|
|
| Pagina 42 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
Mariner schreef: http://www.youtube.com/watch?v=UeI4lAvv7Yk&feature=related ook goed (zingen ze op ajax ook ne variant van) Ik vond da gisteren een gralijk tof lieken! Juist e klein stuksken vd tekst was ni duidelijk We love you we love you we love and everywhere we follow, we follow we follow en dan iets van supporting iendracht den iendracht den iendracht ofzoiets? Da van qué será será was ook zalig! ![]() |
| 26 Aug 2010, 21:15 |
|
|
forumlegende |
ajoin_bart schreef: Mariner schreef: http://www.youtube.com/watch?v=UeI4lAvv7Yk&feature=related ook goed (zingen ze op ajax ook ne variant van) Ik vond da gisteren een gralijk tof lieken! Juist e klein stuksken vd tekst was ni duidelijk We love you we love you we love and everywhere we follow, we follow we follow en dan iets van supporting iendracht den iendracht den iendracht ofzoiets? Da van qué será será was ook zalig! ![]() 'cause we support den iendracht, den iendracht, den iendracht and that's the way we like it , we like it, we like it... enzovoort ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 26 Aug 2010, 22:10 |
|
|
Ancien
Gasten, plaats de teksten van de nieuwe songs hier eens op het forum, want er zijn anciens die ook graag meezingen met de spionkop.
Hoe ouder hoe zotter _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Aug 2010, 9:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Nicky had ne prachtigen tekst om voor que sera te zingen, zou hier ook eens moeten gepost geraken
_________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Aug 2010, 10:39 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: Gasten, plaats de teksten van de nieuwe songs hier eens op het forum, want er zijn anciens die ook graag meezingen met de spionkop. Hoe ouder hoe zotter ja, twas daar nog een ander lieken. Zo precies ewa een legerversie van 'ajoinen'. |
| 27 Aug 2010, 13:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
voorbijganger schreef: Hugo schreef: Gasten, plaats de teksten van de nieuwe songs hier eens op het forum, want er zijn anciens die ook graag meezingen met de spionkop. Hoe ouder hoe zotter ja, twas daar nog een ander lieken. Zo precies ewa een legerversie van 'ajoinen'. weir zijn van den iendracht, x2 weir spele wit en zwert, x2 weir komme vo te winne, x2 en we droagen zin ons hert... x2 en van je hela hela hela holala hey! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 27 Aug 2010, 14:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Mariner schreef: Costa Alosta schreef: Een liedje dat ik enorm mis is er eentje dat we veel hebben gezongen in ons 4e klasse-seizoen. Cheerio Cheerio Op 'n iendracht zingen we zo Berchem failliet en Bornem kapot Geef ons den titel en weir werren zot Cheerio Cheerio ... Sterkte van het liedje is misschien tegelijk de zwakte: je kan de ploegen in de 2e strofe ieder jaar makkelijk "vervangen", afhankelijk van de ploegen in onze reeks (stijgers, dalers,...). Maar als je ze vaak gaat vervangen weet op den duur niemand weer wat er nu moet gezongen worden. Laat ons gewoon het origineel zingen. Dat klink krachtig Berchem failliet en Bornem kapot ! Geefd ons den titel en weir werren zot En los daarvan "Stoat er hoar op" Da zingen we ook ni veel meer, jammer. Berchem zit nie eens in ons reeks, vind ik toch wat stom om dat te zingen zenne met dak da lees moest ik denken aan de match op hamme waar een paar keer de ondertussen al klassieker "f**ck you dender fc" werd gezongen....ook niet in ons reeks he.... ( ale,NOG niet...) tijdens een match tegen fcvsaldoontoereikend mag da van mij 90min. lang galmen door de velden en dalen maar k versta niet goed waarom ze da in gelijk welke match we nu zien beginnen zingen? k zou da houden voor als 't echt de moment is.... ![]() ah, en nog zo iet ( al maakt het in feite niet zo veel uit maar k weet het graag) waarom zingen ze nu niet meer 'forza alost' zoals ik het van vroegere jaren ken maar 'forza iendracht oilsjt'? dit dus: lololololololololololo lololololololololololo Forza Alost Forza Alost Forza, Forza, Forza Alost |
| 27 Aug 2010, 15:34 |
|
|
Ancien
ajoin_bart schreef: Mariner schreef: http://www.youtube.com/watch?v=UeI4lAvv7Yk&feature=related ook goed (zingen ze op ajax ook ne variant van) Ik vond da gisteren een gralijk tof lieken! Juist e klein stuksken vd tekst was ni duidelijk We love you we love you we love and everywhere we follow, we follow we followen dan iets van supporting iendracht den iendracht den iendracht ofzoiets? Da van qué será será was ook zalig! :worship: _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Aug 2010, 20:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
