|
|
| Pagina 17 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 25 Sep 2010, 11:50 Berichten: 8 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Mariner schreef: zotvawies schreef: voorbijganger schreef: * Dat er uit het bezoekersvak niet veel te zien is, weet ik niet direct want heb er nog nooit gestaan. Maar uit ervaring weet ik dat wij wel nog een behoorlijke accomodatie hebben in vergelijking met andere 3de klassers Coxyde, oudenaarde,... Het kan dus veel slechter. ...[/qoute] In het bezoekersvak is het zicht inderdaad niet ideaal. Heb er al gestaan met de match tegen Levski Sofia en enkele jaren geleden in de eindronde tegen Wevelgem.(de minder goeie ouwe tijd als de K gesloten was) Daar hebben de Geelsupps dus een overschot van gelijk. Ik vind dat anders een ideaal kot om zotten in te steken en hoe wast in de bak? |
| 27 Sep 2010, 17:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
DT schreef: Dani schreef: Gisteren een zeer gemotiveerd en strijdend Eendracht gezien dat baas was in elke linie. Gezien hoe Cousin speelde ? Vechtersmentaliteit gekoppeld aan veel techniek en geniale passes. Die jongen groeit hier week na week en kan uitgroeien tot een echte leider op het middenveld. Wouter Moreels zat iets minder in de wedstrijd, kon niet echt zijn stempel drukken maar werke zich alweer te pletter. En Depoitre ... tja ... hopelijk promoveren we, dat is de enige manier om hem te behouden. Achterin met Filipovic de perfecte man om de defensie te leiden en ook Brecht Moreels speelde een erg sterke wedstrijd; We komen gewoon superlatieven tekort. Geel voetbalde niet slecht en liet de bal goed rondgaan maar mannekes...voetbal is kansen afdwingen én scoren hé. En net dat toonde Geel niet. Geen enkele kans de naam waardig. Bij elke Aalsterse tempoversnelling kwamen de "zotten" serieus in de problemen. En mits een betere afwerking hadden we er zeker 6 kunnen maken. Dit Geel is een ploeg die boven zijn waarde geklasseerd staat. Ik denk dat onze concurrenten Koksijde en Hoogstraten zullen zijn. Akkoord met het merendeel van de post, maar niet met datgene wat ik heb aangevinkt... Geel staat verdiend waar ze staan - gingen bijvoorbeeld winnen op Sint-Niklaas en wonnen thuis al van Temse ook. Wonnen ook nog eens al hun uitwedstrijden tot gisteren waar wij al twee keer bleven steken op een gelijkspel buitenshuis. Bovendien worden ze geteisterd door blessures waardoor ze in principe nog sterker gaan staan indien iedereen fit... Is nog heel vroeg om te zeggen wie er sterk is en wie niet... Sint-Niklaas wordt gisteren op basis van de uitslag van het terrein geveegd in Coxyde, terwijl die ploeg zelf de week ervoor met 2-0 ging verliezen in Izegem. Sint-Niklaas bleek voor ons tot nu toe dan weer de gevaarlijkste ploeg te zijn en de mensen van Geel achtten Temse heel sterk... Het gaat gewoon weer van heel veel details afhangen en net zoals in tweede klasse kan iedereen van iedereen winnen. Ballen zoals die binnenkant paal die ons in de match hield op Ronse, maar die ons ook beter had kunnen dienen op Sint-Niklaas toen De Schutter de kans kreeg, enz. Gewoon van match tot match bekijken EN ook op verplaatsing met dezelfde drive aan de wedstrijd beginnen als thuis en dan moeten we eigenlijk enkel naar onszelf kijken... En hopelijk komt er na Temse geen decompressie voor de laatste 2 matchen van de 1ste ronde... Op papier zijn dat immers haalbare kaarten en dat zijn voor ons net de gevaarlijkste tegenstanders als het op instelling aankomt... Tip aan BVR: in die matchen Crispijn en Yombo selecteren want voor zo'n mannen zijn het kansen om zich te tonen en die zullen die matchen zeker niet opnemen als een gezondheidswandeling Idd DT, kvond die mannen ook heel goe meevoetballen, zelfs na de uitsluiting hebben ze blijven voetballen, veel andere ploegen zouden hun ingraven en op de counter proberen een puntje nog te pakken. En zoals ge zegt, laat hun geblesseerde -die de ploegen nog een extra meerwaarde zullen geven- gisteren meedoen en ik denk toch da we een andere match zien. Maar buiten dit alles, de ploeg heeft de match gisteren heel volwassen en ervaren uitgespeeld en dat is wat we verleden jaar niet echt konden in de matchen dat het van moetens was. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 27 Sep 2010, 17:25 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
jammen schreef: davy1919 schreef: Op het laatste filmpje zie je "onzen berremiester" enthousiast meedoen. Jaja... zijn het ver verkiezingen mss?... Als ze nu nog is overeenkomt me patrick janssens dan doet ze iets goed. _________________ Anti fusieclub! |
| 27 Sep 2010, 17:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
vgmlover schreef: Mariner schreef: zotvawies schreef: Ik vind dat anders een ideaal kot om zotten in te steken en hoe wast in de bak? Kheb al ene naam van een van die gasten horen vallen,dat was al ene met stadionverbod.Sorry maar dat noem ik zelfs geen aalstsupporters degene die gisteren persé wouden vechten.Zijn van die mannen die constant zeggen dat ge respect moet hebben voor mannen met stadionverbod en denken dat ze alles zijn.Sorry voor degene die stadionverbod hebben voor onnozele redenen,dat is iets anders ![]() |
| 27 Sep 2010, 17:42 |
|
|
