Eendracht Aalst - SK Deinze - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 18
 Eendracht Aalst - SK Deinze 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
lolo4ever schreef:
marc2 schreef:
Wie vliegt der uit voor wouter moreels ?
Ik verwacht dat denijs morgen start na zo een prestatie.Of wouter op de bank zal zitten zal afhangen van het al of niet herstel van zijn blessure.
Maar als dezelfde kern ( depoitre, podevijn en crispijn dus incluis) volledig blessurevrij zijn is het zelfs de vraag of der een plaats voor wouter zal zijn op de bank.
De plaatsen zijn enorm duur en wanneer der weinig of geen blessures of kaarten zouden vallen zal der regelmatig een vaste waarde naast vallen of in beste geval op de bank moeten plaatsnemen.
Maar als we de titel moeten spelen zal iedereen meer dan goed gebruikt kunnen worden.
Gedurende een seizoen lost dikwijls veel zichzelf op. Een seizoen zonder kaartenlast en blessures bestaat spijtig genoeg niet:)

We laten Wouter gewoon vertrekken.Hij scoorde vorig jaar maar zestien maal en gaf ongeveer evenveel assists.Zo een speler is gemakkelijk te vervangen.
Dat we vorig jaar zonder hem moesten starten was maar een klein gemis en kostte ons misschien de titel.Maar dat nemen we er graag bij.
Jij slaapt zeker met kiekesoepke.
Je kan misschien vanavond beter thuis blijven want je zou wel eens onaangenaam verrast kunnen zijn.

:love: Keep on dreaming :D

18 Aug 2010, 12:38

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ken hier toch een paar gelegenheidssupporters opt werk en in de familie die normaal zeker naar zo een eerste match komen, maar die vanavond wel zullen thuis blijven.
Voetbal op TV en midden in de week..... een geluk dat het weer wel al aant beteren is.

In ieder geval, we moeten niet met massaal veel zijn om sfeer te maken hé.

18 Aug 2010, 12:44
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik ben echt zenuwachtig en tegelijkertijd ben ik er ook nie echt gerust in voor vanavond. Deinze is een ploeg die ons nie echt ligt en ze zullen zeker nie naar hier komen om zelf het spel te maken. Bovendien is er de druk dat we onze start niet opnieuw mogen missen.
Ik verwacht dus een zeer lastige wedstrijd tegen een stug en supergemotiveerd Deinze dat al anderhalve week toeleeft naar deze match wegens de bekeruitschakeling. We zullen top moeten zijn straks!

18 Aug 2010, 14:12
Vaste Waarde

Alain Van Mieghem met vertrouwen naar zijn ex-club Eendracht Aalst

SK Deinze vat vanavond de competitie aan met een derby en uitwedstrijd bij Eendracht Aalst. Alain Van Mieghem start met vertrouwen.
Voor Alain Van Mieghem wordt het een weerzien met zijn ex-ploeg. Hij kwam twee seizoenen geleden in de eerste ronde voor de Ajuinen uit maar werd rond de jaarwisseling naar de B-kern gestuurd. Een zonderlinge maatregel die hem nog altijd zwaar op de maag ligt.

'Ik zal vanavond wel opnieuw worden uitgefloten maar ik stoor me daar niet aan,' zegt de 28-jarige centrale middenvelder van SK Deinze. 'Voor mij heeft het duel met Eendracht Aalst een apart tintje omdat ik er onheus werd behandeld. Ik kan de waarde van onze eerste tegenstander nog niet goed inschatten. Aalst heeft zich op papier goed versterkt maar moet nog proberen een collectief sterk geheel te maken. Ik trek liever op de eerste speeldag naar Aalst dan binnen twee of drie maanden wanneer die ploeg misschien een goed geoliede machine is.'

Heeft de bekernederlaag tegen Ukkel het vertrouwen aangetast?

'We hebben een lange voorbereiding achter de rug waarin we tegen enkele tweedeklassers met goede prestaties uitpakten. We leken in stijgende lijn naar de competitie toe te werken maar de nederlaag tegen een vierdeklasser kwam hard aan. Het liep bij ons in die partij voor geen meter. Laat ons hopen dat die opdoffer op een goed moment kwam. Iedereen staat nu met beide voeten op de grond. Die uppercut heeft iedereen op scherp gezet. De honger naar de competitiestart is groot maar het besef leeft dat er een ander SK Deinze dan tegen Ukkel Sport moet te zien zijn.'

Wat verwacht je persoonlijk van dit seizoen?

'Ik viel bij de start van vorig seizoen uit met pubalgie waardoor ik zes maanden langs de kant bleef. Bovendien sukkelde ik met een scheurtje in een lies waardoor het voor mij een verloren campagne werd. Ik hoop in de komende maanden blessurevrij te voetballen en de ploeg aan goede resultaten te helpen. SK Deinze wil naar tweede klasse. Deze spelersgroep heeft in de terugronde van vorig seizoen bewezen dat zij veel kwaliteit herbergt. We moeten die positieve lijn nu proberen door te trekken.'

