|
|
| Pagina 39 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Wielrennen
Gruunwit schreef: Even wat fotootjes bekijken > http://www.photodecola.it/album/gallery ... gory=Elite Een kwestie van zaterdag de juiste rensters aan te moedigen in Plouay. De sympathieke Marijn Devries staat er niet tussen? |
| 19 Aug 2010, 13:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Urzua schreef: Gruunwit schreef: Even wat fotootjes bekijken > http://www.photodecola.it/album/gallery ... gory=Elite Een kwestie van zaterdag de juiste rensters aan te moedigen in Plouay. De sympathieke Marijn Devries staat er niet tussen? Daar heb ik ook geen probleem mee om ze te herkennen en zij rijdt ook niet mee in Plouay. De Belgische en Nederlandse rensters, daar ken ik de meeste wel van, maar met rensters van buiten de Benelux wordt het moeilijker. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 19 Aug 2010, 13:54 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Gruunwit schreef: Urzua schreef: Gruunwit schreef: Even wat fotootjes bekijken > http://www.photodecola.it/album/gallery ... gory=Elite Een kwestie van zaterdag de juiste rensters aan te moedigen in Plouay. De sympathieke Marijn Devries staat er niet tussen? Daar heb ik ook geen probleem mee om ze te herkennen en zij rijdt ook niet mee in Plouay. De Belgische en Nederlandse rensters, daar ken ik de meeste wel van, maar met rensters van buiten de Benelux wordt het moeilijker. Om Edita Janeliunaite te herkennen zou ik anders ook geen problemen hebben. |
| 19 Aug 2010, 13:57 |
|
|
Vaste Waarde
Urzua schreef: Gruunwit schreef: Urzua schreef: De sympathieke Marijn Devries staat er niet tussen? Daar heb ik ook geen probleem mee om ze te herkennen en zij rijdt ook niet mee in Plouay. De Belgische en Nederlandse rensters, daar ken ik de meeste wel van, maar met rensters van buiten de Benelux wordt het moeilijker. Om Edita Janeliunaite te herkennen zou ik anders ook geen problemen hebben. Iturriaga Etchevarria wil ik dan liever nie tegenkomen. Laat staan in den donker |
| 20 Aug 2010, 8:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: Urzua schreef: Gruunwit schreef: Daar heb ik ook geen probleem mee om ze te herkennen en zij rijdt ook niet mee in Plouay. De Belgische en Nederlandse rensters, daar ken ik de meeste wel van, maar met rensters van buiten de Benelux wordt het moeilijker. Om Edita Janeliunaite te herkennen zou ik anders ook geen problemen hebben. Iturriaga Etchevarria wil ik dan liever nie tegenkomen. Laat staan in den donker En in 't halfdonker _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Aug 2010, 13:28 |
|
|
Vaste Waarde
Onderkroiper schreef: voorbijganger schreef: Urzua schreef: Om Edita Janeliunaite te herkennen zou ik anders ook geen problemen hebben. Iturriaga Etchevarria wil ik dan liever nie tegenkomen. Laat staan in den donker En in 't halfdonker Die gaat een Semanyaken doen zekers? |
| 20 Aug 2010, 17:15 |
|
|
Freak
voorbijganger schreef: ik heb er toch mijn bedenkingen bij. Vinokourov heeft zijn straf uitgezeten. Goed en wel. Maar hij presteert even goed (misschien zelfs beter) in de tijden dat hij de bloeddoping pakte.Dus waarom zou hij dan ooit bloeddoping pakken als het niet echt een groot effect heeft? Of is er missschien nog meer aan de hand? die bedenking heb ik mij ook al gemaakt, clean bolt hij rapper dan als hij doping nam... vreemd.Nam Vino dan slecht spul? |
| 20 Aug 2010, 20:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Stijn Devolder heeft gisteren in de Eneco Tour meer dan een kwartier prijsgegeven in de rit door de Vlaamse Ardennen met start en aankomst in Ronse. Net daar waar hij in 2007 zijn eerste Belgische titel binnenhaalde. "Ik ben kwaad op mezelf", reageert de tweevoudige winnaar van de Ronde van Vlaanderen in de Coreliokranten. "Op de Oude Kwaremont werd de pijn in mijn voeten ondraaglijk."
"Mijn schoenen zijn al een tijdje te smal, maar ik bleef ermee rijden. Met een scherpe pijn op de kasseien als gevolg. Het was alsof er messen door mijn voeten staken. Ik heb nog gewisseld, maar het ging niet beter. Het onheil was al geschied. Om het klassement hoef ik me geen zorgen meer te maken. Ik ga nu vol voor ritwinst." ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Aug 2010, 10:09 |
|
|
Freak
Ex-wielrenner Laurent Fignon is, twee weken na zijn vijftigste verjaardag, overleden. De Fransman won in 1983 en 1984 de Ronde van Frankrijk, maar ging vooral de sportgeschiedenis in na zijn verloren Tour in 1989 toen hij in de slottijdrit een voorsprong op Greg Lemond prijsgaf en op 8 seconden tweede werd.
In juni vorig jaar bleek Fignon, door zijn kenmerkende brilletje Le Professeur genoemd, aan kanker te lijden. Dat belette hem niet tijdens de voorbije Tour de France nog co-commentaar te geven. Hij werd er door de organisatie nog uitgebreid in de bloemetjes gezet. (belga/odbs/ddh |
| 31 Aug 2010, 14:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Pijnlijk nieuws, man is ietsje jonger dan ik... (slik)
Hoewel hij 2 keer de Tour won zal het vooral zijn nederlaag zijn tegen Lemond die de geschiedenis ingaat. |
| 31 Aug 2010, 18:08 |
|
|
Freak
voor mensen die de Vuelta wat volgen, vandaag een stuk met stijgingspercentage 27% !!!! in de slotklim...
zelfs te voet is dat zwaar ![]() |
| 31 Aug 2010, 18:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: voor mensen die de Vuelta wat volgen, vandaag een stuk met stijgingspercentage 27% !!!! in de slotklim... zelfs te voet is dat zwaar ![]() Dat zijn al héél zware percentages pffff _________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Sep 2010, 8:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Mariner schreef: El Corredor schreef: voor mensen die de Vuelta wat volgen, vandaag een stuk met stijgingspercentage 27% !!!! in de slotklim... zelfs te voet is dat zwaar ![]() Dat zijn al héél zware percentages pffff Daarom dat Gilbert letterlijk 1 meter voorbij de meet stopte: 't was op! Maar chapeau, hij behield wel de leiderstrui. Op 't moment toch veruit de beste renner in België... |
| 01 Sep 2010, 13:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
salvador schreef: Mariner schreef: El Corredor schreef: voor mensen die de Vuelta wat volgen, vandaag een stuk met stijgingspercentage 27% !!!! in de slotklim... zelfs te voet is dat zwaar ![]() Dat zijn al héél zware percentages pffff Daarom dat Gilbert letterlijk 1 meter voorbij de meet stopte: 't was op! Maar chapeau, hij behield wel de leiderstrui. Op 't moment toch veruit de beste renner in België... schitterende coureur _________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Sep 2010, 13:41 |
|
|
Ancien
Die commentaar de ronde van Spanje is ook zielig.
Hebben ze niet eens door dat Gilbert meespurt voor het puntenklassement. 5 minuten later zo heel verrast: "Hij heeft ook de puntentrui..." Triestig! |
| 02 Sep 2010, 19:26 |
|
| Pagina 39 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 113 Volgende |