Eendracht Aalst - Geel Meerhout - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 23
 Eendracht Aalst - Geel Meerhout 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 65
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
eendracht4ever schreef:
De 3 punten zijn binnen en dat telst

De ploeg speelde fantastisch en zette vanaf de 1 ste minuut druk. 1 ding wat onze ploeg niet kan verweten worden is inzet. Wat een verschil met vorig jaar. Jagende spelers als Cousin, Galucci (om er maar 2 te noemen) is een streling voor het oog. deze ploeg wil er hunne kop voor leggen en dat is wat we willen zien. Iendracht waardig dus...

Elke speler vervult zijn rol perfact en alles loopt op wieltjes

Ik had 2 familieleden mee die dit seizoen voor de eerste keer kwam kijken. tijdens de match vroegen ze zich af waarom depoitre nog bij ons speelt? "speelt een reeks te laag" was hun conclusie. Laurent is een targetman, afwerker en maakt het de verdedigers super moeilijk. Het is een echte klasbak. ge moet eens tellen hoeveel kopduels hij wint en ga maar eens na hoeveel goals hij al met zijn hoofd gemaakt heeft?

Kortom, zo verder doen, merci iendracht

ps: merci aan alle vrijwilligers van de club, ik heb daar echt begrip en bewondering voor maar als je tijdens de rust ( en niet alleen vandaag) een pintje wenst te drinken mag je niet al te veel dorst hebben. Ik had vandaag mijn pintje als de spelers al uit de kleedkamers waren.(en stond eral van na het rustsignaal). als ge dan nog eerst een piske moet doen dan zedde al helemaal te laat. Bij deze...

Nu maar hopen dat hij volgend seizoen een reeks hoger speelt en... nog altijd bij ons! :)

26 Sep 2010, 21:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
eendracht4ever schreef:
De 3 punten zijn binnen en dat telst

De ploeg speelde fantastisch en zette vanaf de 1 ste minuut druk. 1 ding wat onze ploeg niet kan verweten worden is inzet. Wat een verschil met vorig jaar. Jagende spelers als Cousin, Galucci (om er maar 2 te noemen) is een streling voor het oog. deze ploeg wil er hunne kop voor leggen en dat is wat we willen zien. Iendracht waardig dus...

Elke speler vervult zijn rol perfact en alles loopt op wieltjes

Ik had 2 familieleden mee die dit seizoen voor de eerste keer kwam kijken. tijdens de match vroegen ze zich af waarom depoitre nog bij ons speelt? "speelt een reeks te laag" was hun conclusie. Laurent is een targetman, afwerker en maakt het de verdedigers super moeilijk. Het is een echte klasbak. ge moet eens tellen hoeveel kopduels hij wint en ga maar eens na hoeveel goals hij al met zijn hoofd gemaakt heeft?

Kortom, zo verder doen, merci iendracht

ps: merci aan alle vrijwilligers van de club, ik heb daar echt begrip en bewondering voor maar als je tijdens de rust ( en niet alleen vandaag) een pintje wenst te drinken mag je niet al te veel dorst hebben. Ik had vandaag mijn pintje als de spelers al uit de kleedkamers waren.(en stond eral van na het rustsignaal). als ge dan nog eerst een piske moet doen dan zedde al helemaal te laat. Bij deze...

Klopt wel, vanaf er wat volk is moet je ongelofelijk lang wachten op je drank... Als ze nu al serieus beginnen te tappen net voor den time, dan is er toch geen enkel probleem ? Liever een pint met wat minder schuim op dan 15 min te moeten wachten...

26 Sep 2010, 21:26
Vaste Waarde

Op TV-OOST zij ze er weer in geslaagd om niks van de fantastische sfeer van de match weer te geven !

Bij deze geef ik onze fantastische spionkop een dikke proficiat met jullie fantastische sfeer, ik zit op de zittribune en op een gegeven moment is er voor jullie geapplaudisseerd nog nooit meegemaakt dus jullie sfeer heeft indruk gemaakt, doe zo verder jongens, ook wij hebben ons steentje bijgedragen en hebben ons keel schor geroepen !

