|
|
| Pagina 6 van 14 |
[ 202 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Ondanks dat we een drukke voetbalkalender hadden en deze periode HEEL positieve resultaten behaalden, is er toch steeds iemand die iets "negatiefs" te melden heeft.
Natuurlijk is het een volste recht om zijn mening hier te vermelden maar ... ik vraag me af wat is de bedoeling hiervan ? Als je van elke speler tijdens de match, een streepje achter zijn naam zou zetten wanneer hij bv balverlies of slechte pas geeft, dan zal je zien dat iedere speler wel streepjes zal verzamelen. Voetbal is nog steeds een PLOEGSPORT en samen streven naar de overwinning, zelfs al zijn er spelers die een mindere match achter de rug hebben. Op het ogenblik hebben we opnieuw een ploeg die ervoor knokt. Ik heb 1 voordeel als ik mislukte foto's heb genomen worden ze snel van mijn PC gewist Vandaag was ik aangenaam verrast door opnieuw een mooie sfeeraktie van OPC. Ik ben ermee bezig maar dit leverde spectaculaire beelden op ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Aug 2010, 21:39 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ben blij met de 3 punten ook al was het vandaag duidelijk wat minder dan de voorbije weken. Zeker geen schande als je ons drukke programma bekijkt. Flippo was dé patron achteraan met een geweldige sidekick als Niels De Schutter naast hem. Ook onze keeper toonde zich weer secuur op het weinige werk dat hij moest opknappen, het is ooit anders geweest.
Het is hier al gezegd maar voor mij komt Delclef gewoon te kort om een basisplaats te claimen. Met Ringoot heb je een zuivere linkspoot die ook nog jong is en mij toch iets meer klaar lijkt voor het echte werk dan Delclef. Misschien moet die spelen omdat zijn vader hier materiaalmeester is? Ik vond Cousin ook niet zijn beste match spelen, gaf veel slechte passes maar werkte wel hard en stak zich niet weg in tegenstelling tot zijn overbuur aan de rechterkant. Galucci was vandaag bijzonder zwak en ik had misschien Potjes iets sneller zijn kans gegeven. 9/9 en -gedeeld- eerste, hopelijk trekken we deze lijn door. - Nog steeds geen Crispijn in de kern? |
| 29 Aug 2010, 21:42 |
|
|
Onderkroiper schreef: Ondanks dat we een drukke voetbalkalender hadden en deze periode HEEL positieve resultaten behaalden, is er toch steeds iemand die iets "negatiefs" te melden heeft. Natuurlijk is het een volste recht om zijn mening hier te vermelden maar ... ik vraag me af wat is de bedoeling hiervan ? Dit is toch nog altijd een forum, Yves. Bij voetbal hoort nu eenmaal discussie. Het is niet omdat we nu momenteel schitterende resultaten halen dat we daarom blind moeten zijn voor onze tekortkomingen? |
| 29 Aug 2010, 21:44 |
|
|
Vaste Waarde
Gilles schreef: Onderkroiper schreef: Ondanks dat we een drukke voetbalkalender hadden en deze periode HEEL positieve resultaten behaalden, is er toch steeds iemand die iets "negatiefs" te melden heeft. Natuurlijk is het een volste recht om zijn mening hier te vermelden maar ... ik vraag me af wat is de bedoeling hiervan ? Dit is toch nog altijd een forum, Yves. Bij voetbal hoort nu eenmaal discussie. Het is niet omdat we nu momenteel schitterende resultaten halen dat we daarom blind moeten zijn voor onze tekortkomingen? Wanneer gaat men dan wel tevreden zijn? ALs we de Champions League gewonnen hebben? En nen voetbaltempel van 90.000 plaatsen? Tot zover het zo is, kan men wel eens positief naar uw ploeg zien. Want als men de komende jaren enkel naar de tekortkomingen gaat kijken, dan zijn er betere manieren om de zondagmiddag door te brengen. We staan aan de leiding. 9 goalen gemaakt, 1 goal tegen. Zo goed als blessurevrije kern, met nen coach dat weet wat hij doet en nen aanhang waarbij sommige eersteklassers verbleken.Binnenkort spelen we tegen een eersteklasser... de enigste tekortkoming dat ik zie is 'supporters' die nog niet tevreden zijn. |
| 29 Aug 2010, 21:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
