Eendracht Aalst - Geel Meerhout - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 23
 Eendracht Aalst - Geel Meerhout 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Oververdiende overwinning en als we een beetje afwerken staat het op zijn minst 5-0. Geel heeft geen enkele open kans gehad, buiten wat afstandschotjes en de flater van VDN in de laatste minuut.

Rode kaart was 200 procent terecht, net zoals de penalty. Geel maakte geen indruk en bijgevolg een meer dan verdiende overwinning voor ons ! :EA:

26 Sep 2010, 19:16
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
match was echt genieten, over rode kaart kan geel misschien nog discussiëren, over de penalty helemaal niet,
zwakste op het plein was de scheidsrechter, fase waarin lijnrechter duidelijk aangeeft dat er mag doorgespeeld worden en scheids affluit voor buitenspel is daar toch beste voorbeeld van...

jammer dat potjes op het einde niet rustig bleef, was het 4-1

op naar temse :EA: :EA:

26 Sep 2010, 19:26
forumlegende

Leeftijd: 43
Wij begonnen het best aan de wedstrijd en daar kwamen 2 pogingen, die naast gingen, van Bob Cousin uit voort. Net toen ik zei dat Geel precies wa beter in de match kwam, werd Laurent neergehaald door die keeper met de penalty en de rode kaart als gevolg. Filipovic bleef rustig en trapte ons op voorsprong. Nadien probeerde Geel te reageren en ik vond da wij ze wa te veel lieten komen. Toch konden ze alleen maar dreigen via enkele afstandsschotjes die makkelijk gepakt werden door Van Den Noortgaete. Naar het einde van de eerste helft toe kwamen wij dan toch wa meer opzetten. Wouter Moreels mikte eerst nog te hoog maar Depoitre kopte even later wel raak na een schitterende voorzet van Bob Cousin. Bijna werd het zelfs nog 3-0 maar Gallucci kwam net te laat om de bal in doel te glijden.
Na de pauze waren de betere kansen duidelijk voor ons. Gallucci mikte voorlangs na een snel genomen vrije trap en Depoitre kopte op de paal. Geel kreeg het moeilijk om alles te belopen en ze konden ook nu alleen maar voor dreiging zorgen vanop afstand. De Schutter zorgde dan echt voor zekerheid door een corner van Verheyden binnen te koppen. De tegentreffer kwam er in blessuretijd na een foutje van Van Den Noortgaete maar das eigenlijk alleen van belang voor de statistieken. Nadien moesten we eigenlijk nog een vierde keer gescoord hebben maar Podevijn besloot iets te overhaast over nadat hij de reservedoelman voorbij gesneld was.
Verdiende overwinning dus en we nemen de leiding in het klassement. Maar tis nog lang he mannekes, voetjes op de grond houden en van week tot week bekijken is de boodschap. Te beginnen met de verplaatsing naar Temse volgende week.
Om af te sluiten toch nog efkes iets over de fases met De Castro en Van Renterghem.
Het is heel dom van onzen trainer om die fles op het plein te shotten. De buit was binnen en er ging afgefloten worden. Uit frustratie kant dus nie geweest zijn. Ik begrijp dan ook niet waarom hij dat deed maar je kan er weinig op zeggen dat de ref hem naar de tribune stuurde.
Dat hij De Castro vroeg wisselde, daar had hij wel gelijk in. Wat Olivier deed was niet slim maar waarom kreeg hij eigenlijk geel? Wat deed hij verkeerd? Ge moogt toch naast de keeper staan als hij de bal heeft. Meer heeft hij nie gedaan he, hij heeft hem niet gehinderd bij de uittrap. Hij moet dat daar nie gaan doen, daar ben ik akkoord mee maar voor mij heeft hij eigenlijk niks misdaan hoor.

