|
|
| Pagina 18 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht Re: supportersvergadering
dan ist goe ! als we het maar kunnen lezen, maar niet volgende maand hé
![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 30 Sep 2010, 18:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
ajoin54 schreef: was er aan het begin dan dit seizoen niet beloofd op de website EA 2002 dat in de toekomst er beter zou gekommuniceerd worden naar de supporters toe? Dan mag ik dat toch normaal vinden dat het ook gaat gebeuren, wat nut heeft een dergelijke vergadering anders? ![]() Mijn reactie was maar om te zeveren ze man |
| 30 Sep 2010, 18:54 |
|
|
forumlegende
Jan schreef: ajoin54 schreef: was er aan het begin dan dit seizoen niet beloofd op de website EA 2002 dat in de toekomst er beter zou gekommuniceerd worden naar de supporters toe? Dan mag ik dat toch normaal vinden dat het ook gaat gebeuren, wat nut heeft een dergelijke vergadering anders? ![]() Mijn reactie was maar om te zeveren ze man 't Is te zien wat er in staat hé. Als er te lezen valt dat de financiële toestand verslechtert, vind ik het minder leuk om te lezen... Hopelijk staat erin da we gans tribune 2 krijgen op den Beerschot, da zou pas leuk om lezen zijn. ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 30 Sep 2010, 19:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Timoilsjt schreef: Jan schreef: ajoin54 schreef: was er aan het begin dan dit seizoen niet beloofd op de website EA 2002 dat in de toekomst er beter zou gekommuniceerd worden naar de supporters toe? Dan mag ik dat toch normaal vinden dat het ook gaat gebeuren, wat nut heeft een dergelijke vergadering anders? ![]() Mijn reactie was maar om te zeveren ze man 't Is te zien wat er in staat hé. Als er te lezen valt dat de financiële toestand verslechtert, vind ik het minder leuk om te lezen... Hopelijk staat erin da we gans tribune 2 krijgen op den Beerschot, da zou pas leuk om lezen zijn. ![]() Da's just, maar ik bedoelde: leuk om te lezen omdat je dan zo wa weet wat er gezegd is geweest. |
| 30 Sep 2010, 19:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Geduld is een schone deugd.
Je moet eerst de vergadering bijwonen en alles zo goed mogelijk noteren en dan moet je van dit alles een bondig en duidelijk verslag maken naar de supporters toe. Zoiets vraagt tijd en bekwaamheid, en staat het er de dag zelf niet op, dan de dag erna of erna of erna. Respect voor diegenen die er zich de moeite voor getroosten. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Sep 2010, 19:49 |
|
|
Freak
jammen schreef: Geduld is een schone deugd. Je moet eerst de vergadering bijwonen en alles zo goed mogelijk noteren en dan moet je van dit alles een bondig en duidelijk verslag maken naar de supporters toe. Zoiets vraagt tijd en bekwaamheid, en staat het er de dag zelf niet op, dan de dag erna of erna of erna. Respect voor diegenen die er zich de moeite voor getroosten. ik weet niet meer wie dat vorig verslag had geschreven, maar dat was eigenlijk perfect. |
| 30 Sep 2010, 19:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
El Corredor schreef: jammen schreef: Geduld is een schone deugd. Je moet eerst de vergadering bijwonen en alles zo goed mogelijk noteren en dan moet je van dit alles een bondig en duidelijk verslag maken naar de supporters toe. Zoiets vraagt tijd en bekwaamheid, en staat het er de dag zelf niet op, dan de dag erna of erna of erna. Respect voor diegenen die er zich de moeite voor getroosten. ik weet niet meer wie dat vorig verslag had geschreven, maar dat was eigenlijk perfect. Net wat ik hier ook wou neertypen, een duidelijk en overzichtelijk verslag, daar wil ik gerust enkele dagen geduld voor uitoefenen. _________________ MCMXIX |
| 30 Sep 2010, 19:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
da was gaskonijn,
maar diene gaat morgen niet (schrik voor slagen te krijgen, na vele boze blikken gekregen te hebben, omdat hij nogal veel vragen stelde die hier opt forum gesteld waren ) |
| 30 Sep 2010, 19:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
_________________ MCMXIX |
| 30 Sep 2010, 19:57 |
|
|
Freak
Spees schreef: da was gaskonijn, maar diene gaat morgen niet (schrik voor slagen te krijgen, na vele boze blikken gekregen te hebben, omdat hij nogal veel vragen stelde die hier opt forum gesteld waren )er zijn er bij het bestuur een paar die mij zelfs niet meer bezien of goeiendag zeggen. |
| 30 Sep 2010, 22:59 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Spees schreef: da was gaskonijn, maar diene gaat morgen niet (schrik voor slagen te krijgen, na vele boze blikken gekregen te hebben, omdat hij nogal veel vragen stelde die hier opt forum gesteld waren )er zijn er bij het bestuur een paar die mij zelfs niet meer bezien of goeiendag zeggen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Okt 2010, 9:19 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
El Corredor schreef: Spees schreef: da was gaskonijn, maar diene gaat morgen niet (schrik voor slagen te krijgen, na vele boze blikken gekregen te hebben, omdat hij nogal veel vragen stelde die hier opt forum gesteld waren )er zijn er bij het bestuur een paar die mij zelfs niet meer bezien of goeiendag zeggen. misschien terecht? _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 01 Okt 2010, 11:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Waarom ? Omdat hij wat kritisch is ? Als er een ding is wat we uit het verleden geleerd zouden moeten hebben is dat je nooit een blind vertrouwen in een bestuur moet hebben...
Het huidige bestuur levert volgens mij ook goed werk, maar je moet toch niet alles geloven wat ze u zeggen zeker ... |
| 01 Okt 2010, 13:42 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: Waarom ? Omdat hij wat kritisch is ? Als er een ding is wat we uit het verleden geleerd zouden moeten hebben is dat je nooit een blind vertrouwen in een bestuur moet hebben... Het huidige bestuur levert volgens mij ook goed werk, maar je moet toch niet alles geloven wat ze u zeggen zeker ... _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Okt 2010, 14:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: Spees schreef: da was gaskonijn, maar diene gaat morgen niet (schrik voor slagen te krijgen, na vele boze blikken gekregen te hebben, omdat hij nogal veel vragen stelde die hier opt forum gesteld waren )er zijn er bij het bestuur een paar die mij zelfs niet meer bezien of goeiendag zeggen. Overdrijf je nu niet een beetje. Ik kan me niet voorstellen dat Frank DR geen goededag gaat zeggen, deze mens is de vriendelijkheid zelve. Vraag dat maar aan IEDEREEN op de zandberg. En je mag zeker en vast kristisch zijn, je mag zelfs naar de vergadering gaan en de nodige vragen stellen. Waar vind je dit nog? En de andere mensen van ons bestuur kennen je meer dan waarschijnlijk niet, hoe kunnen ze je dan mijden? Tot slot hoop ik net als jij dat de financiële balans in een positieve spiraal zit. ![]() _________________ geer'n bè |
| 01 Okt 2010, 14:38 |
|
| Pagina 18 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 33 Volgende |