Eendracht Aalst - Bornem - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14
 Eendracht Aalst - Bornem 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
dwarskijker schreef:
Bram schreef:
ea4ever schreef:
Wouter een vermoeide indruk?????
Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee

liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten
qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0
we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers

denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken
maar niets bijbrengt

kalm kerel :)
Tuurlijk is Wouter iemand die er voor gaat en leverde ook een mooie assist af, maar we moeten hem toch niet gaan verbranden zeker ?
Ik denk dat 5 wedstrijden op 2 weken voor iedereen uitputtend is geweest, 't zal welgekomen zijn dat er nu omgeschakeld wordt naar voetbal om de week.
Heb trouwens gehoord dat spelers nu 3 dagen vrij krijgen en dat er pas donderdag terug training is....
Het seizoen is nog lang, de start is zeer sterk maar hij mag ook niet verschroeiend zijn hé.

Moreels was terecht ontevrden.BVR wil iedereen tevreden stellen maar krijgt week na week meer misnoegden.Niet enkel Wouter maar ook Denijs -die moet spelen op een positie die hem niet ligt-,Kestens en Potje zijn niet content.Delclef is ontstellend zwak maar mag blijven staan omdat zijn papa lid is van de technische staf.Bij Wetteren sond hij reeds 8 maand aan de de zijlijn wegens onvoldoende.Potjes kan die positie veel beter invullen maar hij moet vegeteren op de bank.

Delclef stond in het kampioenenjaar van Wetteren meestal aan de aftrap en werd bestempeld als een talent.
Tegen Deinze was hij redelijk en zijn 2de helft op Hamme was top.
Vandaag heeft hij er wel een zeer moeilijke namiddag opzitten maar laat ons hopen dat hij zijn niveau kan halen en dit blijft aanhouden.
En als je de bankzitters voor de match zo plezier ziet maken zien ze er mij toch niet zo ontevreden uit. ;)
Voor de match gelezen dat Bornem een voetballende ploeg was, vandaag was daar toch niet veel van te zien. Met zen allen op de eigen helft.
Na de rust even doordrukken was genoeg voor een doelpuntje om vervolgens de match uit te spelen, al kropen we de laatste 10 minuten toch iets te veel achteruit.

29 Aug 2010, 22:38
Miniem

Ja hallo!

Dit blijkt een forum te zijn waar iedereen zijn mening kwijt kan maar blijkbaar moet dit toch in het plaatje passen want anders wordt er 'research' bijgehaald (goe bezig, Salvador!).

Mag ik mij even voorstellen: Jo Pinkpop, supporter van Aalst en in de tweede plaats van mijn familie!
De punten die door ons (jij en ik) gegeven worden voor MVDM zijn subjectief en zullen dat tot in het oneindige blijven. Wie daar een probleem van maakt, blijft beter van het forum of moet van iedereen (IEDEREEN!) de statistiek openbaar maken (maar dat is de bedoeling niet; in iedere ploeg zijn er supporterslievelingen (welcome to the world, Salvador!)).

Veel van onze supporters weten de frivole acties van Wouter te appreciëren, waarvoor dank!
Ik voeg er graag nog aan toe dat Wouter op zijn best is als er ruimte komt; bvb bij een 1-0 stand waarbij van de tegenstander verwacht wordt dat hij op zoek gaat naar de gelijkmaker. Zijn match moest dus - volgens mij - eigenlijk nog beginnen (hoewel zijn assist er al één was die weinig voetballers hem zullen nadoen).

De teleurstelling is er omdat wij nog een half uur hebben moeten knarsetanden hebben terwijl wij hadden verwacht dat de voorsprong ging worden uitgediept.
Een menselijke reactie die blijkbaar volgens enkele mensen niet kan ...

Tussen haakjes, toch even reageren op de vorige reacties:
- de volgende serieuze training is inderdaad pas donderdag; het kan dus niet de bedoeling zijn geweest om Wouter te sparen
- Lolo gaf mij trouwens meer de indruk er wat 'door te zitten'
- ik denk dat ea4ever bedoelde dat het middenveld de aanvallers in de steek liet bij counters (dat waren volgens mij ook de momenten dat de verdediging van Bornem kon worden ontwricht (omdat ze zo verdedigend waren ingesteld))
- inderdaad, voor Kristof Kestens is de situatie momenteel veel erger (ook dát is een gevolg van de ruime kern waarover wij beschikken en dat verdient die jongen niet), hopelijk brengt het voordeel van de ruime kern ons op het einde van het seizoen iets op en is iedereen content!

