|
|
| Pagina 18 van 32 |
[ 470 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
@ onderkroiper, daar hebt ge zeker gelijk in. Ik heb juist gereageerd omdat er bij de Spionkop Aalst al zeer moeilijke tijden geweest zijn. Nu gaat het al een tijdje zeer goed en ik zou da graag zo blijven zien. (zeker gezien het de oudste club van EA is).
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 15 Sep 2010, 12:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Met het brommerken komen is niks onderkroiper, mor pas op van a rebben !
![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 15 Sep 2010, 12:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
iendrachtlovers schreef: Met het brommerken komen is niks onderkroiper, mor pas op van a rebben ! ![]() Verontschuldiging het was maar 1 rebbe namelijk de 7e Ik herneem straks, dus de reizigers zijn reeds verwittigd. Alle tickets klaarhouden, abonnementen,verminderingskaarten en paspoorts a.u.b. @Verbechio, Heel goed dat je opkomt voor je supportersclub _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Sep 2010, 12:50 |
|
|
Ancien
Verbechio schreef: @ onderkroiper, daar hebt ge zeker gelijk in. Ik heb juist gereageerd omdat er bij de Spionkop Aalst al zeer moeilijke tijden geweest zijn. Nu gaat het al een tijdje zeer goed en ik zou da graag zo blijven zien. (zeker gezien het de oudste club van EA is). Waar is de tijd gebleven, ik ben ook als jonge fan nog mee geweest vanuit de supportersclub "De Spionkop" van Leon Becqué, dat zal zeker nu al meer dan veertig jaar geleden zijn. De tijd dat de bus nog stopte aan andere supporterslokalen om supporters op te laden, waaronder Café Schotland de supportersclub van Fons Lockefeer. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Sep 2010, 13:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Onderkroiper schreef: iendrachtlovers schreef: Met het brommerken komen is niks onderkroiper, mor pas op van a rebben ! ![]() Verontschuldiging het was maar 1 rebbe namelijk de 7e Ik herneem straks, dus de reizigers zijn reeds verwittigd. Alle tickets klaarhouden, abonnementen,verminderingskaarten en paspoorts a.u.b. @Verbechio, Heel goed dat je opkomt voor je supportersclub Allé goan we ne kiér verwittigd werren ? Normoal zeggen ze niks as ge elken auvend op da perron stotj te koekeloeren op nen troin da weeral vertroagink eet. Gelieve ons te verontschuldigen. ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 15 Sep 2010, 13:01 |
|
|
Ancien
Dirk schreef: Onderkroiper schreef: iendrachtlovers schreef: Met het brommerken komen is niks onderkroiper, mor pas op van a rebben ! ![]() Verontschuldiging het was maar 1 rebbe namelijk de 7e Ik herneem straks, dus de reizigers zijn reeds verwittigd. Alle tickets klaarhouden, abonnementen,verminderingskaarten en paspoorts a.u.b. @Verbechio, Heel goed dat je opkomt voor je supportersclub Allé goan we ne kiér verwittigd werren ? Normoal zeggen ze niks as ge elken auvend op da perron stotj te koekeloeren op nen troin da weeral vertroagink eet. Gelieve ons te verontschuldigen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Sep 2010, 13:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dirk schreef: Onderkroiper schreef: iendrachtlovers schreef: Met het brommerken komen is niks onderkroiper, mor pas op van a rebben ! ![]() Verontschuldiging het was maar 1 rebbe namelijk de 7e Ik herneem straks, dus de reizigers zijn reeds verwittigd. Alle tickets klaarhouden, abonnementen,verminderingskaarten en paspoorts a.u.b. @Verbechio, Heel goed dat je opkomt voor je supportersclub Allé goan we ne kiér verwittigd werren ? Normoal zeggen ze niks as ge elken auvend op da perron stotj te koekeloeren op nen troin da weeral vertroagink eet. Gelieve ons te verontschuldigen. ![]() Wie rijdt er straks mee Aalst - Burst 4 maal heen & terug ? Eerste vertrek 16.15 OP UUR ! Laatste aankomst om 23.53 OP UUR ! vanuit Brussel _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Sep 2010, 13:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Op 7.5 ieren vier kiéren om en vedrom nor Burst ?
Et kan nie minnen da Brissel-Likert 45 min. diert. ![]() Soit, et gink ier oever den B&W en oever drank da ze op een ander nie kroigen ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 15 Sep 2010, 13:09 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Dirk schreef: Onderkroiper schreef: Verontschuldiging het was maar 1 rebbe namelijk de 7e Ik herneem straks, dus de reizigers zijn reeds verwittigd. Alle tickets klaarhouden, abonnementen,verminderingskaarten en paspoorts a.u.b. @Verbechio, Heel goed dat je opkomt voor je supportersclub Allé goan we ne kiér verwittigd werren ? Normoal zeggen ze niks as ge elken auvend op da perron stotj te koekeloeren op nen troin da weeral vertroagink eet. Gelieve ons te verontschuldigen. ![]() Wie rijdt er straks mee Aalst - Burst 4 maal heen & terug ? Eerste vertrek 16.15 OP UUR ! Laatste aankomst om 23.53 OP UUR ! vanuit Brussel Pakt da schoein moksken mee, met de twee zeven op haar memmen, je weet wel. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Sep 2010, 13:12 |
|
|
Pakt da schoein moksken mee, met de twee zeven op haar memmen, je weet wel.
Est de dees _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Sep 2010, 13:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Onderkroiper schreef: Pakt da schoein moksken mee, met de twee zeven op haar memmen, je weet wel. Est de dees Alfonsinneken ![]() _________________ MCMXIX |
| 15 Sep 2010, 15:36 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Jan schreef: kd'ke schreef: Black & White krijgt geen tournée van de Dijcker, maar bedankt om dit te vermelden. Het is het eerste dat ik ervan hoor, dus dit wordt zeker en vast een vraag op de eerstvolgende supportersvergadering met het bestuur. Zoals Gio zei krijgen we op den bus van Spionkop Aalst idd bij de opstap een gratis consumptie aangeboden door de firma De Dijcker dit seizoen. Wat dat met De Bruecker als voorzitter van EA ofzo te zien heeft, snap ik niet (en ook niet waarom dat dan een punt zou zijn om aan te kaarten op die vergadering). De vorige jaren hadden we telkens een sponsor zoals bvb Dagbladhandel De Zwarte Hoekbrug, Willy Van Mossevelde en slagerij Luc&Marianne uit Moorsel (de naam ontsnapt mij) en nu is dat dus de De Dijcker. Uiteraard is iedereen vrij om op die vergadering te vragen wat hij wil hé Tes mor daget in a archieven kenjt zetten hé Veural de looktrippen na Westel ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 15 Sep 2010, 20:39 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Segewoordig zender natte droge sosissen me vellekes te krijgen
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 15 Sep 2010, 21:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zijn we niet een beetje off topic bezig?
Trouwens Michel zal zich zeker hierop bevragen, daar ben ik zeker van en steek ik mijn handen voor in het vuur, en neen ik ga ze niet verbranden!!! _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 16 Sep 2010, 23:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
We zouden stilaan een zicht willen hebben op het aantal supporters dat met ons de verplaatsing maakt naar Beerschot. Daarom vragen we aan de supporters die willen meerijden - indien dat nog niet is gebeurd - om ten laatste zondag 26 september in te schrijven via onze website http://www.black-and-white.be.
|
| 22 Sep 2010, 16:22 |
|
| Pagina 18 van 32 |
[ 470 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 32 Volgende |