Eendracht Aalst - Geel Meerhout - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 23
 Eendracht Aalst - Geel Meerhout 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
:jepla
http://www.youtube.com/watch?v=d9hyFdFVxr0

http://www.youtube.com/watch?v=PSwV3aVVxw8

http://www.youtube.com/watch?v=6wtUjn6GgWA

http://www.youtube.com/watch?v=552BuxSqAdo

27 Sep 2010, 12:40
forumlegende

Geel supporter schreef:
Dani schreef:

Bij elke Aalsterse tempoversnelling kwamen de "zotten" serieus in de problemen. En mits een betere afwerking hadden we er zeker 6 kunnen maken. Dit Geel is een ploeg die boven zijn waarde geklasseerd staat.

Ik denk dat onze concurrenten Koksijde en Hoogstraten zullen zijn.

Jonge jonge, gij zijt wel ne straffe gij. Ge wint 3-1 tegen 10 man, laat nog een doelpunt scoren tegen een club die onder hun waarde staat met 10 spelers (ook al is de wedstrijd gespeeld). Maar onder onze waarde? Op Sint-Niklaas 1-3... En dat vinden jullie een titelkandidaat? Absoluut niet!

Volgens mij gaat het tussen VMG, Aalst, Hoogstraten en Coxyde al zijn er maar 2 clubs met regelmaat. VGM en Aalst.

Je mag binnen 3 weken VGM schrappen uit dit lijstje!!!

27 Sep 2010, 12:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Wat zitten die mannen allemaal op hun forum te schrijven zeg...

27 Sep 2010, 12:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Pfff, rode kaart of geen rode kaart, feit is dat de keeper een fout maakt in de 16 op een doorgebroken speler. Speculaties dat het tegen 11 man wel iets anders zou geweest zijn is dikke zever. In die 10 minuten had Geel nog geen enkele keer gevaarlijk geweest terwijl den Iendracht aan het "pressen" was.
Geel heeft goed meegevoetbald, zonder twijfel, maar je moet ook kansen kunnen afdwingen. Dat is nu éénmaal voetbal. Dat de scheidsrechter een thuisfluiter was, is ook serieus aan het haar getrokken zenne. Als je een penalty tegen krijgt is het een slechte arbiter ofwa ? Het niveau van de arbitrage is gewoon beneden alle peil, in derde, tweede en in eerste ( kijk maar naar Mechelen, gisteren die eerste rode kaart :wadde: )
En ja, ons stadion is misschien verouderd maar ik denk eerlijk gezegd niet dat " de Leunen" een voetbaltempel is.
Gewoon leren omgaan met het verlies, in de verloren eindrondematch verleden seizoen tegen Boom hebben we ook moeten toegeven dat Boom gewoon sterker was, ook al stonden we toen ook vroeg met tien tegen elf.

27 Sep 2010, 12:54
Ancien

Geel supporter schreef:
jammen schreef:
Eerlijk gezegd had ik Geel toch wel sterker verwacht hoor, ook na die rode kaart.
We hebben gisteren laten zien dat we op onze plaats staan in het klassement.
Iedereen heeft gisteren gevochten voor elke bal en zo zie ik het graag, en wat Bob Cousin betreft :worship: , daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Naar huis gegaan met een stuk in mijn botten maar o zo fier om Iendracht-supporter te zijn.

Had het wel is graag anders gezien Aalst met een rode kaart? Zouden wij dan ook zo een reacties moeten plaatsen? Jullie hebben gewoon de rode kaart goed uitgespeeld.

Ik begrijp je niet hoor, wat is er verkeerd aan mijn reactie? Ik reageer gewoon op de feiten.

27 Sep 2010, 13:04
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Jean schreef:
Geel supporter schreef:
Dani schreef:

Bij elke Aalsterse tempoversnelling kwamen de "zotten" serieus in de problemen. En mits een betere afwerking hadden we er zeker 6 kunnen maken. Dit Geel is een ploeg die boven zijn waarde geklasseerd staat.

Ik denk dat onze concurrenten Koksijde en Hoogstraten zullen zijn.

Jonge jonge, gij zijt wel ne straffe gij. Ge wint 3-1 tegen 10 man, laat nog een doelpunt scoren tegen een club die onder hun waarde staat met 10 spelers (ook al is de wedstrijd gespeeld). Maar onder onze waarde? Op Sint-Niklaas 1-3... En dat vinden jullie een titelkandidaat? Absoluut niet!

Volgens mij gaat het tussen VMG, Aalst, Hoogstraten en Coxyde al zijn er maar 2 clubs met regelmaat. VGM en Aalst.

Je mag binnen 3 weken VGM schrappen uit dit lijstje!!!

Zeveraar...

