|
|
| Pagina 27 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
baggio schreef: Stijn schreef: scarfie schreef: Volgens de (neutrale mening) van de scout van Deinze waren Verheyden en Denys de beste Eendrachters. Denys geeft twee super assist en maakt een goal. Hij was in ieder geval onder de indruk... Dat is toch ook overdreven? De eerste was gewoon een schot (ik dacht dan nog van Ken Van Damme in plaats van denys) dat via de paal bij Verheyden komt. de 2e goal was een knappe assist. De 3e goal was een assist van Podevyn. De 4e goal maakt hij, maar laat ons eerlijk zijn, met de nodige dosis geluk. Ik denk dat jullie naar andere wedstrijd zijn gaan zien,Denys was inderdaad nog niet super maar vergeet niet dat hij niet op zijn sterkste positie speelt,hij is normaal aanvallende middenvelder en geen spits. En schot op paal met daarna assist op verheyden was Denys en niet van Damme.Ook in 2de helft nog eens een assist van Denys en zijn goal was knap,eerst wachten en op het juiste moment binnen duwen.Als een Denys 16 goals maakt in 2de noemen jullie dat zwak?Wacht jullie tijd af en wie weet word dit alweer een goede aanwinst. Ook vorig jaar waren er die Wouter Moreels zwak vonden en daarna als hij vlot scoorde was hij plots de held.Wat ik wil zeggen heb geduld en maak pas de balans op na x aantal matchen,we hebben gans onze kern nodig en de ene week zal de ene goed zijn en de andere week weer iemand anders.We hebben toch allemaal hetzelfde doel he, namelijk kampioen spelen. forever.Mijn punt was gewoon : men spreekt van twee super-assists. Een schot op de paal is voor mij geen assist. |
| 16 Aug 2010, 17:28 |
|
|
Nationale Ploeg
baggio schreef: Stijn schreef: scarfie schreef: Volgens de (neutrale mening) van de scout van Deinze waren Verheyden en Denys de beste Eendrachters. Denys geeft twee super assist en maakt een goal. Hij was in ieder geval onder de indruk... Dat is toch ook overdreven? De eerste was gewoon een schot (ik dacht dan nog van Ken Van Damme in plaats van denys) dat via de paal bij Verheyden komt. de 2e goal was een knappe assist. De 3e goal was een assist van Podevyn. De 4e goal maakt hij, maar laat ons eerlijk zijn, met de nodige dosis geluk. Ik denk dat jullie naar andere wedstrijd zijn gaan zien,Denys was inderdaad nog niet super maar vergeet niet dat hij niet op zijn sterkste positie speelt,hij is normaal aanvallende middenvelder en geen spits. En schot op paal met daarna assist op verheyden was Denys en niet van Damme.Ook in 2de helft nog eens een assist van Denys en zijn goal was knap,eerst wachten en op het juiste moment binnen duwen.Als een Denys 16 goals maakt in 2de noemen jullie dat zwak?Wacht jullie tijd af en wie weet word dit alweer een goede aanwinst. Ook vorig jaar waren er die Wouter Moreels zwak vonden en daarna als hij vlot scoorde was hij plots de held.Wat ik wil zeggen heb geduld en maak pas de balans op na x aantal matchen,we hebben gans onze kern nodig en de ene week zal de ene goed zijn en de andere week weer iemand anders.We hebben toch allemaal hetzelfde doel he, namelijk kampioen spelen. forever.Eerst zeg je dat Denys nog niet super was en dan een gans betoog waarom hij gisteren wel goed was ? Ik denk dat je wat dingen door elkaar aan het halen bent. Niemand schiet hier Denys af of zegt dat hij een slechte speler is. Ik denk dat de meeste hun lesje wel al geleerd hebben ivm het voorbarig afschrijven van nieuwe spelers (Steurs, Morreels,...). Het ging hem gewoon over zijn prestatie gisteren. Bon ge kunt er blijven over lullen, sommigen vonden hem niet goed anderen dan weer wel. Op naar woensdag zeker._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 16 Aug 2010, 17:32 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Nog niet super maar wel degelijk/goed/zeer goed. Volgens hem dan, ik was niet aanwezig.
