|
|
| Pagina 5 van 14 |
[ 202 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
salvador schreef: Bij Ewen hebben ze onlangs nieuwe batterijkes gestoken, denk ik. Wat een verschil met vorig jaar... Bij Damien zouden ze dat ook eens moeten doen, want die zijn bobijntje was helemaal op. Wat Wouter betreft: ik vind het niet erg dat een speler ontgoocheld is als hij vervangen wordt, dat zegt iets over zijn gedrevenheid. Alleen hopen dat hij (en alle anderen die zullen merken dat de kern breed is en dat niemand behalve Flippo zeker is van zijn plaats) positief blijft in de groep en dat de concurrentie hem alleen maar stimuleert om scherp en gemotiveerd te blijven. Volledig eens met je reactie , maar voor mij is ook De Schutter zeker van zijn plaats , als ge die ziet spelen ![]() |
| 29 Aug 2010, 19:54 |
|
|
forumlegende
Van de leste 4 matchen (Deinze, Ronse, Hamme, Bornem) was dit onze slechtste.
Mor, als ik de 1-0 overwinning doorstuurde met als uitleg 'toch gewonnen ondanks matig spelpeil' nor ewa kameraden, kreeg ik telkens ewa 't zelfste antwoord: 'een slechte match spelen, en toch winnen.. zo word je kampioen!' En zemmen g*dverdomme gelijk oeik. 't Moet ni alle weken champagnevoetbal zijn. De 3 punten zijn binnen, en da 's t belangrijkste! Nu zitten vitten op Delclef die een paar keer is voorbijgelopen, Galucci die zijn normale niveau ni haalde, vind ik zever. Wemmen gewonnen, en staan samen met Geel als enigsten nog met 9 op 9. Wat een verschil met vorig seizoen! Persoonlijk had ik eerder Depoitre vervangen die ewa aan 't manken was den eersten helft (ondanks zijn (weeral) super-maatch). Mor den trainer kiest voor de (terecht ?) ontgoochelde Wouter Moreels, mor haalt de overwinning toch vedrom binnen. Dus ja, hij heeft 't gelijk aan zijne kant zekerst. Nen trainer da wint heeft altijd gelijk zeggen ze. Nu op naar Ronse. Hopelijk met het voetbal van de voorbije matchen en het zelfde resultaat als alle matchen: 3 punten mee nor hois en 12 op 12 in 't klassement! Nu hopen op een goede/interessante loting woensdag ver den beker, en we kunnen beginnen droeimen... ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 29 Aug 2010, 19:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
gweninho schreef: salvador schreef: Bij Ewen hebben ze onlangs nieuwe batterijkes gestoken, denk ik. Wat een verschil met vorig jaar... Bij Damien zouden ze dat ook eens moeten doen, want die zijn bobijntje was helemaal op. Wat Wouter betreft: ik vind het niet erg dat een speler ontgoocheld is als hij vervangen wordt, dat zegt iets over zijn gedrevenheid. Alleen hopen dat hij (en alle anderen die zullen merken dat de kern breed is en dat niemand behalve Flippo zeker is van zijn plaats) positief blijft in de groep en dat de concurrentie hem alleen maar stimuleert om scherp en gemotiveerd te blijven. Volledig eens met je reactie , maar voor mij is ook De Schutter zeker van zijn plaats , als ge die ziet spelen ![]() En Cousin lijkt me toch ook 1 van te zijn, samen met Depoitre, Verheyden en Van Damme _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 29 Aug 2010, 20:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Timoilsjt schreef: Van de leste 4 matchen (Deinze, Ronse, Hamme, Bornem) was dit onze slechtste. Mor, als ik de 1-0 overwinning doorstuurde met als uitleg 'toch gewonnen ondanks matig spelpeil' nor ewa kameraden, kreeg ik telkens ewa 't zelfste antwoord: 'een slechte match spelen, en toch winnen.. zo word je kampioen!' En zemmen g*dverdomme gelijk oeik. 