|
|
| Pagina 40 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
Ik volg den Yves volledig in zijn redenering. De minuut stilte vind ik een uiting van respect tgo familie en vrienden (afgelopen seizoen zelf meegemaakt met een goede vriend). Het is een hart onder de riem voor velen, je gaat naar den Eendracht kijken om een beetje afleiding te zoeken en het doet toch deugd als er daar dan een minuut stilte gehouden wordt. Dat is toch niet erg, zo zijn we één grote familie.
Ajoinen mogen ze van mij blijven zingen ik ken geen andere club die zo naar de supporterskern toekomt. 't Is maar gewoon mijn mening hé. ![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 24 Aug 2010, 11:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
'Ajoinen' is vanuit de zittribune best indrukwekkend hoor mannen, heel krachtig en zeeeeer luid
_________________ MCMXIX |
| 24 Aug 2010, 11:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
_________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 24 Aug 2010, 12:00 |
|
|
forumlegende |
voorbijganger schreef: gweninho schreef: Bomber schreef: Ja, ik begin Ajoinen oek wa beu te geraken, en der zijn het mij nogal een paar komen vragen om eens iets anders te bedenken. Voorlopig nog niks gevonden maar da komt wel. Als de spelers dat willen zingen is dat natuurlijk goed, we mogen al content zijn dat die mannen dat willen. Af en toe ne keer afwisselen met de zwette maan of iet anders zou natuurlijk oek ni mis zen mss eens weir zen Iendracht supporters proberen? Of iet in deze genre, ma dan wel me aangepasten tekst http://www.youtube.com/watch?v=ZnZm-SC9 ... re=related vinnek echt een te bien lieken. Jooo lololoooo Jooo lolololooooo Com'on Iendracht Oilsjt Iendracht Kampioen was ooit eens een post van casual 1919 een tijd geleden in de opc-songs topic ge kunt da nog altijd wa aanpassen enal e moestet ni goed bevallen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Aug 2010, 12:10 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Kkant geloven dant indrukwekkend is maar de spontaniteit is er al serieus af. Bij belangrijke matchen vind ik dit zeker op zijn plaats maar het gebeurt nu bij elke overwinning, gelijk tegen wie.
De spelers vinden dit precies ook iet of wa een "verplichting" geworden. Allee das mijnen indruk toch. Ma goe, as tees het enige is waar we kunnen over discussiëren .... ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Aug 2010, 12:10 |
|
|
forumlegende |
Mariner schreef: http://www.youtube.com/watch?v=UeI4lAvv7Yk&feature=related ook goed (zingen ze op ajax ook ne variant van) tees zou ik graag horen op den iendracht se ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Aug 2010, 12:14 |
|
|
Vaste Waarde
Verbechio schreef: Kkant geloven dant indrukwekkend is maar de spontaniteit is er al serieus af. Bij belangrijke matchen vind ik dit zeker op zijn plaats maar het gebeurt nu bij elke overwinning, gelijk tegen wie. De spelers vinden dit precies ook iet of wa een "verplichting" geworden. Allee das mijnen indruk toch. Ma goe, as tees het enige is waar we kunnen over discussiëren .... ![]() We winnen gewoon teveel da we het elke keer moeten doen. Merci BVR Ma kom, liever de spontaniteit verliezen dan de match. |
| 24 Aug 2010, 12:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: Kkant geloven dant indrukwekkend is maar de spontaniteit is er al serieus af. Bij belangrijke matchen vind ik dit zeker op zijn plaats maar het gebeurt nu bij elke overwinning, gelijk tegen wie. De spelers vinden dit precies ook iet of wa een "verplichting" geworden. Allee das mijnen indruk toch. Ma goe, as tees het enige is waar we kunnen over discussiëren .... ![]() Ik kan u volledig volgen in uw redenering... De spontaniteit is er inderdaad af en het begint wat te lijken op een verplicht nummertje Vanuit de zittribune blijft het toch wel een mooi spektakelstuk. Zeker als je dan de bezoekende supporters in de gaten houdt |
| 24 Aug 2010, 13:43 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: Zouden we op KVM wel genoeg kaarten krijgen? Hoeveel plaats is daar voor de bezoekers? Stvv bijvoorbeeld heeft 3 jaar terug een deel van het thuisvak aan ons gegeven, aangezien ze dat toch niet vol krijgen. KVM daarentegen zou ons enkel het bezoekersvak kunnen geven aangezien ze zelf veel volk krijgen We zijn da daar toch gewoon. Gele en vooral rode. ![]() |
| 24 Aug 2010, 13:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Urzua schreef: Smetje schreef: Zouden we op KVM wel genoeg kaarten krijgen? Hoeveel plaats is daar voor de bezoekers? Stvv bijvoorbeeld heeft 3 jaar terug een deel van het thuisvak aan ons gegeven, aangezien ze dat toch niet vol krijgen. KVM daarentegen zou ons enkel het bezoekersvak kunnen geven aangezien ze zelf veel volk krijgen We zijn da daar toch gewoon. Gele en vooral rode. ![]() Doordenkertje |
| 24 Aug 2010, 13:54 |
|
|
Scholier
-Ik denk niet dat er 1 Standard (of Marseille-) supporter het in zijn hoofd zou halen om 'Aux Armes' een verplicht nummertje te noemen. Of een Liverpool-fan dit zou zeggen over You'll Never Walk Alone.