26 Sep 2010, 20:18
Freak

Leeftijd: 35
zwawi schreef:
Wij begonnen het best aan de wedstrijd en daar kwamen 2 pogingen, die naast gingen, van Bob Cousin uit voort. Net toen ik zei dat Geel precies wa beter in de match kwam, werd Laurent neergehaald door die keeper met de penalty en de rode kaart als gevolg. Filipovic bleef rustig en trapte ons op voorsprong. Nadien probeerde Geel te reageren en ik vond da wij ze wa te veel lieten komen. Toch konden ze alleen maar dreigen via enkele afstandsschotjes die makkelijk gepakt werden door Van Den Noortgaete. Naar het einde van de eerste helft toe kwamen wij dan toch wa meer opzetten. Wouter Moreels mikte eerst nog te hoog maar Depoitre kopte even later wel raak na een schitterende voorzet van Bob Cousin. Bijna werd het zelfs nog 3-0 maar Gallucci kwam net te laat om de bal in doel te glijden.
Na de pauze waren de betere kansen duidelijk voor ons. Gallucci mikte voorlangs na een snel genomen vrije trap en Depoitre kopte op de paal. Geel kreeg het moeilijk om alles te belopen en ze konden ook nu alleen maar voor dreiging zorgen vanop afstand. De Schutter zorgde dan echt voor zekerheid door een corner van Verheyden binnen te koppen. De tegentreffer kwam er in blessuretijd na een foutje van Van Den Noortgaete maar das eigenlijk alleen van belang voor de statistieken. Nadien moesten we eigenlijk nog een vierde keer gescoord hebben maar Podevijn besloot iets te overhaast over nadat hij de reservedoelman voorbij gesneld was.
Verdiende overwinning dus en we nemen de leiding in het klassement. Maar tis nog lang he mannekes, voetjes op de grond houden en van week tot week bekijken is de boodschap. Te beginnen met de verplaatsing naar Temse volgende week.
Om af te sluiten toch nog efkes iets over de fases met De Castro en Van Renterghem.
Het is heel dom van onzen trainer om die fles op het plein te shotten. De buit was binnen en er ging afgefloten worden. Uit frustratie kant dus nie geweest zijn. Ik begrijp dan ook niet waarom hij dat deed maar je kan er weinig op zeggen dat de ref hem naar de tribune stuurde.
Dat hij De Castro vroeg wisselde, daar had hij wel gelijk in. Wat Olivier deed was niet slim maar waarom kreeg hij eigenlijk geel? Wat deed hij verkeerd? Ge moogt toch naast de keeper staan als hij de bal heeft. Meer heeft hij nie gedaan he, hij heeft hem niet gehinderd bij de uittrap. Hij moet dat daar nie gaan doen, daar ben ik akkoord mee maar voor mij heeft hij eigenlijk niks misdaan hoor.

De castro werd deels vervangen voor een blessure hoor,dus was zeker en vast niet alleen uit voorzorg.

26 Sep 2010, 20:21
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
T.Fratelli schreef:
match was echt genieten, over rode kaart kan geel misschien nog discussiëren, over de penalty helemaal niet,
zwakste op het plein was de scheidsrechter, fase waarin lijnrechter duidelijk aangeeft dat er mag doorgespeeld worden en scheids affluit voor buitenspel is daar toch beste voorbeeld van...

jammer dat potjes op het einde niet rustig bleef, was het 4-1

op naar temse :EA: :EA:

Dit was toch zuiver rood? Zelfs als dit buiten de 16 gebeurt, dan nog geef je rood maar is het geen penalty.
Als de penalty niet discutabel is, dan de rode kaart dus zeker niet, keeper kwam duidelijk te laat.
Gele kaart voor Olli en wegsturen van BVR waren ook terecht naar mijn mening.
Voor de rest zeer goede match van ons ploeg met op kop flippo die nog maar eens bewijst dat hij de beste verdediger van derde klasse is.

26 Sep 2010, 20:27
Vaste Waarde

Gelbe_wand schreef:
Jan schreef:
Ik begin nu toch ook al wa spanning te voelen voor zondag... :EA:

alle alle, kalm blijven! :D
We gaan da spelleke winnen me 3-1 schrijf maar op :EA:

Gij hebt precies ook ne glazen bol :lol:
Wa gaan we volgende week doen? waagde u nog ni aan een voorspellingske? :lol:

26 Sep 2010, 20:31
Vaste Waarde

Voor mij wast vandaag echt ne superzondag.
Kheb genoten van de sfeer en de match en vooral de overwinning!!
Dus: proficiat aan de ploeg en laat ons verder bouwen op deze goeie prestatie voor volgende week!
:EA:

26 Sep 2010, 20:33
Freak

Tom_1919 schreef:
Dus: proficiat aan de ploeg en laat ons verder bouwen op deze goeie prestatie voor volgende week!

Die mannen van geel zijn geen slechte verliezers,maar ongelooflyk slechte verliezers.101redenen zoeken waarom ze verloren hebben en over de sfeer zegt er enen dit:
Ik vond de sfeer van aalst eigenlijk tegen vallen , we hebben ze enkel bij de doelpunten gehoord .

