Hamme - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13
 Hamme - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Morgenavond neemt VC Eendracht Aalst het op de tweede speeldag op tegen VW Hamme. De wedstrijd vangt aan om 20u30. Olivier De Castro is twijfelachtig. De rechtsachter liep in de bekerwedstrijd tegen KSK Ronse immers een contractuur op.

Coach Bart Van Renterghem selecteerde volgende spelers voor de wedstrijd van morgen. Kempeneer, Van den Noortgaete, De Castro (?), Filipovic, B. Moreels, Ringoot, De Schutter, Kestens, Verheyden, Van Damme, Gallucci, Podevijn, Cousin, Depoitre, Denys, W. Moreels en Delclef.

Als De Castro niet speelt , zijn er 2mogelijkheden , B.Moreels op rechtsback of Delclef op rechts en Ringoot op links. Ik denkt niet dat hij met De Schutter zal schuiven

24 Aug 2010, 18:35
Freak

Leeftijd: 35
En een nieuwe uitrusting voor morgen.
Eendracht Aalst speelt straks op het veld van VW Hamme de tweede competitiewedstrijd. De supporters krijgen dan de primeur van de nieuwe
Uitshirts te zien. Als ploeg moet je namelijk steeds twee sets hebben. Voor de uitwedstrijden kiest Eendracht Aalst (indien de kleur niet past met de thuisploeg) voor gestreepte rode shirts. De club wilde iets speciaals doen en opteerde voor de kleur van de hoofdsponsor.

24 Aug 2010, 18:36
Freak

gweninho schreef:
Iendrachter90 schreef:
Morgenavond neemt VC Eendracht Aalst het op de tweede speeldag op tegen VW Hamme. De wedstrijd vangt aan om 20u30. Olivier De Castro is twijfelachtig. De rechtsachter liep in de bekerwedstrijd tegen KSK Ronse immers een contractuur op.

Coach Bart Van Renterghem selecteerde volgende spelers voor de wedstrijd van morgen. Kempeneer, Van den Noortgaete, De Castro (?), Filipovic, B. Moreels, Ringoot, De Schutter, Kestens, Verheyden, Van Damme, Gallucci, Podevijn, Cousin, Depoitre, Denys, W. Moreels en Delclef.

Als De Castro niet speelt , zijn er 2mogelijkheden , B.Moreels op rechtsback of Delclef op rechts en Ringoot op links. Ik denkt niet dat hij met De Schutter zal schuiven

En als hij wel fit is vallen ringoot en b.moreels dernaast.Dit behoudens van renterghem die soms is verrassingen uit zijn hoed tovert natuurlijk :D

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 24 Aug 2010, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.

24 Aug 2010, 18:44
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Iendrachter90 schreef:
Eendracht Aalst speelt straks op het veld van VW Hamme de tweede competitiewedstrijd. De supporters krijgen dan de primeur van de nieuwe
Uitshirts te zien. Als ploeg moet je namelijk steeds twee sets hebben. Voor de uitwedstrijden kiest Eendracht Aalst (indien de kleur niet past met de thuisploeg) voor gestreepte rode shirts. De club wilde iets speciaals doen en opteerde voor de kleur van de hoofdsponsor.

Rood ?? Ik ben eens curieus maar ik ben er precies toch gene voorstander van.
Das gelijk anderlecht da in het goud en grijs speelde. Kvond da ook geen zicht ma kom, kzal morgen zelf oordelen :)

24 Aug 2010, 18:46
Vaste Waarde

ajoin_bart schreef:
Iendrachter90 schreef:

Rood ?? Ik ben eens curieus maar ik ben er precies toch gene voorstander van.
Das gelijk anderlecht da in het goud en grijs speelde. Kvond da ook geen zicht ma kom, kzal morgen zelf oordelen :)

Kan wel mee vallen denk ik, zolang het niet te veel is dat we met die truitjes spelen:)
De schoonste kleuren zijn en blijven toch wit en zwart :love:

24 Aug 2010, 18:48
forumlegende

Leeftijd: 61
ik kan er morgen spijtig genoeg niet bij zijn (moet werken). Roep voor mij ook ne keer he jongens en breng aub de 3 punten mee naar Oilsjt !