supersossis schreef: Mariner schreef: Costa Alosta schreef: Een liedje dat ik enorm mis is er eentje dat we veel hebben gezongen in ons 4e klasse-seizoen. Cheerio Cheerio Op 'n iendracht zingen we zo Berchem failliet en Bornem kapot Geef ons den titel en weir werren zot Cheerio Cheerio ... Sterkte van het liedje is misschien tegelijk de zwakte: je kan de ploegen in de 2e strofe ieder jaar makkelijk "vervangen", afhankelijk van de ploegen in onze reeks (stijgers, dalers,...). Maar als je ze vaak gaat vervangen weet op den duur niemand weer wat er nu moet gezongen worden. Laat ons gewoon het origineel zingen. Dat klink krachtig Berchem failliet en Bornem kapot ! Geefd ons den titel en weir werren zot En los daarvan "Stoat er hoar op" Da zingen we ook ni veel meer, jammer. Berchem zit nie eens in ons reeks, vind ik toch wat stom om dat te zingen zenne met dak da lees moest ik denken aan de match op hamme waar een paar keer de ondertussen al klassieker "f**ck you dender fc" werd gezongen....ook niet in ons reeks he.... ( ale,NOG niet...) tijdens een match tegen fcvsaldoontoereikend mag da van mij 90min. lang galmen door de velden en dalen maar k versta niet goed waarom ze da in gelijk welke match we nu zien beginnen zingen?k zou da houden voor als 't echt de moment is.... ![]() ah, en nog zo iet ( al maakt het in feite niet zo veel uit maar k weet het graag) waarom zingen ze nu niet meer 'forza alost' zoals ik het van vroegere jaren ken maar 'forza iendracht oilsjt'? dit dus: lololololololololololo lololololololololololo Forza Alost Forza Alost Forza, Forza, Forza Alost Ver mé eir moil te lachen tiens ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Aug 2010, 14:51 |
|
|
forumlegende |
supersossis schreef: Mariner schreef: Costa Alosta schreef: Een liedje dat ik enorm mis is er eentje dat we veel hebben gezongen in ons 4e klasse-seizoen. Cheerio Cheerio Op 'n iendracht zingen we zo Berchem failliet en Bornem kapot Geef ons den titel en weir werren zot Cheerio Cheerio ... Sterkte van het liedje is misschien tegelijk de zwakte: je kan de ploegen in de 2e strofe ieder jaar makkelijk "vervangen", afhankelijk van de ploegen in onze reeks (stijgers, dalers,...). Maar als je ze vaak gaat vervangen weet op den duur niemand weer wat er nu moet gezongen worden. Laat ons gewoon het origineel zingen. Dat klink krachtig Berchem failliet en Bornem kapot ! Geefd ons den titel en weir werren zot En los daarvan "Stoat er hoar op" Da zingen we ook ni veel meer, jammer. Berchem zit nie eens in ons reeks, vind ik toch wat stom om dat te zingen zenne met dak da lees moest ik denken aan de match op hamme waar een paar keer de ondertussen al klassieker "f**ck you dender fc" werd gezongen....ook niet in ons reeks he.... ( ale,NOG niet...) tijdens een match tegen fcvsaldoontoereikend mag da van mij 90min. lang galmen door de velden en dalen maar k versta niet goed waarom ze da in gelijk welke match we nu zien beginnen zingen? k zou da houden voor als 't echt de moment is.... ![]() ah, en nog zo iet ( al maakt het in feite niet zo veel uit maar k weet het graag) waarom zingen ze nu niet meer 'forza alost' zoals ik het van vroegere jaren ken maar 'forza iendracht oilsjt'? dit dus: lololololololololololo lololololololololololo Forza Alost Forza Alost Forza, Forza, Forza Alost kzou ni weten waarom we frans moeten beginnen zingen, lijk die kwekkers van gent ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Aug 2010, 15:33 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Dries schreef: kzou ni weten waarom we frans moeten beginnen zingen, lijk die kwekkers van gent ![]() we kunnen ook Alost vervangen door Iendracht |
| 28 Aug 2010, 18:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
http://www.youtube.com/watch?v=K5pvX2baPbs vanaf min 5:53
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Aug 2010, 19:00 |
|
|
forumlegende |
Michaël schreef: Dries schreef: kzou ni weten waarom we frans moeten beginnen zingen, lijk die kwekkers van gent ![]() we kunnen ook Alost vervangen door Iendracht we zingen da liedje al jaren met ipv alost--->iendracht oilsjt dus waarom zouden we nu plots naar frans veranderen? ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Aug 2010, 19:32 |
|
|
Vaste Waarde
Het originele is ooit gemaakt en gezongen op charleroi vandaar forza Alost later hebben we de tekts veranderd omdat we toch nog altijd een vlaamse club zijn.
Wat que sera betreft zie hier de tekst : a ze kik ne kleine jongen was ten vroeg me petjen ver wie goj goi doeng, ik zoi ver n'iendracht , Oi zoi tis goed mor wedje goi oe da ta moet, Que sera sera, what ever will be will be , were gonna win the league , que sera sera. Andere nieuw liedje; WEIR ZEN DEN IENDRACHT! 2x WEIR SPEILN IN WIT EN ZWERT! 2x WEIR KOMMEN VER TE WINNEN!2x EN WEIR DROAGEN ZIN ONS ERT!2x EN VAN JE HELA HOLA..... Er werd vorig seizoen gevraagd om terug wat meer aalsterse spirit in songs te krijgen en daar heb ik in 4 maand afghanistan wat tijd ingestoken en wat dingen gevonden. Er komen er nog maar niet alles gelijk natuurlijk! |
| 28 Aug 2010, 21:20 |
|
|
Dries schreef: Michaël schreef: Dries schreef: kzou ni weten waarom we frans moeten beginnen zingen, lijk die kwekkers van gent ![]() we kunnen ook Alost vervangen door Iendracht we zingen da liedje al jaren met ipv alost--->iendracht oilsjt dus waarom zouden we nu plots naar frans veranderen? ![]() Begrijp ik ook nie, is nu toch al zeker 2 jaar dat we alost vervangen hebben door iendracht oilsjt ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Aug 2010, 10:30 |
|
| Pagina 42 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 200 Volgende |