doelpunt van Depoitre compleet onterecht afgekeurd is !
Dan was het 0-3 en match gespeeld, tussen 2 verdedigers door,gebruikt lichaam en trapt binnen... wordt afgefloten voor "fout" ... |
| 15 Aug 2010, 21:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
T.Fratelli schreef: Nog even vermelden dat er ook een doelpunt van Depoitre compleet onterecht afgekeurd is ! Dan was het 0-3 en match gespeeld, tussen 2 verdedigers door,gebruikt lichaam en trapt binnen... wordt afgefloten voor "fout" ... Inderdaad, daar was hoegenaamd niks mis mee.. _________________
|
| 15 Aug 2010, 21:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
panoleon schreef: winnen of verliezen vandaag, zo een wedstrijd kruipt niet in de koude kleren. En Deinze, daar zijn ze stillekes aan het genieten Mentaliteit was goed, regelmatig goed samenspel, die tegengoals waren spijtig genoeg wel weggevertjes... al speelde de ref ook zijn rol natuurlijk ![]() Bij de 0-2 beetje overmoedige wissels van Bart, wat ons rap tot een 3-2 bracht, nochtans viel Crispijn goed in maar de organisatie was een hele tijd weg. Dan in de 2de verlenging net op tijd terug kunnen herstellen en dan erop en erover. btw: ref was wel een geweldige ramp, gelukkig zodanige ramp dat we op het einde toch ook eventjes ontsnappen want bij de penalty op de 2-2 had VDN ook rood moeten krijgen eigenlijk. (en wissels waren op) _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Aug 2010, 21:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
SERRE schreef: T.Fratelli schreef: Nog even vermelden dat er ook een doelpunt van Depoitre compleet onterecht afgekeurd is ! Dan was het 0-3 en match gespeeld, tussen 2 verdedigers door,gebruikt lichaam en trapt binnen... wordt afgefloten voor "fout" ... Inderdaad, daar was hoegenaamd niks mis mee.. Ik vraag me af welke fout die trezebees gezien heeft bij de eerste strafschop ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Aug 2010, 21:28 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: SERRE schreef: T.Fratelli schreef: Nog even vermelden dat er ook een doelpunt van Depoitre compleet onterecht afgekeurd is ! Dan was het 0-3 en match gespeeld, tussen 2 verdedigers door,gebruikt lichaam en trapt binnen... wordt afgefloten voor "fout" ... Inderdaad, daar was hoegenaamd niks mis mee.. Ik vraag me af welke fout die trezebees gezien heeft bij de eerste strafschop ? ![]() A ringoot heeft dat heel simpel uitgelegd.Hij moet idd getrokken hebben aan een truitje,maar die bal was huizenhoog over dus daarom verstond hij niet waarom het penalty was.Kzou graag is weten waarom die rode kaart gevallen is eigenlijk. |
| 15 Aug 2010, 21:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: SERRE schreef: Inderdaad, daar was hoegenaamd niks mis mee.. Ik vraag me af welke fout die trezebees gezien heeft bij de eerste strafschop ? ![]() A ringoot heeft dat heel simpel uitgelegd.Hij moet idd getrokken hebben aan een truitje,maar die bal was huizenhoog over dus daarom verstond hij niet waarom het penalty was.Kzou graag is weten waarom die rode kaart gevallen is eigenlijk. Ik zou naar de foto's nog moeten zien maar ik vermoed dat het een tweede geel was ? Ben nog volop de foto's aan het opkuisen dus straks weet ik het misschien. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Aug 2010, 21:33 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: SERRE schreef: Inderdaad, daar was hoegenaamd niks mis mee.. Ik vraag me af welke fout die trezebees gezien heeft bij de eerste strafschop ? ![]() A ringoot heeft dat heel simpel uitgelegd.Hij moet idd getrokken hebben aan een truitje,maar die bal was huizenhoog over dus daarom verstond hij niet waarom het penalty was.Kzou graag is weten waarom die rode kaart gevallen is eigenlijk. speler kreeg geel voor protest, toen ging hij prompt aan de broek van de scheids (schijts) froesjelen. Wat zijn bedoeling echt was weet ik niet. Maar als ge aan de scheids komt krijg je sowieso rood. _________________ Iendracht 4ever. |
| 15 Aug 2010, 21:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
kreezie nonkeltje schreef: Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: Ik vraag me af welke fout die trezebees gezien heeft bij de eerste strafschop ? ![]() A ringoot heeft dat heel simpel uitgelegd.Hij moet idd getrokken hebben aan een truitje,maar die bal was huizenhoog over dus daarom verstond hij niet waarom het penalty was.Kzou graag is weten waarom die rode kaart gevallen is eigenlijk. speler kreeg geel voor protest, toen ging hij prompt aan de broek van de scheids (schijts) froesjelen. Wat zijn bedoeling echt was weet ik niet. Maar als ge aan de scheids komt krijg je sowieso rood. Die speler begon te zingen van : dos cervesas por favor, natuurlijk direct rood! |
| 15 Aug 2010, 21:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bij de rust stonden we verdiend op voorsprong. Naast de goal van Verheyden haalde hun doelman nog een mooi vluchtschot van Cousin vanonder de lat en Depoitre verkwanselde ook nog een goeie kans nadat hij de keeper al voorbij was. Zaventem zelf slaagde er niet in om Van Den Noortgaete echt te bedreigen.
