Eendracht Aalst - SK Deinze - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 18
 Eendracht Aalst - SK Deinze 
Auteur Bericht
Scholier

Leeftijd: 55
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Bartos schreef:
marc2 schreef:
Wie vliegt der uit voor wouter moreels ?
Ik verwacht dat denijs morgen start na zo een prestatie.Of wouter op de bank zal zitten zal afhangen van het al of niet herstel van zijn blessure.
Maar als dezelfde kern ( depoitre, podevijn en crispijn dus incluis) volledig blessurevrij zijn is het zelfs de vraag of der een plaats voor wouter zal zijn op de bank.

Komaan, nu niet belachelijk gaan doen hé. Wouter Moreels is gewoon den beste speler van ons ploeg, als die voor morgen fit bevonden wordt, start die toch gewoon, daar kan toch geeneens discussie over zijn. En knap van Denijs dat hij met een goal en assist mee voor de beslissing zorgde, maar we kunnen nu toch ook niet zeggen dat het zo een weergaloze prestatie was dat die plots met alle geweld in de ploeg moet blijven. Ook Verheyden speelde op het middenveld een berematch, dus met een fitte Wouter Moreels zal Ewout gewoon uit de ploeg verdwijnen en waarschijnlijk zelfs met Crispijn moeten uitmaken wie er uit de kern valt.

Wouter is inderdaad een goeie speler, alleen heb ik daar in de voorbereiding nog niks van gezien en als speler moet je u elk jaar opnieuw bewijzen, sorry, crispijn maakte er 7 en zonder depoitre, die jongen moet de klus altijd alleen klaren, wouter speelt trouwens weer geen half seizoen want is maar al te gemakkelijk geblesseerd, geef crispijn nog wat tijd en we gaan van diene kerel nog geniet hebben

17 Aug 2010, 16:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
marc2 schreef:
Ik verwacht dat denijs morgen start na zo een prestatie.Of wouter op de bank zal zitten zal afhangen van het al of niet herstel van zijn blessure.
Maar als dezelfde kern ( depoitre, podevijn en crispijn dus incluis) volledig blessurevrij zijn is het zelfs de vraag of der een plaats voor wouter zal zijn op de bank.
De plaatsen zijn enorm duur en wanneer der weinig of geen blessures of kaarten zouden vallen zal der regelmatig een vaste waarde naast vallen of in beste geval op de bank moeten plaatsnemen.
Maar als we de titel moeten spelen zal iedereen meer dan goed gebruikt kunnen worden.
Gedurende een seizoen lost dikwijls veel zichzelf op. Een seizoen zonder kaartenlast en blessures bestaat spijtig genoeg niet:)
Zulke dingen zegt ge nu toch wel bewust om ons uit ons kot te lokken hé. Kan niet dat ge dit meent. Depoitre en Moreels zijn 2 klasbakken die als ze fit zijn altijd moeten en ook zullen starten. Jammer genoeg zijn het ook alletwee "wieke tingels" zo als ze bij ons zeggen dus Crispijn zal zeker zijn matchen meepikken dit seizoen.

17 Aug 2010, 16:24
Nationale Ploeg

zwetwit schreef:
Bartos schreef:
marc2 schreef:

Komaan, nu niet belachelijk gaan doen hé. Wouter Moreels is gewoon den beste speler van ons ploeg, als die voor morgen fit bevonden wordt, start die toch gewoon, daar kan toch geeneens discussie over zijn. En knap van Denijs dat hij met een goal en assist mee voor de beslissing zorgde, maar we kunnen nu toch ook niet zeggen dat het zo een weergaloze prestatie was dat die plots met alle geweld in de ploeg moet blijven. Ook Verheyden speelde op het middenveld een berematch, dus met een fitte Wouter Moreels zal Ewout gewoon uit de ploeg verdwijnen en waarschijnlijk zelfs met Crispijn moeten uitmaken wie er uit de kern valt.

Wouter is inderdaad een goeie speler, alleen heb ik daar in de voorbereiding nog niks van gezien en als speler moet je u elk jaar opnieuw bewijzen, sorry, crispijn maakte er 7 en zonder depoitre, die jongen moet de klus altijd alleen klaren, wouter speelt trouwens weer geen half seizoen want is maar al te gemakkelijk geblesseerd, geef crispijn nog wat tijd en we gaan van diene kerel nog geniet hebben

ik geloof ook in Crispijn maar Wouter Moreels uit de ploeg zetten is gewoon loco :crazy:

17 Aug 2010, 16:27
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:

Voilà, da vind ik er nu toch ook van. Wouter heeft naast een superseizoen vorig jaar, nu ook al in de voorbereiding laten zien (dat kon hij vorig seizoen door blessure niet in dezelfde periode) dat hij onze ploeg een enorme boost geeft en o zo belangrijk is. Het enige minpuntje was dat hij zijn kansen nog niet allemaal wist te verzilveren, maar als het morgen "voor echt is", zullen zo'n kansen zoals tegen Anderlecht en Dender wel hangen, geloof me vrij...

