|
|
| Pagina 12 van 18 |
[ 266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
man man wa een match voor deze wedstrijd waren er veel die zeiden dat we Boem boem sammy een kans moesten geven maar als je dit dan zie,t jah dat zegt genoeg hé hoe ons spitsenduo mekaar blindelings op het ganse plein kan vinden is neit normaal
|
| 19 Aug 2010, 0:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Jean schreef: Ongelooflijk sterke match, geen zwakke punten. Ons grote voordeel is dat de spelers goed op mekaar zijn ingespeeld. Tien min voor de aftrap galmde plots het clublied van Chelsea door de luidsprekers, ik wist niet wat er gebeurde maar het bleek dan een oilsterse versie. Weet iemand wie da zingt? Ik vind persoonlijk dat diejen 'Stad van men droeimen' zen waarde aant verliezen is doordat elke keer te draaien. |
| 19 Aug 2010, 0:22 |
|
|
Vaste Waarde
Tijdens de match zelf dacht ik datter toch wel een paar negatieve commentaren zouden volgen...
Gelukkig blijven we er van gespaard. Wat een match zeg.Tkon gemakkelijk weer een wielsbeekske worden maar 5-1 is zeker nie slecht Just Delclef werd in het begin ewa gemakkelijk overlopen door diejen 14 maar 2de helft niks meer van gezien. het zat allemaal goed. Jonges toch, Depoitre. Wat nen klasbak!. Heeft hij wel 1 duel verloren?Deschutter? is diejen wel gepasseerd geweest buiten den arbiter? Niet gaan zweven is de boodschap. Match per match bekijken. Maar na deze wedstrijd en 15 pilskes is da toch nie zo simpel ze PS: wie was diejen nr 7 van deinze? buiten zijnen trap kon diejen wel een pakske voetballen. Moest heel de ploeg zo gespeeld hebben,... allowkes. |
| 19 Aug 2010, 0:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: Tijdens de match zelf dacht ik datter toch wel een paar negatieve commentaren zouden volgen... Gelukkig blijven we er van gespaard. Wat een match zeg.Tkon gemakkelijk weer een wielsbeekske worden maar 5-1 is zeker nie slecht Just Delclef werd in het begin ewa gemakkelijk overlopen door diejen 14 maar 2de helft niks meer van gezien. het zat allemaal goed. Jonges toch, Depoitre. Wat nen klasbak!. Heeft hij wel 1 duel verloren?Deschutter? is diejen wel gepasseerd geweest buiten den arbiter? Niet gaan zweven is de boodschap. Match per match bekijken. Maar na deze wedstrijd en 15 pilskes is da toch nie zo simpel ze PS: wie was diejen nr 7 van deinze? buiten zijnen trap kon diejen wel een pakske voetballen. Moest heel de ploeg zo gespeeld hebben,... allowkes. Een zekere Declerck Frederic ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Aug 2010, 1:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Op anderlecht nemen ze dikwijls de leuze "champagnevoetbal" in de mond..... wel, vandaag was dit echt op de aalsterse mat van toepassing.....
waren der zondag al eentijdse mooie combinaties ...... dan werd dit vanavond nog eens verdubbeld... het was regelmatig echt genieten en verbazen welke mooie acties er op de mat werden gelegd... voor mij stonden der 14 steracteurs op het plein... maar dit is niet zo verrassend.... zoals in vorige posts aangegeven is de bank even sterk als degenen die vertrekken en zullen er dus dit seizoen op volle sterkte nog naast de elf vallen, zelfs spijtig genoeg naast de kern... BVR gebruikt zijn bank dus ( terecht) telkens gretig...tijdens de wedstrijd. Frappant , maar individueel bekeken speelde elkeen top ! taktisch zat het weer subliem in elkander , de keeper die vertrouwen en degelijkheid uitstraalt,....backs die steun geven aan de aanval, een centrale defensie die alles opveegt, de vleugels die voorzetten schilderen ,..... een complementair midden met " vier longen" van damme en creatieve verheyden, spitsenduo die passt en afwerkt.... puur voetbaltechnisch was dit een prachtig kijkstuk.... eerlijk gezegd denk ik niet dat der op tweede klasse niveau veel zulke wedstrijden geserveerd worden ..... met dank natuurlijk aan deinze die geen "muur" optrok... Velen opperden dat deinze nogal zwak uitviel.... ik durf te geloven dat deinze zeker subtop derde is.... we mogen zeggen dat onze sterkte vandaag de zwakte van de bezoekers betrof.... voeten op de grond maar verstoppertje spelen kan na vandaag niet.... elke week uitgaan van eigen sterkte ... en zien waar het schipt strandt. |
| 19 Aug 2010, 2:25 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Van Renterghem had een verrassing in petto door Delclef (tot nu zelfs de wedstrijdselectie nog nie gehaald) in de basis te droppen ten koste van Ringoot. Dat Laurent en Wouter fit waren, was ook positief.
