|
|
| Pagina 255 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 253 254 255 256 257 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Eerste klasse
Zienaa schreef: En dan is België nog een klein land, wat moeten supporters in Frankrijk, Duitsland of zelfs Rusland niet zeggen? _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Sep 2010, 14:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: Eigenlijk wel triest hoe half het land die gast nu direkt zit af te maken bij een mindere vorm. Afgunst in de puurste vorm. Is een gevolg van de onnodige ophemeling vorig seizoen hé... Als iemand de hemel wordt ingeprezen door alles en iedereen, gaat het verwachtingspatroon ook navenant stijgen... Als het dan wat minder goed gaat, staan dezelfde mensen - die hem zo aanbeden - klaar met de sloophamer om hem af te breken... Zette gewoon de trend door van de play-offs vorig seizoen, toen het ook al moeizamer ging en dan wat sukkelen met kleine kwaaltjes, elke verdediger die hem ondertussen kent, het moeilijke tweede jaar... Dat komt wel sloot hoor - toch al 3x gescoord ondertussen op 2 competitiematchen... |
| 22 Sep 2010, 15:57 |
|
|
forumlegende |
Smetje schreef: Dries schreef: DavidSeal schreef: Hij zal wel extra in t'oog gehouden worden na zo'n start, en toch blijft hij momenteel scoren, ja, dan ben je inderdaad dè revelatie van het moment...Dries. ik wou gewoon maar zeggen dat het voor velen blijkbaar verbazingwekkend is hoe die jongen "plots" zoveel scoort, terwijl ik al jaren die jongen volg en hem steeds enorm knappe dingen heb zien doen... ZELFS wanneer hij vanop de bank moest starten enkele jaren geleden het is uiteraard wel knap hoe hij nu met al die media aandacht toch zo blijft presteren want dat weet je uiteraard nooit tot zo'n moment er komt Het feit dat je Football Manager speelt en dat hij daar al jaren een talent is, zal er ook wel mee te maken hebben dat hij je vroeger opgevallen is. Ik heb Vossen ook altijd al in de gaten gehouden omdat hij goed was in FM en vond hem altijd al een talent. eerlijk gezegd niet, vroeger volgde ik racing genk gewoon wa meer en kben daar zelfs enkele keren vlakbij op stage gegaan met de voetbal en dan gingen we op het einde nog wat trainingen volgen enzo... sinds ik hem daarvan kende ging ik hem ook nog eens extra in de gaten houden bij de matchen die hij in het echt speelde met genk en ook op fm gewoon zalige speler met een overvloed aan techniek _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 22 Sep 2010, 16:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
DT schreef: Bram schreef: Eigenlijk wel triest hoe half het land die gast nu direkt zit af te maken bij een mindere vorm. Afgunst in de puurste vorm. Is een gevolg van de onnodige ophemeling vorig seizoen hé... Als iemand de hemel wordt ingeprezen door alles en iedereen, gaat het verwachtingspatroon ook navenant stijgen... Als het dan wat minder goed gaat, staan dezelfde mensen - die hem zo aanbeden - klaar met de sloophamer om hem af te breken... Zette gewoon de trend door van de play-offs vorig seizoen, toen het ook al moeizamer ging en dan wat sukkelen met kleine kwaaltjes, elke verdediger die hem ondertussen kent, het moeilijke tweede jaar... Dat komt wel sloot hoor - toch al 3x gescoord ondertussen op 2 competitiematchen... En anders kan hij nog altijd verder reclame maken voor Kinder Bueno hé _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Sep 2010, 16:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Straf van Zulte Waregem
Zulte Waregem - G.Beerschot 4-3 Sterckx 1-0, Negrao 1-1, 1-2 en 1-3, Matton 2-3, Nfor 3-3,Traoré 4-3 HATTRICK VAN NEGRAO LEVERT GB NIETS OP Germinal Beerschot heeft een 3e zege op rij weggeven. GB leidde op Zulte Ware- gem met 1-3, maar het verloor met 4-3. De thuisploeg scoorde bij zijn 1e kans. Sterckx sneed goed naar binnen en werk- te knap af. Negrão, voor het eerst in de basis bij GB, keerde de situatie helemaal om. Dankzij een loepzuivere hattrick van de Braziliaan mocht GB gaan rusten met een 1-3-voorsprong. Z.Waregem kwam op het uur weer in de match. Een vrije trap van invaller Mat- ton waaide in doel. GB plooide terug en kreeg het deksel op de neus. Nfor en Traoré scoorden nog in de slotfase _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Sep 2010, 22:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Eigenlijk wel grappig dat Lierse net tegen Anderlecht zijn twee punt pakt.
