|
|
| Pagina 7 van 18 |
[ 266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
AALST - Geblesseerd: Wouter Moreels (teen) en Depoitre (lies) zijn onzeker Selectie: Van Den Noortgaete; De Castro, De Schutter, Filipovic, Ringoot; Gallucci, Van Damme, Verheyden, Cousin; Depoitre (?), Denijs; Wisselspelers: Kempeneer, B. Moreels, Delclef, Kestens, Podevijn, Crispijn, W.
|
| 18 Aug 2010, 9:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dani schreef: Depoitre en Moreels onzeker volgens Het Nieuwsblad. Iemand meer nieuws ? Euh neen, maar afgaande op de toestand zondag, de te verwachten vraagtekens. Antwoord vanavond om 20u29... Ander vraagje: weet er iemand hoe dat zit met de -21 jarigen regel in derde klasse? Hoeveel moet je er hebben, hoe wordt dat bekeken? Was tot vorig jaar nooit een probleem om bij stil te staan, gezien de leeftijd van Jens en Ken, maar nu? |
| 18 Aug 2010, 9:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
DT schreef: Dani schreef: Depoitre en Moreels onzeker volgens Het Nieuwsblad. Iemand meer nieuws ? Euh neen, maar afgaande op de toestand zondag, de te verwachten vraagtekens. Antwoord vanavond om 20u29... Ander vraagje: weet er iemand hoe dat zit met de -21 jarigen regel in derde klasse? Hoeveel moet je er hebben, hoe wordt dat bekeken? Was tot vorig jaar nooit een probleem om bij stil te staan, gezien de leeftijd van Jens en Ken, maar nu? goei vraag, volgens mij moeten er twee -21 jarigen op het wedstrijdblad staan ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Aug 2010, 9:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: Dani schreef: Depoitre en Moreels onzeker volgens Het Nieuwsblad. Iemand meer nieuws ? Euh neen, maar afgaande op de toestand zondag, de te verwachten vraagtekens. Antwoord vanavond om 20u29... Ander vraagje: weet er iemand hoe dat zit met de -21 jarigen regel in derde klasse? Hoeveel moet je er hebben, hoe wordt dat bekeken? Was tot vorig jaar nooit een probleem om bij stil te staan, gezien de leeftijd van Jens en Ken, maar nu? Ik ben niet volledig zeker, maar ik denk dat er altijd 2 -21 jarigen op het wedstrijdblad moeten staan. De richtdatum hiervoor is 1 januari van het vorige seizoen, voor dit seizoen betekent dit dus spelers die jonger dan 21 waren op 1 januari 2010. Ik ben nu niet volledig zeker of het jonger dan 21 jaar is of 21 jaar ook nog meetelt. Als het jonger dan 21 is, betekent dit dat enkel Niels Ringoot, Jens Podevijn en Ken Van Damme in aanmerking komen (buiten ook nog jongeren als Lothar De Vidts, Thomas Coppens en Yombo). Indien 21 jaar ook nog telt, komen ook Preben Delclef, Niels De Schutter en Laurent Depoitre in aanmerking. Maar ik ben er vrij zeker van dat het effectief jonger dan 21 jaar is. Ik denk trouwens wel dat ge moogt spelen als ge niet in regel zijt hiermee, maar dat het u op een fikse boete te staan komt. |
| 18 Aug 2010, 9:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Dus als we zouen veronderstellen dat zowel Laurent als Wouter niet fit geraken , spelen we vooraan met Crispijn-Denys. De rest van de ploeg is die van op Zaventem
|
| 18 Aug 2010, 10:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Ik hoop dat toch één van de twee speelt (liefst depoitre voor de gestalte) of we zijn weer vertrokken gelijk vorig seizoen
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 18 Aug 2010, 10:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
de clerus schreef: Ik hoop dat toch één van de twee speelt (liefst depoitre voor de gestalte) of we zijn weer vertrokken gelijk vorig seizoen Ni panikeren - zelfs in het ergste geval zonder Depoitre en Moreels zie ik het nog goedkomen... Denys en Crispijn zijn geen krabbers zenne en het merendeel van de ploeg heeft ondertussen een jaar samengespeeld dus zijn er sowieso automatismen waarop er kan teruggevallen worden. En je hebt ons nog - het publiek kan zeker vandaag het verschil maken in het voordeel van winst! |
| 18 Aug 2010, 11:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Hopelijk veel volk vandaag, de concurrentie met Belgrado-Anderlecht zal toch wat volk weghouden vrees ik.
