|
|
| Pagina 40 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Wielrennen
salvador schreef: Die commentaar de ronde van Spanje is ook zielig. Hebben ze niet eens door dat Gilbert meespurt voor het puntenklassement. 5 minuten later zo heel verrast: "Hij heeft ook de puntentrui..." Triestig! Michel Wuyts zeker? Dat ze die maar snel afvoeren ![]() |
| 02 Sep 2010, 20:05 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Jan schreef: salvador schreef: Die commentaar de ronde van Spanje is ook zielig. Hebben ze niet eens door dat Gilbert meespurt voor het puntenklassement. 5 minuten later zo heel verrast: "Hij heeft ook de puntentrui..." Triestig! Michel Wuyts zeker? Dat ze die maar snel afvoeren ![]() Ik hoor diene eigenlijk wel graag bezig, veel liever als zijne "immitator" Renaat Schotte _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 02 Sep 2010, 20:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Geef mij maar Renaat Schotte en Tom Steels als commentatoren ipv Wuyts en De Cauwer ofzo ze...
|
| 02 Sep 2010, 22:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jan schreef: Geef mij maar Renaat Schotte en Tom Steels als commentatoren ipv Wuyts en De Cauwer ofzo ze... Dan heb ik toch tienduizend keer liever wuyts en De Cauwer zenne _________________ www.spionkoplede.com |
| 03 Sep 2010, 8:58 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Mariner schreef: Jan schreef: Geef mij maar Renaat Schotte en Tom Steels als commentatoren ipv Wuyts en De Cauwer ofzo ze... Dan heb ik toch tienduizend keer liever wuyts en De Cauwer zenne Amai nog niet. Tom Steels als commentator, das voor in slaap van te vallen. |
| 03 Sep 2010, 9:21 |
|
|
Vaste Waarde
Gilles schreef: Mariner schreef: Jan schreef: Geef mij maar Renaat Schotte en Tom Steels als commentatoren ipv Wuyts en De Cauwer ofzo ze... Dan heb ik toch tienduizend keer liever wuyts en De Cauwer zenne Amai nog niet. Tom Steels als commentator, das voor in slaap van te vallen. nie te doen diejen kerel. Waarom ze diejen in die cabine zetten, snappek nog altijd nie. 'euh... contador is ...euh..goed...euh..Indrukwekkend wat hij doet....euh'. Ge moet wel is luisteren naar den tour ofzo op de radio naar diejen Christoph Vandegoor. Diejen weet het wel heerlijk te vertellen. |
| 03 Sep 2010, 10:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
voorbijganger schreef: Gilles schreef: Mariner schreef: Dan heb ik toch tienduizend keer liever wuyts en De Cauwer zenne Amai nog niet. Tom Steels als commentator, das voor in slaap van te vallen. nie te doen diejen kerel. Waarom ze diejen in die cabine zetten, snappek nog altijd nie. 'euh... contador is ...euh..goed...euh..Indrukwekkend wat hij doet....euh'. Ge moet wel is luisteren naar den tour ofzo op de radio naar diejen Christoph Vandegoor. Diejen weet het wel heerlijk te vertellen. Klopt, radio tour is gewoonweg top! _________________ www.spionkoplede.com |
| 03 Sep 2010, 11:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Karel Bertéle ('k weet niet of het goed geschreven is) is ook wel een goede verslaggever, meestal op de motor wel maar altijd met enorm veel passie.
Steels... nja ge kunt enkel door Van Peteghem aan het woord te laten meer "euh" in een zin krijgen. Ik veronderstel dat dat een ziekte is onder de renners trouwens. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Sep 2010, 16:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bram schreef: Karel Bertéle ('k weet niet of het goed geschreven is) is ook wel een goede verslaggever, meestal op de motor wel maar altijd met enorm veel passie. Steels... nja ge kunt enkel door Van Peteghem aan het woord te laten meer "euh" in een zin krijgen. Ik veronderstel dat dat een ziekte is onder de renners trouwens. Het eddy merckx syndroom. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Sep 2010, 17:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Bram schreef: Karel Bertéle ('k weet niet of het goed geschreven is) is ook wel een goede verslaggever, meestal op de motor wel maar altijd met enorm veel passie. Steels... nja ge kunt enkel door Van Peteghem aan het woord te laten meer "euh" in een zin krijgen. Ik veronderstel dat dat een ziekte is onder de renners trouwens. Het eddy merckx syndroom. Johan Bruyneel kan daar anders ook wat van ![]() |
| 03 Sep 2010, 20:20 |
|
|
Ancien
Meningen verschillen hé
![]() |
| 03 Sep 2010, 20:26 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Bram schreef: Karel Bertéle ('k weet niet of het goed geschreven is) is ook wel een goede verslaggever, meestal op de motor wel maar altijd met enorm veel passie. Steels... nja ge kunt enkel door Van Peteghem aan het woord te laten meer "euh" in een zin krijgen. Ik veronderstel dat dat een ziekte is onder de renners trouwens. Het eddy merckx syndroom. das eerder het woord 'absoluut' gebruiken in elke zin |
| 04 Sep 2010, 13:08 |
|
|
Freak
vandegoor, en de cauwer zijn top voor verslaggeving wielrennen!
|
| 04 Sep 2010, 18:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Jan schreef: salvador schreef: Die commentaar de ronde van Spanje is ook zielig. Hebben ze niet eens door dat Gilbert meespurt voor het puntenklassement. 5 minuten later zo heel verrast: "Hij heeft ook de puntentrui..." Triestig! Michel Wuyts zeker? Dat ze die maar snel afvoeren ![]() Geef toe dat Michel Wuyts een man is met kennis van zaken, die kent het wereldje door en door. Renaat Schotte vind ik ook minder als commentator maar die is dan weer "naast de lijn" heel goed bij het afnemen van interviews of live-interventies zoals bij de cross. Of verkiezen jullie de commentaar op vtm met mannen als Jan Dewijngaert of vroeger Philippe Maertens? Daar kan je natuurlijk tijdens de reclmame alles volgen in het kadertje ![]() _________________ MCMXIX |
| 05 Sep 2010, 1:03 |
|
|
Ancien
69 schreef: Jan schreef: salvador schreef: Die commentaar de ronde van Spanje is ook zielig. Hebben ze niet eens door dat Gilbert meespurt voor het puntenklassement. 5 minuten later zo heel verrast: "Hij heeft ook de puntentrui..." Triestig! Michel Wuyts zeker? Dat ze die maar snel afvoeren ![]() Geef toe dat Michel Wuyts een man is met kennis van zaken, die kent het wereldje door en door. Renaat Schotte vind ik ook minder als commentator maar die is dan weer "naast de lijn" heel goed bij het afnemen van interviews of live-interventies zoals bij de cross. Of verkiezen jullie de commentaar op vtm met mannen als Jan Dewijngaert of vroeger Philippe Maertens? Daar kan je natuurlijk tijdens de reclmame alles volgen in het kadertje ![]() Ik zeg zeker niet dat Michel Wuyts geen kennis van zaken heeft, die heeft hij zeker en vast. Daar bestaat geen twijfel over. En VTM verkies ik zeker niet . Ik kan gewoon niet luisteren op Michel Wuyts en Jose De Cauwer als wielerverlsaggevers. Geef mij maar Mark en Marc zoals vroeger ![]() |
| 05 Sep 2010, 8:11 |
|
| Pagina 40 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 113 Volgende |