|
|
| Pagina 254 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 252 253 254 255 256 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Bericht Re: Eerste klasse
Toch niet! Het is Jacky Matthijsen. Chalalalala zet hem aan de deur wegens tegenvallende resultaten.
Misschien gaan ze Jacky ook wraken ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 20 Sep 2010, 11:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Genk wint weer, deze keer 0-2 op Sint Truiden.
2 goals van Vossen alweer, 12 goals op 8 matchen Toch wel de revelatie tot nu toe._________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 21 Sep 2010, 22:20 |
|
|
forumlegende |
josken1 schreef: Genk wint weer, deze keer 0-2 op Sint Truiden. 2 goals van Vossen alweer, 12 goals op 8 matchen Toch wel de revelatie tot nu toe.revelatie, revelatie... die is wel vorig jaar ook meteen erin gevlogen hoor maar had dan meteen die zware blessure na 5 matchen ofzoiets tevoren kreeg hij nooit echt veel zijn kans maar stampte hij er ook regelmatig een of meerdere in he ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 21 Sep 2010, 22:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Dries schreef: josken1 schreef: Genk wint weer, deze keer 0-2 op Sint Truiden. 2 goals van Vossen alweer, 12 goals op 8 matchen Toch wel de revelatie tot nu toe.revelatie, revelatie... die is wel vorig jaar ook meteen erin gevlogen hoor maar had dan meteen die zware blessure na 5 matchen ofzoiets tevoren kreeg hij nooit echt veel zijn kans maar stampte hij er ook regelmatig een of meerdere in he ![]() Ja maar weinigen hadden verwacht dat hij dit al ging kunnen brengen. Als je als jonge gast 12 keer scoort in 8 matchen ben je de revelatie. Hij speelt ook op een hoger niveau als voordien al zal dat ook wel aan het niveau van zijn ploeg liggen. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 21 Sep 2010, 22:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
josken1 schreef: Dries schreef: josken1 schreef: Genk wint weer, deze keer 0-2 op Sint Truiden. 2 goals van Vossen alweer, 12 goals op 8 matchen Toch wel de revelatie tot nu toe.revelatie, revelatie... die is wel vorig jaar ook meteen erin gevlogen hoor maar had dan meteen die zware blessure na 5 matchen ofzoiets tevoren kreeg hij nooit echt veel zijn kans maar stampte hij er ook regelmatig een of meerdere in he ![]() Ja maar weinigen hadden verwacht dat hij dit al ging kunnen brengen. Als je als jonge gast 12 keer scoort in 8 matchen ben je de revelatie. Hij speelt ook op een hoger niveau als voordien al zal dat ook wel aan het niveau van zijn ploeg liggen. Een Jelle Vossen op dit moment kom je als tegenstander beter niet tegen. Het klopt wel dat Genk (en Vercauteren) hier alle verdienste voor hebben. Genk zal nog wel een terugslag krijgen en dat zal zich wel resulteren in een mindere periode voor Vossen. In alle geval enorm indrukwekkend wat hij tot nu toe al heeft laten zien. Hopelijk voor hem blijft hij van blessures gespaard... |
| 22 Sep 2010, 9:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Hij zal wel extra in t'oog gehouden worden na zo'n start, en toch blijft hij momenteel scoren, ja, dan ben je inderdaad dè revelatie van het moment...Dries.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 22 Sep 2010, 9:55 |
|
|
forumlegende |
DavidSeal schreef: Hij zal wel extra in t'oog gehouden worden na zo'n start, en toch blijft hij momenteel scoren, ja, dan ben je inderdaad dè revelatie van het moment...Dries. ik wou gewoon maar zeggen dat het voor velen blijkbaar verbazingwekkend is hoe die jongen "plots" zoveel scoort, terwijl ik al jaren die jongen volg en hem steeds enorm knappe dingen heb zien doen... ZELFS wanneer hij vanop de bank moest starten enkele jaren geleden het is uiteraard wel knap hoe hij nu met al die media aandacht toch zo blijft presteren want dat weet je uiteraard nooit tot zo'n moment er komt _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 22 Sep 2010, 10:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dries schreef: DavidSeal schreef: Hij zal wel extra in t'oog gehouden worden na zo'n start, en toch blijft hij momenteel scoren, ja, dan ben je inderdaad dè revelatie van het moment...Dries. ik wou gewoon maar zeggen dat het voor velen blijkbaar verbazingwekkend is hoe die jongen "plots" zoveel scoort, terwijl ik al jaren die jongen volg en hem steeds enorm knappe dingen heb zien doen... ZELFS wanneer hij vanop de bank moest starten enkele jaren geleden het is uiteraard wel knap hoe hij nu met al die media aandacht toch zo blijft presteren want dat weet je uiteraard nooit tot zo'n moment er komt Het feit dat je Football Manager speelt en dat hij daar al jaren een talent is, zal er ook wel mee te maken hebben dat hij je vroeger opgevallen is. Ik heb Vossen ook altijd al in de gaten gehouden omdat hij goed was in FM en vond hem altijd al een talent. |
| 22 Sep 2010, 10:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Dat de media die jongen maar wat gerust laat. Ik heb geen zin om volgende week al in de kranten te lezen dat er interesse is van Manchester United of Inter. Trouwens het feit dat hij ze er zo makkelijk inlegt zegt misschien ook meer over het niveau van het Belgische voetbal dan over Jelle Vossen zelf, niet dat ik afbreuk doe aan zijn kwaliteiten als spits.
|
| 22 Sep 2010, 10:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Zienaa schreef: Dat de media die jongen maar wat gerust laat. Ik heb geen zin om volgende week al in de kranten te lezen dat er interesse is van Manchester United of Inter. Trouwens het feit dat hij ze er zo makkelijk inlegt zegt misschien ook meer over het niveau van het Belgische voetbal dan over Jelle Vossen zelf, niet dat ik afbreuk doe aan zijn kwaliteiten als spits. VTM kan nu op maandag een tegenreeks starten: De school van Vossen (alé als die jongen nog naar school gaat tenminste)_________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 22 Sep 2010, 10:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
_________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Sep 2010, 11:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bart Van den Neste schreef: Zienaa schreef: Dat de media die jongen maar wat gerust laat. Ik heb geen zin om volgende week al in de kranten te lezen dat er interesse is van Manchester United of Inter. Trouwens het feit dat hij ze er zo makkelijk inlegt zegt misschien ook meer over het niveau van het Belgische voetbal dan over Jelle Vossen zelf, niet dat ik afbreuk doe aan zijn kwaliteiten als spits. VTM kan nu op maandag een tegenreeks starten: De school van Vossen (alé als die jongen nog naar school gaat tenminste)Komt op TV Liiiiimburg _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Sep 2010, 11:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Mariner schreef: http://teletekst.een.be/tt_een.php?p=526&g=0&s=0&r=0&x=1 37 man en dat ver nen eerste klasser ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Sep 2010, 11:55 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Eerlijk gezegd vind ik da nog veel voor Eupen. Voor zo een lange verplaatsing op woensdag had ik eigenlijk niemand verwacht
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 22 Sep 2010, 12:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
En dan is België nog een klein land, wat moeten supporters in Frankrijk, Duitsland of zelfs Rusland niet zeggen?
|
| 22 Sep 2010, 13:30 |
|
| Pagina 254 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 252 253 254 255 256 … 500 Volgende |