|
|
| Pagina 258 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 256 257 258 259 260 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Eerste klasse
Ik wist niet dat er hier zoveel moraalridders op het forum zaten die die jongen al veroordelen zonder dat ze zelfs weten wat er precies gezegd is.
Het is al belachelijk dat zo een miniscuul incident zoveel aandacht krijgt. Net als de aandacht die er keer op keer gegeven wordt aan dingen die tijdens een voetbalwedstrijd gescandeerd en geroepen worden. Alsof we met zijn allen 'oe-oe-oe' beginnen te roepen als we een rijzige neger zien verschijnen op straat, of alsof we luid 'hoerenjonk' gaan kelen als we toevallig een speler van een andere ploeg in den Delhaize tegen het lijf lopen. Negeren is zoveel beter dan de tonnen aandacht, net als bij kleuters. Na een tijdje houden die ook vanzelf op. En Proto is een international die miljoenen per jaar verdient, die in stadions met tienduizenden heetgebakerde Griekse of Spaanse supporters gespeeld heeft, dus hij zou toch heel wat slimmer moeten zijn dan om op iets wat een ballenjongen van amper 11 doet of zegt te reageren. En niemand weet wat die kleine geroepen heeft. Verstaat Proto eigenlijk Nederlands? En over het tijd winnen : het is altijd ridicuul om een doelman bij een voorsprong tergend traag die bal zien te recupereren, en hem even later bij een achterstand als een gek die bal te zien gaan halen. Ik lees hier ook 'en wat als het bij ons moest gebeuren?'. Wel, als die ballenjongen eentje van ons is zal gejuich zijn deel zijn...is hij van de tegenpartij dan wordt hij uitgejouwd. Nu geef ik er zelf met dat schrijfsel weer veel te veel aandacht aan, verdomme toch! |
| 24 Sep 2010, 13:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
tympanum2 schreef: Ik wist niet dat er hier zoveel moraalridders op het forum zaten die die jongen al veroordelen zonder dat ze zelfs weten wat er precies gezegd is. Het is al belachelijk dat zo een miniscuul incident zoveel aandacht krijgt. Net als de aandacht die er keer op keer gegeven wordt aan dingen die tijdens een voetbalwedstrijd gescandeerd en geroepen worden. Alsof we met zijn allen 'oe-oe-oe' beginnen te roepen als we een rijzige neger zien verschijnen op straat, of alsof we luid 'hoerenjonk' gaan kelen als we toevallig een speler van een andere ploeg in den Delhaize tegen het lijf lopen. Negeren is zoveel beter dan de tonnen aandacht, net als bij kleuters. Na een tijdje houden die ook vanzelf op. En Proto is een international die miljoenen per jaar verdient, die in stadions met tienduizenden heetgebakerde Griekse of Spaanse supporters gespeeld heeft, dus hij zou toch heel wat slimmer moeten zijn dan om op iets wat een ballenjongen van amper 11 doet of zegt te reageren. En niemand weet wat die kleine geroepen heeft. Verstaat Proto eigenlijk Nederlands? En over het tijd winnen : het is altijd ridicuul om een doelman bij een voorsprong tergend traag die bal zien te recupereren, en hem even later bij een achterstand als een gek die bal te zien gaan halen. Ik lees hier ook 'en wat als het bij ons moest gebeuren?'. Wel, als die ballenjongen eentje van ons is zal gejuich zijn deel zijn...is hij van de tegenpartij dan wordt hij uitgejouwd. Nu geef ik er zelf met dat schrijfsel weer veel te veel aandacht aan, verdomme toch! |
| 24 Sep 2010, 14:16 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Alé, Capuano ook al weg
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 24 Sep 2010, 14:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
de clerus schreef: Alé, Capuano ook al weg Na 19 dagen, ze vroegen zich op de radio af of dat een record was, maar dat viel tegen.... Internationaal was het record volgens die reporter... 10 minuten... |
| 24 Sep 2010, 15:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bram schreef: Dat filmke van die pa zijn reactie laat in ieder geval toch vermoeden dat het nog zal goed komen met diene kleine, had al gevreesd dat die vader/moeder morgen zou staan pronken op de voorpagina van HLN. Het was dan niet op de voorpagina maar op blz 6. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Sep 2010, 16:05 |
|
|
forumlegende |
Albert Cartier nieuwe trainer van Eupen...
ben eens benieuwd _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Sep 2010, 16:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Sven KSK Opwijk schreef: DavidSeal schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ja, de refs zijn allemaal voor Anderlecht. De kaarten die zij krijgen zijn onterecht, de kaarten voor de tegenstander meer dan terecht. Ge kunt tegen Anderlecht zijn (ik versta dat zelfs wel) maar geen spoken beginnen zien hé. Hier geef ik je overschot van gelijk, ik versta zelfs zijn motivering niet. Zoals ik al zei, het ene heeft niks te maken met het andere... Dat gezaag over die scheidsrechters... De bevoordeelde fases en de benadeelde fases houden elkaar in evenwicht aan het einde van het seizoen. Wat kon je nu zeggen van 12 man? Maakt die De Graef geen handsbal? Hindert hij dan geen doorgebroken speler? Ze duwen en trekken aan mekaar dus er was geen voorafgaande fout (volgens mij). Dat ben ik niet met je eens, maar goed, meningen kunnen verschillen. Voor mij maakt Lukaku wel de fout. Het is hoe dan ook een twijfelgeval en dan trek je misschien beter geen rood. Maar zoals ik zeg: de meningen kunnen verschillen. Sommigen hebben mijn mening, anderen hebben een foute mening ![]() |
| 24 Sep 2010, 17:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vond die rode kaart toch ook overdreven en heb niks tegen RSCA. Ze trekken aan elkaar, of Lukaku nu perse de fout maakt is iets anders maar hierdoor valt De Graef en maakt hij misschien hands. Maar Lukaku trekt m.i. evenveel als De Graef. Ik had laten doorspelen...
|
| 24 Sep 2010, 18:57 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
GBA wint van Club met 2-1
|
| 26 Sep 2010, 22:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
eendrachter'80 schreef: GBA wint van Club met 2-1 _________________ OB17 |
| 27 Sep 2010, 15:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Tokkie schreef: eendrachter'80 schreef: GBA wint van Club met 2-1 ![]() _________________ geer'n bè |
| 27 Sep 2010, 16:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Tokkie schreef: eendrachter'80 schreef: GBA wint van Club met 2-1 Op zich hoeft dat denk ik geen ramp te zijn voor ons. Ik denk zelfs hoe meer GBA nu wint, hoe meer kans wij maken. Als ze een mooie reeks id competitie neerzetten gaan ze mss denken "we zullen da ploegsken uit 3e klas ook is oprollen" en daar ligt juist onze sterkte, want laat ons eerlijk zijn, als GBA speelt zoals thuis tegen Brugge moeten we niet te veel hoop hebben. |
| 27 Sep 2010, 20:00 |
|
|
forumlegende
GBA wint van Brugge ... mooie zaak, zo zal onze overwinning nog mooier uit de verf komen (in de veronderstelling dat winnen van Brugge al een stunt is natuurlijk)
![]() |
| 29 Sep 2010, 13:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Eindstand KV - RC Genk 2-2.
Het belangrijkste nieuws zal wel zijn dat Vossen vanavond NIET scoorde. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 01 Okt 2010, 21:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Brugge-Gent 3-0 na 30 minuten.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Okt 2010, 16:08 |
|
| Pagina 258 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 256 257 258 259 260 … 500 Volgende |