|
|
| Pagina 34 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
Gilles schreef: Zuivere strafschop nog voor ons denk ik na een fout op Podevyn. Diegene die mij het minst kon bekoren vandaag was Delclef, speelde veel te ver van zijn man en maakt volgend mij ook een zuivere penaltyovertreding in het begin van de 2e helft. vond ik ook, we mogen de ref dankbaar zijn dat de bal niet op de stip ging, want het was een glasheldere penalty. Delclef op snelheid gepakt in die fase |
| 22 Aug 2010, 19:06 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Waar zit Crispijn trouwens? Had gedacht dat die jongen vandaag wel eens aan spelen ging toekomen.
|
| 22 Aug 2010, 19:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Gilles schreef: Waar zit Crispijn trouwens? Had gedacht dat die jongen vandaag wel eens aan spelen ging toekomen. Zou naart schijnt (nog) gekwetst zijn. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 22 Aug 2010, 19:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Gilles schreef: Waar zit Crispijn trouwens? Had gedacht dat die jongen vandaag wel eens aan spelen ging toekomen. Wees gerust, die jongen zal wel z'n kans nog krijgen. De weg is nog lang...............naar de titel. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 22 Aug 2010, 19:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ploegen die naar de volgende ronde gaan:
8tweedeklassers: doornik,lommel,wetteren,roeselare,waasland,turnhout,boom en tienen Derdeklasse: Areeks:aalst,waregem en coxyde Breeks:de centre,virton,woluwe 4de klasse:lille Lutlommel-antwerp is den 22september |
| 22 Aug 2010, 19:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Tom_1919 schreef: Gilles schreef: Waar zit Crispijn trouwens? Had gedacht dat die jongen vandaag wel eens aan spelen ging toekomen. Zou naart schijnt (nog) gekwetst zijn. Heb ik ook horen zeggen vandaag, geen risico's mee nemen zodat hij er staat als we hem echt nodig hebben _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 22 Aug 2010, 19:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Zwakken 1sten tijm gezien, 2den tijm op stoom, moesten nog 2 goalkes meer geweest emmen. Vrijdagmiddag loting en we treffen zeker 1ste klasser. Leg de dubbeldekker maar vast!!!
![]() |
| 22 Aug 2010, 19:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
England4ever schreef: Zwakken 1sten tijm gezien, 2den tijm op stoom, moesten nog 2 goalkes meer geweest emmen. Vrijdagmiddag loting en we treffen zeker 1ste klasser. Leg de dubbeldekker maar vast!!! ![]() Pakt maar woensdagmiddag 1september ![]() |
| 22 Aug 2010, 19:40 |
|
|
Junior
De_steve schreef: Hopelijk nog eens een thuis-wedstrijd in de beker tegen een eersteklasser. Mijn voorkeur gaat uit naar Club Brugge, Standard en KV Mechelen. Voor mij geen Chaleroi of Gent Een thuiswedstrijd in een kolkend stadion.Da zou nie slecht zijn. Weet er al iemand de datum voor deze wedstrijd? |
| 22 Aug 2010, 19:42 |
|
|
bert schreef: De_steve schreef: Hopelijk nog eens een thuis-wedstrijd in de beker tegen een eersteklasser. Mijn voorkeur gaat uit naar Club Brugge, Standard en KV Mechelen. Voor mij geen Chaleroi of Gent Een thuiswedstrijd in een kolkend stadion.Da zou nie slecht zijn. Weet er al iemand de datum voor deze wedstrijd? 27oktober en alsge een ronde verdergaat eventueel 10november |
| 22 Aug 2010, 19:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Iendrachter90 schreef: England4ever schreef: Zwakken 1sten tijm gezien, 2den tijm op stoom, moesten nog 2 goalkes meer geweest emmen. Vrijdagmiddag loting en we treffen zeker 1ste klasser. Leg de dubbeldekker maar vast!!! ![]() Pakt maar woensdagmiddag 1september ![]() ola slecht ingelicht dan !! Nog zo lang wachten... ![]() |
| 22 Aug 2010, 19:44 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Van Renterghem liet enkele jongens rusten waardoor anderen hun kans kregen van bij de aftrap. Jammer genoeg leverde dit geen spektakel op want de eerste helft was er echt bijna niks te zien. Ronse kreeg 1 kans bij die corner maar Van Den Noortgaete redde en wij kregen ook maar 1 echte mogelijkheid maar hun keeper stopte het schot van Denys. Ge zag duidelijk da ge vanvoor "iets" miste. Vandaar dak vanmorgen al zei om Crispyn op te stellen als ge Depoitre zou laten rusten. Als hij inderdaad geblesseerd is, ist iets anders natuurlijk.
