|
|
| Pagina 25 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
Vorig seizoen werd ons elftal op Racing Mechelen de laatste wedstrijd ook gespaard. Resultaat was dat op Boom niemand mekaar vond en er een totale offday was . Depoitre speelde 60min , Galucci 70 en Van Damme 80 . Reken daarbij nog Wouter Moreels die niet speelde en je hebt al 4spelers die toch een stuk minder hebben gespeeld dan 120minuten . Ook viel mij op dat gisteren fysiek iedereen min of meer in orde was . Bij Zaventem was er na de eerste verlenging al krampen en bij Iendracht niet.
|
| 16 Aug 2010, 11:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dani schreef: Thuis moet Ronse zeker te kloppen zijn. We maken dus een goede kans om alweer tegen een eersteklasser uit te komen en dat zijn toch momenten dat onze club weer helemaal heropleeft. En of ze in Deinze gelukkig zijn met onze 120 minuten bekervoetbal ? Liever een wedstrijd met inzet tegen een goede ploeg winnen na 120 minuten afzien dan 4-0 winnen in een oefenpot waar iedereen met de handrem opspeelt. Laurent Depoitre heeft geen 70 minuten gespeeld en Wouter Moreels kwam zelfs niet in actie dus ons spitsenduo zal fris aan de aftrap komen... Ik denk dat het beetje fysieke scherpte dat ge al zou kunnen verliezen wel ruimschoots zal gecompenseerd worden door de moral die ge gisteren hebt opgedaan. _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Aug 2010, 12:03 |
|
|
forumlegende |
Iendrachter90 schreef: Smetje schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik denk dat zoiets willekeurig getrokken wordt, het kan dus zowel UIT als THUIS zijn tegen een eersteklasser of iemand uit een lagere reeks. Al vind ik wel dat voor de spanning van de beker, in de 1/16 finale altijd de kleinere ploeg zou moeten thuis spelen (in Engeland is dat ook zo dacht ik? Bartos of andere, verbeter mij als ik mis ben) Kan uit of thuis zijn, maar is volgens mij zeker tegen een eersteklasser. Eersteklassers worden in hun eerste ronde beschermd en komen zeker uit tegen iemand uit een lagere reeks. Is idd 100procent zkr een eersteklasser en ik kan mij voorstellen dat die ons of antwerp en nog enkele andere ploegen met plezier zullen uitloten(alswe de 5de ronde overleven natuurlijk).Ik hoop alleszins dat ze de staantribune opendoen dan kunnen de supporters zich nog extra achter de ploeg zetten zoals gisteren met momenten,terwijl dat op die zittribune onmogelijk is.Dan zie ik ons ronse wel kloppen. tenzij ze weer beginnen goochelen zoals vorig jaar met dender _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Aug 2010, 12:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: Iendrachter90 schreef: Smetje schreef: Kan uit of thuis zijn, maar is volgens mij zeker tegen een eersteklasser. Eersteklassers worden in hun eerste ronde beschermd en komen zeker uit tegen iemand uit een lagere reeks. Is idd 100procent zkr een eersteklasser en ik kan mij voorstellen dat die ons of antwerp en nog enkele andere ploegen met plezier zullen uitloten(alswe de 5de ronde overleven natuurlijk).Ik hoop alleszins dat ze de staantribune opendoen dan kunnen de supporters zich nog extra achter de ploeg zetten zoals gisteren met momenten,terwijl dat op die zittribune onmogelijk is.Dan zie ik ons ronse wel kloppen. tenzij ze weer beginnen goochelen zoals vorig jaar met dender Nee,nu komt het uit ,16eersteklassers en 16ploegen die uit de 5de ronde komen.Vorige jaren kwam het idd nooit uit zodat 2-2deklassers moesten uitgeloot worden. |
