|
|
| Pagina 19 van 32 |
[ 470 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
kd'ke schreef: We zouden stilaan een zicht willen hebben op het aantal supporters dat met ons de verplaatsing maakt naar Beerschot. Daarom vragen we aan de supporters die willen meerijden - indien dat nog niet is gebeurd - om ten laatste zondag 26 september in te schrijven via onze website http://www.black-and-white.be. Ik zou graag een zicht willen hebben op hoeveel kaarten alle supporterclubs mogen rekenen,om te verdelen onder alle supporterclubs. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Sep 2010, 18:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: kd'ke schreef: We zouden stilaan een zicht willen hebben op het aantal supporters dat met ons de verplaatsing maakt naar Beerschot. Daarom vragen we aan de supporters die willen meerijden - indien dat nog niet is gebeurd - om ten laatste zondag 26 september in te schrijven via onze website http://www.black-and-white.be. Ik zou graag een zicht willen hebben op hoeveel kaarten alle supporterclubs mogen rekenen,om te verdelen onder alle supporterclubs. ![]() Zoals het er nu voorstaat (met andere woorden de normale kaarten die alle clubs krijgen 650)zitten ze bij aalst met een groot probleem.800abonnee's en 650kaarten ,niet alle abo's gaan meegaan maar toch.Dus tot de definiteve beslissing valt is er niets zeker . Als het combiregeling is wat het zal zijn is het nog ingewikkelder,want dan moet ge uw abonnee's die verpreid zitten over de supportersclubs kaarten geven,maar bestaat de kans dat de ene bus volzit en de andere totaal niet. Ik hoop dus dat janssens zijn verstand gebruikt en meer kaarten toestaat,anders gaanwe daar in antwerpen de 27ste oktober mooie toestanden te zien krijgen ![]() Dus tot er nieuws is zijn alle supportersclubs gewoon aan het gokken,want het is niet enkel den black en white die al inschrijvingen toelaat. |
| 22 Sep 2010, 19:08 |
|
|
Freak
bij spionkop aalst zijn er 85 plaatsen geloof ik.mijn kaart is besteld.
|
| 22 Sep 2010, 19:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Het is inderdaad nog steeds afwachten wat de tickets betreft. Volgende week vrijdag is er vergadering met bestuur en supportersclubs. Hopelijk is er tegen dan duidelijkheid.
|
| 22 Sep 2010, 20:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: kd'ke schreef: We zouden stilaan een zicht willen hebben op het aantal supporters dat met ons de verplaatsing maakt naar Beerschot. Daarom vragen we aan de supporters die willen meerijden - indien dat nog niet is gebeurd - om ten laatste zondag 26 september in te schrijven via onze website http://www.black-and-white.be. Ik zou graag een zicht willen hebben op hoeveel kaarten alle supporterclubs mogen rekenen,om te verdelen onder alle supporterclubs. ![]() Zoals het er nu voorstaat (met andere woorden de normale kaarten die alle clubs krijgen 650)zitten ze bij aalst met een groot probleem.800abonnee's en 650kaarten ,niet alle abo's gaan meegaan maar toch.Dus tot de definiteve beslissing valt is er niets zeker . Als het combiregeling is wat het zal zijn is het nog ingewikkelder,want dan moet ge uw abonnee's die verpreid zitten over de supportersclubs kaarten geven,maar bestaat de kans dat de ene bus volzit en de andere totaal niet. Ik hoop dus dat janssens zijn verstand gebruikt en meer kaarten toestaat,anders gaanwe daar in antwerpen de 27ste oktober mooie toestanden te zien krijgen ![]() Dus tot er nieuws is zijn alle supportersclubs gewoon aan het gokken,want het is niet enkel den black en white die al inschrijvingen toelaat. Zondag werd er ook een lijst gestart bij supportersclub De Eendrachters ( '( t Ajuintje ) Ook werd er duidelijk vermeld dat enkel de supporters die regelmatig meegaan de voorkeur krijgen indien beperkt aantal tickets.... Laten we eerst die vergadering afwachten dan weten we meer ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Sep 2010, 21:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: Ik zou graag een zicht willen hebben op hoeveel kaarten alle supporterclubs mogen rekenen,om te verdelen onder alle supporterclubs. ![]() Zoals het er nu voorstaat (met andere woorden de normale kaarten die alle clubs krijgen 650)zitten ze bij aalst met een groot probleem.800abonnee's en 650kaarten ,niet alle abo's gaan meegaan maar toch.Dus tot de definiteve beslissing valt is er niets zeker . Als het combiregeling is wat het zal zijn is het nog ingewikkelder,want dan moet ge uw abonnee's die verpreid zitten over de supportersclubs kaarten geven,maar bestaat de kans dat de ene bus volzit en de andere totaal niet. Ik hoop dus dat janssens zijn verstand gebruikt en meer kaarten toestaat,anders gaanwe daar in antwerpen de 27ste oktober mooie toestanden te zien krijgen ![]() Dus tot er nieuws is zijn alle supportersclubs gewoon aan het gokken,want het is niet enkel den black en white die al inschrijvingen toelaat. Zondag werd er ook een lijst gestart bij supportersclub De Eendrachters ( '( t Ajuintje ) Ook werd er duidelijk vermeld dat enkel de supporters die regelmatig meegaan de voorkeur krijgen indien beperkt aantal tickets....Laten we eerst die vergadering afwachten dan weten we meer ![]() Michel dat telt bij u toch ook é? ![]() |