En dan start die wedstrijd... Een wedstrijd die vooraf (terecht) als zeer lastig werd aangekondigd... Maar na 22 minuten was ze eigenlijk al gespeeld De eerste drie echte kansen leverden evenveel goals op en dan speel je natuurlijk in ne zetel. De eerste treffer was knap. Depoitre die mooi wegdraait op het middenveld, wa meters pakt en Moreels aanspeelt om vervolgens de prachtige voorzet van Wouter binnen te koppen aan de tweede paal. Op het kwartier dan de 2-0 dankzij een kopbaldoelpunt van de compleet vrijstaande De Castro. Da was toch wel slecht verdedigingswerk bij Deinze, zo centraal voor doel iemand zoveel vrijheid geven. De 3-0 was bijna een kopie van de eerste goal. Enige verschil was dat de voorzet nu van Cousin kwam en dat Depoitre een rebound nodig had om te scoren. Via Gallucci kwamen we nog dicht bij een vierde treffer en dat terwijl Deinze Van Den Noortgaete maar 1 keer echt kon bedreigen (met dat afstandsschot). Hoewel we na de pauze ook nog enkele mogelijkheden kregen, lieten we Deinze toch te veel komen vind ik. Akkoord, grote kansen kregen ze niet maar ik zie ze toch liever vooruit voetballen Ze scoren dan toch dankzij een schitterend getrapte vrije trap van die Declercq, al moede er wel bijzeggen dat die vrije trap er eigenlijk geen was want De Schutter maakte in mijn ogen geen fout bij dat duel. Nu werd het 3-1 en in mijn achterhoofd dacht ik toch effe aan een "Zaventemscenario". Gelukkig kwam het zo ver niet. De ingevallen Jens Podevijn dribbelde zich prachtig voorbij de ganse defensie waarna Depoitre zijn derde van de avond tegen de netten knalde. Uiteindelijk werd de kers nog op de taart gezet doordat Cousin (ook met de kop) de keeper een vijfde keer klopte na een nieuwe assist van Potjes.Dik verdiende overwinning dus met zeer goed voetbal. Nu wordt het belangrijk om de voetjes op de grond te houden want een goede start omvat meer dan de openingsmatch. |
| 19 Aug 2010, 7:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
marc2 schreef: Wie vliegt der uit voor wouter moreels ? Ik verwacht dat denijs morgen start na zo een prestatie.Of wouter op de bank zal zitten zal afhangen van het al of niet herstel van zijn blessure. Maar als dezelfde kern ( depoitre, podevijn en crispijn dus incluis) volledig blessurevrij zijn is het zelfs de vraag of der een plaats voor wouter zal zijn op de bank. De plaatsen zijn enorm duur en wanneer der weinig of geen blessures of kaarten zouden vallen zal der regelmatig een vaste waarde naast vallen of in beste geval op de bank moeten plaatsnemen. Maar als we de titel moeten spelen zal iedereen meer dan goed gebruikt kunnen worden. Gedurende een seizoen lost dikwijls veel zichzelf op. Een seizoen zonder kaartenlast en blessures bestaat spijtig genoeg niet:) Wouter zat dus niet op de bank en zelfs niet in de tribune.Met twee schitterende assists brak hij de match open. Ringoot viel af als zestiende man.Waarom Declef plots in de ploeg moest is mij een raadsel want hij kon me nog minder bekoren dan Ringoot die tenminste nog kan verdedigen.Toen Flippo op de linksback kwam werd nogmaals eens duidelijk wie de sterkste linksback is. Van champagnevoetbal zou ik zeker niet spreken.We speelden goed georganiseerd en wachten de Deinze goed op.Een sublieme Depoitre zorgde samen met Moreels ervoor dat na een halfuurtje de match gespeeld was.Ik denk niet dat er in derde en zelfs hoger ploegen zijn die over zo een aanvalsduo beschikken. |
| 19 Aug 2010, 7:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Supermatchken
Tees addek nie verwacht zenne, ik wou al tiékenen vér nen 1 of 2-0. Allién mor positieve noten volgens moi. Schutterken subliem, De Castro da Wim Redant efkes op zoin plosj zetj mé zoinen troepenschouw Verheyden die weer speljde gellek as in zoin iérste sezoen ier. Potjes die knap inviel (wa nen assist vér die vierde goal ) De Lorre die zoin vizier deze zomer scheirp loaten stellen eet. Wouter die als een dartel veulen oever da ploin crosste...... Allé toe, ge kenjt der niks verkiérd van zeggen.Hoepelék volgende week tegen Hamme weer nen droipunjter, et zal zonder moi zoin mor ik zal isj meeroepen vanoit Turkije. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 19 Aug 2010, 8:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Prachtige match gezien, heb echt genoten.