| 16 Aug 2010, 12:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Michaël schreef: zwawi schreef: PS: da verslag op de officiële site, wa is da jong... Awel ik was ook niet erg nuchter meer als ik gisteravond thuiskwam maar dat moet nog veel erger geweest zijn ...Van Gallucci geen spoor in het verslag terwijl die naar mijn bescheiden mening wel verruit de beste op het veld was tot BVR beslist om hem er af te halen. Voor de match was ik er al niet gerust in dat het een 451 ging worden want denys kan mij niet bekoren en zeker niet als spits. Ik had gehoopt dat Crispijn samen met Depoitre in de spits zou staan ... Ik vind BVR niet in zijn beste doen want ook de vervanging van Depoitre was veel te voorbarig. Amai, heel rare nabeschouwingen hier... Samen met Verheyden was Denys anders wel de uitblinker hoor... Had verdorie een voet in alle goals en alle gevaar begon bij hem. Heeft bovendien - net als Wouter doet op die positie - een marathon gelopen en de hele tweede helft + de verlengingen ook nog eens al het werk van Cousin opgeknapt op de flank... Mensen die op basis van gisteren durven beweren dat die kerel niet voldoet, hallo... naar Pascal gaan, de DVD van de match gisteren kopen, rustig thuis bekijken en op het nummer 14 letten... en dan hier hopelijk grootmoedig hun ongelijk toegeven... Een schande om zo'n twijfels te uiten na zo'n prestatie... Als "Denys dan niet overtuigd" dan ben ik niet zeker of jullie weten of Denys met 14 speelde... Tweede helft minder gespeeld, te vroege wissels??? Zonder die blonde griet haal je het daar met grotere cijfers... Je hebt tot die penalty niet 1 doelkans weggegeven... Speelt de perfecte eerste helft en je weet dat de eerste tien minuten na rust alles open zal zijn bij die mannen en buiten wat hoekschoppen maken die absoluut niks klaar... Dan een schitterende 0-2 met alweer een schitterende ingeving van Denys, die nota bene zelf die bal voor de zoveelste keer moest recupereren... Ik stond naast de dug-out van Woluwe Zaventem en daar werd er letterlijk gezegd: over & out jongens. Daarna nog een prachtactie van Lolo met de 0-3 aan de voet, waarbij de thuisdoelman uitstekend pareert. Dan val je tegen 10 man en je ziet dat uw tegenstander niks klaarmaakt... Als je dan 3 dagen later tegen Deinze de competitie moet openen, denk ik dat het niet meer dan logisch is dat je uw sterkste centrumspits met nog een halfuur te spelen eraf haalt, zeker als je met Crispijn een meer dan degelijke vervanger hebt lopen... Crispijn heeft trouwens ook amper een duel verloren en heel vaak goed gekaatst en tegen een gemiddelde derdeklassekeeper had hij de 1-3 zo binnengeknikt... Gezien waar die doelman de bal gaat weghalen??? Wat er na de 0-2 gebeurde, had niks meer met tactiek te maken, niks met de vervangingen van BVR, maar alles met het grappigste scheidsrechterlijke trio van de laatste jaren... De scheids heeft nooit iets gezien, maar het gebrek aan consequentie bij de lijnrechters doet ons uiteindelijk de das om... Als Aalst die eerste penalty tegenkrijgt, moet het aan de overkant dubbel en dik ook een strafschop zijn na de duwfout op Cousin die alleen op de keeper kan afgaan... Daarna nog enkele twijfelgevallen die met de blonde griet aan onze kant gerust ook in ons voordeel geblazen hadden kunnen worden... Ik lees hier ook dom balverlies van Kestens bij die tweede goal... Wel niet vergeten dat hij eerst de meubelen moet redden achteraan door de bal uit de voeten van een aanvaller van Zaventem te tacklen... Draait dan knap uit en wil het spel verleggen, maar die bal raakt Niels of Flippo (niet zeker wie het was) op de rug en valt zo voor de voeten van een aanvaller die door Kevin gehaakt wordt... Ik vond Kestens op zijn invalbeurt echter wel een pak sterker op de verdedigende middenvelder dan Van Damme de hele wedstrijd maar dat mag blijkbaar niet vermeld