|
| 16 Aug 2010, 17:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
baggio schreef: Stijn schreef: scarfie schreef: Volgens de (neutrale mening) van de scout van Deinze waren Verheyden en Denys de beste Eendrachters. Denys geeft twee super assist en maakt een goal. Hij was in ieder geval onder de indruk... Dat is toch ook overdreven? De eerste was gewoon een schot (ik dacht dan nog van Ken Van Damme in plaats van denys) dat via de paal bij Verheyden komt. de 2e goal was een knappe assist. De 3e goal was een assist van Podevyn. De 4e goal maakt hij, maar laat ons eerlijk zijn, met de nodige dosis geluk. Ik denk dat jullie naar andere wedstrijd zijn gaan zien,Denys was inderdaad nog niet super maar vergeet niet dat hij niet op zijn sterkste positie speelt,hij is normaal aanvallende middenvelder en geen spits. En schot op paal met daarna assist op verheyden was Denys en niet van Damme.Ook in 2de helft nog eens een assist van Denys en zijn goal was knap,eerst wachten en op het juiste moment binnen duwen.Als een Denys 16 goals maakt in 2de noemen jullie dat zwak?Wacht jullie tijd af en wie weet word dit alweer een goede aanwinst. Ook vorig jaar waren er die Wouter Moreels zwak vonden en daarna als hij vlot scoorde was hij plots de held.Wat ik wil zeggen heb geduld en maak pas de balans op na x aantal matchen,we hebben gans onze kern nodig en de ene week zal de ene goed zijn en de andere week weer iemand anders.We hebben toch allemaal hetzelfde doel he, namelijk kampioen spelen. forever.idd alleen tegen anderlecht heeft hij op zijn plaats gespeeld en was hij sterk. nadien mocht hij spelen op rechts met de fameuze ruit en als spits. waarom hij geen eerlijke kans heeft gekregen achter de spitsen begrijp ik niet.ewen heeft na een jaar eindelijk eens aan voetballen gedacht, ipv alle weken gelijk een broekschijter achteruit te kruipen , heeft hij nu eens naar voor gevoetbald |
| 16 Aug 2010, 17:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Onderkroiper schreef: Jan schreef: Rond 14u30, zoek niet naar mij want ik ga met den otto ![]() Ik zal de Jan wel spotten in Zaventem Zo gezegd zo gedaan Dan drink ne mens maar 2 pintjes en de rest cola en dan nog staat het erop ![]() |
| 16 Aug 2010, 17:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Stijn schreef: baggio schreef: Stijn schreef: Dat is toch ook overdreven? De eerste was gewoon een schot (ik dacht dan nog van Ken Van Damme in plaats van denys) dat via de paal bij Verheyden komt. de 2e goal was een knappe assist. De 3e goal was een assist van Podevyn. De 4e goal maakt hij, maar laat ons eerlijk zijn, met de nodige dosis geluk. Ik denk dat jullie naar andere wedstrijd zijn gaan zien,Denys was inderdaad nog niet super maar vergeet niet dat hij niet op zijn sterkste positie speelt,hij is normaal aanvallende middenvelder en geen spits. En schot op paal met daarna assist op verheyden was Denys en niet van Damme.Ook in 2de helft nog eens een assist van Denys en zijn goal was knap,eerst wachten en op het juiste moment binnen duwen.Als een Denys 16 goals maakt in 2de noemen jullie dat zwak?Wacht jullie tijd af en wie weet word dit alweer een goede aanwinst. Ook vorig jaar waren er die Wouter Moreels zwak vonden en daarna als hij vlot scoorde was hij plots de held.Wat ik wil zeggen heb geduld en maak pas de balans op na x aantal matchen,we hebben gans onze kern nodig en de ene week zal de ene goed zijn en de andere week weer iemand anders.We hebben toch allemaal hetzelfde doel he, namelijk kampioen spelen. forever.Mijn punt was gewoon : men spreekt van twee super-assists. Een schot op de paal is voor mij geen assist. Ondanks het feit dak nie weet waar jullie precies stonden, heb ik toch den indruk da sommigen die eerste goal nie helemaal goed gezien hebben. Depoitre legt de bal terug, er volgt een laag schot dat door de keeper gered wordt, Denys komt bij de bal in de kleine backlijn en in plaats van te draaien en vlug zelf een patat op dienen bal te geven, blijft hij heel kalm en bewaart hij mooi het overzicht door terug te leggen op Ewen, die hem dan knap laag houdt met de 0-1 als gevolg. Iedereen mag er het zijne van denken maar da noem ik toch ook een knappe assist. |