Jo Pinkpop

29 Aug 2010, 22:40
Freak

Leeftijd: 35
jo pinkpop schreef:
Ja hallo!

Dit blijkt een forum te zijn waar iedereen zijn mening kwijt kan maar blijkbaar moet dit toch in het plaatje passen want anders wordt er 'research' bijgehaald (goe bezig, Salvador!).

Mag ik mij even voorstellen: Jo Pinkpop, supporter van Aalst en in de tweede plaats van mijn familie!
De punten die door ons (jij en ik) gegeven worden voor MVDM zijn subjectief en zullen dat tot in het oneindige blijven. Wie daar een probleem van maakt, blijft beter van het forum of moet van iedereen (IEDEREEN!) de statistiek openbaar maken (maar dat is de bedoeling niet; in iedere ploeg zijn er supporterslievelingen (welcome to the world, Salvador!)).

Veel van onze supporters weten de frivole acties van Wouter te appreciëren, waarvoor dank!
Ik voeg er graag nog aan toe dat Wouter op zijn best is als er ruimte komt; bvb bij een 1-0 stand waarbij van de tegenstander verwacht wordt dat hij op zoek gaat naar de gelijkmaker. Zijn match moest dus - volgens mij - eigenlijk nog beginnen (hoewel zijn assist er al één was die weinig voetballers hem zullen nadoen).

De teleurstelling is er omdat wij nog een half uur hebben moeten knarsetanden hebben terwijl wij hadden verwacht dat de voorsprong ging worden uitgediept.
Een menselijke reactie die blijkbaar volgens enkele mensen niet kan ...

Tussen haakjes, toch even reageren op de vorige reacties:
- de volgende serieuze training is inderdaad pas donderdag; het kan dus niet de bedoeling zijn geweest om Wouter te sparen
- Lolo gaf mij trouwens meer de indruk er wat 'door te zitten'
- ik denk dat ea4ever bedoelde dat het middenveld de aanvallers in de steek liet bij counters (dat waren volgens mij ook de momenten dat de verdediging van Bornem kon worden ontwricht (omdat ze zo verdedigend waren ingesteld))
- inderdaad, voor Kristof Kestens is de situatie momenteel veel erger (ook dát is een gevolg van de ruime kern waarover wij beschikken en dat verdient die jongen niet), hopelijk brengt het voordeel van de ruime kern ons op het einde van het seizoen iets op en is iedereen content!

Jo Pinkpop

Dus als wouter gene bal deftig raakt gaat ge hem nog punten geven?Als mijne favoriet van damme gene bal deftig raakt komtem ook niet in mijne top 3ze :D
Trouwens kestens zit tenminste nog op de bank er zijn er nog 5andere die zelfs bij de beloften vrijdag niet meededen.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 29 Aug 2010, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.

29 Aug 2010, 22:53
Miniem

Wouter raakt altijd een bal ...

Hij staat aan de aftrap!

Grapje
Jo Pinkpop

29 Aug 2010, 23:13
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Kon ni gaan zien.
Na n blijkbaar mindere match toch de drie punten houden... Prima!
Iedereen wou zo graag een droomstart? Wel die is er nu! En niet tegen de minsten.
Na deze match worden n paar spelers weer eens afgeschoten... Zoals n galluci n delclef, heel erg is dat, op basis van n mindere match. Zonder galluci wil ik het nog wel ns zien op hamme...

Akkoord met serre over van damme! Wat n klasse op die leeftijd. Op het randje van ontbolstering als leider op het middenveld, hij verdient die kans, en ben overtuigd dat hij die kans zal grijpen

30 Aug 2010, 0:12
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Gilles schreef:
Ben blij met de 3 punten ook al was het vandaag duidelijk wat minder dan de voorbije weken. Zeker geen schande als je ons drukke programma bekijkt. Flippo was dé patron achteraan met een geweldige sidekick als Niels De Schutter naast hem. Ook onze keeper toonde zich weer secuur op het weinige werk dat hij moest opknappen, het is ooit anders geweest.