worden... Ook na de 2-2 heb je met Jens nog tweemaal een prachtkans om alles te beslissen in de reguliere speeltijd... In de verlengingen blijf je rustig - ook na de 3-2- en met een tactische omzetting van BVR in de verdediging haal je dan toch nog de oververdiende 3-4 binnen, met dank ook aan Kevin die nog een prachtsave in huis heeft net na de 3-4... Maar je kan toch niet ontkennen dat wij verdiend doorgaan zeker?? Dit was zonder twijfel de beste en meest mature wedstrijd van onze ploeg dit prille seizoen tegen een degelijke ploeg... En ja, BVR bewijst zijn gelijk om Verheyden te laten staan want zat er zowel aanvallend als verdedigend goed tussen en behield de kalmte 120 minuten lang... Iedereen speelde op niveau - er was voor Woluwe tot die cadeaupenalty geen doorkomen aan en je speelde zelf genoeg doelrijpe kansen bij elkaar om twee matchen te winnen... Je geeft op 120 minuten welgeteld 1 uitgespeelde kans weg... dan sta je volgens mij goed te spelen... Als je twee mindere moet noemen: Van Damme en dan vooral Cousin (nog maar eens)... Na dat knappe schot en veel verdedigende taken in de eerste helft, in de tweede helft en de verlengingen nauwelijks nog meegedaan en speelde je dus eigenlijk 10 tegen 10... Knappe prestatie gisteren zonder meer... Alleen: bij hoekschoppen moeten we het van de afspraken hebben wegens gebrek aan echte kracht... als je die niet nakomt zoals bij de 3de tegengoal, dan heb je het vlaggen... Ook leuk om zien: de verbetenheid van Jens - soms heel ongelukkig in zijn acties, maar ongelooflijke inzet gisteren... getuige daarvan zijn laatste actie waar hij zich echt voor de bal gooit om de laatste lange bal van Zaventem eruit te halen zelf met het risico zich te blesseren (wat hij ook deed aangezien de enkel gewoon klapte)... Hopelijk niet te erg... Laatst gewijzigd door DT op 16 Aug 2010, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Aug 2010, 12:16 |
|
|
Junior
DT schreef: Michaël schreef: zwawi schreef: PS: da verslag op de officiële site, wa is da jong... Awel ik was ook niet erg nuchter meer als ik gisteravond thuiskwam maar dat moet nog veel erger geweest zijn ...Van Gallucci geen spoor in het verslag terwijl die naar mijn bescheiden mening wel verruit de beste op het veld was tot BVR beslist om hem er af te halen. Voor de match was ik er al niet gerust in dat het een 451 ging worden want denys kan mij niet bekoren en zeker niet als spits. Ik had gehoopt dat Crispijn samen met Depoitre in de spits zou staan ... Ik vind BVR niet in zijn beste doen want ook de vervanging van Depoitre was veel te voorbarig. Amai, heel rare nabeschouwingen hier... Samen met Verheyden was Denys anders wel de uitblinker hoor... Had verdorie een voet in alle goals en alle gevaar begon bij hem. Heeft bovendien - net als Wouter doet op die positie - een marathon gelopen en de hele tweede helft + de verlengingen ook nog eens al het werk van Cousin opgeknapt op de flank... Als "Denys dan niet overtuigd" dan ben ik niet zeker of jullie weten of Denys met 14 speelde... Tweede helft minder gespeeld, te vroege wissels??? Zonder die blonde griet haal je het daar met grotere cijfers... Je hebt tot die penalty niet 1 doelkans weggegeven... Speelt de perfecte eerste helft en je weet dat de eerste tien minuten na rust alles open zal zijn bij die mannen en buiten wat hoekschoppen maken die absoluut niks klaar... Dan een schitterende 0-2 met alweer een schitterende ingeving van Denys, die nota bene zelf die bal voor de zoveelste keer moest recupereren... Ik stond naast de dug-out van Woluwe Zaventem en daar werd er letterlijk gezegd: over & out jongens. Daarna nog een prachtactie van Lolo met de 0-3 aan de voet, waarbij