't Moet ni alle weken champagnevoetbal zijn. De 3 punten zijn binnen, en da 's t belangrijkste! Nu zitten vitten op Delclef die een paar keer is voorbijgelopen, Galucci die zijn normale niveau ni haalde, vind ik zever. Wemmen gewonnen, en staan samen met Geel als enigsten nog met 9 op 9. Wat een verschil met vorig seizoen! Persoonlijk had ik eerder Depoitre vervangen die ewa aan 't manken was den eersten helft (ondanks zijn (weeral) super-maatch). Mor den trainer kiest voor de (terecht ?) ontgoochelde Wouter Moreels, mor haalt de overwinning toch vedrom binnen. Dus ja, hij heeft 't gelijk aan zijne kant zekerst. Nen trainer da wint heeft altijd gelijk zeggen ze. Nu op naar Ronse. Hopelijk met het voetbal van de voorbije matchen en het zelfde resultaat als alle matchen: 3 punten mee nor hois en 12 op 12 in 't klassement! Nu hopen op een goede/interessante loting woensdag ver den beker, en we kunnen beginnen droeimen... ![]() Idd, daar er vol voor gaan. Tzal moeilijke match worden maar Ronse lijkt me wel te kloppen! _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 29 Aug 2010, 20:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Tom_1919 schreef: Timoilsjt schreef: Van de leste 4 matchen (Deinze, Ronse, Hamme, Bornem) was dit onze slechtste. Mor, als ik de 1-0 overwinning doorstuurde met als uitleg 'toch gewonnen ondanks matig spelpeil' nor ewa kameraden, kreeg ik telkens ewa 't zelfste antwoord: 'een slechte match spelen, en toch winnen.. zo word je kampioen!' En zemmen g*dverdomme gelijk oeik. 't Moet ni alle weken champagnevoetbal zijn. De 3 punten zijn binnen, en da 's t belangrijkste! Nu zitten vitten op Delclef die een paar keer is voorbijgelopen, Galucci die zijn normale niveau ni haalde, vind ik zever. Wemmen gewonnen, en staan samen met Geel als enigsten nog met 9 op 9. Wat een verschil met vorig seizoen! Persoonlijk had ik eerder Depoitre vervangen die ewa aan 't manken was den eersten helft (ondanks zijn (weeral) super-maatch). Mor den trainer kiest voor de (terecht ?) ontgoochelde Wouter Moreels, mor haalt de overwinning toch vedrom binnen. Dus ja, hij heeft 't gelijk aan zijne kant zekerst. Nen trainer da wint heeft altijd gelijk zeggen ze. Nu op naar Ronse. Hopelijk met het voetbal van de voorbije matchen en het zelfde resultaat als alle matchen: 3 punten mee nor hois en 12 op 12 in 't klassement! Nu hopen op een goede/interessante loting woensdag ver den beker, en we kunnen beginnen droeimen... ![]() Idd, daar er vol voor gaan. Tzal moeilijke match worden maar Ronse lijkt me wel te kloppen! Zou je dat denken dat Ronse te kloppen is? We hebben ze toch al geklopt, natuurlijk zijn ze te kloppen, maar waar je in elk geval gelijk in hebt: niet overschatten, twee voetjes op de grond! |
| 29 Aug 2010, 20:35 |
|
|
Miniem
Wouter een vermoeide indruk?????
Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0 we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken maar niets bijbrengt |
| 29 Aug 2010, 20:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
ea4ever schreef: Wouter een vermoeide indruk????? Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0 we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken maar niets bijbrengt Supportert gij voor dezelfde club als ik? ![]() |
| 29 Aug 2010, 20:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
ea4ever schreef: Wouter een vermoeide indruk????? Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0 we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken maar niets bijbrengt Blijft thuis en ziet op teletekst!_________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Aug 2010, 20:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ea4ever schreef: Wouter een vermoeide indruk????? Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0 we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken maar niets bijbrengt kalm kerel Tuurlijk is Wouter iemand die er voor gaat en leverde ook een mooie assist af, maar we moeten hem toch niet gaan verbranden zeker ? Ik denk dat 5 wedstrijden op 2 weken voor iedereen uitputtend is geweest, 't zal welgekomen zijn dat er nu omgeschakeld wordt naar voetbal om de week. Heb trouwens gehoord dat spelers nu 3 dagen vrij krijgen en dat er pas donderdag terug training is.... Het seizoen is nog lang, de start is zeer sterk maar hij mag ook niet verschroeiend zijn hé. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Aug 2010, 20:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
ea4ever schreef: Wouter een vermoeide indruk????? Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0 we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken maar niets bijbrengt Verander uw naam maat, je bent het niet waard om je eendracht-supporter te noemen ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Aug 2010, 20:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
ea4ever schreef: Wouter een vermoeide indruk????? Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0 we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken maar niets bijbrengt Waar deze reactie voor nodig is, snap ik eerlijk gezegd niet We gaan IEDEREEN nodig hebben dit seizoen en iedereen zal moeten aanvaarden dat hij eens vervangen wordt of uit den boot zal vallen. Logisch da Wouter ontgoocheld was da hij vervangen werd maar een ramp is da nu toch ook nie he. Wa moet Kestens dan zeggen? Moest zeer lang opwarmen voor niks. |
| 29 Aug 2010, 20:59 |
|
|
Vaste Waarde
ea4ever schreef: Wouter een vermoeide indruk????? Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0 we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken maar niets bijbrengt hadden wij ook genen keeper? zo goed hebt ge dus niet opgelet tijdens de match, vandaar uwen dwaze post ![]() |
| 29 Aug 2010, 21:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
voorbijganger schreef: ea4ever schreef: Wouter een vermoeide indruk????? Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0 we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken maar niets bijbrengt hadden wij ook genen keeper? zo goed hebt ge dus niet opgelet tijdens de match ![]() En van damme en verheyden deden gewoon wat ze moesten doen,namelijk terugzakken bij een tegenaanval of is dat ook al niet meer nodig?Gemoogt u lievelingskes verdedigen maar gemoet er niet in overdrijven é.Moreels werd gewisseld omdat hij vermoeid oogde en we hebben gewonnen=>trainer heeft weer gelijk. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 29 Aug 2010, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Aug 2010, 21:07 |
|
|
Ancien
zwawi schreef: ea4ever schreef: Wouter een vermoeide indruk????? Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0 we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken maar niets bijbrengt Waar deze reactie voor nodig is, snap ik eerlijk gezegd niet We gaan IEDEREEN nodig hebben dit seizoen en iedereen zal moeten aanvaarden dat hij eens vervangen wordt of uit den boot zal vallen. Logisch da Wouter ontgoocheld was da hij vervangen werd maar een ramp is da nu toch ook nie he. Wa moet Kestens dan zeggen? Moest zeer lang opwarmen voor niks. Intussen even wat research gedaan. De heer of mevrouw ea4ever lijkt niet echt supporter van Eendracht Aalst te zijn maar eerder van Eendracht Moreels. Ik ben even zijn scores in de rubriek "Man van de Match" gaan opzoeken. Van de 20 keren dat er van dit lid een score binnenkwam waren er 10 waarbij de Moreelsjes samen 8 of meer punten haalden (1 keer een 9, meer kan niet, zoals we weten, en 9 keer een 8). De laagste score was een 4 voor de beiden samen (3 keer). Ik heb niet nagegaan of dat matchen waren waar één van de Moreelsen niet meespeelde. Met alle respect voor de kwaliteiten van deze 2 spelers, maar dit ruikt toch heel erg naar vooringenomenheid... Kijk, ik begrijp dat mensen hun favoriete spelers hebben, misschien is 't familie of zo, maar om dan ineens al de andere spelers te beginnen beledigen, dat lijkt mij er in de huidige omstandigheden toch een beetje over. Het is nu niet dat de ploeg niet draait, hé... Laat ons met zijn allen Eendrachtig achter de hele kern gaan staan... |
| 29 Aug 2010, 21:09 |
|
|
Ancien
Sommige zogezegde supporters zijn blijkbaar nooit tevreden, negen keer gescoord en één tegendoelpunt in drie wedstrijden en weinig of geen kansen weggegeven aan onze tegenstanders.
So what's the problem? Ik ga me nu klaar maken om te gaan werken, maar ik zie het zitten als mijn ploeg gewonnen heeft. Proficiat Iendracht voor deze schitterende start. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Aug 2010, 21:34 |
|
| Pagina 5 van 14 |
[ 202 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 14 Volgende |