|
|
| Pagina 15 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Dirk schreef: VOETBAL 3de KLASSE A Koen Schurmans en Geel-Meerhout moeten leidersplaats prijsgeven in Aalst RegioGEEL - Verbroedering Geel-Meerhout verloor met 3-1 de topwedstrijd op Eendracht Aalst. De Oost-Vlamingen, favoriet voor de titel, springen meteen over Geel-Meerhout naar de kop van het klassement. 'Het is allemaal voorbij,' maar veel kan er gediscussieerd worden over de beslissing die de scheidsrechter na tien minuten nam', stelt een teleurgestelde trainer Marc Dillen. 'Was er een bewuste fout van doelman Koen Schurmans? Zo ja, gebeurde de fout in de rechthoek en was het dus strafschop? Maar erger nog, moest rood getrokken worden voor onze keeper? De scheidsrechter besliste helemaal in ons nadeel en bepaalde daarmee het verloop.' 'Met tien spelers op achterstand op Aalst. Met zijn entourage en zijn ruime aanhang kan Aalst de leiding onder druk zetten. Dat weet ik uit de periode waarin ik er zelf trainer was. Ik kan hen niets verwijten, maar wij zijn wél de pineut', aldus Dillen. Hoofdacteur in het verhaal was uiteraard Koen Schurmans zelf. 'Er kwam een diepe bal die ik dacht simpel op te rapen', vertelt hij. 'De bal botste nog en werd afgeremd. Daardoor werd ik verrast.' 'Ik ginghet duel aan en er was inderdaad een licht contact. Volgens mij gebeurde dat buiten de zestienmeterzone. Maar goed, de ref legde de bal op de stip. Maar ik was wél heel verwonderd over de uitsluiting die ik moest incasseren.' 'Ik voel mij verantwoordelijk voor het verlies, maar het zijn nu eenmaal dingen die kunnen gebeuren in een wedstrijd. Als doelman moet je snel reageren en dan is er geen weg terug.' Zorgt dit voor een mentale tik bij de Limburger? 'Dat is wat overdreven, want zo brutaal was het allemaal zeker niet. Dit is trouwens mijn eerste uitsluiting in mijn carrière. Ik hoop dat ik geen enkele wedstrijd schorsing krijg, want die uitsluiting was op zich al voldoende.' 'Mijn ploegmaats verwijten mij niets. Ik werd het slachtoffer van een fase, heb niet de ploeg in de steek gelaten met een domme reactie of zo', besluit Schurmans. Rare kwieten zenne bij Geel - de keeper zit te neuten dat het geen strafschop mag zijn, dat de fout buiten de zestien gebeurde en tegelijkertijd vindt hij het dan ook nog onbegrijpelijk dat hij rood krijgt?? Awel heer Schurmans en pipo Dillen, het was beide en volledig terecht ook. Kijk naar de beelden op TV Oost en dan zullen jullie het zien... Al die "alsen" en "indien" die hier aangegeven worden, tellen niet... Als wij niet met 4-0 op Boom hadden verloren in de eerste match van de eindronde, speelden we nu in tweede... Dat kan iedereen beweren... En Geel goed voetballend? Ja, we zouden als ploeg serieus dom moeten geweest zijn om gelijk zotten achter hen aan te zitten en dan onnodig gaten te laten vallen hé... Vanaf minuut 1 hebben we de match gedomineerd en we hebben ook toen ze nog met 11 stonden geen kans weggegeven... Laat die mannen maar zagen dat ze niet op hun waarde geklopt zijn, who cares? Even ook de sterke prestaties melden van Brecht Moreels, Damien Galucci en Ewen Verheyden gisteren! Bevestigden alle 3 het gelijk van de trainer opnieuw! |
| 27 Sep 2010, 8:38 |
|
|
Ancien
Schitterende wedstrijd, mega goede sfeer en alleen maar blije gezichten tegengekomen gisterenavond.