de thuisdoelman uitstekend pareert. Dan val je tegen 10 man en je ziet dat uw tegenstander niks klaarmaakt... Als je dan 3 dagen later tegen Deinze de competitie moet openen, denk ik dat het niet meer dan logisch is dat je uw sterkste centrumspits met nog een halfuur te spelen eraf haalt, zeker als je met Crispijn een meer dan degelijke vervanger hebt lopen... Crispijn heeft trouwens ook amper een duel verloren en heel vaak goed gekaatst en tegen een gemiddelde derdeklassekeeper had hij de 1-3 zo binnengeknikt... Gezien waar die doelman de bal gaat weghalen??? Wat er na de 0-2 gebeurde, had niks meer met tactiek te maken, niks met de vervangingen van BVR, maar alles met het grappigste scheidsrechterlijke trio van de laatste jaren... De scheids heeft nooit iets gezien, maar het gebrek aan consequentie bij de lijnrechters doet ons uiteindelijk de das om... Als Aalst die eerste penalty tegenkrijgt, moet het aan de overkant dubbel en dik ook een strafschop zijn na de duwfout op Cousin die alleen op de keeper kan afgaan... Daarna nog enkele twijfelgevallen die met de blonde griet aan onze kant gerust ook in ons voordeel geblazen hadden kunnen worden... Ik lees hier ook dom balverlies van Kestens bij die tweede goal... Wel niet vergeten dat hij eerst de meubelen moet redden achteraan door de bal uit de voeten van een aanvaller van Zaventem te tacklen... Draait dan knap uit en wil het spel verleggen, maar die bal raakt Niels of Flippo (niet zeker wie het was) op de rug en valt zo voor de voeten van een aanvaller die door Kevin gehaakt wordt... Ik vond Kestens op zijn invalbeurt echter wel een pak sterker op de verdedigende middenvelder dan Van Damme de hele wedstrijd maar dat mag blijkbaar niet vermeld worden... Ook na de 2-2 heb je met Jens nog tweemaal een prachtkans om alles te beslissen in de reguliere speeltijd... In de verlengingen blijf je rustig - ook na de 3-2- en met een tactische omzetting van BVR in de verdediging haal je dan toch nog de oververdiende 3-4 binnen, met dank ook aan Kevin die nog een prachtsave in huis heeft net na de 3-4... Maar je kan toch niet ontkennen dat wij verdiend doorgaan zeker?? Dit was zonder twijfel de beste en meest mature wedstrijd van onze ploeg dit prille seizoen tegen een degelijke ploeg... En ja, BVR bewijst zijn gelijk om Verheyden te laten staan want zat er zowel aanvallend als verdedigend goed tussen en behield de kalmte 120 minuten lang... Iedereen speelde op niveau - er was voor Woluwe tot die cadeaupenalty geen doorkomen aan en je speelde zelf genoeg doelrijpe kansen bij elkaar om twee matchen te winnen... Je geeft op 120 minuten welgeteld 1 uitgespeelde kans weg... dan sta je volgens mij goed te spelen... Als je twee mindere moet noemen: Van Damme en dan vooral Cousin (nog maar eens)... Na dat knappe schot en veel verdedigende taken in de eerste helft, in de tweede helft en de verlengingen nauwelijks nog meegedaan en speelde je dus eigenlijk 10 tegen 10... Knappe prestatie gisteren zonder meer... Alleen: bij hoekschoppen moeten we het van de afspraken hebben wegens gebrek aan echte kracht... als je die niet nakomt zoals bij de 3de tegengoal, dan heb je het vlaggen... mooi DT, we komen eens overeen. das is plezant |
| 16 Aug 2010, 12:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dan ben ik het toch niet eens met DT, want ik vond Denys de slechtste op het plein. Loopt zich continu vast, veel goede passes van hem heb ik niet gezien en hij lijkt mij conditioneel ook niet top. Cousin daarentegen vond ik zeker niet slecht spelen, die heeft trouwens heel wat kilometers afgelopen, kwam steeds heel vroeg storen. In de verlengingen zat hij er echter wel door.