27 Sep 2010, 13:07
Ancien

Op het laatste filmpje zie je "onzen berremiester" enthousiast meedoen. (y)

27 Sep 2010, 13:14
Ancien

Leeftijd: 47
VGM wa is da eigenlijk? C&A, JBC, H&M da ken ik. Is da een nieuwe kledingwinkel??

De prijzen worden uitgedeeld na nieuwjaar. Volgende week kan alles alweer anders zijn. Boven waarde geklasseerd? Wie ons thuis tegen Izegem bezig zag, zal dat ook gezegd hebben. We zullen wel zien. Hoogstraten komt op hun sokken af...Koksijde is goe bezig en voor je het weet sta je al uit de top 5.

Laat ons nu die eerste periode pakken.

27 Sep 2010, 13:29
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bram schreef:
Iendrachter90 schreef:
DavidSeal schreef:
Ik moest iets vroeger weg, maar nèt voor ik buiten ging zag ik wat tumult kant zittribune, t' was iets met de ref (bij momenten ècht slecht) en de lijnrechter... Wat was er juist aan de hand?

Van renterghem die naar de tribune moest.
Opt forum van geel zegt er trouwens enen dat hij niet onder de indruk was van aalst,wat verwacht die van nen derdeklasser?Trouwens een beleding voor zijn eigen ploeg alsge met 3-1verliest van een indrukloos aalst en de ref was ne thuisfluiter.Toegeven dat ze te zwak waren is blijkbaar te moeilijk.
BVR stond daar al een hele tijd onnodig paretten te verkopen ook hé... ik kreeg het er zelfs van op men zénen.

De grote ophitser was voor mij nochtans niet BVR maar Dillen. Ik zat op de zittribune schuin achter Dillen. Toen de scheidsrechter naar de trainers kwam dacht ik, en met mij iedereen op die tribune, dat ze eindelijk Dillen gingen naar de tribune sturen, en dan mag die gewoon blijven staan.

27 Sep 2010, 13:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
voetjes op de grond, we zijn gewoon 3 pt rijker. Volgende zondag op Temse al even belangerijk. En schrijf Geel-Meerhout maar niet af, éénmaal als men daar de gekwetsten gaat recupereren; gaat dit ook een stevig geheel blijken. Zoals een paar keer aangehaald, nog 27 wedstrijden, maw 81 punten te winnen of te verliezen, met één doel, de titel en bijhorende promotie. ;)

27 Sep 2010, 14:18

Leeftijd: 34
panoleon schreef:
voetjes op de grond, we zijn gewoon 3 pt rijker. Volgende zondag op Temse al even belangerijk. En schrijf Geel-Meerhout maar niet af, éénmaal als men daar de gekwetsten gaat recupereren; gaat dit ook een stevig geheel blijken. Zoals een paar keer aangehaald, nog 27 wedstrijden, maw 81 punten te winnen of te verliezen, met één doel, de titel en bijhorende promotie. ;)

:banana: :juij:

27 Sep 2010, 14:22
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Iendrachter90 schreef:
Was de blessure van moreels trouwens ernstig?

De galucci zou ook opnieuw in de lappenmand liggen...
Vandaag zou er nen scan genomen worden om te zien wat het juist is en voor hoelang...

27 Sep 2010, 16:18
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
voorbijganger schreef:
* Dat er uit het bezoekersvak niet veel te zien is, weet ik niet direct want heb er nog nooit gestaan. Maar uit ervaring weet ik dat wij wel nog een behoorlijke accomodatie hebben in vergelijking met andere 3de klassers
Coxyde, oudenaarde,... Het kan dus veel slechter.
...

In het bezoekersvak is het zicht inderdaad niet ideaal.
Heb er al gestaan met de match tegen Levski Sofia en enkele jaren geleden in de eindronde tegen Wevelgem.(de minder goeie ouwe tijd als de K gesloten was) Daar hebben de Geelsupps dus een overschot van gelijk.

Laatst gewijzigd door zotvawies op 27 Sep 2010, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

27 Sep 2010, 16:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
zotvawies schreef:
voorbijganger schreef:
* Dat er uit het bezoekersvak niet veel te zien is, weet ik niet direct want heb er nog nooit gestaan. Maar uit ervaring weet ik dat wij wel nog een behoorlijke accomodatie hebben in vergelijking met andere 3de klassers
Coxyde, oudenaarde,... Het kan dus veel slechter.
...[/qoute]

In het bezoekersvak is het zicht inderdaad niet ideaal.
Heb er al gestaan met de match tegen Levski Sofia en enkele jaren geleden in de eindronde tegen Wevelgem.(de minder goeie ouwe tijd als de K gesloten was) Daar hebben de Geelsupps dus een overschot van gelijk.

Ik vind dat anders een ideaal kot om zotten in te steken

27 Sep 2010, 16:24
Scholier

zei de zot van Lé ;)

27 Sep 2010, 16:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 23