26 Sep 2010, 21:28
Ancien

Leeftijd: 38
Verslag: Aalst nieuwe leider na winst tegen Geel

Voor zowat 5.000 toeschouwers heeft Eendracht Aalst de leiders het nakijken gegeven en komt zo zelf aan de leiding. Pas in de slotfase kon Verbroedering Geel de eerredder op het bord zetten.

Bron: Voetbalkrant.

Die 5.000 zal toch wat overdreven zijn zeker.

26 Sep 2010, 21:28
forumlegende

Leeftijd: 61
Bij deze geef ik onze fantastische spionkop een dikke proficiat met jullie fantastische sfeer, ik zit op de zittribune en op een gegeven moment is er voor jullie geapplaudisseerd nog nooit meegemaakt dus jullie sfeer heeft indruk gemaakt, doe zo verder jongens, ook wij hebben ons steentje bijgedragen en hebben ons keel schor geroepen

vanop de zittribune is da werkelijk fantastisch !

26 Sep 2010, 21:34
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Geel heeft vandaag niet echt indruk gemaakt. De hele eerste helft hebben ze geen enkele kans op doel gehad. Ook al ben je maar met tien, als je bovenaan staat kan je toch wel wat meer verwachten.

Hun aanhang beperkte zich ook tot een paar gezangen en het werpen van bekertjes. Wel volk maar weinig gezangen die te horen waren aan de overkant van het veld.

Onze aanhang heeft anders wel zijn best gedaan. Sommige gezangen duurden wel meer dan vijf minuten met nu en dan applaus van de zittribunne. Ook slim om de trommels nog eens boven te halen.

En voor de Zotjes: Als je verliest, steek dan eerst de hand in eigen boezem.

We staan waar we moeten staan. Op naar de reeks waar we thuis horen. :EA:

26 Sep 2010, 21:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
spijtig dat onze choreo niet is kunne doorgaan! maar we hebben toch ons best gedaan om de sfeer er in te houden! vooral de 2e helft was enorm goed! :EA: Kben bekan op mijnen bek gegaan met op die baren te gaan staan, maar twas echt de moeite waard! :crazy:

IENDRACHT IS MY EVERYTHING! :rolandjen:

26 Sep 2010, 21:41
Junior

Leeftijd: 45
Dienen "black and white's army" gedurende een halve tweede helft was echt zalig. Goeie sfeer.
'k Wil hier ook even een lans breken voor den Bob Cousin. Wat een match speelt die weer. Vind hem echt een topaanwinst voor 'n Iendracht. Wordt het niet eens tijd hem te verblijden met wat gezangen vanuit de spionkop? 't Lijkt me echt wel iemand die daar gevoelig voor is.

:EA: Merci aja :EA:

26 Sep 2010, 21:46
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
kreezie nonkeltje schreef:
Bij deze geef ik onze fantastische spionkop een dikke proficiat met jullie fantastische sfeer, ik zit op de zittribune en op een gegeven moment is er voor jullie geapplaudisseerd nog nooit meegemaakt dus jullie sfeer heeft indruk gemaakt, doe zo verder jongens, ook wij hebben ons steentje bijgedragen en hebben ons keel schor geroepen

Op een bepaald moment was da ganse staantribune en een groot deel van de zittribune aan het klappen en aan het zingen, was echt fantastisch!
Vandaag heeft de ploeg gewonnen die het het meest verdiende, voor het zelfde geld scoren we 5 keer.
:EA: Iendracht forever :EA:

26 Sep 2010, 21:49
Ancien

Leeftijd: 55
Gilles schreef:
Verslag: Aalst nieuwe leider na winst tegen Geel

Voor zowat 5.000 toeschouwers heeft Eendracht Aalst de leiders het nakijken gegeven en komt zo zelf aan de leiding. Pas in de slotfase kon Verbroedering Geel de eerredder op het bord zetten.

Bron: Voetbalkrant.

Die 5.000 zal toch wat overdreven zijn zeker.

5000 is mss overdreven, maar 4000 zal wel zèker gekund hebben. Vanuit de zittribune gezien, was het enkel aan het laatste stuk van de rechterzijde wat "dunner" bevolkt, vele mensen rond mij schatten op 2500 man in staantribune + dat de zittribune ook goed gevuld was dus... (y).