| 16 Aug 2010, 18:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Titus schreef: baggio schreef: Stijn schreef: Dat is toch ook overdreven? De eerste was gewoon een schot (ik dacht dan nog van Ken Van Damme in plaats van denys) dat via de paal bij Verheyden komt. de 2e goal was een knappe assist. De 3e goal was een assist van Podevyn. De 4e goal maakt hij, maar laat ons eerlijk zijn, met de nodige dosis geluk. Ik denk dat jullie naar andere wedstrijd zijn gaan zien,Denys was inderdaad nog niet super maar vergeet niet dat hij niet op zijn sterkste positie speelt,hij is normaal aanvallende middenvelder en geen spits. En schot op paal met daarna assist op verheyden was Denys en niet van Damme.Ook in 2de helft nog eens een assist van Denys en zijn goal was knap,eerst wachten en op het juiste moment binnen duwen.Als een Denys 16 goals maakt in 2de noemen jullie dat zwak?Wacht jullie tijd af en wie weet word dit alweer een goede aanwinst. Ook vorig jaar waren er die Wouter Moreels zwak vonden en daarna als hij vlot scoorde was hij plots de held.Wat ik wil zeggen heb geduld en maak pas de balans op na x aantal matchen,we hebben gans onze kern nodig en de ene week zal de ene goed zijn en de andere week weer iemand anders.We hebben toch allemaal hetzelfde doel he, namelijk kampioen spelen. forever.Eerst zeg je dat Denys nog niet super was en dan een gans betoog waarom hij gisteren wel goed was ? Ik denk dat je wat dingen door elkaar aan het halen bent. Niemand schiet hier Denys af of zegt dat hij een slechte speler is. Ik denk dat de meeste hun lesje wel al geleerd hebben ivm het voorbarig afschrijven van nieuwe spelers (Steurs, Morreels,...). Het ging hem gewoon over zijn prestatie gisteren. Bon ge kunt er blijven over lullen, sommigen vonden hem niet goed anderen dan weer wel. Op naar woensdag zeker.Voila en het is uiteindelijk woensdag dat telt.Bij deinze is het enige waar hun supporters overspreken trouwens dat wij verzwakt zijn door die 120minuten.Van renterghem zei al voor de match tegen deinze dat dezelfde ploeg ging starten als tegen moelingen behoudens blessures of vermoeidheid van spelers. Als wouter moreels fit is( starten er 4spelers en de keeper die zelfs minder als 90minuten in hun benen hebben).Kben trouwens is benieuwd wie als 16de man afvalt als iedereen fit is. |
| 16 Aug 2010, 18:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Iendrachter90 schreef: Titus schreef: baggio schreef: Ik denk dat jullie naar andere wedstrijd zijn gaan zien,Denys was inderdaad nog niet super maar vergeet niet dat hij niet op zijn sterkste positie speelt,hij is normaal aanvallende middenvelder en geen spits. En schot op paal met daarna assist op verheyden was Denys en niet van Damme.Ook in 2de helft nog eens een assist van Denys en zijn goal was knap,eerst wachten en op het juiste moment binnen duwen.Als een Denys 16 goals maakt in 2de noemen jullie dat zwak?Wacht jullie tijd af en wie weet word dit alweer een goede aanwinst. Ook vorig jaar waren er die Wouter Moreels zwak vonden en daarna als hij vlot scoorde was hij plots de held.Wat ik wil zeggen heb geduld en maak pas de balans op na x aantal matchen,we hebben gans onze kern nodig en de ene week zal de ene goed zijn en de andere week weer iemand anders.We hebben toch allemaal hetzelfde doel he, namelijk kampioen spelen. forever.Eerst zeg je dat Denys nog niet super was en dan een gans betoog waarom hij gisteren wel goed was ? Ik denk dat je wat dingen door elkaar aan het halen bent. Niemand schiet hier Denys af of zegt dat hij een slechte speler is. Ik denk dat de meeste hun lesje wel al geleerd hebben ivm het voorbarig afschrijven van nieuwe spelers (Steurs, Morreels,...). Het ging hem gewoon over zijn prestatie gisteren. Bon ge kunt er blijven over lullen, sommigen vonden hem niet goed anderen dan weer wel. Op naar woensdag zeker.Voila en het is uiteindelijk woensdag dat telt.Bij deinze is het enige waar hun supporters overspreken trouwens dat wij verzwakt zijn door die 120minuten.Van renterghem zei al voor de match tegen deinze dat dezelfde ploeg ging starten als tegen moelingen behoudens blessures of vermoeidheid van spelers. Als wouter moreels fit is( starten er 4spelers en de keeper die zelfs minder als 90minuten in hun benen hebben).Kben trouwens is benieuwd wie als 16de man afvalt als iedereen fit is. Kan enkel maar goed zijn voor ons dat ze er zo over denken. We hebben dit vorig seizoen al bewezen dat we zo een drukke weken aankunnen en onze kern is dan nog breder dan vorig seizoen. Woensdag geven zowel de spelers als supporters volle gas! ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 16 Aug 2010, 18:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ref voor zondag:Istvan lagaert bijgestaan door Soyer en Coeck .