voorbijganger schreef: Gilles schreef: Onderkroiper schreef: Ondanks dat we een drukke voetbalkalender hadden en deze periode HEEL positieve resultaten behaalden, is er toch steeds iemand die iets "negatiefs" te melden heeft. Natuurlijk is het een volste recht om zijn mening hier te vermelden maar ... ik vraag me af wat is de bedoeling hiervan ? Dit is toch nog altijd een forum, Yves. Bij voetbal hoort nu eenmaal discussie. Het is niet omdat we nu momenteel schitterende resultaten halen dat we daarom blind moeten zijn voor onze tekortkomingen? Wanneer gaat men dan wel tevreden zijn? ALs we de Champions League gewonnen hebben? En nen voetbaltempel van 90.000 plaatsen? Tot zover het zo is, kan men wel eens positief naar uw ploeg zien. Want als men de komende jaren enkel naar de tekortkomingen gaat kijken, dan zijn er betere manieren om de zondagmiddag door te brengen. We staan aan de leiding. 9 goalen gemaakt, 1 goal tegen. Zo goed als blessurevrije kern, met nen coach dat weet wat hij doet en nen aanhang waarbij sommige eersteklassers verbleken.Binnenkort spelen we tegen een eersteklasser... de enigste tekortkoming dat ik zie is 'supporters' die nog niet tevreden zijn. Wat ik mij ook afvraag als er rondgetikt wordt beginnen sommigen meteen te zuchten,terwijl het juist verstandig is om rond te tikke alsge niet derek een opening vindt. |
| 29 Aug 2010, 21:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gilles schreef: Onderkroiper schreef: Ondanks dat we een drukke voetbalkalender hadden en deze periode HEEL positieve resultaten behaalden, is er toch steeds iemand die iets "negatiefs" te melden heeft. Natuurlijk is het een volste recht om zijn mening hier te vermelden maar ... ik vraag me af wat is de bedoeling hiervan ? Dit is toch nog altijd een forum, Yves. Bij voetbal hoort nu eenmaal discussie. Het is niet omdat we nu momenteel schitterende resultaten halen dat we daarom blind moeten zijn voor onze tekortkomingen? Tuurlijk is dit een forum en daarom dat ik hierop antwoord. De steeds terugkomende puntenverdeling aan spelers is hier een goed voorbeeld van dat er supporters zijn die enkel punten geven aan hun geliefde spelers zonder rekening te houden met de geleverde prestatie. Ik ben zeker niet blind ( ) dat er negatieve spelfases zijn maar dat heb je in iedere match.Als ik vandaag dan iets negatiefs zag, was het de sommige beslissingen van mijn naamgenoot met het fluitje ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 29 Aug 2010, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Aug 2010, 21:53 |
|
|
voorbijganger schreef: Wanneer gaat men dan wel tevreden zijn? ALs we de Champions League gewonnen hebben? En nen voetbaltempel van 90.000 plaatsen? Tot zover het zo is, kan men wel eens positief naar uw ploeg zien. Want als men de komende jaren enkel naar de tekortkomingen gaat kijken, dan zijn er betere manieren om de zondagmiddag door te brengen. We staan aan de leiding. 9 goalen gemaakt, 1 goal tegen. Zo goed als blessurevrije kern, met nen coach dat weet wat hij doet en nen aanhang waarbij sommige eersteklassers verbleken.Binnenkort spelen we tegen een eersteklasser... de enigste tekortkoming dat ik zie is 'supporters' die nog niet tevreden zijn. Zeveraar. Wie spreekt hier van CL en een voetbaltempel van 90.000 plaatsen. Lees mijn eerste zin, ik zeg 'ben blij met de 9/9'. En je moet mij de les niet spellen en zeker niet insinueren dat ik een 'supporter' ben. Ik kom elke week en geef objectief mijn mening. Staat het u niet aan, lees je er maar over. |
| 29 Aug 2010, 21:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Het was vandaag misschien iets minder indrukwekkend en spectaculair dan de voorbije 2 competitiematchen, maar dan nog. Er zullen dit seizoen in onze reeks bijzonder weinig of geen ploegen zijn (buiten wijzelf
)die de tegenstander wegspelen zoals wij vandaag gedaan hebben.En voor degene die vandaag al last hebben, hou jullie maar al gereed, want we gaan dit seizoen ook matchen verliezen. |