De reden dat we het zoveel 'moeten' zingen is omdat we zoveel winnen. Nie kreften dus. Mij bezorgt het in elk geval nog steeds kiekenvlees.. Ik zou het ook spijtig vinden mocht Bomber het niet meer doen tijdens de match. -Ik vind het spijtig dat 'iendracht veroit' stopt voor het refrein. (En zeker het stukje 'De voeballisten van t Ajoinkot die zen ier' vind ik de max.) -Ik vraag mij ook af waarom we altijd liedjes van andere ploegen moeten verbasteren (met alle respect voor de maker ervan, maar een Iendracht lied op de tonen van het Chelsea clublied en dan nog een vraagje: Wat is de oorsprong van het liedje (en tekst): ..dan gaan de lichtjes aan en uit... |
| 24 Aug 2010, 16:00 |
|
|
alostasoul schreef: -Ik denk niet dat er 1 Standard (of Marseille-) supporter het in zijn hoofd zou halen om 'Aux Armes' een verplicht nummertje te noemen. Of een Liverpool-fan dit zou zeggen over You'll Never Walk Alone. De reden dat we het zoveel 'moeten' zingen is omdat we zoveel winnen. Nie kreften dus. Mij bezorgt het in elk geval nog steeds kiekenvlees.. Ik zou het ook spijtig vinden mocht Bomber het niet meer doen tijdens de match. -Ik vind het spijtig dat 'iendracht veroit' stopt voor het refrein. (En zeker het stukje 'De voeballisten van t Ajoinkot die zen ier' vind ik de max.) -Ik vraag mij ook af waarom we altijd liedjes van andere ploegen moeten verbasteren (met alle respect voor de maker ervan, maar een Iendracht lied op de tonen van het Chelsea clublied en dan nog een vraagje: Wat is de oorsprong van het liedje (en tekst): ..dan gaan de lichtjes aan en uit... Ik denk dat hier vooral bedoeld wordt om "Ajoinen" niet uit te melken. Ik herinner mij dat het vorig jaar ook gezongen geweest is bij verlies. "You'll never walk alone" daarmee vergelijken is nu niet echt van toepassing |
| 24 Aug 2010, 16:10 |
|
|
Scholier
die Liverpool-vergelijking gaat idd niet op..maar ik bedoel maar: ik begrijp nie dat er gekreft wordt op zo een kippenvelmoment.. (maar zoals iemand al zei, er zijn weinig andere dingen om over te memmen)
(Ik heb ondertussen ook door dat er een andere topic is om over dit soort zaken te discussiëren, mijn excuses..) |
| 24 Aug 2010, 16:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
voorbijganger schreef: Verbechio schreef: Kkant geloven dant indrukwekkend is maar de spontaniteit is er al serieus af. Bij belangrijke matchen vind ik dit zeker op zijn plaats maar het gebeurt nu bij elke overwinning, gelijk tegen wie. De spelers vinden dit precies ook iet of wa een "verplichting" geworden. Allee das mijnen indruk toch. Ma goe, as tees het enige is waar we kunnen over discussiëren .... ![]() We winnen gewoon teveel da we het elke keer moeten doen. Merci BVR Ma kom, liever de spontaniteit verliezen dan de match. Voor mij mogen ze dat blijven zingen. 't Is krachtig, de spelers zijn het echt niet beu, hoor, en eigenlijk hou ik wel van tradities. Daarom dat ik supporter ben van den Eendracht én van Liverpool. En voorts heb ik liever dat de spelers in de week oefenen op nieuwe spelpatronen en niet heel de tijd op nieuwe liekes... Allez, dat is mijn gedacht... |
| 24 Aug 2010, 18:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
De twee filmkes van hierboven zijn inderdaad ook super
Ik vin "aal wie ni springt" 1 vd betere liedjes als de supporters het samen zingen (zoals thuis tegen rupel boom bv). Ik vond dienen Forza Iendracht Oilsjt ook wel de max: http://www.youtube.com/watch?v=7kuVBSJEDtU na die goal, als iedereen da samen zingt, kippevel |
| 24 Aug 2010, 18:50 |
|
| Pagina 40 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 200 Volgende |