|
| 16 Aug 2010, 12:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Nu moet ik zeggen dat ik het normaal gezien altijd eens ben met DT, maar ik denk dat we gisteren naar een andere match hebben gekeken. Ik vond Denys gisteren abominabel slecht. Praktisch geen enkele geslaagde actie, balcontrole's waarbij de bal 3 meter van de voet vloog. Als er eens wat ruimte was liep hij ze zelf dicht en bijna geen enkele goed pass vooruit. Nee Denys kan mij al de hele voorbereiding niet bekoren. Met de rest van je analyse ben ik het wel eens.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 16 Aug 2010, 12:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: Dan ben ik het toch niet eens met DT, want ik vond Denys de slechtste op het plein. Loopt zich continu vast, veel goede passes van hem heb ik niet gezien en hij lijkt mij conditioneel ook niet top. Cousin daarentegen vond ik zeker niet slecht spelen, die heeft trouwens heel wat kilometers afgelopen, kwam steeds heel vroeg storen. In de verlengingen zat hij er echter wel door. Conditioneel niet top?? Amai, als je zoals gisteren zo hebt gelopen, dit moeten lezen... zal heel plezant zijn... En Cousin dan wel goed?? Amai... Zat er al door na de eerste helft denk ik... Raar... @ Titus - de acties van Denys die dan wel lukten, haalden anders wel meteen rendement hé... En de mindere aanvallende acties van hem werden dan toch ruimschoot goedgemaakt door zijn duelkracht en zijn meeverdedigen - gezien waar en hoeveel die kerel gelopen heeft - acties proberen opzetten, en dan opnieuw de bal gaan veroveren... dat 120 minuten lang... Blijkbaar moeten bepaalde mannen hier een Messi-niveau halen om aanvaardbaar genoemd te worden... En een Cousin speelt momenteel als een Van Mieghem...loopt er wel maar neemt voorlopig veel te weinig initiatief en kan dus ook niks misdoen... Maar dan Denys de allerslechtste noemen op een plaats die eigenlijk de zijne niet is... heel bizar... Laatst gewijzigd door DT op 16 Aug 2010, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Aug 2010, 12:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vind het meer dan bizar dat gij hem de beste op het plein noemt...
|
| 16 Aug 2010, 12:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: Michaël schreef: zwawi schreef: PS: da verslag op de officiële site, wa is da jong... Awel ik was ook niet erg nuchter meer als ik gisteravond thuiskwam maar dat moet nog veel erger geweest zijn ...Van Gallucci geen spoor in het verslag terwijl die naar mijn bescheiden mening wel verruit de beste op het veld was tot BVR beslist om hem er af te halen. Voor de match was ik er al niet gerust in dat het een 451 ging worden want denys kan mij niet bekoren en zeker niet als spits. Ik had gehoopt dat Crispijn samen met Depoitre in de spits zou staan ... Ik vind BVR niet in zijn beste doen want ook de vervanging van Depoitre was veel te voorbarig. Amai, heel rare nabeschouwingen hier... Samen met Verheyden was Denys anders wel de uitblinker hoor... Had verdorie een voet in alle goals en alle gevaar begon bij hem. Heeft bovendien - net als Wouter doet op die positie - een marathon gelopen en de hele tweede helft + de verlengingen ook nog eens al het werk van Cousin opgeknapt op de flank... Mensen die op basis van gisteren durven beweren dat die kerel niet voldoet, hallo... naar Pascal gaan, de DVD van de match gisteren kopen, rustig thuis bekijken en op het nummer 14 letten... en dan hier hopelijk grootmoedig hun ongelijk toegeven... Een schande om zo'n twijfels te uiten na zo'n prestatie... Als "Denys dan niet overtuigd" dan ben ik niet zeker of jullie weten of Denys met 14 speelde... Tweede helft minder gespeeld, te vroege wissels??? Zonder die blonde griet haal je het daar met grotere cijfers... Je hebt tot die penalty niet 1 doelkans weggegeven... Speelt de perfecte eerste helft en je weet dat de eerste tien minuten na rust alles open zal zijn bij die mannen en buiten wat hoekschoppen maken die absoluut niks klaar... Dan een schitterende 0-2 met alweer een schitterende ingeving van Denys, die nota bene zelf die bal voor de zoveelste keer moest recupereren... Ik stond naast de dug-out van Woluwe Zaventem en daar werd er letterlijk gezegd: over & out jongens. Daarna nog een prachtactie van Lolo met de 0-3 aan de voet, waarbij de thuisdoelman uitstekend pareert. Dan val je