Het is hier al gezegd maar voor mij komt Delclef gewoon te kort om een basisplaats te claimen. Met Ringoot heb je een zuivere linkspoot die ook nog jong is en mij toch iets meer klaar lijkt voor het echte werk dan Delclef. Misschien moet die spelen omdat zijn vader hier materiaalmeester is?

Ik vond Cousin ook niet zijn beste match spelen, gaf veel slechte passes maar werkte wel hard en stak zich niet weg in tegenstelling tot zijn overbuur aan de rechterkant. Galucci was vandaag bijzonder zwak en ik had misschien Potjes iets sneller zijn kans gegeven.

9/9 en -gedeeld- eerste, hopelijk trekken we deze lijn door. :rolandjen:

- Nog steeds geen Crispijn in de kern?

Ringoot mag inderdaad wel is zijn kans gaan krijgen. Onze flankverdedigers vond ik gisteren wat matig, Declef gaf de voorbije weken zijn manneke teveel ruimte maar nu werd hij nog is regelmatig gedribbeld ook. Brecht Moreels deed het dan beter maar zijn uitverdedigen liet wat te wensen over (wel mooie trap net voor de rust). 'K heb de indruk dat vooral onze centrale as het vandejaar gaat moeten doen, sterk duo achteraan en sterk duo vooraan. 9/9 en enkel nog Geel naast ons. Op naar de volgende!

30 Aug 2010, 7:58
Vaste Waarde

Goeie match, goeie Nico Baert die er lang de spanning in hield.
In de eerste helft een beetje te veel nonchalance langs onze kant, maar Bornem maakt voor mij toch geen enkele aanspraak op een punt.

Drie punten erbij, en dat is het belangrijkste. Wie in de ploeg staat interesseert me niet, als MIJN CLUB maar wint! :EA:

30 Aug 2010, 8:33
Junior

fieuwwww.was niet te veel aan over. maar we wisten dat we een zware competitiestart hadden en we zitten dan nog in den beker ook. je kan niet over elke tegenstander walsen en ik vond Bornem eigenlijk heel sterk. Baert, Verroken (de 1ste helft heel sterk), Lavaert... minpunt: de 'prestatie' van de arbitrage. die eerste kan je over discussïeren aangeschoten of niet, die 2de hands was absoluut penalty. en dan dat geel voor de Ken ongeveer den eersten keer dat we een foul maken. maar voor mij had een gelijkspel gekund. tis in de pocket, les trwa pwaan, moving on... :banana: :juij: :EA:

Laatst gewijzigd door Ajoinenfan op 30 Aug 2010, 9:24, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Aug 2010, 9:04
Junior

de zaken die mijne pa op het buurtfeest vant weekend over den ïendracht gehoord heeft: niet om vrolijk van te worden.

1/ er zouden spelers de match op Boom verkocht hebben
2/ het is vant jaar van de moetes om over te gaan naar 2de, of het licht gaat uit
3/ en nog de strafsten vind ik zelf (de andere 2 had ik al gehoord): voorzitter De Bruecker zou met Lambrecht (reeds voor de 2de keer) aan het onderhandelen zijn om Lambrecht op te volgen als voorzitter van Lokeren tegen het einde van dit seizoen.

hoop van harte dat er NIKS van waar is, maar dat dit oa door een jeugdtrainer verkondigd wordt... :nieje:

iemand dat laatste ook al gehoord ?

30 Aug 2010, 9:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
dwarskijker schreef:
Bram schreef:
ea4ever schreef:
Wouter een vermoeide indruk?????
Moesten alle spelers zoveel verdedigend werk als wouter gedaan hebben er zouden er misschien meer vermoeid zijn maar nee

liever een beetje rondwandelen in de middencirkel en volgende week mogen ze weer starten
qua voetballend vermogen op het middenveld 0,0
we spelen met 4 aanvallers en 6 verdedigers

denys duidelijk een speler die BVR heeft aangetrokken
maar niets bijbrengt

kalm kerel :)
Tuurlijk is Wouter iemand die er voor gaat en leverde ook een mooie assist af, maar we moeten hem toch niet gaan verbranden zeker ?
Ik denk dat 5 wedstrijden op 2 weken voor iedereen uitputtend is geweest, 't zal welgekomen zijn dat er nu omgeschakeld wordt naar voetbal om de week.
Heb trouwens gehoord dat spelers nu 3 dagen vrij krijgen en dat er pas donderdag terug training is....
Het seizoen is nog lang, de start is zeer sterk maar hij mag ook niet verschroeiend zijn hé.

