supportersvergadering - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 495 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 33
 supportersvergadering 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Bericht Re: supportersvergadering
Wat Kia daarbij komt, snappek nu wel nie helemaal....
De schulden zijn er en ze worden afgebouwd. Ik zou een grotere vrees hebben, moesten we weer naar het verleden grijpen en zotte dingen beginnen doen. Maar met deze mannen aant roer zit da wel goed dus ik maak mij daar geen zorgen over.
Integendeel, door fandagen en ambiance te voorzien, zorgen ze voor extra middelen om de schulden sneller af te bouwen.

28 Sep 2010, 21:12
Ancien

voorbijganger schreef:
Wat Kia daarbij komt, snappek nu wel nie helemaal....
De schulden zijn er en ze worden afgebouwd. Ik zou een grotere vrees hebben, moesten we weer naar het verleden grijpen en zotte dingen beginnen doen. Maar met deze mannen aant roer zit da wel goed dus ik maak mij daar geen zorgen over.
Integendeel, door fandagen en ambiance te voorzien, zorgen ze voor extra middelen om de schulden sneller af te bouwen.

(y)
Hartelijk bedankt om onze ploeg te sponsoren, begrijp die zogezegde Iendrachters niet, die eventuele sponsors zouden afraden of doen afschrikken om in onze ploeg te investeren. :crazy:
Uit de grond van mijn hart, duizend maal dank besteken. :worship: :worship: :EA:

29 Sep 2010, 8:56
Junior

Leeftijd: 49
Website: http://www.dirtyuncle.be
kreezie nonkeltje schreef:
eerlijk gezegd, ik ben toch ook telkens razend benieuwd naar het verslag daarvan he. Vraagje aan iemand van de aanwezigen : mogen we een verslag verwachten daags nadien aub.

geef die mensen toch eens wat tijd man...
Een verslag maken van een vergadering die mss 2 uur duurt en waar 20 man aanwezig is, dat is gene kado.
Ik heb liever een bondig, correct en objectief verslag, ook al moet ik er één week op wachten. En dan nog liefst één waar alle aanwezigen zich in kunnen vinden.

29 Sep 2010, 14:29
Freak

Leeftijd: 35
shagual schreef:
eerlijk gezegd, ik ben toch ook telkens razend benieuwd naar het verslag daarvan he. Vraagje aan iemand van de aanwezigen : mogen we een verslag verwachten daags nadien aub.

Een verslag maken van een vergadering die mss 2 uur duurt en waar 20 man aanwezig is, dat is gene kado.
Ik heb liever een bondig, correct en objectief verslag, ook al moet ik er één week op wachten. En dan nog liefst één waar alle aanwezigen zich in kunnen vinden.

Een ding is zeker,eenmaal het eropstaat,zal het hier weer plezierig worden om de commentaren van onze boekhouders,..... te lezen :D
Ik denk trouwens dat de voorbije vergaderingen het verslag er ook snel opstond en dat was altijd een goed verslag.

29 Sep 2010, 14:51
nieuw in de eerste ploeg

voorbijganger schreef:
El Corredor schreef:
de schulden bedroegen per 30/06/2010 een 450.000 euro, dit was 30.000 euro meer dan eind 2009...

hoe kwam dit?, en hoe zit het met de schulden eind september 2010?

alle prijzen zijn gestegen dus ik vermoed dat er van die schulden een flink pak is afgegaan :cool:

altijd die vragen maar over onze schulden... .Tenzij we de vrijdag de 100miljoen winnen bij Euromillions zullen ze er morgen nog zijn. Heb vertrouwen in het bestuur en die zullen wel afgebouwd worden.
Ben eerder benieuwd naar de andere zaken zoals de evaluatie vd fandag en animatie in de clubcafes.
Daar blijven we toch langer plakken dus da interesseert mij meer, want kwil weten of dak maandagochtend koppijn ga hebben of nie :)

De vraag over de schuldafbouw vind ik nochtans prioritair.Als je het over de toekomst van een bedrijf(club)
wil hebben,moet je toch weten hoe de financiële situatie is.

29 Sep 2010, 16:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik vind dat toch eerlijk gezegd ook belangrijk (fin. situatie) omdat dit gewoon een direkte impact heeft op de sportieve mogelijkheden van de club.

Zullen proberen het verslag zeker tegen het einde van het weekend online te hebben, geen paniek.

29 Sep 2010, 18:03
Freak

Leeftijd: 45
Bram schreef:
Ik vind dat toch eerlijk gezegd ook belangrijk (fin. situatie) omdat dit gewoon een direkte impact heeft op de sportieve mogelijkheden van de club.

Zullen proberen het verslag zeker tegen het einde van het weekend online te hebben, geen paniek.

blij dat er hier toch nog mensen zijn die dit toch ook belangrijk vinden.

29 Sep 2010, 18:54
Ancien

Iendrachter90 schreef:
shagual schreef:

Een ding is zeker,eenmaal het eropstaat,zal het hier weer plezierig worden om de commentaren van onze boekhouders,..... te lezen :D
Ik denk trouwens dat de voorbije vergaderingen het verslag er ook snel opstond en dat was altijd een goed verslag.

:plat:

29 Sep 2010, 19:47
Junior

Evaluatie fandag staat ook op het programma.
Ik hoop dat ze de volgende keer een penaltybokaal op het eerste plein willen organiseren.
Dat zou pas de max zijn voor de jeugd.

30 Sep 2010, 0:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
als zojuist aangemeld nieuw lid vind ik het maar normaal dat er hier iemand die op de vergadering aanwezig kan en mag zijn naderhand een kort verslag hierover neerpent. :EA: :olo:

30 Sep 2010, 16:23
Ancien

ajoin54 schreef:
als zojuist aangemeld nieuw lid vind ik het maar normaal dat er hier iemand die op de vergadering aanwezig kan en mag zijn naderhand een kort verslag hierover neerpent. :EA: :olo:

Ze besteken, ik zal der al aan beginnen, sportief, financieel en met de supporters alles ok! :D :EA:

30 Sep 2010, 17:10
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
ajoin54 schreef:

Er wordt elke keer voor een verslag gezorgd. Ook deze vergadering zal dit zo zijn. Maar verwacht het verslag niet op vrijdag avond. Zo een verslag uittypen duurt wel even.

30 Sep 2010, 18:08
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
ajoin54 schreef:

Nog maar just geregistreerd en da begint hier al eisen te stellen ;)

30 Sep 2010, 18:15
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
was er aan het begin dan dit seizoen niet beloofd op de website EA 2002 dat in de toekomst er beter zou gekommuniceerd worden naar de supporters toe?
Dan mag ik dat toch normaal vinden dat het ook gaat gebeuren, wat nut heeft een dergelijke vergadering anders? :iendracht:

30 Sep 2010, 18:22
Freak

Leeftijd: 35
ajoin54 schreef:
was er aan het begin dan dit seizoen niet beloofd op de website EA 2002 dat in de toekomst er beter zou gekommuniceerd worden naar de supporters toe?
Dan mag ik dat toch normaal vinden dat het ook gaat gebeuren, wat nut heeft een dergelijke vergadering anders? :iendracht:

Der wordt hier toch altijd voor een verslag gezorgd?Is trouwens ook meteen gezegd door de mensen die er aanwezig gaan zijn.
We moeten alleen niet verwachten dat het hier morgenavond al staat.

30 Sep 2010, 18:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 495 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 33