|
| 16 Aug 2010, 18:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bart Van den Neste schreef: voorbijganger schreef: Xander schreef: T'is zondag thuis zeker e ? in de gazet staat da toch zo genoteerd. Moesten we zondag winnen, kunnen wij dan uitkomen tegen nen eerste klasser in eigen stadion? Ik denk dat zoiets willekeurig getrokken wordt, het kan dus zowel UIT als THUIS zijn tegen een eersteklasser of iemand uit een lagere reeks. Al vind ik wel dat voor de spanning van de beker, in de 1/16 finale altijd de kleinere ploeg zou moeten thuis spelen (in Engeland is dat ook zo dacht ik? Bartos of andere, verbeter mij als ik mis ben) In Engeland is dat niet zo, je kan uit of thuis loten... De eersteklassers worden ook niet beschermd, het is al gebeurd dat in de eerste match de 2 finalisten van het jaar tevoren tegen elkaar moesten. |
| 16 Aug 2010, 19:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer
In Engeland kan iedereen gewoon elkaar loten. Alles in 1 bokaal dus. Ik vind het wel niet slecht dat ze bij ons de eersteklassers beschermen. Uiteindelijk is het doel van een kleinere club toch een eersteklasser loten... Als je dan tot in de 1/16de finale geraakt en dan tegen Lommel of Bergen uitkomt...
|
| 16 Aug 2010, 19:19 |
|
|
Vaste Waarde
Bericht kampioenschap derde klasse
wat is dat gelul hier allemaal over denijs,ge wint met elf en verliest met elf anders moet je bv gaan tennissen en hopelijk nemen we een betere start dan vorig jaar en zie maar naar rc genk met vercauteren van in begin nu trainer en wat ik wil zeggen met van rentergem nu ook van in begin kunnen we mischien de punten die we vorig jaar op einde te kort hadden om kampioen te spelen want een eindronde is altijd een loterij en woensdag tegen deinze allemaal achter jullie ploeg voor of tegen denijs!
![]() |
| 16 Aug 2010, 19:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: kampioenschap derde klasse
wittebolle schreef: wat is dat gelul hier allemaal over denijs,ge wint met elf en verliest met elf anders moet je bv gaan tennissen en hopelijk nemen we een betere start dan vorig jaar en zie maar naar rc genk met vercauteren van in begin nu trainer en wat ik wil zeggen met van rentergem nu ook van in begin kunnen we mischien de punten die we vorig jaar op einde te kort hadden om kampioen te spelen want een eindronde is altijd een loterij en woensdag tegen deinze allemaal achter jullie ploeg voor of tegen denijs! ![]() Dat is hier het WK lullen, trek het je niet aan _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Aug 2010, 19:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Ik denk dat het bestuur sowieso, zelfs al mogen we thuis spelen, het thuisvoordeel zal weggeven om meer recette te verdienen, of ben ik mis?
Maar vooraleer we beginnen te dromen over een nieuw stvvscenario moeten we eerst winnen (liefst in 90min) van Ronse en dat zal denk ik geen gemakkelijke klus zijn! Ronse is voor mij, net als ons, een serieuze titelkandidaat. En al diene zever over wie al dan niet de betere of de mindere was gisteren.. pff. Ik heb gewoon onthouden dat we een heel goe ploegsken hebben da mentaal sterk staat + ne goeien trainer hebben ( die niet koppig blijft vasthouden aan zijn ruit maar zijn ongelijk toegeeft door met echt flankspelers te spelen, waarvoor chapeau! + tactisch zijn kunnen bewezen heeft door de schutter op te schuiven en zo een aandeel had in de oververdiende zege). Gisteren een toffe en typische bekermatch gezien en ik kan alvast ni wachten tot de woensdag! Ik heb er alvast vertrouwen in ![]() |
| 16 Aug 2010, 20:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
En we gaan een hogere recette hebben als we uitspelen ofwat ?
De enige reden waarom ze dat zouden doen is omdat ons stadion gewoon niet voldoet. |
| 16 Aug 2010, 20:22 |
|
| Pagina 27 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 200 Volgende |