26 Sep 2010, 21:53
Ancien

Leeftijd: 65
josken1 schreef:
kreezie nonkeltje schreef:

Op een bepaald moment was da ganse staantribune en een groot deel van de zittribune aan het klappen en aan het zingen, was echt fantastisch!
Vandaag heeft de ploeg gewonnen die het het meest verdiende, voor het zelfde geld scoren we 5 keer.
:EA: Iendracht forever :EA:

Iemand bewegende beeldekes geschoten?

26 Sep 2010, 22:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Ben blijkbaar de enige die geel wel goed vond. Onthoofd na een kwartier maar steeds blijven voetballen, welliswaar zonder echt scherpe kansen bijeen te spelen. Zijn zeker nog niet uitgeteld, want we hebben het nagelaten hen een serieuze mentale dreun te verkopen. 4 of 5-0 had zeker gekund. We hebben vandaag wel bewezen over de beste ploeg van de reeks te beschikken!

26 Sep 2010, 22:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Iendrachter90 schreef:
DavidSeal schreef:
Ik moest iets vroeger weg, maar nèt voor ik buiten ging zag ik wat tumult kant zittribune, t' was iets met de ref (bij momenten ècht slecht) en de lijnrechter... Wat was er juist aan de hand?

Van renterghem die naar de tribune moest.
Opt forum van geel zegt er trouwens enen dat hij niet onder de indruk was van aalst,wat verwacht die van nen derdeklasser?Trouwens een beleding voor zijn eigen ploeg alsge met 3-1verliest van een indrukloos aalst en de ref was ne thuisfluiter.Toegeven dat ze te zwak waren is blijkbaar te moeilijk.
BVR stond daar al een hele tijd onnodig paretten te verkopen ook hé... ik kreeg het er zelfs van op men zénen.

Voor de rest doet hij het met de ploeg natuurlijk weer perfect, perfecte match van onze ploeg nooit in de problemen gekomen en zeer volwassen voetbal op de mat gebracht.
De ref, ja het enige wat ge daar van kunt zeggen is dat hij op den duur compasie had met Geel want als hij een beetje consequent fluit dan spelen ze na nog geen uur met 9.

btw: die gele kaart van De Castro, ik vond het ook lomp en zou hem ook geel gegeven hebben.... maar is volgens mij is hetgeen hij doet absoluut niet foutief :?

26 Sep 2010, 22:36
forumlegende

Leeftijd: 43
Bram schreef:
Iendrachter90 schreef:
DavidSeal schreef:
Ik moest iets vroeger weg, maar nèt voor ik buiten ging zag ik wat tumult kant zittribune, t' was iets met de ref (bij momenten ècht slecht) en de lijnrechter... Wat was er juist aan de hand?

Van renterghem die naar de tribune moest.
Opt forum van geel zegt er trouwens enen dat hij niet onder de indruk was van aalst,wat verwacht die van nen derdeklasser?Trouwens een beleding voor zijn eigen ploeg alsge met 3-1verliest van een indrukloos aalst en de ref was ne thuisfluiter.Toegeven dat ze te zwak waren is blijkbaar te moeilijk.
BVR stond daar al een hele tijd onnodig paretten te verkopen ook hé... ik kreeg het er zelfs van op men zénen.

Voor de rest doet hij het met de ploeg natuurlijk weer perfect, perfecte match van onze ploeg nooit in de problemen gekomen en zeer volwassen voetbal op de mat gebracht.
De ref, ja het enige wat ge daar van kunt zeggen is dat hij op den duur compasie had met Geel want als hij een beetje consequent fluit dan spelen ze na nog geen uur met 9.

btw: die gele kaart van De Castro, ik vond het ook lomp en zou hem ook geel gegeven hebben.... maar is volgens mij is hetgeen hij doet absoluut niet foutief :?

Hij doet inderdaad absoluut niks verkeerd en de gele kaart was dus onterecht.

26 Sep 2010, 22:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Leuke match gezien met een heel goed Eendracht. We hebben vandaag getoond wie de te kloppen ploeg is.

Toch één bedenking: we zijn de laatste weken niet echt efficiënt. We hadden vandaag zeker 5 à 6 keer moeten scoren en zo Geel een mentale dreun geven. Ook vorige week lieten we goede kansen liggen en toen koste ons dat 2 punten.

26 Sep 2010, 22:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 23