Merci Iendracht, merci spionkop voor de sfeer uit de oude dagen, en merci voor de hoofdpijn. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Sep 2010, 9:17 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
salvador schreef: josken1 schreef: kreezie nonkeltje schreef: Bij deze geef ik onze fantastische spionkop een dikke proficiat met jullie fantastische sfeer, ik zit op de zittribune en op een gegeven moment is er voor jullie geapplaudisseerd nog nooit meegemaakt dus jullie sfeer heeft indruk gemaakt, doe zo verder jongens, ook wij hebben ons steentje bijgedragen en hebben ons keel schor geroepen vanop de zittribune is da werkelijk fantastisch ! Op een bepaald moment was da ganse staantribune en een groot deel van de zittribune aan het klappen en aan het zingen, was echt fantastisch! Vandaag heeft de ploeg gewonnen die het het meest verdiende, voor het zelfde geld scoren we 5 keer. Iendracht forever ![]() Iemand bewegende beeldekes geschoten? ik zal ze deze middag op you tube zetten. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 27 Sep 2010, 9:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: Dirk schreef: VOETBAL 3de KLASSE A Koen Schurmans en Geel-Meerhout moeten leidersplaats prijsgeven in Aalst RegioGEEL - Verbroedering Geel-Meerhout verloor met 3-1 de topwedstrijd op Eendracht Aalst. De Oost-Vlamingen, favoriet voor de titel, springen meteen over Geel-Meerhout naar de kop van het klassement. 'Het is allemaal voorbij,' maar veel kan er gediscussieerd worden over de beslissing die de scheidsrechter na tien minuten nam', stelt een teleurgestelde trainer Marc Dillen. 'Was er een bewuste fout van doelman Koen Schurmans? Zo ja, gebeurde de fout in de rechthoek en was het dus strafschop? Maar erger nog, moest rood getrokken worden voor onze keeper? De scheidsrechter besliste helemaal in ons nadeel en bepaalde daarmee het verloop.' 'Met tien spelers op achterstand op Aalst. Met zijn entourage en zijn ruime aanhang kan Aalst de leiding onder druk zetten. Dat weet ik uit de periode waarin ik er zelf trainer was. Ik kan hen niets verwijten, maar wij zijn wél de pineut', aldus Dillen. Hoofdacteur in het verhaal was uiteraard Koen Schurmans zelf. 'Er kwam een diepe bal die ik dacht simpel op te rapen', vertelt hij. 'De bal botste nog en werd afgeremd. Daardoor werd ik verrast.' 'Ik ginghet duel aan en er was inderdaad een licht contact. Volgens mij gebeurde dat buiten de zestienmeterzone. Maar goed, de ref legde de bal op de stip. Maar ik was wél heel verwonderd over de uitsluiting die ik moest incasseren.' 'Ik voel mij verantwoordelijk voor het verlies, maar het zijn nu eenmaal dingen die kunnen gebeuren in een wedstrijd. Als doelman moet je snel reageren en dan is er geen weg terug.' Zorgt dit voor een mentale tik bij de Limburger? 'Dat is wat overdreven, want zo brutaal was het allemaal zeker niet. Dit is trouwens mijn eerste uitsluiting in mijn carrière. Ik hoop dat ik geen enkele wedstrijd schorsing krijg, want die uitsluiting was op zich al voldoende.' 'Mijn ploegmaats verwijten mij niets. Ik werd het slachtoffer van een fase, heb niet de ploeg in de steek gelaten met een domme reactie of zo', besluit Schurmans. Rare kwieten zenne bij Geel - de keeper zit te neuten dat het geen strafschop mag zijn, dat de fout buiten de zestien gebeurde en tegelijkertijd vindt hij het dan ook nog onbegrijpelijk dat hij rood krijgt?? Awel heer Schurmans en pipo Dillen, het was beide en volledig terecht ook. Kijk naar de beelden op TV Oost en dan zullen jullie het zien... Al die "alsen" en "indien" die hier aangegeven worden, tellen niet... Als wij niet met 4-0 op Boom hadden verloren in de eerste match van de eindronde, speelden we nu in tweede... Dat kan iedereen beweren... En Geel goed voetballend? Ja, we zouden als ploeg serieus dom moeten geweest zijn om gelijk zotten achter hen aan te zitten en dan onnodig gaten te laten vallen hé... Vanaf minuut 1 hebben we de match gedomineerd en we hebben ook toen ze nog met 11 stonden geen kans weggegeven... Laat die mannen maar zagen dat ze niet op hun waarde geklopt zijn, who cares? Even ook de sterke prestaties melden van Brecht Moreels, Damien Galucci en Ewen Verheyden gisteren! Bevestigden alle 3 het gelijk van de trainer opnieuw! Idd,gisteren liep alles vlot.Van damme en verheyden die alle 2goed functioneerden.Onze verdediging die geneen echte kans weggaf.Onze ploeg is ten opzichte van vorig jaar op een plaats gewijzigd en dat was ook de enige plaats waar het echt nodig was. |