| 22 Sep 2010, 21:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
pfft ik ga normaal mee met lee, zijn er niet genoeg kaarten dan veeg ik daar mijn voeten aan en ga ik in het vak van beerschot zitten zo dicht mogelijk bij het vak van aalst
Tis aan hun om hun soep daar maar op te lossen! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 22 Sep 2010, 23:27 |
|
|
forumlegende
hansken schreef: pfft ik ga normaal mee met lee, zijn er niet genoeg kaarten dan veeg ik daar mijn voeten aan en ga ik in het vak van beerschot zitten zo dicht mogelijk bij het vak van aalst Tis aan hun om hun soep daar maar op te lossen! 'k peis da ge daar ni alleen zult zitten as we effectief maar zo weinig kaarten krijgen... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 23 Sep 2010, 9:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Zoals iedereen ondertussen wel weet, werden er voor deze wedstrijd 350 kaarten verdeeld onder 7 supportersclubs. Een van deze clubs, Mijlbeek, heeft ervoor gekozen om geen bus in te leggen, waardoor hun 50 kaarten teruggaan naar het bestuur. Wat deze hiermee zullen doen is nog niet duidelijk. We willen hiermee alle roddels de kop indrukken die de ronde doen.
Voorts willen we ook laten weten dat het bestuur van B&W dinsdag zal samenzitten om een selectie te maken uit de lijst van de ingeschrevenen. In de loop van de week volgt dan meer informatie over wie wel en wie niet over een ticket kan beschikken. |
| 04 Okt 2010, 14:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
kd'ke schreef: Zoals iedereen ondertussen wel weet, werden er voor deze wedstrijd 350 kaarten verdeeld onder 7 supportersclubs. Een van deze clubs, Mijlbeek, heeft ervoor gekozen om geen bus in te leggen, waardoor hun 50 kaarten teruggaan naar het bestuur. Wat deze hiermee zullen doen is nog niet duidelijk. We willen hiermee alle roddels de kop indrukken die de ronde doen. Voorts willen we ook laten weten dat het bestuur van B&W dinsdag zal samenzitten om een selectie te maken uit de lijst van de ingeschrevenen. In de loop van de week volgt dan meer informatie over wie wel en wie niet over een ticket kan beschikken. Er zullen er veel niet content zijn Jullie moeten nu niet belachelijk komen doen jullie hadden gewoon al die kaarten van Mijlbeek naar jullie laten komen,bij sup club Mijlbeek is al jaar en dag geen bus meer,jullie konden gewoonweg niet anders dan die kaarten gewoon terug te geven,want jullie hadden er geen recht op.Shame on you Black and white. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Okt 2010, 16:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: kd'ke schreef: Zoals iedereen ondertussen wel weet, werden er voor deze wedstrijd 350 kaarten verdeeld onder 7 supportersclubs. Een van deze clubs, Mijlbeek, heeft ervoor gekozen om geen bus in te leggen, waardoor hun 50 kaarten teruggaan naar het bestuur. Wat deze hiermee zullen doen is nog niet duidelijk. We willen hiermee alle roddels de kop indrukken die de ronde doen. Voorts willen we ook laten weten dat het bestuur van B&W dinsdag zal samenzitten om een selectie te maken uit de lijst van de ingeschrevenen. In de loop van de week volgt dan meer informatie over wie wel en wie niet over een ticket kan beschikken. Er zullen er veel niet content zijn Jullie moeten nu niet belachelijk komen doen jullie hadden gewoon al die kaarten van Mijlbeek naar jullie laten komen,bij sup club Mijlbeek is al jaar en dag geen bus meer,jullie konden gewoonweg niet anders dan die kaarten gewoon terug te geven,want jullie hadden er geen recht op.Shame on you Black and white. Dat is er idd over, op die manier proberen aan mèèr kaarten te geraken. Zeker dat jullie voor de zelfde ploeg (den iendracht) doen? ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Okt 2010, 17:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Op de vergadering vrijdag was er een delegatie van Mijlbeek, en die hebben zelf die 50 kaarten opgevraagd bij de verdeling. Ik begrijp niet waarom B&W altijd geviseerd en zwartgemaakt wordt. We supporteren allemaal voor dezelfde ploeg, maar soms twijfel ik inderdaad of iedereen dat wel beseft.