Iendrachter90 schreef: vgmlover schreef: Mariner schreef: Ik vind dat anders een ideaal kot om zotten in te steken en hoe wast in de bak? Kheb al ene naam van een van die gasten horen vallen,dat was al ene met stadionverbod.Sorry maar dat noem ik zelfs geen aalstsupporters degene die gisteren persé wouden vechten.Zijn van die mannen die constant zeggen dat ge respect moet hebben voor mannen met stadionverbod en denken dat ze alles zijn.Sorry voor degene die stadionverbod hebben voor onnozele redenen,dat is iets anders ![]() dan hebde het toch over aalst die stadion verbod hebben ![]() |
| 27 Sep 2010, 17:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
vgmlover schreef: Iendrachter90 schreef: vgmlover schreef: en hoe wast in de bak? Kheb al ene naam van een van die gasten horen vallen,dat was al ene met stadionverbod.Sorry maar dat noem ik zelfs geen aalstsupporters degene die gisteren persé wouden vechten.Zijn van die mannen die constant zeggen dat ge respect moet hebben voor mannen met stadionverbod en denken dat ze alles zijn.Sorry voor degene die stadionverbod hebben voor onnozele redenen,dat is iets anders ![]() dan hebde het toch over aalst die stadion verbod hebben ![]() Ja,wat interesseert mij nu de mensen met stadionverbod bij geel? |
| 27 Sep 2010, 17:59 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
vgmlover schreef: dan hebde het toch over aalst die stadion verbod hebben ![]() tis waar, tschool is uit. maar zoude ni beter uw huiswerk gaan maken he. Ik weet uit goeie bron dat juffen heel boos kunnen worden als ge uw huiswerk niet gemaakt hebt. |
| 27 Sep 2010, 18:02 |
|
|
lot schreef: vgmlover schreef: dan hebde het toch over aalst die stadion verbod hebben ![]() tis waar, tschool is uit. maar zoude ni beter uw huiswerk gaan maken he. Ik weet uit goeie bron dat juffen heel boos kunnen worden als ge uw huiswerk niet gemaakt hebt. Gezijt zelf zo een boze juf zkr? ![]() |
| 27 Sep 2010, 18:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Mij net is gaan wagen om op het forum van Geel te gaan kijken.
Jawadde jongens Der was hier nix goed aan ons ploeg, stadion, sfeer...over 1 ding hebben ze gelijk..de flikken zen echt nix en hun zicht zal idd ni schitterend zijn geweest. Dus beste jongens van Geel ik zal er staan in Geel en jullie ook hééél kritisch beoordelen op alle vlakken!! Nog 1 ding, op respect moeten jullie van mij zeker niet meer rekenen!!!(Srry voor de enkele supporters die wel realistisch zijn gebleven) _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 27 Sep 2010, 18:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
die zotten zijn gewoon slechte verliezers, een bende kakkers. Wie is verantwoordelijk voor de strafschop en rode kaart ? Depoitre zeker laat me niet lachen : konijn Dillen is twee matchen op voorhand komen kijken maar was blijkbaar niet bekwaam genoeg om zijn spelers te vertellen hoe ze Depoitre kunnen afstoppen, als dat uberhaupt al kan zoals hij gisteren speelde. Twee weken geleden kwam Izegem na kleine 10 minuten met 10 tegen 11 te staan, die gasten hebben een stuk beter gepresteerd als da ploegsken uit Geel, chapeau voor de mannen uit Izegem dus. Geel zal al mogen kontent zijn als ze in de eindronde geraken. Bye bye losers
_________________ Iendracht 4ever. |
| 27 Sep 2010, 18:18 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Het zijn slechte verliezers maar hun uitschelden moet je nu toch ook niet doen, gewoon kalm blijven.
|
| 27 Sep 2010, 18:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Van Hees was nochtans wel zeer goed in het afstoppen van Laurent, vond diene een zeer dikke match spelen.
Maar als een verdediger het beste is wat u bij de tegenstander opvalt weet ge natuurlijk ook genoeg ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Sep 2010, 18:23 |
|
|
lot schreef: vgmlover schreef: dan hebde het toch over aalst die stadion verbod hebben ![]() tis waar, tschool is uit. maar zoude ni beter uw huiswerk gaan maken he. Ik weet uit goeie bron dat juffen heel boos kunnen worden als ge uw huiswerk niet gemaakt hebt. neje zen huiswerk aant verbetere ![]() |
| 27 Sep 2010, 18:26 |
|
|
vgmlover schreef: lot schreef: vgmlover schreef: dan hebde het toch over aalst die stadion verbod hebben ![]() tis waar, tschool is uit. maar zoude ni beter uw huiswerk gaan maken he. Ik weet uit goeie bron dat juffen heel boos kunnen worden als ge uw huiswerk niet gemaakt hebt. neje zen huiswerk aant verbetere ![]() Ja,alé kom het is goed in uw mand en zwijgen tot in Februari:D Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 27 Sep 2010, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Sep 2010, 18:28 |
|
|
Freak
Bram schreef: Van Hees was nochtans wel zeer goed in het afstoppen van Laurent, vond diene een zeer dikke match spelen. Maar als een verdediger het beste is wat u bij de tegenstander opvalt weet ge natuurlijk ook genoeg ![]() amai , die vanhees was heel goed, ook die Eren en Plessers vond ik meer dan behoorlijk. Smeets bleef dan weer onder de verwachtingen voor mij, vreemd want hij kon De Castro een tweede gele kaart aangesmeerd hebben... Dit Geel staat waar het thuishoort, en wat mij betreft een meer dan te duchten concurrent Laatst gewijzigd door El Corredor op 27 Sep 2010, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Sep 2010, 18:40 |
|
| Pagina 17 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 23 Volgende |