|
|
| Pagina 246 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 244 245 246 247 248 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Eerste klasse
Iendrachter90 schreef: Terug on topic :mechelen blijft toch verrassend leider met het maximum van de punten na 3speeldagen. Verdienstelijke poging om on topic te komen, maar daar gaan ze hier niet op reageren... 't Ligt wat gevoelig, ook, KV Mechelen en Aalst dat klikt niet zo! Gewoon omdat KV nog betere supporters heeft dan Aalst, en ze zijn er wat jaloers op... wcht, nu gaan zewel reageren... |
| 15 Aug 2010, 14:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
salvador schreef: Iendrachter90 schreef: Terug on topic :mechelen blijft toch verrassend leider met het maximum van de punten na 3speeldagen. Verdienstelijke poging om on topic te komen, maar daar gaan ze hier niet op reageren... 't Ligt wat gevoelig, ook, KV Mechelen en Aalst dat klikt niet zo! Gewoon omdat KV nog betere supporters heeft dan Aalst, en ze zijn er wat jaloers op... wcht, nu gaan zewel reageren... Ne keer goe mee lachen, meer kunnen we daar nie mee doen eh ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 15 Aug 2010, 22:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
De Club (die uit Brugge) had zich zijn start wellicht ook anders voorgesteld.
Een titelstrijd tussen Anderlecht en Genk??? 't Is nog wat vroeg, maar Genk lijkt me toch terug omhoog te klimmen... |
| 15 Aug 2010, 22:43 |
|
|
Reserve
brugge komt wel terug ze zo een ploeg is één maal op dreef ook moeilijk te stoppen, en genk jah als die zo voort doen gaan ze het deze winter moeilijk krijgen om alles bijeen te houden
|
| 15 Aug 2010, 22:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
filibert schreef: brugge komt wel terug ze zo een ploeg is één maal op dreef ook moeilijk te stoppen, en genk jah als die zo voort doen gaan ze het deze winter moeilijk krijgen om alles bijeen te houden Ze zijn toch al goed begonnen weer vanavond. ![]() |
| 15 Aug 2010, 23:09 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
filibert schreef: brugge komt wel terug ze zo een ploeg is één maal op dreef ook moeilijk te stoppen, en genk jah als die zo voort doen gaan ze het deze winter moeilijk krijgen om alles bijeen te houden Club is niet variabel genoeg. Allemaal dezelfde voetballers (Vargas, Lestienne, Dirar, Perisic) of spelers die te kort komen voor de top (Blondel, Geeraerts, Van der Heyden). Donk (blijft toch een schitterende voetballer), Hoefkens, Marcos of Kouemaha (ondanks zijn uiterst domme rode kaart) moeten zich dood ergeren denk ik. Nzolo was vandaag ook archislecht seg, maar wel langs alletwee de kanten! _________________
|
| 16 Aug 2010, 1:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Donk een schitterende voetballer ? Dat is gewoon een archislechte verdediger, hoeveel keer die zijn man gewoon laat lopen zoals de eerste beste preminiem dat laat doen
|
| 16 Aug 2010, 2:02 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Donk een schitterende voetballer ? Dat is gewoon een archislechte verdediger, hoeveel keer die zijn man gewoon laat lopen zoals de eerste beste preminiem dat laat doen Ik vind die kerel echt een goeie voetballer. Qua talent een van de beste in België. Ik heb die vroeger ook veel zien spelen. Zijn mentaliteit is gewoon een serieus probleem. Die is zo nonchalant, niet te geloven. _________________
|
| 16 Aug 2010, 2:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Jeroen schreef: Donk een schitterende voetballer ? Dat is gewoon een archislechte verdediger, hoeveel keer die zijn man gewoon laat lopen zoals de eerste beste preminiem dat laat doen Absoluut, ik zou hem niet in mijn ploeg willen. |