Het valt nu wel duidelijk op dat we zowel op het veld als op de bank met kwaliteit zitten. Deze concurentie houdt iedereen scherp (dat zie je duidelijk aan de invallers). Als BVR kan blijven roteren zoals hij nu in de tweede helft deed, dan ziet het er enorm goed uit. Maar zoals al veel gezegd voetjes op de grond houden (dat kan misschien nog onze grootste concurrent worden) Proficiat aan de hele ploeg, vandaag een collectief enorm sterke prestatie gezien. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 19 Aug 2010, 8:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Schitterend op het veld, maar mag ik 2 kanttekeningen maken daarrrond?
1. was het mijn gedacht, of was de zittribune een heel pak leger dan vorig seizoen? De zijstukken (A & E) zaten nog goed vol, maar het middengedeelte (seats) was coor 2/3 een lege blauwe zee. 2. aanbod in kantines was beneden alle peil als je kinderen meehebt (moest het hier van hen zetten ) ... in geen van beide kantines achter de K hadden ze chips, en zo'n mini prutsbekertje cola (en de Fanta was ook niet geleverd) is ook een pakske minder dan die flesjes van vorig seizoen. |
| 19 Aug 2010, 8:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Het was af gisteren - knappe collectieve prestatie van de 14 mannen die op het veld hebben gestaan. Je speelt gewoon de perfecte match en GEEN ENKELE speler viel uit de toon gisteren, integendeel... Je geeft weer geen uitgespeelde doelkans weg bovendien...
En als Van Mieghem meeleest - nu uw lesje geleerd? Voetbal speel je op de mat, niet in de krant... |
| 19 Aug 2010, 8:40 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
DT schreef: Het was af gisteren - knappe collectieve prestatie van de 14 mannen die op het veld hebben gestaan. Je speelt gewoon de perfecte match en GEEN ENKELE speler viel uit de toon gisteren, integendeel... Je geeft weer geen uitgespeelde doelkans weg bovendien... En als Van Mieghem meeleest - nu uw lesje geleerd? Voetbal speel je op de mat, niet in de krant... En als Van Mieghem meeleest - nu uw lesje geleerd? Voetbal speel je op de mat, niet in de krant. |
| 19 Aug 2010, 8:45 |
|
|
Vaste Waarde
the_red_ant69 schreef: Schitterend op het veld, maar mag ik 2 kanttekeningen maken daarrrond? 1. was het mijn gedacht, of was de zittribune een heel pak leger dan vorig seizoen? De zijstukken (A & E) zaten nog goed vol, maar het middengedeelte (seats) was coor 2/3 een lege blauwe zee. 2. aanbod in kantines was beneden alle peil als je kinderen meehebt (moest het hier van hen zetten ) ... in geen van beide kantines achter de K hadden ze chips, en zo'n mini prutsbekertje cola (en de Fanta was ook niet geleverd) is ook een pakske minder dan die flesjes van vorig seizoen.1. twas toch wel een pakske volk. Op nen woensdagavond, eerste match van het seizoen... Als ze zo blijven spelen, zit da vol. En daarbij, diegene die in de zittribune zaten hebben hun eindelijk is rechtgezet. Was ook al lang geleden 2. conclusie: uw kinderen moeten bier drinken in de toekomst, daar was er wel nog van |
| 19 Aug 2010, 8:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bart Van den Neste schreef: Prachtige match gezien, heb echt genoten. Het valt nu wel duidelijk op dat we zowel op het veld als op de bank met kwaliteit zitten. Deze concurentie houdt iedereen scherp (dat zie je duidelijk aan de invallers). Als BVR kan blijven roteren zoals hij nu in de tweede helft deed, dan ziet het er enorm goed uit. Maar zoals al veel gezegd voetjes op de grond houden (dat kan misschien nog onze grootste concurrent worden) Proficiat aan de hele ploeg, vandaag een collectief enorm sterke prestatie gezien. En da zonder abonnement |
| 19 Aug 2010, 9:06 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
gralek goe gespeldj ; mor né te veel euforie want 't es nog
lang ; |
| 19 Aug 2010, 9:12 |
|
| Pagina 12 van 18 |
[ 266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 18 Volgende |