Na de pauze probeerde de thuisploeg ons op eigen helft weg te drukken maar ook nu was het hun doelman die redding moest brengen na een schot van Depoitre. Het wordt dan toch 0-2 na de tweede van Verheyden en even later krijgt er een thuisspeler rood na twee gele kaarten. Match gespeeld denk je dan, vooral omdat je nog niks weggegeven had. En dan beslist die blonde del aan de zijlijn om Zaventem weer in de match te brengen door hen een penalty in geschenkverpakking te geven. Aan de overkant bijna 1-3 maar de keeper haalde de kopbal van Crispyn uit de hoek. Dan wordt het 2-2 na alweer een penalty, nu wel een terechte maar zeker een vermijdbare. De net ingevallen Kestens met onnodig balverlies net voor de eigen zestien waardoor ze alleen voor Van Den Noortgaete kwamen en die gaat dan in de fout. Ik vind trouwens da hij content mag zijn da hij daar slechts geel kreeg. Voor ons floot hij anderzijds niet voor strafschop bij enkele twijfelgevallen. In de verlengingen hadden we het niet onder de markt en Zaventem kwam dan ook voor nadat ze een hoekschop aan de eerste paal konden binnen koppen. We hebben dan ook wat meeval met de gelijkmaker uit een own-goal om dan uiteindelijk toch nog de kwalificatie te pakken dankzij Denys. Al bij al een verdiende overwinning maar wel onnodige overuren geklopt!!! PS: da verslag op de officiële site, wa is da jong... |
| 15 Aug 2010, 21:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
zwawi schreef: PS: da verslag op de officiële site, wa is da jong... Depoitre werd vervangen door zichzelf ![]() |
| 15 Aug 2010, 21:53 |
|
|
Rode kaart is inderdaad 2 X geel voor Vanden Broeck Dieter (N°2) van Woluwe Zaventem.
Ik heb foto van zowel de eerste en tweede gele kaart. Bij het tonen van de tweede gele kaart tovert de ref tergelijkertijd de rode kaart uit zijn achterzak. Ook mooi om zien is de foto van het tonen van die rode kaart, want de ref wordt beloond met een opgestoken duim van de gesanctioneerde speler. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Aug 2010, 22:02 |
|
|
Jan schreef: zwawi schreef: PS: da verslag op de officiële site, wa is da jong... Depoitre werd vervangen door zichzelf ![]() Ofwel heeft diene die match nie gezien en zuigt hij alles uit zijnen duim ofwel heeft hij da lieke van de cervezas wa te letterlijk opgepakt. Da staat vol fouten in da verslag! |
| 15 Aug 2010, 22:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
zwawi schreef: Jan schreef: zwawi schreef: PS: da verslag op de officiële site, wa is da jong... Depoitre werd vervangen door zichzelf ![]() Ofwel heeft diene die match nie gezien en zuigt hij alles uit zijnen duim ofwel heeft hij da lieke van de cervezas wa te letterlijk opgepakt. Da staat vol fouten in da verslag! Nie de eerste keer, maja 't is ook maar een hobby hé voor diene mens. |
| 15 Aug 2010, 22:05 |
|
|
Jan schreef: zwawi schreef: Jan schreef: Depoitre werd vervangen door zichzelf ![]() Ofwel heeft diene die match nie gezien en zuigt hij alles uit zijnen duim ofwel heeft hij da lieke van de cervezas wa te letterlijk opgepakt. Da staat vol fouten in da verslag! Nie de eerste keer, maja 't is ook maar een hobby hé voor diene mens. Akkoord maar probeer het op zijn minst toch een beetje deftig te doen he seg. Als ge uw eigen spelers al nie kent... |
| 15 Aug 2010, 22:08 |
|
| Pagina 23 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 200 Volgende |