Bij de rust De Castro (was wel degelijk gekwetst) vervangen door De Schutter. Ook Van Damme en Wouter Moreels leken wa last te hebben maar zij kwamen wel terug op het veld. De eerste kans was ook nu voor Ronse maar hun spits mikte een voorzet naast nadat Brecht Moreels op de flank afgetroefd werd. De volgende kans was voor ons en het was bingo. Na een mooie combinatie over de grond legde Denys de bal in het hoekje. Nadien kregen we nog kansen via pogingen van Van Damme en Kestens. Zij moesten met een mannetje minder voort en dan kwamen we helemaal nimmer in de problemen (Van Den Noortgaete moest enkel 2 afstandsschoten pakken). Het werd nog 2-0 toen Depoitre een geschenk dankbaar verzilverde. Ze gingen hem daar vanachter eens uitspelen maar ze waren eraan voor de moeite Uiteindelijk konde nog meer gescoord hebben ma de zege is binnen en op 1 september weten we tegen wie we mogen spelen op 27 oktober. Ik hoop alvast op een thuismatch, een verplaatsing naar Eupen wil ik liefst vermijden... |
| 22 Aug 2010, 20:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
zwawi schreef: Van Renterghem liet enkele jongens rusten waardoor anderen hun kans kregen van bij de aftrap. Jammer genoeg leverde dit geen spektakel op want de eerste helft was er echt bijna niks te zien. Ronse kreeg 1 kans bij die corner maar Van Den Noortgaete redde en wij kregen ook maar 1 echte mogelijkheid maar hun keeper stopte het schot van Denys. Ge zag duidelijk da ge vanvoor "iets" miste. Vandaar dak vanmorgen al zei om Crispyn op te stellen als ge Depoitre zou laten rusten. Als hij inderdaad geblesseerd is, ist iets anders natuurlijk. Bij de rust De Castro (was wel degelijk gekwetst) vervangen door De Schutter. Ook Van Damme en Wouter Moreels leken wa last te hebben maar zij kwamen wel terug op het veld. De eerste kans was ook nu voor Ronse maar hun spits mikte een voorzet naast nadat Brecht Moreels op de flank afgetroefd werd. De volgende kans was voor ons en het was bingo. Na een mooie combinatie over de grond legde Denys de bal in het hoekje. Nadien kregen we nog kansen via pogingen van Van Damme en Kestens. Zij moesten met een mannetje minder voort en dan kwamen we helemaal nimmer in de problemen (Van Den Noortgaete moest enkel 2 afstandsschoten pakken). Het werd nog 2-0 toen Depoitre een geschenk dankbaar verzilverde. Ze gingen hem daar vanachter eens uitspelen maar ze waren eraan voor de moeite Uiteindelijk konde nog meer gescoord hebben ma de zege is binnen en op 1 september weten we tegen wie we mogen spelen op 27 oktober. Ik hoop alvast op een thuismatch, een verplaatsing naar Eupen wil ik liefst vermijden... Volgens mij kunnen we onmogelijk tegen Eupen uitkomen in de eerste ronde met eersteklassers, omdat Eupen tijdens de loting nog gezien word als 2de klasser en dus ook tegen een ploeg uit eerste moet spelen. _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 22 Aug 2010, 20:31 |
|
|
De_steve schreef: zwawi schreef: Van Renterghem liet enkele jongens rusten waardoor anderen hun kans kregen van bij de aftrap. Jammer genoeg leverde dit geen spektakel op want de eerste helft was er echt bijna niks te zien. Ronse kreeg 1 kans bij die corner maar Van Den Noortgaete redde en wij kregen ook maar 1 echte mogelijkheid maar hun keeper stopte het schot van Denys. Ge zag duidelijk da ge vanvoor "iets" miste. Vandaar dak vanmorgen al zei om Crispyn op te stellen als ge Depoitre zou laten rusten. Als hij inderdaad geblesseerd is, ist iets anders natuurlijk. Bij de rust De Castro (was wel degelijk gekwetst) vervangen door De Schutter. Ook Van Damme en Wouter Moreels leken wa last te hebben maar zij kwamen wel terug op het veld. De eerste kans was ook nu voor Ronse maar hun spits mikte een voorzet naast nadat Brecht Moreels op de flank afgetroefd werd. De volgende kans was voor ons en het was bingo. Na een mooie combinatie over de grond legde Denys de bal in het hoekje. Nadien kregen we nog kansen via pogingen van Van Damme en Kestens. Zij moesten met een mannetje minder voort en dan kwamen we helemaal nimmer in de problemen (Van Den Noortgaete moest enkel 2 afstandsschoten pakken). Het werd nog 2-0 toen Depoitre een geschenk dankbaar verzilverde. Ze gingen hem daar vanachter eens uitspelen maar ze waren eraan voor de moeite Uiteindelijk konde nog meer gescoord hebben ma de zege is binnen en op 1 september weten we tegen wie we mogen spelen op 27 oktober. Ik hoop alvast op een thuismatch, een verplaatsing naar Eupen wil ik liefst vermijden... Volgens mij kunnen we onmogelijk tegen Eupen uitkomen in de eerste ronde met eersteklassers, omdat Eupen tijdens de loting nog gezien word als 2de klasser en dus ook tegen een ploeg uit eerste moet spelen. Systeem is vanaf dit jaar veranderd,vanaf nu begint elke ploeg in de ronde waar al de reeksgenoten van dat moment in starten.Dus alle 4deklassers vanaf ronde een,alle derdeklassers (zonder boom enzo dus) in de derde ronde ,al de 2de klassers vanaf ronde 4(met boom en heist,zonder eupen) en alle eersteklassers (met eupen en lierse) vanaf de 1/16finales dus. Vroeger was het idd zo dat de reeksindeling van het jaar ervoor doorslaggevend was. |
| 22 Aug 2010, 20:34 |
|
|
Vaste Waarde
England4ever schreef: Zwakken 1sten tijm gezien, 2den tijm op stoom, moesten nog 2 goalkes meer geweest emmen. Vrijdagmiddag loting en we treffen zeker 1ste klasser. Leg de dubbeldekker maar vast!!! ![]() En wie weet, moest het Eupen zijn, leg direct maar een baksken extra in. Das nie naast de deur. Ma liever Eupen in een stadion da volzit, dan Charleroi waar ge weggeduwd zit in nen hoek vant stadion. Trouwens, is da 100% zeker dat we tegen nen 1ste klasser uitkomen? of is nen 2de klasser ook goed mogelijk? |
| 22 Aug 2010, 20:39 |
|
| Pagina 34 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 200 Volgende |