|
|
| Pagina 256 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 254 255 256 257 258 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eerste klasse
Een 10-jarig ventje dat hoerenjong en dergelijke roept, heeft weinig te maken met tijdwinnen vind ik...
Dit heeft meer te maken met een gebrek aan respect en opvoeding. |
| 23 Sep 2010, 16:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Deef schreef: Een 10-jarig ventje dat hoerenjong en dergelijke roept, heeft weinig te maken met tijdwinnen vind ik... Dit heeft meer te maken met een gebrek aan respect en opvoeding. wat hij roept dat heb ik niet gezien of gehoord. Maar het aspect van de bal niet teruggeven vind ik wel nog grappig. Gewoon omdat het die voetballers eens mooi confronteert met hun doorgaans eigen belachelijk gedrag ivm tijdwinnen. |
| 23 Sep 2010, 17:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Als dat jongetje nu al zo'n mentaliteit vertoont wat gaat dat binnen een paar jaar zijn?
Hij is nu waarschijnlijk "de held" bij zijn leeftijdsgenootjes. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Sep 2010, 17:45 |
|
|
Freak
Stijn schreef: eendrachter'80 schreef: Deef schreef: Ik zou het graag eens enen tegen ons zien doen Dat zou wat anders zijn ! Die knaap moet dringend heropgevoed worden ! Ja want had het nog 0-1 geweest zou Proto zeker zelf geen vertragingsmaneuver gedaan hebben. Die jongen doet alleen maar juist hetzelfde dan wat al die 'vol-van-zichzelf' profvoetballers altijd doen. Die hebbenn u éénmaal een voorbeeldfunctie. Die gasten nemen het gedrag over wat ze van de voetballers op tv zien. Dat is heel inderdaad heel triestig, maar dat kan je dat kind moeilijk verwijten. Ik vind het in elk geval schitterend. goh ik vind toch dat dat ettertje mag heropgevoed worden. Dat hij die bal niet teruggeeft, kan je nog grappig vinden, maar nen kleinen van tien jaar die ne volwassenen uitmaakt voor het vuil van het straat, wat gaat dat geven binnen een jaar of vijf? |
| 23 Sep 2010, 17:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: Stijn schreef: eendrachter'80 schreef: Dat zou wat anders zijn ! Die knaap moet dringend heropgevoed worden ! Ja want had het nog 0-1 geweest zou Proto zeker zelf geen vertragingsmaneuver gedaan hebben. Die jongen doet alleen maar juist hetzelfde dan wat al die 'vol-van-zichzelf' profvoetballers altijd doen. Die hebbenn u éénmaal een voorbeeldfunctie. Die gasten nemen het gedrag over wat ze van de voetballers op tv zien. Dat is heel inderdaad heel triestig, maar dat kan je dat kind moeilijk verwijten. Ik vind het in elk geval schitterend. goh ik vind toch dat dat ettertje mag heropgevoed worden. Dat hij die bal niet teruggeeft, kan je nog grappig vinden, maar nen kleinen van tien jaar die ne volwassenen uitmaakt voor het vuil van het straat, wat gaat dat geven binnen een jaar of vijf? Dat vind ik toch ook. Al gelijk voor wie ge supportert, maar als ge ziet hoe diene kleine tekeer gaat, dat vind ik toch niet bepaald normaal gedrag. |
| 23 Sep 2010, 17:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
En op het eind van de match de steward die ermee staat te lachen
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 23 Sep 2010, 18:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Stadionverbod voor kinderen bestaat dat ook ?
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Sep 2010, 18:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Stel nu dat Proto hier echt op reageert, en die "snotaap" eens gewoon bij de kraag vat, je zou die ouders en velen meteen horen... En nochtans als je hoort wat dat "jong" roept, zou ik dat best kunnen begrijpen. Ik ben verre van een Anderlecht-fan maar mocht dit mijn kleine zijn, hij kon hem thuis aan iets verwachten.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Sep 2010, 19:20 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: Stel nu dat Proto hier echt op reageert, en die "snotaap" eens gewoon bij de kraag vat, je zou die ouders en velen meteen horen... En nochtans als je hoort wat dat "jong" roept, zou ik dat best kunnen begrijpen. Ik ben verre van een Anderlecht-fan maar mocht dit mijn kleine zijn, hij kon hem thuis aan iets verwachten. dat vind ik er ook van. wat mij vooral opvalt is die hautaine houding van dienen kleine. Zo zichzelf een houding aanmeten van: "wa silvio, wa is't?" |
| 23 Sep 2010, 19:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Stijn schreef: wat hij roept dat heb ik niet gezien of gehoord. Maar het aspect van de bal niet teruggeven vind ik wel nog grappig. Gewoon omdat het die voetballers eens mooi confronteert met hun doorgaans eigen belachelijk gedrag ivm tijdwinnen. Ik zou het eens willen zien gebeuren moest het in het nadeel van EA zijn. Een varken is het dieje kleine. |
| 23 Sep 2010, 20:21 |
|
|
Scholier