| 27 Sep 2010, 9:53 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bestekes,
Korte reactie: zoals sommigen op mijn facebook al hebben kunnen lezen, zat ik - beschut tegen de voorspelde regenvlagen en naproestend van een bronchitis - op de zittribune. De cupsfeer was zalig. Geen tifo's of toeters en belen, maar gewoon 90 minuten sing along. Zoals ik Casual 1919 heb laten weten: "kippenvel". Ik zat met de neus op de strafschopfase, dat het strafschop was staat buiten kijf, zuivere penalty, maar ik heb in eerste klasse wel al meermaals geel zien trekken ipv rood. Als je het boekje volgt, en dat doen refs in derde nogal eens graag - we kunnen er zelf ook van meespreken - dan moet je inderdaad rood trekken, wat ook geschiedde. Op naar Temse voor de consolidatie van de leidersplaats P.S.: Mochten er nog bravekes zijn die zondag voorbij mijn deur moeten passeren richting Vredeplein (Spionkop), het zou tof zijn, mocht ik kunnen ingeladen worden, incl karretje, want heb geen vervoer. Ons moeder stapt het af ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 27 Sep 2010, 9:55 |
|
|
Vaste Waarde
Zotteke schreef: Jammer van de snelle penalty en vooral rode kaart, zo was het nooit een wedstrijd. Verdiend gewonnen, maar niet op onze waarde geklopt denk ik. Organisatie van club + stewards + flikken is wel een ramp, wat een paniek al voor de match... bussen verkeerd sturen, supps verkeerd sturen, voor het minste paniek in het vak.... In het bezoekersvak zie je wel slecht, dat is echt wel droevig... Sfeer hoorde ik amper om eerlijk te zijn, jullie zongen wel maar geluid viel zwaar tegen. maar jullie hoorden ons allicht ook nauwelijks. Die discussie wil ik niet voeren, dat is toch altijd hetzelfde liedje. Wel 1 ding voor de insiders: droevig dat je smiddags met dubbel tot driedubbel aantal personen een groepje geelsupps aanpakt (waren met trein en aan het station al prijs), hoe laf kan je zijn? Benieuwd hoeveel van jullie bij de terugmatch de trein durven nemen...ik gok op 0. Samenvatting: verdiend gewonnen, sterke ploeg, supps 2e klasse waardig (buiten die 30 lafaards die tegen 10 man gaan uitpakken), maar los kampioen zal het toch niet worden denk ik. Gelukkig,spanning moet er zijn. temse maakte tot hiertoe veruit de beste indruk op mij. Succes nog, en see you @ de leunen! JJammer van zulke reacties. In de aanloop van de match werd vaak het woord :'feest' gebruikt. Zowel op ons forum als dat van Geel. Nog geen 24u later is alles verkeerd en is er van feest geen sprake meer. Nu zijn er reacties over alles en nog wat. * Dat er vechtpartijen zijn van voor de match, is enkel de danken aan enkele dwazerikken. Zowel van onze kant als die van Geel. * Dat er een rode kaart wordt gegeven, is een beslissing van de scheids. Daar kunnen wij niet veel aandoen. Wij hebben het ook meegemaakt in de eindronde, tot 2x toe. Er was dan geen sprake meer van een echte match en jullie zijn niet op de waarde geklopt. Kan gebeuren, maar dat is nu voetbal. Wie weet hebben wij hetzelfde voor als we naar jullie komen. * Er waren blijkbaar 4000 supporters. Een echte hel kan het dus niet direct worden. Wel is dit een massa voor 3de klasse. Zelfs sommige wedstrijden in eerste hebben er nog niet zoveel Beide ploegen kunnen dus enorm tevreden zijn dat er dan toch nog zulke matchen bestaan. Want elke match moeten spelen voor 300 man, wie kan hem daar voor blijven opladen? * Dat er uit het bezoekersvak niet veel te zien is, weet ik niet direct want heb er nog nooit gestaan. Maar uit ervaring weet ik dat wij wel nog een behoorlijke