| 17 Aug 2010, 16:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Sven KSK Opwijk schreef: filibert schreef: brugge komt wel terug ze zo een ploeg is één maal op dreef ook moeilijk te stoppen, en genk jah als die zo voort doen gaan ze het deze winter moeilijk krijgen om alles bijeen te houden Club is niet variabel genoeg. Allemaal dezelfde voetballers (Vargas, Lestienne, Dirar, Perisic) of spelers die te kort komen voor de top (Blondel, Geeraerts, Van der Heyden). Donk (blijft toch een schitterende voetballer), Hoefkens, Marcos of Kouemaha (ondanks zijn uiterst domme rode kaart) moeten zich dood ergeren denk ik. Nzolo was vandaag ook archislecht seg, maar wel langs alletwee de kanten! Probleem bij Club zit hem in de kleedkamer, gasten zoals Dirar, Dalmat, Dahmane, tiens 3 D's, is van het goede teveel in 1 kleedkamer. Daar komen vodden van. Neem daar kruid-je-roer-me-niet Sonck bij en dan weet je het wel, vooral omdat hij niet speelt. _________________ geer'n bè |
| 17 Aug 2010, 20:35 |
|
|
forumlegende |
panoleon schreef: Sven KSK Opwijk schreef: filibert schreef: brugge komt wel terug ze zo een ploeg is één maal op dreef ook moeilijk te stoppen, en genk jah als die zo voort doen gaan ze het deze winter moeilijk krijgen om alles bijeen te houden Club is niet variabel genoeg. Allemaal dezelfde voetballers (Vargas, Lestienne, Dirar, Perisic) of spelers die te kort komen voor de top (Blondel, Geeraerts, Van der Heyden). Donk (blijft toch een schitterende voetballer), Hoefkens, Marcos of Kouemaha (ondanks zijn uiterst domme rode kaart) moeten zich dood ergeren denk ik. Nzolo was vandaag ook archislecht seg, maar wel langs alletwee de kanten! Probleem bij Club zit hem in de kleedkamer, gasten zoals Dirar, Dalmat, Dahmane, tiens 3 D's, is van het goede teveel in 1 kleedkamer. Daar komen vodden van. Neem daar kruid-je-roer-me-niet Sonck bij en dan weet je het wel, vooral omdat hij niet speelt. vooral aangezien hij daar geen contract meer heeft... ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 17 Aug 2010, 20:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
panoleon schreef: Sven KSK Opwijk schreef: filibert schreef: brugge komt wel terug ze zo een ploeg is één maal op dreef ook moeilijk te stoppen, en genk jah als die zo voort doen gaan ze het deze winter moeilijk krijgen om alles bijeen te houden Club is niet variabel genoeg. Allemaal dezelfde voetballers (Vargas, Lestienne, Dirar, Perisic) of spelers die te kort komen voor de top (Blondel, Geeraerts, Van der Heyden). Donk (blijft toch een schitterende voetballer), Hoefkens, Marcos of Kouemaha (ondanks zijn uiterst domme rode kaart) moeten zich dood ergeren denk ik. Nzolo was vandaag ook archislecht seg, maar wel langs alletwee de kanten! Probleem bij Club zit hem in de kleedkamer, gasten zoals Dirar, Dalmat, Dahmane, tiens 3 D's, is van het goede teveel in 1 kleedkamer. Daar komen vodden van. Neem daar kruid-je-roer-me-niet Sonck bij en dan weet je het wel, vooral omdat hij niet speelt. Sonck is einde contract en heeft deze voorbereiding dan ook geen deel uitgemaakt van de kern van Club Brugge. |
| 17 Aug 2010, 20:40 |
|
|
Freak
standard 1-1 tegen real.
|
| 17 Aug 2010, 21:18 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: standard 1-1 tegen real. Standard speelt thuis tegen iedereen gelijk: of dat nu Zulte-Waregem, Lokeren of Real Madrid is... maakt hun niks uit! |
| 17 Aug 2010, 21:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Stijn schreef: panoleon schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Club is niet variabel genoeg. Allemaal dezelfde voetballers (Vargas, Lestienne, Dirar, Perisic) of spelers die te kort komen voor de top (Blondel, Geeraerts, Van der Heyden). Donk (blijft toch een schitterende voetballer), Hoefkens, Marcos of Kouemaha (ondanks zijn uiterst domme rode kaart) moeten zich dood ergeren denk ik. Nzolo was vandaag ook archislecht seg, maar wel langs alletwee de kanten! Probleem bij Club zit hem in de kleedkamer, gasten zoals Dirar, Dalmat, Dahmane, tiens 3 D's, is van het goede teveel in 1 kleedkamer. Daar komen vodden van. Neem daar kruid-je-roer-me-niet Sonck bij en dan weet je het wel, vooral omdat hij niet speelt. Sonck is einde contract en heeft deze voorbereiding dan ook geen deel uitgemaakt van de kern van Club Brugge. Ben eens benieuwd waar die nog gaat spelen, als een belgische suptopper Sonck al budgetair niet aankan ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 21 Aug 2010, 15:04 |
|
| Pagina 246 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 244 245 246 247 248 … 500 Volgende |