Ik - itt vele anderen blijkbaar :) - vond Ewout globaal gezien (ongewone positie, aanvallende impulsen, duelkracht/positieafwisselingen met Laurent en verdedigend lap en stoorwerk) ook zeer verdienstelijk spelen zondag, maar ook bij mij is er geen grijntje twijfel dat een fitte Wouter meteen zijn plaats in de basis moet opnemen... Ik moet wel zeggen - op basis van de uiteenlopende bevindingen hier na de match, deed de plaatsing rond het terrein precies veel aan de perceptie van de prestaties van de spelers, alsook van fases, doelpunten... Het merendeel langs kant trainersbankjes waren redelijk unaniem in hun oordelen, de mensen langs de kant van de zittribune evenzeer... Vond dat heel interessant om lezen :-) Ik zou wel graag den DVD van Pascal eens willen zien...

Ik ben echter wel niet zeker Bartos van uw laatste stuk van uw laatste zin of het tussen Denys of Crispijn zal gaan... er zijn nog "gegadigden" hé om ernaast te vallen...

Soit, eerst zien of iedereen zonder kleerscheuren of griepje uit Zaventem is geraakt EN of Wouter wel effectief speelklaar is... Finaal antwoord morgen om 20u29...

17 Aug 2010, 16:40
Freak

Leeftijd: 35
Alswe er van uit gaan dat iedereen fit is zal het wel deze opstelling worden:
VDN
De castro-de schutter-filipovic-ringoot
Galucci-verheyden-van damme-cousin
W.moreels-depoitre
Bank:kempeneer,crispyn,X en X(podevijn,kestens of denys ).Den trainer liet al duidelijk verstaan dat als crispyn fit is hij op de bank zit zowiezo.
Is er 1iemand niet fit dat maakt het er alleen maar gemakkelijker op,zijn er 2geblesseerd dan zal B.moreels er wel bijkomen zeker.

17 Aug 2010, 17:19
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
marc2 schreef:
De plaatsen zijn enorm duur en wanneer der weinig of geen blessures of kaarten zouden vallen zal der regelmatig een vaste waarde naast vallen of in beste geval op de bank moeten plaatsnemen.
Maar als we de titel moeten spelen zal iedereen meer dan goed gebruikt kunnen worden.
Gedurende een seizoen lost dikwijls veel zichzelf op. Een seizoen zonder kaartenlast en blessures bestaat spijtig genoeg niet:)

:plat:
voila, meer maak ik der nie aan vuil.

17 Aug 2010, 17:22
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
In het Nieuwsblad stond vandaag ganse pagina over den eendracht waar speler per speler ontleed werd. (soms stond er naar mijn mening wel maar zever in. Zo heeft Podevijn talent zat (das waar) maar moet hij zijn angst na een gebroken oogkas overwinnen.. :?
Ze lieten ook Bobke Cousin en BVR aan het woord. Wa ik 'raar' vind is da BVR op de vraag "waar eindigt EA dit seizoen?" antwoordt: "We hopen eindronde te kunnen spelen".. Ik vermoed dat dit een antwoord is in de hoop de druk wat van zen ploeg weg te houden maar ik denk (hoop) toch dat hij wat meer ambitie heeft dan dat.

17 Aug 2010, 17:45
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Nog via het Nieuwsblad: Wouter Moreels is na zijn forfait op Woluwe ook onzeker voor woensdag. Laurent Depoitre ondervond hinder aan de lies en werd uit voorzorg naar de kant gehaald. Kevin Van Den Noortgate sukkelt met een lichte contractuur in de bil en Sam Crispijn klaagde over stijfheid in de bil maar raakt wedstrijdfit.
Ik kan alvast ni wachten tot het morgenavond 20.30u is! Allemaal samen achter ons ploeg :EA:

17 Aug 2010, 17:47
Vaste Waarde

ajoin_bart schreef:
In het Nieuwsblad stond vandaag ganse pagina over den eendracht waar speler per speler ontleed werd. (soms stond er naar mijn mening wel maar zever in. Zo heeft Podevijn talent zat (das waar) maar moet hij zijn angst na een gebroken oogkas overwinnen.. :?
Ze lieten ook Bobke Cousin en BVR aan het woord. Wa ik 'raar' vind is da BVR op de vraag "waar eindigt EA dit seizoen?" antwoordt: "We hopen eindronde te kunnen spelen".. Ik vermoed dat dit een antwoord is in de hoop de druk wat van zen ploeg weg te houden maar ik denk (hoop) toch dat hij wat meer ambitie heeft dan dat.