|
| 18 Aug 2010, 11:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ik hoop dat Laurent toch speelklaar geraakt. Akkoord er mogen geen risico's genomen worden. Maar Depoitre brengt toch iets meer gewicht in het elftal
|
| 18 Aug 2010, 11:08 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: Hopelijk veel volk vandaag, de concurrentie met Belgrado-Anderlecht zal toch wat volk weghouden vrees ik. Denk je dat echt? Moest het strontregenen misschien wel, maar als het min of meer droog blijft, hoop ik toch dat de verschillende belangrijkheid van de matchen duidelijk in te schatten is en men dus niet anders dan voor Aalst - Deinze kan kiezen... ![]() |
| 18 Aug 2010, 11:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Echte supporters niet, maar de veel gelegenheidssupporters zullen wel in hun zetel blijven zitten. Niet dat dat zo'n ramp is
![]() |
| 18 Aug 2010, 11:09 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 19 Mei 2008, 13:37 Berichten: 62 Locatie: hofstade Aalst |
Jeroen schreef: Hopelijk veel volk vandaag, de concurrentie met Belgrado-Anderlecht zal toch wat volk weghouden vrees ik. Als echten "Iendrachtsupporter" moet je op de match zijn tegen Deinze......anderlecht kan je s'avonds nog 20 x zien in t'nieuws... _________________ mé dos cervezas por favor, nor twiede noste joar |
| 18 Aug 2010, 11:14 |
|
|
Nationale Ploeg
MAFFIOSI schreef: Jeroen schreef: Hopelijk veel volk vandaag, de concurrentie met Belgrado-Anderlecht zal toch wat volk weghouden vrees ik. Als echten "Iendrachtsupporter" moet je op de match zijn tegen Deinze......anderlecht kan je s'avonds nog 20 x zien in t'nieuws... Ben de maandag ne nieuwen tv gaan halen die ik had besteld speciaal voor de Champion's league ne keer deftig te kunnen bezien vandejaar. Speciaal de maandag dus vroeger van't werk naar huis gegaan om hem te gaan afhalen om hem klaar te hebben voor dezen avond. En wa doenek, kga toch naar den Iendracht komen zien. Ma de herhalingen van't nieuws zullen wel schoen zijn ![]() |
| 18 Aug 2010, 11:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
marc2 schreef: Wie vliegt der uit voor wouter moreels ? Ik verwacht dat denijs morgen start na zo een prestatie.Of wouter op de bank zal zitten zal afhangen van het al of niet herstel van zijn blessure. Maar als dezelfde kern ( depoitre, podevijn en crispijn dus incluis) volledig blessurevrij zijn is het zelfs de vraag of der een plaats voor wouter zal zijn op de bank. De plaatsen zijn enorm duur en wanneer der weinig of geen blessures of kaarten zouden vallen zal der regelmatig een vaste waarde naast vallen of in beste geval op de bank moeten plaatsnemen. Maar als we de titel moeten spelen zal iedereen meer dan goed gebruikt kunnen worden. Gedurende een seizoen lost dikwijls veel zichzelf op. Een seizoen zonder kaartenlast en blessures bestaat spijtig genoeg niet:) We laten Wouter gewoon vertrekken.Hij scoorde vorig jaar maar zestien maal en gaf ongeveer evenveel assists.Zo een speler is gemakkelijk te vervangen. Dat we vorig jaar zonder hem moesten starten was maar een klein gemis en kostte ons misschien de titel.Maar dat nemen we er graag bij. Jij slaapt zeker met kiekesoepke. Je kan misschien vanavond beter thuis blijven want je zou wel eens onaangenaam verrast kunnen zijn. |
| 18 Aug 2010, 12:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jeroen schreef: Hopelijk veel volk vandaag, de concurrentie met Belgrado-Anderlecht zal toch wat volk weghouden vrees ik. Hoe kunt ge daar nu concurrentie van hebben, ik ken allezins niemand die een match vd iendracht zou willen missen voor die prutserkes van Brussel _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Aug 2010, 12:22 |
|
| Pagina 7 van 18 |
[ 266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 18 Volgende |