|
| 04 Okt 2010, 18:51 |
|
|
kd'ke schreef: Op de vergadering vrijdag was er een delegatie van Mijlbeek, en die hebben zelf die 50 kaarten opgevraagd bij de verdeling. Ik begrijp niet waarom B&W altijd geviseerd en zwartgemaakt wordt. We supporteren allemaal voor dezelfde ploeg, maar soms twijfel ik inderdaad of iedereen dat wel beseft. kd'ke schreef: Zoals iedereen ondertussen wel weet, werden er voor deze wedstrijd 350 kaarten verdeeld onder 7 supportersclubs. Een van deze clubs, Mijlbeek, heeft ervoor gekozen om geen bus in te leggen, waardoor hun 50 kaarten teruggaan naar het bestuur. Wat deze hiermee zullen doen is nog niet duidelijk. We willen hiermee alle roddels de kop indrukken die de ronde doen. Voorts willen we ook laten weten dat het bestuur van B&W dinsdag zal samenzitten om een selectie te maken uit de lijst van de ingeschrevenen. In de loop van de week volgt dan meer informatie over wie wel en wie niet over een ticket kan beschikken. Uw uitleg klopt niet met je vorige post ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Okt 2010, 19:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
@Bakkie: ik dacht dat die mannen van Mijlbeek sowieso al een hele tijd geen bus meer inlegden (kan verkeerd zijn)?
|
| 04 Okt 2010, 19:20 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Bakkie schreef: kd'ke schreef: Op de vergadering vrijdag was er een delegatie van Mijlbeek, en die hebben zelf die 50 kaarten opgevraagd bij de verdeling. Ik begrijp niet waarom B&W altijd geviseerd en zwartgemaakt wordt. We supporteren allemaal voor dezelfde ploeg, maar soms twijfel ik inderdaad of iedereen dat wel beseft. kd'ke schreef: Zoals iedereen ondertussen wel weet, werden er voor deze wedstrijd 350 kaarten verdeeld onder 7 supportersclubs. Een van deze clubs, Mijlbeek, heeft ervoor gekozen om geen bus in te leggen, waardoor hun 50 kaarten teruggaan naar het bestuur. Wat deze hiermee zullen doen is nog niet duidelijk. We willen hiermee alle roddels de kop indrukken die de ronde doen. Voorts willen we ook laten weten dat het bestuur van B&W dinsdag zal samenzitten om een selectie te maken uit de lijst van de ingeschrevenen. In de loop van de week volgt dan meer informatie over wie wel en wie niet over een ticket kan beschikken. Uw uitleg klopt niet met je vorige post ![]() Er waren wel degelijk mensen van Mijlbeek die hun naam op die lijst hebben gezet om kaarten te krijgen. Enkel de supportersclubs die aanwezig waren en hun naam op die lijst zetten, kregen kaarten. (Het verslag van de vergadering komt trouwens straks online, bram is aan het nalezen) |
| 04 Okt 2010, 19:20 |
|
| Pagina 19 van 32 |
[ 470 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 32 Volgende |