accomodatie hebben in vergelijking met andere 3de klassers Coxyde, oudenaarde,... Het kan dus veel slechter. * Politiebegeleiding en stewards.. Mja, dat weten wij al langer dat ze niet echt bekwaam zijn, maar zoiets hebben wij ook niet in de hand. Daarvoor moet ge aankloppen bij onze burgemeester. Maar of ze gaat opendoen... Dat er nu frustraties heersen over het verloop van de wedstrijd, is begrijpbaar. Maar ga niet schuilen achter banaliteiten en erken dat, zelfs met een man minder, jullie gewoon problemen hadden met onze spelers zoals een Depoitre, Moreels of Cousin. Dus vergeet alle zaken nu en laat ons al toeleven naar de terugmatch en hopen dat we dan opnieuw kunnen spreken van een voetbal, een feest. |
| 27 Sep 2010, 10:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: * Politiebegeleiding en stewards.. Mja, dat weten wij al langer dat ze niet echt bekwaam zijn, maar zoiets hebben wij ook niet in de hand. Daarvoor moet ge aankloppen bij onze burgemeester. Maar of ze gaat opendoen... Ze was er gisteren nochtans |
| 27 Sep 2010, 10:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Zienaa schreef: voorbijganger schreef: * Politiebegeleiding en stewards.. Mja, dat weten wij al langer dat ze niet echt bekwaam zijn, maar zoiets hebben wij ook niet in de hand. Daarvoor moet ge aankloppen bij onze burgemeester. Maar of ze gaat opendoen... Ze was er gisteren nochtans Ja, en zelfs bij het gewone plebs, op de staantribune ... Ook Van Lysebeth tekende present. |
| 27 Sep 2010, 10:56 |
|
|
forumlegende
Gisteren een zeer gemotiveerd en strijdend Eendracht gezien dat baas was in elke linie.
Gezien hoe Cousin speelde ? Vechtersmentaliteit gekoppeld aan veel techniek en geniale passes. Die jongen groeit hier week na week en kan uitgroeien tot een echte leider op het middenveld. Wouter Moreels zat iets minder in de wedstrijd, kon niet echt zijn stempel drukken maar werke zich alweer te pletter. En Depoitre ... tja ... hopelijk promoveren we, dat is de enige manier om hem te behouden. Achterin met Filipovic de perfecte man om de defensie te leiden en ook Brecht Moreels speelde een erg sterke wedstrijd; We komen gewoon superlatieven tekort. Geel voetbalde niet slecht en liet de bal goed rondgaan maar mannekes...voetbal is kansen afdwingen én scoren hé. En net dat toonde Geel niet. Geen enkele kans de naam waardig. Bij elke Aalsterse tempoversnelling kwamen de "zotten" serieus in de problemen. En mits een betere afwerking hadden we er zeker 6 kunnen maken. Dit Geel is een ploeg die boven zijn waarde geklasseerd staat. Ik denk dat onze concurrenten Koksijde en Hoogstraten zullen zijn. |
| 27 Sep 2010, 11:00 |
|
|
Dani schreef: Bij elke Aalsterse tempoversnelling kwamen de "zotten" serieus in de problemen. En mits een betere afwerking hadden we er zeker 6 kunnen maken. Dit Geel is een ploeg die boven zijn waarde geklasseerd staat. Ik denk dat onze concurrenten Koksijde en Hoogstraten zullen zijn. We zien jullie in Geel voor hopelijk weer een topper die in de fase van de competitie mogelijk nog belangrijker zal zijn als die van gisteren. |
| 27 Sep 2010, 11:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dani schreef: Gisteren een zeer gemotiveerd en strijdend Eendracht gezien dat baas was in elke linie. Gezien hoe Cousin speelde ? Vechtersmentaliteit gekoppeld aan veel techniek en geniale passes. Die jongen groeit hier week na week en kan uitgroeien tot een echte leider op het middenveld. Wouter Moreels zat iets minder in de wedstrijd, kon niet echt zijn stempel drukken maar werke zich alweer te pletter. En Depoitre ... tja ... hopelijk promoveren we, dat is de enige manier om hem te behouden. Achterin met Filipovic de perfecte man om de defensie te leiden en ook Brecht Moreels speelde een erg sterke wedstrijd; We komen gewoon superlatieven tekort. Geel voetbalde niet slecht en liet de bal goed rondgaan maar mannekes...voetbal is kansen afdwingen én scoren hé. En net dat toonde Geel niet. Geen enkele kans de naam waardig. Bij elke Aalsterse tempoversnelling