|
| 23 Sep 2010, 10:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Zienaa schreef: Eigenlijk wel grappig dat Lierse net tegen Anderlecht zijn twee punt pakt. Das inderdaad nen billekletser |
| 23 Sep 2010, 10:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: Straf van Zulte Waregem Zulte Waregem - G.Beerschot 4-3 Sterckx 1-0, Negrao 1-1, 1-2 en 1-3, Matton 2-3, Nfor 3-3,Traoré 4-3 HATTRICK VAN NEGRAO LEVERT GB NIETS OP Germinal Beerschot heeft een 3e zege op rij weggeven. GB leidde op Zulte Ware- gem met 1-3, maar het verloor met 4-3. De thuisploeg scoorde bij zijn 1e kans. Sterckx sneed goed naar binnen en werk- te knap af. Negrão, voor het eerst in de basis bij GB, keerde de situatie helemaal om. Dankzij een loepzuivere hattrick van de Braziliaan mocht GB gaan rusten met een 1-3-voorsprong. Z.Waregem kwam op het uur weer in de match. Een vrije trap van invaller Mat- ton waaide in doel. GB plooide terug en kreeg het deksel op de neus. Nfor en Traoré scoorden nog in de slotfase Bij die derde goal van gba twijfelen nzolo en de lijnrechter wel heel lang alvorens de goal toe tekennen.Ik dacht al dat ze een larrionda'ke gingen doen ![]() |
| 23 Sep 2010, 10:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Deef schreef: Zienaa schreef: Eigenlijk wel grappig dat Lierse net tegen Anderlecht zijn twee punt pakt. Das inderdaad nen billekletser die knul die ballenraper wa en op het laatste die bal niet aan Proto wou geven vond ik wel fantastisch |
| 23 Sep 2010, 10:49 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Stijn schreef: Deef schreef: Zienaa schreef: Eigenlijk wel grappig dat Lierse net tegen Anderlecht zijn twee punt pakt. Das inderdaad nen billekletser die knul die ballenraper wa en op het laatste die bal niet aan Proto wou geven vond ik wel fantastisch http://www.youtube.com/watch?v=hdYNQH4n3ag ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 23 Sep 2010, 10:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
davy1919 schreef: Stijn schreef: Deef schreef: Das inderdaad nen billekletser die knul die ballenraper wa en op het laatste die bal niet aan Proto wou geven vond ik wel fantastisch http://www.youtube.com/watch?v=hdYNQH4n3ag ![]() Ik zou het graag eens enen tegen ons zien doen |
| 23 Sep 2010, 11:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Zienaa schreef: Eigenlijk wel grappig dat Lierse net tegen Anderlecht zijn twee punt pakt. ... en dan nog met 10 tegen 12, of was den arbiter geen van Anderlecht? |
| 23 Sep 2010, 12:17 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Deef schreef: davy1919 schreef: Stijn schreef: die knul die ballenraper wa en op het laatste die bal niet aan Proto wou geven vond ik wel fantastisch http://www.youtube.com/watch?v=hdYNQH4n3ag ![]() Ik zou het graag eens enen tegen ons zien doen Dat zou wat anders zijn ! Die knaap moet dringend heropgevoed worden ! |
| 23 Sep 2010, 12:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
eendrachter'80 schreef: Deef schreef: davy1919 schreef: Ik zou het graag eens enen tegen ons zien doen Dat zou wat anders zijn ! Die knaap moet dringend heropgevoed worden ! Dat manneke mogen ze dringend wat respect bijbrengen das waar. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Sep 2010, 13:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
eendrachter'80 schreef: Deef schreef: davy1919 schreef: Ik zou het graag eens enen tegen ons zien doen Dat zou wat anders zijn ! Die knaap moet dringend heropgevoed worden ! Ja want had het nog 0-1 geweest zou Proto zeker zelf geen vertragingsmaneuver gedaan hebben. Die jongen doet alleen maar juist hetzelfde dan wat al die 'vol-van-zichzelf' profvoetballers altijd doen. Die hebbenn u éénmaal een voorbeeldfunctie. Die gasten nemen het gedrag over wat ze van de voetballers op tv zien. Dat is heel inderdaad heel triestig, maar dat kan je dat kind moeilijk verwijten. Ik vind het in elk geval schitterend. |
| 23 Sep 2010, 16:41 |
|
| Pagina 255 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 253 254 255 256 257 … 500 Volgende |