Heb het ook gelezen op het internet, da van potjes was het beste... Bij Laurent, niet technisch onderlegd, alé daar kwam het op neer, wree dinges zulle, toch nog ne keer goe kunnne lachen! :p

17 Aug 2010, 17:49
forumlegende

Leeftijd: 61
ik moet morgen werken van 06u00 tot 18u30 en kan bijgevolg niets meer posten. Tot morgenavond jongens en laat ons Deinze een warm onthaal bezorgen. Iendracht veroit !

17 Aug 2010, 20:51
Vaste Waarde

KBVB verwerpt klacht vierdeklasser Tongeren tegen Verviers

De Controlecommissie van de Koninklijke Belgische Voetbalbond heeft dinsdag de klacht van vierdeklasser SK Tongeren tegen derdeklasser Verviers ongegrond verklaard.
Met de klacht had Tongeren gehoopt de degradatie uit derde nog te vermijden. Volgens de Limburgse club zijn er fouten gemaakt bij de patrimoniumoverdracht van Verviers en moet die club met een degradatie bestraft worden.

17 Aug 2010, 22:26
Ancien

eendrachter'80 schreef:
KBVB verwerpt klacht vierdeklasser Tongeren tegen Verviers

De Controlecommissie van de Koninklijke Belgische Voetbalbond heeft dinsdag de klacht van vierdeklasser SK Tongeren tegen derdeklasser Verviers ongegrond verklaard.
Met de klacht had Tongeren gehoopt de degradatie uit derde nog te vermijden. Volgens de Limburgse club zijn er fouten gemaakt bij de patrimoniumoverdracht van Verviers en moet die club met een degradatie bestraft worden.

En nu zal Tongeren in beroep gaan, veronderstel ik.
In onze reeks zal er niets veranderen, morgen start de competitie, da's het enigste dat telt momenteel.

17 Aug 2010, 23:13
forumlegende

Depoitre en Moreels onzeker volgens Het Nieuwsblad.
Iemand meer nieuws ?

18 Aug 2010, 9:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bron Voetbalkrant: Kan Aalst favorietenrol waarmaken?Woensdag start de competitie in 3de A. Aalst wordt door de meeste waarnemers naar voor geschoven als de te kloppen ploeg. Hamme, Ronse, FCN en Coxyde behoren tot het kransje concurrenten. Of komt het gevaar, net zoals vorig jaar opnieuw uit de Kempen?

Meteen derby voor de Ajuinen

Eendracht Aalst begint straks aan zijn vierde seizoen in Derde Klasse. De witzwarte entourage droomt al jaren van Tweede Klasse. De club, waar altijd wel “iets” te beleven valt, wordt door de meeste waarnemers aanzien als de titelkandidaat bij uitstek. Het start de competitie op eigen veld meteen met een leuk derby tegen Deinze, dat in het tussenseizoen grote kuis hield in zijn selectie.

Vorig jaar miste Aalst compleet zijn start en was na de trainerswissel het ganse seizoen op achtervolgen aangewezen. De remonte kwam te laat en de Ajuinen sneuvelden in de eindronde tegen Rupel Boom. Vigor Hamme wil in zijn tweede seizoen derde klasse minstens een ticket voor de eindronde halen en maakt de korte verplaatsing naar Cappellen, de ploeg die het voorbije seizoen maximaal kon profiteren van de zaak “Touré”.

Geelrood wil dit seizoen eens rustig meedraaien in de middenmoot. Coxyde verraste vorig seizoen vriend en vijand met aantrekkelijk voetbal en een plaats net onder de top. De club barst van ambitie en wil een plaats in de top vijf. Het heeft met de komst van Torhout meteen zijn derby vast.

Antwerpen tegen West-Vlaanderen

De nieuwkomers uit de provincie Antwerpen spelen tegen West-Vlaamse tegenstanders. Dessel, dat vorig seizoen de play-offs haalde, trekt naar het onberekenbare Waregem. Dessel wil de lijn van vorig jaar doortrekken, de “Rassing” neemt een nieuwe start onder kersvers trainer Kris Van Der Haegen.

Bornem start met ambitie en trekt naar Wielsbeke, dat na de afgesprongen fusiegesprekken met Waregem een moeilijk seizoen wacht. Geel-Meerhout ontvangt een andere nieuwkomer, Izegem. De ploeg uit de Kempen steekt zijn ambitie niet weg, de West-Vlamingen willen een rustig seizoen draaien.