kwamen de "zotten" serieus in de problemen. En mits een betere afwerking hadden we er zeker 6 kunnen maken. Dit Geel is een ploeg die boven zijn waarde geklasseerd staat. Ik denk dat onze concurrenten Koksijde en Hoogstraten zullen zijn. Akkoord met het merendeel van de post, maar niet met datgene wat ik heb aangevinkt... Geel staat verdiend waar ze staan - gingen bijvoorbeeld winnen op Sint-Niklaas en wonnen thuis al van Temse ook. Wonnen ook nog eens al hun uitwedstrijden tot gisteren waar wij al twee keer bleven steken op een gelijkspel buitenshuis. Bovendien worden ze geteisterd door blessures waardoor ze in principe nog sterker gaan staan indien iedereen fit... Is nog heel vroeg om te zeggen wie er sterk is en wie niet... Sint-Niklaas wordt gisteren op basis van de uitslag van het terrein geveegd in Coxyde, terwijl die ploeg zelf de week ervoor met 2-0 ging verliezen in Izegem. Sint-Niklaas bleek voor ons tot nu toe dan weer de gevaarlijkste ploeg te zijn en de mensen van Geel achtten Temse heel sterk... Het gaat gewoon weer van heel veel details afhangen en net zoals in tweede klasse kan iedereen van iedereen winnen. Ballen zoals die binnenkant paal die ons in de match hield op Ronse, maar die ons ook beter had kunnen dienen op Sint-Niklaas toen De Schutter de kans kreeg, enz. Gewoon van match tot match bekijken EN ook op verplaatsing met dezelfde drive aan de wedstrijd beginnen als thuis en dan moeten we eigenlijk enkel naar onszelf kijken... En hopelijk komt er na Temse geen decompressie voor de laatste 2 matchen van de 1ste ronde... Op papier zijn dat immers haalbare kaarten en dat zijn voor ons net de gevaarlijkste tegenstanders als het op instelling aankomt... Tip aan BVR: in die matchen Crispijn en Yombo selecteren want voor zo'n mannen zijn het kansen om zich te tonen en die zullen die matchen zeker niet opnemen als een gezondheidswandeling |
| 27 Sep 2010, 11:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
heeft ielmand de link voor de beelden van tvoost? thanks
_________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Sep 2010, 12:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Eerlijk gezegd had ik Geel toch wel sterker verwacht hoor, ook na die rode kaart.
We hebben gisteren laten zien dat we op onze plaats staan in het klassement. Iedereen heeft gisteren gevochten voor elke bal en zo zie ik het graag, en wat Bob Cousin betreft , daar gaan we nog veel plezier aan beleven.Naar huis gegaan met een stuk in mijn botten maar o zo fier om Iendracht-supporter te zijn. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Sep 2010, 12:13 |
|
|
Duivelke
Dani schreef: Bij elke Aalsterse tempoversnelling kwamen de "zotten" serieus in de problemen. En mits een betere afwerking hadden we er zeker 6 kunnen maken. Dit Geel is een ploeg die boven zijn waarde geklasseerd staat. Ik denk dat onze concurrenten Koksijde en Hoogstraten zullen zijn. Jonge jonge, gij zijt wel ne straffe gij. Ge wint 3-1 tegen 10 man, laat nog een doelpunt scoren tegen een club die onder hun waarde staat met 10 spelers (ook al is de wedstrijd gespeeld). Maar onder onze waarde? Op Sint-Niklaas 1-3... En dat vinden jullie een titelkandidaat? Absoluut niet! Volgens mij gaat het tussen VMG, Aalst, Hoogstraten en Coxyde al zijn er maar 2 clubs met regelmaat. VGM en Aalst. |
| 27 Sep 2010, 12:14 |
|
|
Duivelke
jammen schreef: Eerlijk gezegd had ik Geel toch wel sterker verwacht hoor, ook na die rode kaart. We hebben gisteren laten zien dat we op onze plaats staan in het klassement. Iedereen heeft gisteren gevochten voor elke bal en zo zie ik het graag, en wat Bob Cousin betreft , daar gaan we nog veel plezier aan beleven.Naar huis gegaan met een stuk in mijn botten maar o zo fier om Iendracht-supporter te zijn. Had het wel is graag anders gezien Aalst met een rode kaart? Zouden wij dan ook zo een reacties moeten plaatsen? Jullie hebben gewoon de rode kaart goed uitgespeeld. |
| 27 Sep 2010, 12:15 |
|
| Pagina 15 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 23 Volgende |