24 Aug 2010, 19:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
kreezie nonkeltje schreef:
ik kan er morgen spijtig genoeg niet bij zijn (moet werken). Roep voor mij ook ne keer he jongens en breng aub de 3 punten mee naar Oilsjt !

Hier hetzelfde! :EA:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

24 Aug 2010, 21:29
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Morgen neem ik mijn twee zonen van 5 en 8 mee + een logé van 8.
Onder het motto: ze zullen :love: :EA: :love: of anders kunnen ze naar den basket als :duh:

24 Aug 2010, 23:23
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
na deinze is het toch wel echt uitkijken naar de match vn morgen.... euh straks.. :-)
maar goed, elke match moet gespeeld worden he.

match per match: we hebben de middelen om de drie punten mee te pakken, en dan zijn we meteen gelanceerd met 6 op 6 zou mooi zijn.

25 Aug 2010, 0:02
Ancien

Geen schrik hebben van de tegenstander en volop vanuit onze eigen sterkte aan de wedstrijd beginnen en tussendoor boem boem..
Laurent Depoitre lololololo.. Laurent Depoitre lolololololo :banana:
Iendracht just do it! :iendracht:

25 Aug 2010, 8:56
forumlegende

Hmm, rode truikes... vedrom nekeer iet nief zekerst.
We zullen zien wat dat da kleurke geeft, maar 'k em er giejn goed oeig in. Geef mé mor wit en zwert. :D

Dat 't mor rap 19u is, da we kenne vertrekken nor Hamme :EA:

25 Aug 2010, 9:21
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
Ze hebben toch al eens een uitrusting gehad rood-blauw gestreept enkele jaren terug, remember.
Ik ben daar ook geen echte voorstander van maar als we de drie punten meepakken kan het me nie schelen in welke kleuren ze spelen al was het in appelblauwzeegroen! Of in 't roze !!!

25 Aug 2010, 9:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Iendrachter90 schreef:

Gestreepte rode shirts. Zou dat dan rood/wit gestreept zijn? Dan heb ik misschien liever rood/zwart. Maar we zien wel wat het wordt. Ik vond die "Barcelona" kleuren heel mooie uit truitjes.

25 Aug 2010, 9:27
Reserve

Leeftijd: 36
Voorbeschouwing op de site van Hamme:

Vroege topper zwaar examen

Op de tweede speeldag in de eerste thuiswedstrijd van de nieuwe competitie partij moeten geven aan de gedoodverfde kandidaat-kampioen is voor de Vigor Wuitens van de lichting 2010-’11 een uitdaging en een vuurproef. Een uitdaging omdat de affiche KFC Vigor Wuitens Hamme – VC E. Aalst 2002 altijd prikkelt. Een vuurproef omdat de vroege confrontatie voor beide ploegen een maatstaf wordt.

Eendracht Aalst draait momenteel op volle toeren. In acht dagen werden drie wedstrijden met inzet gewonnen. Voor de beker uit bij Woluwe (3-4) en thuis tegen Ronse (2-0). Tussenin werd de competitie ingezet met de ophefmakende 5-1 waarmee Deinze huiswaarts werd gezonden.

Het is geen geheim dat Aalst in de kortste keren hogerop wil. In de eerste plaats om op die manier sneller uit de (niet onaanzienlijke) schulden te geraken – tegen 2012 is dat een ‘must’ -, maar niet minder omdat de club dat aan haar hondstrouwe supporters en aan de stad Aalst verschuldigd is.

Bart Van Rentergehem (Foto Website E. Aalst)
Om het gestelde doel te bereiken, beschikt trainer-coach Bart Van Rentergehem, die E.Aalst vorig seizoen na een desastreuze start weer op het goede spoor bracht en ei zo na nog de titel binnenhaalde, over een ruime en vooral in de breedte versterkte spelerskern. Gereputeerde nieuwkomers zijn spelmaker Ewout Denys (23), een jongen met profambities die met Cercle Brugge al van Eerste-klasse proefde en vorig jaar bij St. Wetteren speelde, vervolgens de rumoerige Franse middenvelder Bob Cousin (29) en Preben Declef (22), een van bij Lokeren en Wetteren teruggekeerde verdediger uit de eigen jeugdopleiding.

