|
|
| Pagina 69 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
|
| 03 Okt 2010, 11:03 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
alostasoul schreef: http://www.burgemeestervanantwerpen.be/contact/ nem, mijne spam is al binnen!!!!!!!! komaan eendracht.. we laten ons nie doen hé! gisteren nie, vandaag nie en zeker de 27ste niet!!!! _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 03 Okt 2010, 15:15 |
|
|
forumlegende
Dit is toch gewoon één grote schande?
Ik ben voorstander van oftewel een volledige boycot ofwel massaal en systematisch kaarten aankopen in het vak van Beerschot. Als er 1500 man van Beerschot zal zijn, dan zal het al veel zijn... Arm arm germinal beerschot, ze hebben gewoon schrik om er weer uit te liggen zoals tegen Racing Mechelen ! Dat is volgens mij de enige reden. |
| 03 Okt 2010, 18:25 |
|
|
Freak
Dani schreef: Dit is toch gewoon één grote schande? Ik ben voorstander van oftewel een volledige boycot ofwel massaal en systematisch kaarten aankopen in het vak van Beerschot. Als er 1500 man van Beerschot zal zijn, dan zal het al veel zijn... Arm arm germinal beerschot, ze hebben gewoon schrik om er weer uit te liggen zoals tegen Racing Mechelen ! Dat is volgens mij de enige reden. toch even vermelden dat het niet GBA is die deze als risicomatch aanziet, maar wel de stad Antwerpen... ![]() |
| 03 Okt 2010, 18:29 |
|
|
forumlegende
Volgens sommige bronnen (KVM en Standard) is het blijkbaar vooral Germinal Beerschot die dwarsligt omdat ze weigeren creatief te zoeken naar oplossingen.
Ik ben eerder voorstander van een totale boycot maar zoals hier eerder gezegd kan ik dat ook niet over het hart krijgen (we spelen dan eens een wedstrijd "op niveau"). De oplossing zal zijn : veel supporters in de vakken van Beerschot. En ik zal me er niet inhouden om te supporteren voor mijn ploeg. |
| 03 Okt 2010, 18:35 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 22 Dec 2008, 9:23 Berichten: 64 Locatie: Rotselaar |
Heb net ook (vriendelijk) protest gemaild via http://www.burgemeestervanantwerpen.be/contact/
Als ze daar een resem van die reacties binnen krijgen bij "'t stad", gaan ze misschien toch nog eens nadenken. En anders is het maar met z'n allen naar het Beerschotvak zeker... ![]() |
| 03 Okt 2010, 19:08 |
|
|
Junior
Heb net ook maitje verstuurd, en gewezen op de mogelijk gevaarlijke situatie van het mengen van supporters in het vak van GBA.
Hopelijk schieten ze daar wakker! |
| 03 Okt 2010, 19:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Tom1983 schreef: Heb net ook maitje verstuurd, en gewezen op de mogelijk gevaarlijke situatie van het mengen van supporters in het vak van GBA. Hopelijk schieten ze daar wakker! Dat ze nu nog strenger gaan controleren voor ze een kaart aan een niet geregistreerde supporter van gba verkopen, dat zal het logische gevolg zijn ![]() |
| 03 Okt 2010, 19:17 |
|
|
forumlegende
Je kan toch onmogelijk controleren of iemand supporter is voor de thuisploeg of de bezoekers ?
Als ze gewoon een vak van 1200 man voorzien, dan is alles opgelost.... |
| 03 Okt 2010, 20:36 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Alle loketten zullen toch gesloten zijn ? Of gaan die van Beerschot open zijn? Ma ja, hoe zit dat dan met de combi-regeling??
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 03 Okt 2010, 20:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witzwet schreef: Alle loketten zullen toch gesloten zijn ? Of gaan die van Beerschot open zijn? Ma ja, hoe zit dat dan met de combi-regeling?? Die van beerschot zijn gesloten maar ook daar zijn er voorverkopen. Voorverkoop 1=geregistreerde gba fans,die 4kaarten per man kunnen kopen op vertoon van de identiteitskaart. Voorverkoop2= De niet geregistreerde supporters,1kaart per man op vertoon van de identiteitskaart en als er vermoedens zijn van supportersvermening weigeren ze u de kaart. |
| 03 Okt 2010, 20:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Iendrachter90 schreef: witzwet schreef: Alle loketten zullen toch gesloten zijn ? Of gaan die van Beerschot open zijn? Ma ja, hoe zit dat dan met de combi-regeling?? Die van beerschot zijn gesloten maar ook daar zijn er voorverkopen. Voorverkoop 1=geregistreerde gba fans,die 4kaarten per man kunnen kopen op vertoon van de identiteitskaart. Voorverkoop2= De niet geregistreerde supporters,1kaart per man op vertoon van de identiteitskaart en als er vermoedens zijn van supportersvermening weigeren ze u de kaart. Wat dus wil zeggen dat ge onmogelijk bij de thuisploeg kunt zitten. Tenzij ge daar een goei ziel van Beerschot aanspreekt..maar wie gaat dat doen? Ik hoop ofwel op meer tickets ofwel op de tv of op groot scherm ergens in Aalst??? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 03 Okt 2010, 20:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Ik reken op mijn supportersclub... en ben ik er nie bij, dan kunnen ze allemaal den boom in
![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 03 Okt 2010, 20:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
BVW schreef: Ik reken op mijn supportersclub... en ben ik er nie bij, dan kunnen ze allemaal den boom in ![]() Ik heb deze namiddag een foto genomen van Michel Markey dit probeert uit te leggen dat er maar een beperkt aantal tickets beschikbaar zijn per supportersclub. Toch jammer dat het zo moet lopen. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Okt 2010, 21:08 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik reken er niet op dat ik die match zal kunnen gaan zien... erg
nog maar eens een schrijnend voorbeeldje van de gang van zaken in Belgistan diegene die echt verantwoordelijk is voor dit staaltje amateurisme, en de hiermee gepaarde PURE discriminatie mag voor mijn part stekende kramp krijgen tot de match gedaan is. ik vraag me ook af of dit eigenlijk zomaar kan, dat GBA en of hun burgemeester zomaar eenzijdig kunnen beslissen wat er met die ticketten van aalst gebeurt, als er sprake is van een gedeelde recette... wat brengt het ook op dat je, allicht op kosten van de belastingsbetaler, een tribune laat bouwen die je vervolgens onnodig leeghoudt. hun stadion is dan nog niet eens een kuip, maar bestaat uit vier compleet afzonderlijke tribunes met apparte toegangen. als ze dit niet georganiseerd krijgen in hun STAD, dan zijn de flikken daar echt wel volledig onbekwaam om hun job te doen. ik hoop van harte dat met de Belgium en Holland Bid 2018 volledig wordt weggelachen door de serieuze kandidaturen. want die paar dommerikken die ons daar weer op "gepaste" wijze gaan vertegenwoordigen (lees: vierkant belachelijk maken) zijn te achterlijk om in te zien wat er hier écht mogelijk is en vooral:wat in dit apeland NIET mogelijk is. voor de rest: even goeie vrienden |
| 03 Okt 2010, 21:22 |
|
| Pagina 69 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 200 Volgende |