|
|
| Pagina 3 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Te vroeg aan kop brengt dan ook weer druk Natuurlijk zou een eerste periodetitel een stok achter de deur zijn, moest het plots mislopen voor de titel door gelijk welke oorzaak. Maar men moet match per match bekijken. De competitie is nog zo lang, eerst stappen en dan lopen is de boodschap. Zijt ge nu gewoon lukraak alle cliché's aan het aframmelen waar ge zo direct kun opkomen ?Heb ik er gemist ? ![]() Dat zou me sterk verbazen . |
| 16 Sep 2010, 13:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Zijt ge nu gewoon lukraak alle cliché's aan het aframmelen waar ge zo direct kun opkomen ?Heb ik er gemist ? ![]() Dat zou me sterk verbazen .De bal is rond en een match duurt 90 minuten? |
| 19 Sep 2010, 9:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Winnen van Geel en we pakken de kop en dan nog 27 wedstrijden hopen dat we er blijven staan......
![]() |
| 19 Sep 2010, 19:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ref is julien rochart kweet niet waarom,maar alleen de naam al doet niet veel goeds vermoeden
Kdenk niet dat er bij beide ploegen geschorsten zijn,bij aalst alleszins niet door het vakkundig weigeren van fouten te maken door een van onze spelers ![]() |
| 19 Sep 2010, 19:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Iendrachter90 schreef: Ref is julien rochart kweet niet waarom,maar alleen de naam al doet niet veel goeds vermoeden Kdenk niet dat er bij beide ploegen geschorsten zijn,bij aalst alleszins niet door het vakkundig weigeren van fouten te maken door een van onze spelers ![]() da laatste zal dan wel op Van Damme geweest zijn... ![]() |
| 19 Sep 2010, 21:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
England4ever schreef: Iendrachter90 schreef: Ref is julien rochart kweet niet waarom,maar alleen de naam al doet niet veel goeds vermoeden Kdenk niet dat er bij beide ploegen geschorsten zijn,bij aalst alleszins niet door het vakkundig weigeren van fouten te maken door een van onze spelers ![]() da laatste zal dan wel op Van Damme geweest zijn... ![]() Inderdaad op het einde hield Ken zich opmerkelijk in tijdens duel. Indien zijn tegenstrever gevallen was, had hij zeker geel ! Slim gezien van Ken en een bewijs dat de kopjes reeds op zondag gericht staan. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Sep 2010, 21:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
is er voor deze match ook een voorverkoop voorzien?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Sep 2010, 8:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Er werd hier gezegd over het laatst gezegd dat we nog niet moeten spreken van "moetens". Maar als ik de komende 2 matchen bekijk denk ik toch da we ons nu al voor den eerste keer kunnen onderscheiden en een "kleine" marge kunnen nemen op deze ploegen. Of zie ik het verkeerd en is het nog te vroeg?
Wij als supporters zullen nu ook meer dan paraat moeten staan om onze ploeg dat extra duwke te geven als het nodig zou zijn. Op naar zondag en de beuk erin zou ek zeggen!!!! ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 20 Sep 2010, 9:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Tom_1919 schreef: Er werd hier gezegd over het laatst gezegd dat we nog niet moeten spreken van "moetens". Maar als ik de komende 2 matchen bekijk denk ik toch da we ons nu al voor den eerste keer kunnen onderscheiden en een "kleine" marge kunnen nemen op deze ploegen. Of zie ik het verkeerd en is het nog te vroeg? Wij als supporters zullen nu ook meer dan paraat moeten staan om onze ploeg dat extra duwke te geven als het nodig zou zijn. Op naar zondag en de beuk erin zou ek zeggen!!!! ![]() Tegen geel niet verliezen is de opdracht alleszins,al zou winnen thuis wel een must moeten zijn.Ik reken er toch op dat wij die eerste periode nemen.(ik weet dat sommigen daar niet happig op zijn,maar ik ben dan toch liever al zeker van de eindronde dan dat we 2des eindigen en naast de eindronde grijpen).Alhoewel ik zelf geen twijfels heb dat we dit jaar kampioen spelen. |
| 20 Sep 2010, 13:53 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
[/quote]Tegen geel niet verliezen is de opdracht alleszins,al zou winnen thuis wel een must moeten zijn.Ik reken er toch op dat wij die eerste periode nemen.(ik weet dat sommigen daar niet happig op zijn,maar ik ben dan toch liever al zeker van de eindronde dan dat we 2des eindigen en naast de eindronde grijpen).Alhoewel ik zelf geen twijfels heb dat we dit jaar kampioen spelen.[/quote] Ik hoop het |
| 20 Sep 2010, 14:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Voor de topper van komend weekend tegen leider Geel-Meerhout organiseert VC Eendracht Aalst een voorverkoop en dit op dinsdag en donderdagavond tussen 18u en 19u30. In deze voorverkoop die doorgaat op het Jeugdcompelx Zandberg worden enkel staanplaatsen aangeboden.
Bron: eendracht-aalst.be |
| 20 Sep 2010, 19:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
ajoin_bart schreef: Voor de topper van komend weekend tegen leider Geel-Meerhout organiseert VC Eendracht Aalst een voorverkoop en dit op dinsdag en donderdagavond tussen 18u en 19u30. In deze voorverkoop die doorgaat op het Jeugdcompelx Zandberg worden enkel staanplaatsen aangeboden. Bron: eendracht-aalst.be allright ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Sep 2010, 20:06 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Dat het maar rap zondagmiddag is. Tbegint al te kriebelen.
En hopelijk zijn we om kwart voor 5 alleen leider. Met zen allen achter de ploeg en er een helse sfeer van maken Het zal niet makkelijk worden tegen de voorlopige leider maar moeilijk gaat ook ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 20 Sep 2010, 20:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Graag zondag meer van dat: http://www.youtube.com/watch?v=aSWOLp7aPWU
al van vóór de match een ongelofelijke sfeer maken waardoor je, zoals tegen rupel boom, een onbeschrijflijk gevoel creëert dat er elektriciteit in de lucht hangt. Ik ben echt al aant aftellen na zondag! Ben ook curieus naar de actie van t OPC ![]() |
| 20 Sep 2010, 20:48 |
|
|
Er zijn blijkbaar al data bijgekomen voor de voorverkoop:
Update voorverkoop VC Eendracht Aalst - Geel Meerhout Voor de topper van komend weekend tegen leider Geel-Meerhout organiseert VC Eendracht Aalst een voorverkoop op volgende data: - di. 21/9 : 18u-19u30 : zandberg - do. 23/9 : 19u-21u : zandberg - vrij. 24/9 : 18u-19u30 : zandberg - za. 25/9 : 10u-12u : zandberg In deze voorverkoop die doorgaat op het Jeugdcomplex Zandberg worden enkel staanplaatsen aangeboden. Bron: eendracht-aalst.be |
| 21 Sep 2010, 19:03 |
|
| Pagina 3 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 23 Volgende |