tegen 10 man en je ziet dat uw tegenstander niks klaarmaakt... Als je dan 3 dagen later tegen Deinze de competitie moet openen, denk ik dat het niet meer dan logisch is dat je uw sterkste centrumspits met nog een halfuur te spelen eraf haalt, zeker als je met Crispijn een meer dan degelijke vervanger hebt lopen... Crispijn heeft trouwens ook amper een duel verloren en heel vaak goed gekaatst en tegen een gemiddelde derdeklassekeeper had hij de 1-3 zo binnengeknikt... Gezien waar die doelman de bal gaat weghalen??? Wat er na de 0-2 gebeurde, had niks meer met tactiek te maken, niks met de vervangingen van BVR, maar alles met het grappigste scheidsrechterlijke trio van de laatste jaren... De scheids heeft nooit iets gezien, maar het gebrek aan consequentie bij de lijnrechters doet ons uiteindelijk de das om... Als Aalst die eerste penalty tegenkrijgt, moet het aan de overkant dubbel en dik ook een strafschop zijn na de duwfout op Cousin die alleen op de keeper kan afgaan... Daarna nog enkele twijfelgevallen die met de blonde griet aan onze kant gerust ook in ons voordeel geblazen hadden kunnen worden... Ik lees hier ook dom balverlies van Kestens bij die tweede goal... Wel niet vergeten dat hij eerst de meubelen moet redden achteraan door de bal uit de voeten van een aanvaller van Zaventem te tacklen... Draait dan knap uit en wil het spel verleggen, maar die bal raakt Niels of Flippo (niet zeker wie het was) op de rug en valt zo voor de voeten van een aanvaller die door Kevin gehaakt wordt... Ik vond Kestens op zijn invalbeurt echter wel een pak sterker op de verdedigende middenvelder dan Van Damme de hele wedstrijd maar dat mag blijkbaar niet vermeld worden... Ook na de 2-2 heb je met Jens nog tweemaal een prachtkans om alles te beslissen in de reguliere speeltijd... In de verlengingen blijf je rustig - ook na de 3-2- en met een tactische omzetting van BVR in de verdediging haal je dan toch nog de oververdiende 3-4 binnen, met dank ook aan Kevin die nog een prachtsave in huis heeft net na de 3-4... Maar je kan toch niet ontkennen dat wij verdiend doorgaan zeker?? Dit was zonder twijfel de beste en meest mature wedstrijd van onze ploeg dit prille seizoen tegen een degelijke ploeg... En ja, BVR bewijst zijn gelijk om Verheyden te laten staan want zat er zowel aanvallend als verdedigend goed tussen en behield de kalmte 120 minuten lang... Iedereen speelde op niveau - er was voor Woluwe tot die cadeaupenalty geen doorkomen aan en je speelde zelf genoeg doelrijpe kansen bij elkaar om twee matchen te winnen... Je geeft op 120 minuten welgeteld 1 uitgespeelde kans weg... dan sta je volgens mij goed te spelen... Als je twee mindere moet noemen: Van Damme en dan vooral Cousin (nog maar eens)... Na dat knappe schot en veel verdedigende taken in de eerste helft, in de tweede helft en de verlengingen nauwelijks nog meegedaan en speelde je dus eigenlijk 10 tegen 10... Knappe prestatie gisteren zonder meer... Alleen: bij hoekschoppen moeten we het van de afspraken hebben wegens gebrek aan echte kracht... als je die niet nakomt zoals bij de 3de tegengoal, dan heb je het vlaggen... Ook leuk om zien: de verbetenheid van Jens - soms heel ongelukkig in zijn acties, maar ongelooflijke inzet gisteren... getuige daarvan zijn laatste actie waar hij zich echt voor de bal gooit om de laatste lange bal van Zaventem eruit te halen zelf met het risico zich te blesseren (wat hij ook deed aangezien de enkel gewoon klapte)... Hopelijk niet te erg... Denys uitblinker (hij was zkr niet slecht ze,maar uitblinker nee dat nu ook niet)Cousin vond ik ook niet slecht en over van damme hebt ge gelijk,alhoewel zo slecht speelde hij nu ook weer niet.(maar ik heb ergens het gevoel dat vanaf het begint te gieten dat ge die jongen er beter afhaalt,dieje verstijft volledig in matchen waar het onophoudelijk regent).Podevijn juist hetzelfde als hij een volledige match had moeten spelen,zijn vorig jaar al beiden is gewisseld met onderkoelingsverschijnselen.Kan misschien een rare uitleg zijn,maar gemoet de matchen van vorig jaar er maar is bijhalen. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 16 Aug 2010, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Aug 2010, 12:37 |
|
|
Vaste Waarde
Ik ben er jammer genoeg niet geraakt gisteren, maar als ik alles mag lezen, dan is Verheyden opeens geen vraagteken meer?