18 Aug 2010, 15:03
Ancien

Leeftijd: 46
eendrachter'80 schreef:
Alain Van Mieghem met vertrouwen naar zijn ex-club Eendracht Aalst

SK Deinze vat vanavond de competitie aan met een derby en uitwedstrijd bij Eendracht Aalst. Alain Van Mieghem start met vertrouwen.
Voor Alain Van Mieghem wordt het een weerzien met zijn ex-ploeg. Hij kwam twee seizoenen geleden in de eerste ronde voor de Ajuinen uit maar werd rond de jaarwisseling naar de B-kern gestuurd. Een zonderlinge maatregel die hem nog altijd zwaar op de maag ligt.
'Ik zal vanavond wel opnieuw worden uitgefloten maar ik stoor me daar niet aan,' zegt de 28-jarige centrale middenvelder van SK Deinze. 'Voor mij heeft het duel met Eendracht Aalst een apart tintje omdat ik er onheus werd behandeld. Ik kan de waarde van onze eerste tegenstander nog niet goed inschatten. Aalst heeft zich op papier goed versterkt maar moet nog proberen een collectief sterk geheel te maken. Ik trek liever op de eerste speeldag naar Aalst dan binnen twee of drie maanden wanneer die ploeg misschien een goed geoliede machine is.'

Heeft de bekernederlaag tegen Ukkel het vertrouwen aangetast?

'We hebben een lange voorbereiding achter de rug waarin we tegen enkele tweedeklassers met goede prestaties uitpakten. We leken in stijgende lijn naar de competitie toe te werken maar de nederlaag tegen een vierdeklasser kwam hard aan. Het liep bij ons in die partij voor geen meter. Laat ons hopen dat die opdoffer op een goed moment kwam. Iedereen staat nu met beide voeten op de grond. Die uppercut heeft iedereen op scherp gezet. De honger naar de competitiestart is groot maar het besef leeft dat er een ander SK Deinze dan tegen Ukkel Sport moet te zien zijn.'

Wat verwacht je persoonlijk van dit seizoen?

'Ik viel bij de start van vorig seizoen uit met pubalgie waardoor ik zes maanden langs de kant bleef. Bovendien sukkelde ik met een scheurtje in een lies waardoor het voor mij een verloren campagne werd. Ik hoop in de komende maanden blessurevrij te voetballen en de ploeg aan goede resultaten te helpen. SK Deinze wil naar tweede klasse. Deze spelersgroep heeft in de terugronde van vorig seizoen bewezen dat zij veel kwaliteit herbergt. We moeten die positieve lijn nu proberen door te trekken.'

Get a life man... het doet em niks dat hij zal uitgefloten worden maar hij kan toch niet zwijgen over die periode... azu een bleis...

Ik hoop dat Van Damme hem vanavond een paar keer in zijn hemd zet... Raar dat Dillen hem niet naar Geel heeft gehaald... het is nochtans een schoon duo...

18 Aug 2010, 15:23
Miniem

ik gok vanavond op 2-1 !

18 Aug 2010, 15:39
Vaste Waarde

MAFFIOSI schreef:
ik gok vanavond op 2-1 !

Ik gok (hoop) 3-1 :EA: :EA:

18 Aug 2010, 15:52
Ancien

Leeftijd: 38
Bij mij begint het alvast enorm hard te kriebelen. Nog werken tot 19u, thuis iets eten en dan snel richting P.Cornelisstadion. :EA:

18 Aug 2010, 16:32

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Gaat diene Van Mieghem nu blijven blijten ofwa ?
Vorig jaar ging hij daar ook al het ongelijk van EA bewijzen, hadden we de opstelling niet horen afroepen we hadden nooit geweten dat hij er terug bij liep.

18 Aug 2010, 16:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Wouter Moreels en Laurent Depoitre blijven beiden onzeker voor de wedstrijd van vanavond tegen KMSK Deinze. Toch maken ze deel uit van de 17-koppige selectie van coach Bart Van Renterghem.

De selectie bestaat uit: Van Den Noortgaete, Kempeneer, De Castro, De Schutter, Kestens, Filipovic, Ringoot, Delclef, Van Damme, Denys, Verheyden, Gallucci, Podevijn, Cousin, Depoitre, Crispijn en W. Moreels

Bron: eendracht-aalst.be

18 Aug 2010, 17:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Nu zit Brecht Moreels al zelfs niet meer in een kern van maar liefst 17 man :wow: . Ik weet dat de plaatsen duur zijn, maar dat heeft Brecht toch ook niet verdiend zeg.

18 Aug 2010, 17:51
nieuw in de eerste ploeg

Bartos schreef:
Nu zit Brecht Moreels al zelfs niet meer in een kern van maar liefst 17 man :wow: . Ik weet dat de plaatsen duur zijn, maar dat heeft Brecht toch ook niet verdiend zeg.

Er moeten 2 -21jarigen op het wedstrijdblad !

18 Aug 2010, 17:53
Nationale Ploeg

champagne schreef:
Bartos schreef:

Er moeten 2 -21jarigen op het wedstrijdblad !

Der staan er toch meer dan 2 op nu?

18 Aug 2010, 17:56
Junior

Tja, alleen Delclef zou nog kunnen wisselen met Brecht. Maar anders weet ik niet wie ik er dan wél uit zou zetten.

18 Aug 2010, 17:58
nieuw in de eerste ploeg

Pai schreef:
Tja, alleen Delclef zou nog kunnen wisselen met Brecht. Maar anders weet ik niet wie ik er dan wél uit zou zetten.

Voila.

18 Aug 2010, 18:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 18