In de goed gestoffeerde kern wordt jong geweld – de centrale verdediger Ken Van Damme is pas 21 – omringd door veel ervaring. Predrag Filipovic (35) blijft een sterkhouder en Ewen Verheyden, die twee jaar geleden met de Vigor Wuitens het tempo niet aankon, beleeft sinds vorig jaar een tweede jeugd. Andere voetballers van aanzien zijn de harde verdediger Olivier De Castro (28), gewezen jeugdinternational Damien Galluci (24) en Laurent Depoitre (21), een trio dat twee seizoenen geleden kon weggeplukt worden bij het in de problemen geraakte Péruwelz. Met Wouter Moreels, een aanvallende middenvelder die eerder uitkwam voor Sottegem, vormt de snelle, krachtige en kopbalsterke Depoitre een te duchten aanvalsduo.

Ewout Denijs (Foto website E. Aalst)
Opmerkelijk is dat in de huidige formatie een Kristof Kestens, de in Hamme oud-bekende middenvelder met het grote loopvermogen en de onvoorwaardelijke inzet, vrede moet nemen met een plaats op de invallersbank.

Wat de affiche VWH - E. Aalst extra aantrekkingskracht verleent, is de aanwezigheid in beide kampen van spelers met een verleden in, of met een speciale band met de tegenstrever. Centrale figuur in dit verhaal is natuurlijk VWH- captain Koen Van Der Heyden, die zich als talentvolle jonge voetballer in de kijker speelde bij Eendracht Aalst, vandaar verkaste naar RKC Waalwijk, terugkeerde naar Aalst en nog even voor Deinze ging spelen vooraleer in Hamme zijn bestemming te vinden en een vaste stek te verwerven. Doodjammer is dat Marijn Steurs, in de competitie 2008-’09 nog de publiekslieveling in het P.Cornelisstadion, zijn vroegere maats alweer geen partij kan geven in de blauw-zwarte Hamse outfit. Of Tidiani Coulybali en Nicolas De Lange zullen kunnen aantreden tegen hun vroegere ploeg zal afhangen van hun paraatheid en van de tactische overwegingen van oefenmeester Ludo Wouters. In het andere kamp geldt trouwens hetzelfde voor een Kristof Kestens en een Ewen Verheyden. Het onderling prestigeduel tussen de ‘professoren’ Van Renterghem en Wouters is trouwens een ander aspect van de wedstrijd.

Bob Cousin (Foto website E. Aalst)
Wat het woensdagavond wordt, valt niet te voorspellen. Feit is dat het lang geleden is dat ‘den Iendracht’ op ‘Vigor’ in competitieverband nog is komen winnen. Vorig seizoen eindigde de confrontatie na een van de beste wedstrijden van de thuisploeg op een 0-0. Al wat langer geleden, toen beide teams nog in Tweede Nationale speelden, werd het 2-1 (2004-’05) en 1-0 (2003-’04).

Wie een ‘pronostiekje’ wil wagen, vindt misschien inspiratie in de cijfercombinatie van de door de Eendrachtsupporters gehate ‘2002’ in de huidige clubnaam: 2-0, 0-2, 2-2, 0-?…Al wordt het wellicht toch nog anders. Belangrijk is dat het een goede, faire partij wordt die door de besten mag gewonnen worden, maar als beide ploegen elkaar in evenwicht houden evengoed op een gelijkspel eindigt.

Voortgaande op de weersvoorspelling wordt het woensdagavond heerlijk voetbalweer. Op dus naar een frisse zomeravond in het gemeentelijk stadion aan de Sportpleinstraat. Het staat vast dat de talrijke Aalsterse supporters, die hun dromen voor de club van hun hart nooit opgeven, voor ambiance zullen zorgen. Vigoristen, toont en laat horen dat de spelers van uw club er niet alleen voorstaan! (wp)

25 Aug 2010, 10:05
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
Dat het maar rap 19 uur is, ik kijk er écht naar uit. Hamme here we come !!!
:banana: :EA:

25 Aug 2010, 11:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13