Moreels was terecht ontevrden.BVR wil iedereen tevreden stellen maar krijgt week na week meer misnoegden.Niet enkel Wouter maar ook Denijs -die moet spelen op een positie die hem niet ligt-,Kestens en Potje zijn niet content.Delclef is ontstellend zwak maar mag blijven staan omdat zijn papa lid is van de technische staf.Bij Wetteren stond hij reeds 8 maand aan de de zijlijn wegens onvoldoende.Potjes kan die positie veel beter invullen maar hij moet vegeteren op de bank.

Bij mijn weten werd Ewout ingebracht om wat meer balvastheid te krijgen op het middenveld. Als je dan ziet hoe hij invalt, tja dan heb je volgens mij weinig eisen te stellen. Bewijs eerst op he terrein dat je je plaats waardig bent en dan mag je iets gaan eisen. Er zijn hier ondertussen reeds voldoende post verschenen over het spelsysteem en daar waar BVR heeft ingezien dat het spelen in ruit, vierkant en andere figuren niet lukt en terug is gekeerd naar de succesvolle basis van vorig jaar, vraag je nu om Ewout te plaatsen op zijn favoriete plaats. :wadde: Wat betreft Preben, idd gisteren was het wat minder, maar de wedstrijden daarvoor heeft hij meer dan behoorlijke wedstrijden gespeeld en de insinuaties dat hij moet spelen omdat Willy lid is van de technische staf :lol: :lol: sorry maat, Willy is materiaalmeester en BVR hpudt daar totaal geen rekening mee. Gisteren na de wedstrijd was hij bvb nog bezig met Ringoot en het was niet om hem af te breken ;)

30 Aug 2010, 9:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Wat gisteren toch opviel als je Bornem zag was het verschil in gestalte met onze ploeg. Al een geluk dat er niet te veel gevaarlijke stilstaande fases voor doel waren.

30 Aug 2010, 9:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Gisteren bij aanvang van de match even opnieuw een eindrondesfeer :EA: :banana:

Alle foto's staan on-line :love:

Afbeelding

Afbeelding

30 Aug 2010, 9:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Ons stadion werd bezocht door fan van Grimsby Town FC
Aan Mariner om een woordje uitleg te geven :rolandjen:

Afbeelding

Afbeelding

30 Aug 2010, 9:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Ajoinenfan schreef:
de zaken die mijne pa op het buurtfeest vant weekend over den ïendracht gehoord heeft: niet om vrolijk van te worden.

2/ het is vant jaar van de moetes om over te gaan naar 2de, of het licht gaat uit
3/ en nog de strafsten vind ik zelf (de andere 2 had ik al gehoord): voorzitter De Bruecker zou met Lambrecht (reeds voor de 2de keer) aan het onderhandelen zijn om Lambrecht op te volgen als voorzitter van Lokeren tegen het einde van dit seizoen.

hoop van harte dat er NIKS van waar is, maar dat dit oa door een jeugdtrainer verkondigd wordt... :nieje:

:plat: ge moest is weten wat er bij mij op een feest allemaal word gezeverd, maar ik ga da hier oeik nie allemaal posten (n) , mss beter in de toekomst die kwakkels voor u laten :hmm: , al vind ik da laatstse wel goe gevonden :D

30 Aug 2010, 9:56
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ajoinenfan schreef:

Alez, gaan we er weer aan beginnen :crazy:

De Bruecker, is dat dan die buitenlandse investeerder waar ze in Lokeren al weken over praten ? ;)

We hebben 9 op 9, spelen het beste voetbal van derde klasse, gisteren was er heel veel volk en toch zijn er nog teppens die dergelijke zever de wereld blijven insturen.

30 Aug 2010, 9:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14