26 Sep 2010, 20:35
Vaste Waarde

Iendrachter90 schreef:
Tom_1919 schreef:

Die mannen van geel zijn geen slechte verliezers,maar ongelooflyk slechte verliezers.101redenen zoeken waarom ze verloren hebben en over de sfeer zegt er enen dit:
Ik vond de sfeer van aalst eigenlijk tegen vallen , we hebben ze enkel bij de doelpunten gehoord .

Idd e gefrustreerd mannenke da ni tegen zen verlies kan!! :wave:
Ma kmoet ook wel zeggen, da die mannen -ook al stonden ze achter- wel goeien ambiance blijven maken zijn!

26 Sep 2010, 20:42
Ancien

Leeftijd: 65
Iendrachter90 schreef:
Tom_1919 schreef:

Als je zelf zingt hoor je soms de anderen niet, hoor, ook al zingen die 3 keer zo luid...

26 Sep 2010, 21:00
Freak

Leeftijd: 45
Iendrachter90 schreef:
Tom_1919 schreef:

ik begrijp die gasten van Geel wel zé, die zijn illustere verplaatsingen gewoon als Tessenderlo, Wielsbeke, Malmundaria... iedereen weet dat het daar ferm kan spoken...

26 Sep 2010, 21:03
Junior

WLM: [email protected]
salvador schreef:
Iendrachter90 schreef:
Tom_1919 schreef:

Als je zelf zingt hoor je soms de anderen niet, hoor, ook al zingen die 3 keer zo luid...

Ipv te zagen zou iedereen is moeten meezingen .
ge hebt altijd van die manne da zeggen dat de sfeer ni goe is , maarja begint dan zelf ook is mee te zingen he !
tzijn altijd de 20-30 dezelfde die het moeten doen

:EA: :banana:

26 Sep 2010, 21:05
Freak

Joe_1919 schreef:
salvador schreef:
Iendrachter90 schreef:

ge hebt altijd van die manne da zeggen dat de sfeer ni goe is , maarja begint dan zelf ook is mee te zingen he !tzijn altijd de 20-30 dezelfde die het moeten doen

Heb ik iets gemist?
We reageren allemaal op een uitspraak van ene van geel,van ons heeft er toch niemand gezegd dat de sfeer slecht was vandaag?

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 26 Sep 2010, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.

26 Sep 2010, 21:06
Junior

WLM: [email protected]
Iendrachter90 schreef:
Joe_1919 schreef:
salvador schreef:

ge hebt altijd van die manne da zeggen dat de sfeer ni goe is , maarja begint dan zelf ook is mee te zingen he !

Heb ik iets gemist?
We reageren allemaal op een uitspraak van ene van geel,van ons heeft er toch niemand gezegd dat de sfeer slecht was vandaag?

tzijn altijd de 20-30 dezelfde die het moeten doen

Ola , mijn excuses dan .
heb me ferm mislezen dan !

26 Sep 2010, 21:09
Reserve

De 3 punten zijn binnen en dat telst

De ploeg speelde fantastisch en zette vanaf de 1 ste minuut druk. 1 ding wat onze ploeg niet kan verweten worden is inzet. Wat een verschil met vorig jaar. Jagende spelers als Cousin, Galucci (om er maar 2 te noemen) is een streling voor het oog. deze ploeg wil er hunne kop voor leggen en dat is wat we willen zien. Iendracht waardig dus...

Elke speler vervult zijn rol perfact en alles loopt op wieltjes

Ik had 2 familieleden mee die dit seizoen voor de eerste keer kwam kijken. tijdens de match vroegen ze zich af waarom depoitre nog bij ons speelt? "speelt een reeks te laag" was hun conclusie. Laurent is een targetman, afwerker en maakt het de verdedigers super moeilijk. Het is een echte klasbak. ge moet eens tellen hoeveel kopduels hij wint en ga maar eens na hoeveel goals hij al met zijn hoofd gemaakt heeft?

Kortom, zo verder doen, merci iendracht

ps: merci aan alle vrijwilligers van de club, ik heb daar echt begrip en bewondering voor maar als je tijdens de rust ( en niet alleen vandaag) een pintje wenst te drinken mag je niet al te veel dorst hebben. Ik had vandaag mijn pintje als de spelers al uit de kleedkamers waren.(en stond eral van na het rustsignaal). als ge dan nog eerst een piske moet doen dan zedde al helemaal te laat. Bij deze...

26 Sep 2010, 21:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 23