|
|
| Pagina 115 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 113 114 115 116 117 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Rode Duivels
gweninho schreef: Jeroen schreef: Aan zo ne Carcela ziet ge hoeveel ze hun belg voelen Der zijn der nieveel da hun Belg voelen ze... alleen als ze dop of ziekenkas moeten trekken, dan zijn ze wel Belg hé!! |
| 31 Aug 2010, 19:35 |
|
|
Vaste Waarde
Dries schreef: Zienaa schreef: Dembele beschikt niet over 30 nationaliteiten waaruit hij kan kiezen als het hem uitkomt é. heb ik toch nergens gezegd? of reageerde je op iemand anders? |
| 31 Aug 2010, 19:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Met de spelers die hij opgeroepen heeft en beschikbaar zijn zou ik kiezen voor:
-------------------------------------Gillet----------------------------- Kompany----Van Buyten----Vermaelen---- Deschacht --------------Defour-----Fellaini-----Vertonghen------------- Hazard--------------------------------------------------Dembele -----------------------------Lukaku-------------------------------- Ik kies vr Deschacht op links omdat ik hem een betere linksback vind dan Lombaerts (die ik eerders als CV zie). Ik ben nochtans fan van een centraal duo Kompany-Vermaelen maar ik heb echt geen vertrouwen in een Gillet of Ciman rechtsachteraan. Bovendien denk ik da Van Buyten hem tegen de Duitsers extra zal willen bewijzen. Links kies ik vr Dembele, heeft terug vertrouwen getankt bij Fulham en als hij vertrouwen heeft, is hij een fantastische speler (meer internatinonale ervaring dan De Bruyne) En voorin zou ik - als lukaku zijnen draai ni vindt - vossen proberen na verloop van tijd, vindt op dit moment de netten met de ogen toe. |
| 31 Aug 2010, 19:45 |
|
|
Freak
Mertens kreeg nog nooit een telefoontje van LeekensBondscoach Georges Leekens verraste door Faris Haroun bij de selectie voor Duitsland en Turkije te halen. Dries Mertens blijft opnieuw teleurgesteld aan de kant.
01/09/2010 15:35 | 30 reacties | 2548x gelezen Mertens mocht maandag nog de Zilveren Schoen, trofee voor de tweede beste speler in Nederland, in ontvangst nemen. Alleen Ajacied Luis Suarez ging onze landgenoot vooraf. Toch levert het de kleine dribbelvaardige Mertens geen selectie voor de Rode Duivels op. “Heel jammer “, zegt Mertens in een gesprek met Voetbalkrant.com. “Het is toch een beetje raar. Je zit vooraf in de voorselectie, maar als er dan spelers afvallen, dan kiest hij voor jongens die niet in die voorselectie zitten. Pas op, ik gun het Faris Haroun van harte. Ik ken hem persoonlijk en ben heel blij voor hem.” Opvallend: Mertens kreeg nog nooit een telefoontje van de bondscoach. “Ik heb hem nog nooit gesproken als bondscoach. Misschien speelt het feit dat hij me bij Gent heeft doorgestuurd wel een rol, al denk ik persoonlijk van niet. Maar toch begrijp ik het niet goed.” En ook in Nederland snappen ze er niets meer van. “Ik ben al blij dat ik in de voorselectie zit, maar hier vindt iedereen dat ik een plaatsje in de definitieve selectie verdien. Ik weet niet wat ik nu nog moet doen. Misschien moet ik naar een grotere club vertrekken, al is Germinal Beerschot zeker niet beter dan Utrecht. Hopelijk kan ik me in de Europa League nog eens tonen.” ![]() |
| 01 Sep 2010, 19:00 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Volgens wat Leekens lichtjes liet uitschuinen zou dit de ploeg worden vrijdag:
-------------------------------------------------------Logan Bailly-------------------------------------------------------- ----Toby Alderweireld----Vincent Kompany---------- Daniel Van Buyten----Thomas Vermaelen---- ----------------------------------Timmy Simons-----------------Jan Vertonghen----------------------------------- ---------------------------------------------------Marouane Fellaini----------------------------------------------------- ---------------------Moussa Dembele------------------------------------------------Eden Hazard----------------- -----------------------------------------------------Romelu Lukaku------------------------------------------------------ _________________
|
| 01 Sep 2010, 19:06 |
|
|
forumlegende |
voorbijganger schreef: Dries schreef: Zienaa schreef: Dembele beschikt niet over 30 nationaliteiten waaruit hij kan kiezen als het hem uitkomt é. heb ik toch nergens gezegd? of reageerde je op iemand anders? ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 01 Sep 2010, 19:10 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Timmy Simons olé