Stijn schreef: eendrachter'80 schreef: Deef schreef: Ik zou het graag eens enen tegen ons zien doen Dat zou wat anders zijn ! Die knaap moet dringend heropgevoed worden ! Ja want had het nog 0-1 geweest zou Proto zeker zelf geen vertragingsmaneuver gedaan hebben. Die jongen doet alleen maar juist hetzelfde dan wat al die 'vol-van-zichzelf' profvoetballers altijd doen. Die hebbenn u éénmaal een voorbeeldfunctie. Die gasten nemen het gedrag over wat ze van de voetballers op tv zien. Dat is heel inderdaad heel triestig, maar dat kan je dat kind moeilijk verwijten. Ik vind het in elk geval schitterend. Amaai wa is da hier weer voor commentaar,elke week winnen alle spelers zelf tijd als het in hun voordeel is,nu dat het eens een jongen is van 10jaar staat de wereld op zijn kop groot gelijk heeft diene ket,koekje van eigen deeg voor al die zogezegde profs. En wat die jongen zijn gedrag betreft hoe zou je zelf zijn als je gans de match tegen 12 moet spelen en toch nog 1punt uit de brand sleept. ![]() |
| 23 Sep 2010, 20:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
baggio schreef: Stijn schreef: eendrachter'80 schreef: Dat zou wat anders zijn ! Die knaap moet dringend heropgevoed worden ! Ja want had het nog 0-1 geweest zou Proto zeker zelf geen vertragingsmaneuver gedaan hebben. Die jongen doet alleen maar juist hetzelfde dan wat al die 'vol-van-zichzelf' profvoetballers altijd doen. Die hebbenn u éénmaal een voorbeeldfunctie. Die gasten nemen het gedrag over wat ze van de voetballers op tv zien. Dat is heel inderdaad heel triestig, maar dat kan je dat kind moeilijk verwijten. Ik vind het in elk geval schitterend. Amaai wa is da hier weer voor commentaar,elke week winnen alle spelers zelf tijd als het in hun voordeel is,nu dat het eens een jongen is van 10jaar staat de wereld op zijn kop groot gelijk heeft diene ket,koekje van eigen deeg voor al die zogezegde profs. En wat die jongen zijn gedrag betreft hoe zou je zelf zijn als je gans de match tegen 12 moet spelen en toch nog 1punt uit de brand sleept. ![]() Er is ooit zo een "incident" geweest met een ventje en Gerrard in de tunnel op Chelsea voor een wedstrijd tussen Liverpool en Chelsea. http://www.youtube.com/watch?v=BXMlUJv3vRk |
| 23 Sep 2010, 21:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
salvador schreef: baggio schreef: Stijn schreef: Ja want had het nog 0-1 geweest zou Proto zeker zelf geen vertragingsmaneuver gedaan hebben. Die jongen doet alleen maar juist hetzelfde dan wat al die 'vol-van-zichzelf' profvoetballers altijd doen. Die hebbenn u éénmaal een voorbeeldfunctie. Die gasten nemen het gedrag over wat ze van de voetballers op tv zien. Dat is heel inderdaad heel triestig, maar dat kan je dat kind moeilijk verwijten. Ik vind het in elk geval schitterend. Amaai wa is da hier weer voor commentaar,elke week winnen alle spelers zelf tijd als het in hun voordeel is,nu dat het eens een jongen is van 10jaar staat de wereld op zijn kop groot gelijk heeft diene ket,koekje van eigen deeg voor al die zogezegde profs. En wat die jongen zijn gedrag betreft hoe zou je zelf zijn als je gans de match tegen 12 moet spelen en toch nog 1punt uit de brand sleept. ![]() Er is ooit zo een "incident" geweest met een ventje en Gerrard in de tunnel op Chelsea voor een wedstrijd tussen Liverpool en Chelsea. http://www.youtube.com/watch?v=BXMlUJv3vRk Prachtig wat dat jongetje hier doet ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Sep 2010, 21:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Sep 2010, 22:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
baggio schreef: Stijn schreef: eendrachter'80 schreef: Dat zou wat anders zijn ! Die knaap moet dringend heropgevoed worden ! Ja want had het nog 0-1 geweest zou Proto zeker zelf geen vertragingsmaneuver gedaan hebben. Die jongen doet alleen maar juist hetzelfde dan wat al die 'vol-van-zichzelf' profvoetballers altijd doen. Die hebbenn u éénmaal een voorbeeldfunctie. Die gasten nemen het gedrag over wat ze van de voetballers op tv zien. Dat is heel inderdaad heel triestig, maar dat kan je dat kind moeilijk verwijten. Ik vind het in elk geval schitterend. Amaai wa is da hier weer voor commentaar,elke week winnen alle spelers zelf tijd als het in hun voordeel is,nu dat het eens een jongen is van 10jaar staat de wereld op zijn kop groot gelijk heeft diene ket,koekje van eigen deeg voor al die zogezegde profs. En wat die jongen zijn gedrag betreft hoe zou je zelf zijn als je gans de match tegen 12 moet spelen en toch nog 1punt uit de brand sleept. ![]() Wat heeft het ene nu met het andere te zien. Het gaat hem hier om het gedrag van dat "jong". Het zal plezant worden als de supporters, gaan kunnen tijd winnen, en dat er dan nog niet mag op gereageerd worden._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Sep 2010, 22:16 |
|
| Pagina 256 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 254 255 256 257 258 … 500 Volgende |