| 29 Aug 2010, 21:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Iendrachter90 schreef: voorbijganger schreef: Gilles schreef: Dit is toch nog altijd een forum, Yves. Bij voetbal hoort nu eenmaal discussie. Het is niet omdat we nu momenteel schitterende resultaten halen dat we daarom blind moeten zijn voor onze tekortkomingen? Wanneer gaat men dan wel tevreden zijn? ALs we de Champions League gewonnen hebben? En nen voetbaltempel van 90.000 plaatsen? Tot zover het zo is, kan men wel eens positief naar uw ploeg zien. Want als men de komende jaren enkel naar de tekortkomingen gaat kijken, dan zijn er betere manieren om de zondagmiddag door te brengen. We staan aan de leiding. 9 goalen gemaakt, 1 goal tegen. Zo goed als blessurevrije kern, met nen coach dat weet wat hij doet en nen aanhang waarbij sommige eersteklassers verbleken.Binnenkort spelen we tegen een eersteklasser... de enigste tekortkoming dat ik zie is 'supporters' die nog niet tevreden zijn. Wat ik mij ook afvraag als er rondgetikt wordt beginnen sommigen meteen te zuchten,terwijl het juist verstandig is om rond te tikke alsge niet derek een opening vindt. Dat vind ik juist zo knap van de ploeg op dit moment, dat ze niet heel de tijd stormen maar rustig kunnen rondtikken, zo nodig tempo uit de match halen. Dat vond ik vandaag juist zo knap, dat ze er niet zomaar overlopen, maar ze winnen toch maar en komen niet zwaar in de problemen. Voor mij moeten ze niet elke week 90 minuten champagnevoetbal spelen (en de voorbije weken 2 keer per week zelfs) maar proberen kampioen te spelen. Sprankelend als het kan, maar slim als het moet. En ervoor zorgen dat ze in februari-maart volgend jaar niet wegzakken zoals wij 3 jaar geleden en Boom vorig jaar... Allez, ik vind het er zeer matuur en volwassen uitzien op het moment en dat is de verdienste van de trainer, waarvoor dank... |
| 29 Aug 2010, 21:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Ook ik heb vandaag redelijk wat mindere spelers gezien maar zal de namen voor mij houden. Wat ik wel wens te benadrukken is dat we met Ken Van Damme een zeer belangrijke pion in ons team hebben. Wat die jongen op die leeftijd presteert en de kilometers die hij afmaalt elke keer weer....chapeau! Loopt ongelooflijk veel gaten dicht en is momenteel niet weg te denken op ons middenveld. Voor de rest is het minste wat we kunnen zeggen dat we onze start niet gemist hebben.. Het ziet er heel goed uit!
| 29 Aug 2010, 22:07 |
|
|
SERRE schreef: Ook ik heb vandaag redelijk wat mindere spelers gezien maar zal de namen voor mij houden. Wat ik wel wens te benadrukken is dat we met Ken Van Damme een zeer belangrijke pion in ons team hebben. Wat die jongen op die leeftijd presteert en de kilometers die hij afmaalt elke keer weer....chapeau! Loopt ongelooflijk veel gaten dicht en is momenteel niet weg te denken op ons middenveld. Voor de rest is het minste wat we kunnen zeggen dat we onze start niet gemist hebben.. Het ziet er heel goed uit! Groot gelijk. Van Damme is onmisbaar op dit moment in onze centrale as. |
| 29 Aug 2010, 22:17 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Zeer moeilijke match maar een oververdiende overwinning. Kevin heeft volgens mij, correct me if I'm wrong, 1 bal moeten pakken rond de 70ste min. Bornem was zeker niet slecht, gaan zeker nog veel punten halen, maar vandaag waren we toch gewoon beter al was het veel minder uitgesproken. Je kunt niet elke match winnen met 3 goals verschil en we zullen nog verliezen ook. Ik vond Cousin vooraan zeker bij de betere, probeerde constant de opening te zoeken. Depoitre was weer zijn eigen zichzelve, vreed lastig om tegen te verdedigen. Verheyden en Van Damme waren goed, achteraan waren Flippo en De Schutter alleenheerser. Kritiek op Delclef begrijp ik niet. Geen enkele actie langs zijn kant heeft gevaar opgeleverd. Moreels is gewoon een keigoede verdediger (minder goed aanvallend als De Castro maar beter verdedigend) Galucci had zijn dag niet.