Hebben we nu echt niets beters dan dat seg. |
| 01 Sep 2010, 20:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Gilles schreef: Timmy Simons olé Hebben we nu echt niets beters dan dat seg. Daarvoor zit Defour op de bank eh ség |
| 01 Sep 2010, 20:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
gweninho schreef: Gilles schreef: Timmy Simons olé Hebben we nu echt niets beters dan dat seg. Daarvoor zit Defour op de bank eh ség En nu twijfelt Leekens blijkbaar nog om Hazard ook op de bank te zetten. Wie het aandurft over ne meer dan gemiddelde techniek te beschikken, heeft precies geen plaats meer. |
| 02 Sep 2010, 8:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: En nu twijfelt Leekens blijkbaar nog om Hazard ook op de bank te zetten. Wie het aandurft over ne meer dan gemiddelde techniek te beschikken, heeft precies geen plaats meer. Voor nen Haroun dan nog, wat heeft die kerel het laatste half jaar nog laten zien? |
| 02 Sep 2010, 8:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
waly 2 schreef: Mertens kreeg nog nooit een telefoontje van LeekensBondscoach Georges Leekens verraste door Faris Haroun bij de selectie voor Duitsland en Turkije te halen. Dries Mertens blijft opnieuw teleurgesteld aan de kant. 01/09/2010 15:35 | 30 reacties | 2548x gelezen Mertens mocht maandag nog de Zilveren Schoen, trofee voor de tweede beste speler in Nederland, in ontvangst nemen. Alleen Ajacied Luis Suarez ging onze landgenoot vooraf. Toch levert het de kleine dribbelvaardige Mertens geen selectie voor de Rode Duivels op. “Heel jammer “, zegt Mertens in een gesprek met Voetbalkrant.com. “Het is toch een beetje raar. Je zit vooraf in de voorselectie, maar als er dan spelers afvallen, dan kiest hij voor jongens die niet in die voorselectie zitten. Pas op, ik gun het Faris Haroun van harte. Ik ken hem persoonlijk en ben heel blij voor hem.” Opvallend: Mertens kreeg nog nooit een telefoontje van de bondscoach. “Ik heb hem nog nooit gesproken als bondscoach. Misschien speelt het feit dat hij me bij Gent heeft doorgestuurd wel een rol, al denk ik persoonlijk van niet. Maar toch begrijp ik het niet goed.” En ook in Nederland snappen ze er niets meer van. “Ik ben al blij dat ik in de voorselectie zit, maar hier vindt iedereen dat ik een plaatsje in de definitieve selectie verdien. Ik weet niet wat ik nu nog moet doen. Misschien moet ik naar een grotere club vertrekken, al is Germinal Beerschot zeker niet beter dan Utrecht. Hopelijk kan ik me in de Europa League nog eens tonen.” ![]() ik begrijp dat ook totaal niet, maar wat ik al zeker niet begrijp is waarom hij dan ook niet voor de beloften wordt opgeroepen?????? _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 02 Sep 2010, 8:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bart Van den Neste schreef: ik begrijp dat ook totaal niet, maar wat ik al zeker niet begrijp is waarom hij dan ook niet voor de beloften wordt opgeroepen?????? Misschien omdat hij met zijn 23 jaar te oud is . |
| 02 Sep 2010, 8:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Bartos schreef: Bart Van den Neste schreef: ik begrijp dat ook totaal niet, maar wat ik al zeker niet begrijp is waarom hij dan ook niet voor de beloften wordt opgeroepen?????? Misschien omdat hij met zijn 23 jaar te oud is .Ik dacht dat de beloften er steeds 2 mochten oproepen die ouder waren dan 21? _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 02 Sep 2010, 9:02 |
|
|
Bart Van den Neste schreef: Bartos schreef: Bart Van den Neste schreef: ik begrijp dat ook totaal niet, maar wat ik al zeker niet begrijp is waarom hij dan ook niet voor de beloften wordt opgeroepen?????? Misschien omdat hij met zijn 23 jaar te oud is .Ik dacht dat de beloften er steeds 2 mochten oproepen die ouder waren dan 21? Dat is enkel op de Olympische Spelen hoor. |
| 02 Sep 2010, 9:12 |
|
|
Bartos schreef: Bart Van den Neste schreef: Bartos schreef: Misschien omdat hij met zijn 23 jaar te oud is .Ik dacht dat de beloften er steeds 2 mochten oproepen die ouder waren dan 21? Dat is enkel op de Olympische Spelen hoor. Ola, dan heb ik niets gezegd. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 02 Sep 2010, 9:24 |
|
| Pagina 115 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 113 114 115 116 117 … 242 Volgende |