De strijd om de Vlaamse Ardennen.

Niet alleen de Kempen, maar ook de Vlaamse Ardennen zijn goed vertegenwoordigd in 3deA. Sottegem verdween weliswaar, maar Ronse en Olsa Brakel kwamen in de plaats. Bij Ronse vertrokken na de degradatie heel wat kernspelers en werden enkele onbekende spelers van juist over de grens binnengehaald. Het zou niet de eerste keer zijn, dat hier weer wat goudhaantjes tussenzitten. EsKaa wacht wel een zware verplaatsing naar Temse, dat het vorig jaar enkel in de slotfase van de competitie liet afweten.

Afwachten of de Boeljongens dit jaar even scherp aan het nieuwe seizoen zullen beginnen. Oudenaarde, dat nagenoeg met dezelfde kern als vorig jaar begint, wacht een confrontatie met Hoogstraten. HVV stuntte het voorbije weekend voor de Cofidiscup op het veld van KV Oostende. Het wordt een open duel aan de boorden van de Schelde. Beide ploegen ambiëren dit seizoen de linkerkolom.

Olsa Brakel tenslotte, wordt aanzien als het lelijke eendje van 3deA. De geelzwarten treden voor het eerst aan in derde. Dat hebben ze te danken aan de chaotisch verlopen eindronde. Door velen wordt Brakel getipt als een van de voornaamste degradatiekandidaten, maar in het voorbije weekend speelde het droogjes reeksgenoot Torhout naar huis. FCN Sint-Niklaas, altijd ambitieus, doet er best aan deze nieuwkomer niet te onderschatten…

18 Aug 2010, 9:19
Vaste Waarde

Nu mogen we de start niet missen

AALST - Vorig seizoen verknoeide Eendracht in de eerste periode alle titelkansen met coach Kris Van Der Haegen als slachtoffer. Centrale middenvelder Ewen Verheyden rekent erop dat de competitie vanavond onder een goed gesternte start tegen Deinze.
Deinze werd vorige week al uit de beker gewipt door Ukkel Leopold waardoor het rustig kon focussen op de eerste speeldag terwijl Aalst 120 minuten op de mat stond in Zaventem. Knap vervelend?

Ewen Verheyden: 'We deden onszelf die verlengingen aan. Als je 0-2 leidt tegen tien man, mag je nooit meer in de problemen komen. Over die strafschoppen kon fel gediscussieerd worden, maar dat is praat voor de vaak als de bal op de stip gaat. Fysiek is het een nadeel dat we een zware bekermatch in de kuiten hebben. Mentaal is het misschien wel een voordeel. De bekerkwalificatie op zak steken is belangrijker dan een goede wedstrijd spelen. Met Woluwe-Zaventem kregen we ook een zware klepper geserveerd. Voor mezelf was het leuk om nog voor de openingsmatch twee goals mee te pikken. Samen met de bekerkwalifcatie een leuke opsteker.'

Met Deinze komt een subtopper op bezoek. Meteen een ernstige test om de Aalsterse titelkansen te evalueren?

'Deinze speelde twee jaar geleden nog in tweede klasse en wil ongetwijfeld zo snel mogelijk terugkeren. Onze competitieaanhef oogt niet gemakkelijk met na Deinze ook Oost-Vlaamse streekduels tegen Hamme, Ronse en Sint-Niklaas. Prognoses maken is nooit een eenvoudige taak. Wie tipte vorig seizoen voor de seizoenstart op Heist als toekomstige kampioen. Mede door de barslechte start van Eendracht kwam die verrassing uit de bus. Dit keer mogen we de start zeker niet missen. Indien we vorig jaar een normale competitiestart hadden genomen, speelden we tot de slotdag mee voor de titel. Ook nu kan een verrassende ploeg zich tot kampioen kronen, maar Aalst moet zeker kunnen meespelen. Mits een goede start spelen we mee. Vorig jaar zetten we een schitterende remonte neer, maar dat lukt geen twee jaar op rij.'

Zondag stonden met Cousin en Denijs slechts twee nieuwe spelers aan de aftrap. De automatismen moeten de troef van Eendracht vormen?

'Het gros van de spelersgroep werd bij elkaar gehouden en aan automatismen zal het dus zeker niet ontbreken. Met onze trouwe en ruime aanhang beschikken we ook over een extra troef. Zelf heb ik geen schitterende voorbereiding achter de rug, maar pas nu worden de prijzen uitgedeeld. De organisatie staat op punt en we scoren vlot waardoor we met vertrouwen kunnen starten.'

18 Aug 2010, 9:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 18