Een paar pagina´s terug moest hij er volgens velen uit en zou er beter iemand anders naast Van Damme gaan staan. Nu is alles weer koek en ei precies. Ofwel is iemand nen goeie voetballer ofwel nie. Enkel in nen jommekes-strip kan ineens iemand shotten na een nachtje slapen e. Nie int echte leven. Wa isser daar gebeurd in Zaventem? Soit, zondag Ronse pakken en dan hopen da we tegen STVV uitkomen. Alleen door er aan te peizen om daar weer te staan, krijgder al kiekebisj door. |
| 16 Aug 2010, 12:38 |
|
|
voorbijganger schreef: Ik ben er jammer genoeg niet geraakt gisteren, maar als ik alles mag lezen, dan is Verheyden opeens geen vraagteken meer? Een paar pagina´s terug moest hij er volgens velen uit en zou er beter iemand anders naast Van Damme gaan staan. Nu is alles weer koek en ei precies. Ofwel is iemand nen goeie voetballer ofwel nie. Enkel in nen jommekes-strip kan ineens iemand shotten na een nachtje slapen e. Nie int echte leven. Wa isser daar gebeurd in Zaventem? Soit, zondag Ronse pakken en dan hopen da we tegen STVV uitkomen. Alleen door er aan te peizen om daar weer te staan, krijgder al kiekebisj door. Nu zouden sommige van damme der al uit willen op basis van zijn match van gisteren,de voorbereiding enzo wordt hier idd rap vergeten Maar zoals verheyden gisteren speelde mag hij blijven staan,we kunnen er niet onderdoor dat hij gisteren sterk was.Ge hebt hier 2soorten spelers: degene die elken bal slecht mogen raken en geen commentaar krijgen en degene die enkele ballen slecht raken worden hier meteen afgebroken .Kga geen spelersnamen noemen die zult ge er zelf wel kunnen uithalen.Om een voorbeeld te geven podevijn stond klaar om in te vallen en da oud manneke neffe mij was hem al aan het afbreken.Bij sommigen stel ik mij echt de vraag of ze wel voor aalst supporteren. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 16 Aug 2010, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Aug 2010, 12:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't is niet omdat ge 2 keer scoort dat ge daarom een fantastische wedstrijd hebt gespeeld hé.