Collectief een goede tot zeer goede prestatie. Diegene die denken dat we elke match met de vingers in de neus winnen met 5-1 : wake up!! Beste man vandaag was trouwens een bezoeker : Nico Baert. Heeft er voor gezorgd dat we een match hadden voor 90 min. 9 op 9 is een luxe die we moeten koesteren. Ikke ben content!!!!!!!!!! |
| 29 Aug 2010, 22:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: ea4ever schreef: Wouter een vermoeide indruk????? Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0 we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken maar niets bijbrengt kalm kerel Tuurlijk is Wouter iemand die er voor gaat en leverde ook een mooie assist af, maar we moeten hem toch niet gaan verbranden zeker ? Ik denk dat 5 wedstrijden op 2 weken voor iedereen uitputtend is geweest, 't zal welgekomen zijn dat er nu omgeschakeld wordt naar voetbal om de week. Heb trouwens gehoord dat spelers nu 3 dagen vrij krijgen en dat er pas donderdag terug training is.... Het seizoen is nog lang, de start is zeer sterk maar hij mag ook niet verschroeiend zijn hé. Moreels was terecht ontevrden.BVR wil iedereen tevreden stellen maar krijgt week na week meer misnoegden.Niet enkel Wouter maar ook Denijs -die moet spelen op een positie die hem niet ligt-,Kestens en Potje zijn niet content.Delclef is ontstellend zwak maar mag blijven staan omdat zijn papa lid is van de technische staf.Bij Wetteren stond hij reeds 8 maand aan de de zijlijn wegens onvoldoende.Potjes kan die positie veel beter invullen maar hij moet vegeteren op de bank. |
| 29 Aug 2010, 22:30 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
dwarskijker schreef: Bram schreef: ea4ever schreef: Wouter een vermoeide indruk????? Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0 we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken maar niets bijbrengt kalm kerel Tuurlijk is Wouter iemand die er voor gaat en leverde ook een mooie assist af, maar we moeten hem toch niet gaan verbranden zeker ? Ik denk dat 5 wedstrijden op 2 weken voor iedereen uitputtend is geweest, 't zal welgekomen zijn dat er nu omgeschakeld wordt naar voetbal om de week. Heb trouwens gehoord dat spelers nu 3 dagen vrij krijgen en dat er pas donderdag terug training is.... Het seizoen is nog lang, de start is zeer sterk maar hij mag ook niet verschroeiend zijn hé. Moreels was terecht ontevrden.BVR wil iedereen tevreden stellen maar krijgt week na week meer misnoegden.Niet enkel Wouter maar ook Denijs -die moet spelen op een positie die hem niet ligt-,Kestens en Potje zijn niet content.Delclef is ontstellend zwak maar mag blijven staan omdat zijn papa lid is van de technische staf.Bij Wetteren stond hij reeds 8 maand aan de de zijlijn wegens onvoldoende.Potjes kan die positie veel beter invullen maar hij moet vegeteren op de bank. Dwarskijker juist??? |
| 29 Aug 2010, 22:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
dwarskijker schreef: Bram schreef: ea4ever schreef: Wouter een vermoeide indruk????? Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0 we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken maar niets bijbrengt kalm kerel Tuurlijk is Wouter iemand die er voor gaat en leverde ook een mooie assist af, maar we moeten hem toch niet gaan verbranden zeker ? Ik denk dat 5 wedstrijden op 2 weken voor iedereen uitputtend is geweest, 't zal welgekomen zijn dat er nu omgeschakeld wordt naar voetbal om de week. Heb trouwens gehoord dat spelers nu 3 dagen vrij krijgen en dat er pas donderdag terug training is.... Het seizoen is nog lang, de start is zeer sterk maar hij mag ook niet verschroeiend zijn hé. Moreels was terecht ontevrden.BVR wil iedereen tevreden stellen maar krijgt week na week meer misnoegden.Niet enkel Wouter maar ook Denijs -die moet spelen op een positie die hem niet ligt-,Kestens en Potje zijn niet content.Delclef is ontstellend zwak maar mag blijven staan omdat zijn papa lid is van de technische staf.Bij Wetteren stond hij reeds 8 maand aan de de zijlijn wegens onvoldoende.Potjes kan die positie veel beter invullen maar hij moet vegeteren op de bank. Podjes zou idd de voorkeur moeten krijgen op delclef dat is het enige waar ik u in gelijk kan geven,als ringoot niet mag spelen,door dingen die hij gezegd heeft dan is het zo ,maar dan moet den 2de sterkste op die positie spelen en dat is podjes.Maar commentaar op van renterghem moogt ge wel achterwege laten,hij weet perfecht waar hij mee bezig is en als hij vond dat moreels vermoeid was dan is dat zo.Trouwens ik had die indruk nu ook wel.Trouwens ik geloof nooit dat onze bankzitters na 3matchen al ontevreden zijn. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 29 Aug 2010, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Aug 2010, 22:38 |
|
| Pagina 6 van 14 |
[ 202 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Volgende |