Er waren er anderen zeker beter, zelfs Denys die ik ook niet altijd super spelen vond (wisselde knappe dingen af met dom balverlies) maar bon, het ging hem al beter af dan zijn laatste oefenwedstrijden. Ik ben echt wel overtuigd van die jongen zijn kwaliteiten, maar ze liggen imo niet op de posities waar hij de laatste 3-4 wedstrijden al gespeeld heeft. ps: Verheyden was gisteren wel veeeeel beter dan zijn hele voorbereiding samen, dat wel voor ik er hier een hoop op mijn dak krijg coach zijn tactische zet was inderdaad wel een succes. De tegengoal blijft toch jammer hoor (2-2), ik heb het niet perfect gezien maar op het eerste zich leek het toch ook wel dat Kestens het daar wat te verzorgd probeerde doen (en iedereen rondom mij had ook die reactie)... 't kan wel zijn dat vanuit een ander oogpunt dat niet zo leek... maarja het zicht was echt wel slecht ps: de prestatie op zich van de groep was er in ieder geval wel, voor ik te negatief begin te klinken. En dat het nog niet super was is goed hé, zo is er nog wat progressie mogelijk _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Aug 2010, 12:47 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Jeroen schreef: Dan ben ik het toch niet eens met DT, want ik vond Denys de slechtste op het plein. Loopt zich continu vast, veel goede passes van hem heb ik niet gezien en hij lijkt mij conditioneel ook niet top. Cousin daarentegen vond ik zeker niet slecht spelen, die heeft trouwens heel wat kilometers afgelopen, kwam steeds heel vroeg storen. In de verlengingen zat hij er echter wel door. Conditioneel niet top?? Amai, als je zoals gisteren zo hebt gelopen, dit moeten lezen... zal heel plezant zijn... En Cousin dan wel goed?? Amai... Zat er al door na de eerste helft denk ik... Raar... @ Titus - de acties van Denys die dan wel lukten, haalden anders wel meteen rendement hé... En de mindere aanvallende acties van hem werden dan toch ruimschoot goedgemaakt door zijn duelkracht en zijn meeverdedigen - gezien waar en hoeveel die kerel gelopen heeft - acties proberen opzetten, en dan opnieuw de bal gaan veroveren... dat 120 minuten lang... Blijkbaar moeten bepaalde mannen hier een Messi-niveau halen om aanvaardbaar genoemd te worden... En een Cousin speelt momenteel als een Van Mieghem...loopt er wel maar neemt voorlopig veel te weinig initiatief en kan dus ook niks misdoen... Maar dan Denys de allerslechtste noemen op een plaats die eigenlijk de zijne niet is... heel bizar... Denys liep gisteren veel omdat hij telkens zijn eigen balverlies wou goedmaken, hierdoor liep hij wel steeds uit positie en zorgde hij voor verwarring bij onze eigen middenvelders. Er was hier al eens het verwijt aan Depoitre dat hij de bal veel te veel komt ophalen aan het middenveld waardoor we vooraan soms geen aanspeelpunt hebben. Wel dan kan je hetzelfde over Denys zeggen gisteren, gelukkig werd dit opgevangen door een goed infiltrerende Verheyden (nee ik heb hier nog geen kritiek op hem gegeven), hij moest dit wel doen omdat Denys eigenlijk op zijn positie kwam spelen. Dat lopen allemaal goed en wel, maar ben je zeker dat hij van BVR wel de opdracht meekrijgt om de bal altijd op de eigen helft te komen ophalen? En duelkracht? Zoveel duels heb ik em gisteren toch niet in zijn voordeel zien beslechten hoor, bovendien speelde hij gisteren min of meer wel op zijn beste positie vind ik, want je kan veel zeggen maar als pure tweede spits zoals Morreels speelde hij niet. Die actie waar je naar verwijst bij de 0-2 is toch niet die 1-2 die Verheyden met hem opzet hoop ik ? Het is hier zeker niet mijn bedoeling om eender welke speler af te breken, iedereen verdient zijn kans en zeker een speler die nog maar net bij de club is en die nog niet gewend is aan het systeem en de medemaats. Voor hetzelfde geld is hij woensdag de matchwinnaar (ik hoop het voor hem). Maar als iemand hem gisteren de beste op het plein noemde dan wil ik daar toch eens op reageren. Bovendien vind ik dus ook dat de ploeg gisteren een zeer goede match heeft gespeeld en dat we die twee goals gewoon slikken omdat een welbepaalde dame haar moment van glorie eens wou beleven. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 16 Aug 2010, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Aug 2010, 12:58 |
|
| Pagina 25 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 200 Volgende |