Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 71 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 69 70 71 72 73 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Bart Van den Neste schreef:
Luke schreef:
Heb net ook (vriendelijk) protest gemaild via http://www.burgemeestervanantwerpen.be/contact/
Als ze daar een resem van die reacties binnen krijgen bij "'t stad", gaan ze misschien toch nog eens nadenken.
En anders is het maar met z'n allen naar het Beerschotvak zeker...
:EA:

Ik zou voorstellen dat iedereen een mailtje stuurt naar Burgemeester Janssens.
wel op een correcte manier, anders levert het toch niets op.
Die van mij is ook al verstuurd.

mijn mail is ook verstuurd, hoe meer hoe beter, maar beleefd en correct houden !

04 Okt 2010, 9:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
De supportersclubs hebben gewoon de PLICHT om hier tegen op te treden en een boycot te organiseren. Elke week bussen inleggen, wat pintjes drinken, nakaarten over de wedstrijd ... dat is de eerste opdracht van een supportersclub, maar hun bestaansreden komt pas echt tot uiting in situaties zoals vandaag. Zij mogen niet zomaar over zich heen laten lopen. Heel wat supporters zullen in de kou blijven staan voor deze wedstrijd die het resultaat is een perfect bekerparcours. Voor elke derdeklasser is een dergelijke wedstrijd een hoogtepunt. Hier wordt gezondigd tegen de fundamentele principes van de sport. Als de supportersclubs hier niet tegen optreden zie ik het nut niet in van een dergelijke vereniging!

04 Okt 2010, 9:11
Junior

Website: http://www.facebook.com/9300records
misschien nog een mogelijke denkpiste..

net als andere dj's maak ik soms gebruik van
http://www.ustream.tv/

deze website laat toe om via pc met webcam een dj-set live te streamen die ik op mijn kamer speel,
een paar weken terug gebruikte iemand een i-phone om een optreden te streamen en dat was gemakkelijk te volgen, beeldkwaliteit nog vrij goed zelfs..

misschien kan er iemand vanuit zittribune met laptop/ i-pad en een goede internetverbinding live beelden voorzien van de match en thuisblijvers die volgen op pc/groot scherm...

04 Okt 2010, 9:16
Ancien

Leeftijd: 46
elfahem schreef:
De supportersclubs hebben gewoon de PLICHT om hier tegen op te treden en een boycot te organiseren. Elke week bussen inleggen, wat pintjes drinken, nakaarten over de wedstrijd ... dat is de eerste opdracht van een supportersclub, maar hun bestaansreden komt pas echt tot uiting in situaties zoals vandaag. Zij mogen niet zomaar over zich heen laten lopen. Heel wat supporters zullen in de kou blijven staan voor deze wedstrijd die het resultaat is een perfect bekerparcours. Voor elke derdeklasser is een dergelijke wedstrijd een hoogtepunt. Hier wordt gezondigd tegen de fundamentele principes van de sport. Als de supportersclubs hier niet tegen optreden zie ik het nut niet in van een dergelijke vereniging!

Kan ik me in vinden - hebben er zelfs baat bij een boycot te ondersteunen... Want degenen die geen kaartje gaan kunnen bemachtigen, gaan sowieso niet content zijn en zoiets blijft toch wel hangen naar volgend seizoen toe...

04 Okt 2010, 9:16
nieuw in de eerste ploeg

Ik hoop echt nog op een extra tribune... al vrees ik ervoor :(

04 Okt 2010, 9:18
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
T.Fratelli schreef:
Luke schreef:
Heb net ook (vriendelijk) protest gemaild via http://www.burgemeestervanantwerpen.be/contact/
Als ze daar een resem van die reacties binnen krijgen bij "'t stad", gaan ze misschien toch nog eens nadenken.
En anders is het maar met z'n allen naar het Beerschotvak zeker...
:EA:

Ik zou voorstellen dat iedereen een mailtje stuurt naar Burgemeester Janssens.
wel op een correcte manier, anders levert het toch niets op.
Die van mij is ook al verstuurd.

mijn mail is ook verstuurd, hoe meer hoe beter, maar beleefd en correct houden !

Ik heb ondertussen ook een email gestuurd naar onze Burgemeester (Uyttersprot), met de vraag of zij als Burgemeester van Aalst deze situatie eens kan bespreken met de Antwerpse Burgemeester.
Kan het maar proberen hé, ik laat nog weten wat haar reactie is.

04 Okt 2010, 9:51
Ancien

Nog een sjans dammen ier ne politieker rondloeipen emmen. ;) :D

04 Okt 2010, 9:56
nieuw in de eerste ploeg

jammen schreef:

Nu we gezien hebben dat ze toch graag naar de voetbal komt kijken moogt ge er geen gras laten over groeien hé ;)

04 Okt 2010, 10:10
Vaste Waarde

Ook ik steun een boycot. Ik kan normaal gezien overal binnen met mijn perskaart, maar als de supportersclubs zo'n massale boycot voor elkaar krijgen, dan moogt ge gerust zijn dat ik ook in Aalst bij jullie zal staan.

04 Okt 2010, 10:19
Ancien

Leeftijd: 38
Ik vind ook dat er maar een boycot moet komen dan. Ofwel gaan we allemaal ofwel gaan we niet. Wat voor een belachelijke maatregel is dat nu seg 650 tickets voor ons legioen. De gewone mensen die geen abbo hebben, kunnen het al vergeten.

04 Okt 2010, 10:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
De meningen op dit forum zijn onverdeeld. Aan de grootste supportersclub de eer om het bestuur op te zoeken en iets uit te werken...

04 Okt 2010, 10:38
Vaste Waarde

Wat bereik je met een boycot?
Het is onze enige jaarlijkse kans om den Iejndracht wat publiciteit te bezorgen voor nationale pers en voetbalwereld. Zo een boycot, dat zal, in het allerbeste geval, één zinnetje van twee seconden zijn in de samenvatting op radio en TV, wat iedereen buiten Aalst tegen de het einde van de uitzending al làng vergeten is.
De Aalsterse supporters moeten doen wat ze het beste kunnen: negentig minuten sfeer maken en de ploeg aanmoedigen. En is het niet voor de publiciteit, dan wel voor de spelers: ze hebben er voor gezorgd dat we voor de derde keer in enkele jaren deze bekerapotheose krijgen. Ze zullen zich echt "geapprecieerd" voelen, als je dan eens tegen een eersteklasser mag spelen en er zit daar geen kat in dat stadion. Is dat dan maar me 650 supporters, tja, dat is een schande, maar met een boycot lost ge niks op, haal je amper de actualiteit en zijn er nog altijd 650 die wellicht één van de plezantste matchen van het seizoen missen.
Ik heb misschien makkelijk spreken, want ik vraag mij onder deze omstandigheden een uitnodiging via de KBVB en trek mij van heel die flutregeling geen fluit aan, maar ik blijf er bij, wat bereik je met een boycot? Je gooit de enige kans om nog eens in het "groot" voetbalnieuws te komen, die je op een heel jaar (misschien zelfs langer) krijgt, gewoon op het stort en er zal buiten Aalst geen haan naar kraaien, al zeker niet in de bestuurskamer van Beerschot of op het stadhuis in Antwerpen ...

04 Okt 2010, 10:41
Ancien

Gilles schreef:
Ik vind ook dat er maar een boycot moet komen dan. Ofwel gaan we allemaal ofwel gaan we niet. Wat voor een belachelijke maatregel is dat nu seg 650 tickets voor ons legioen. De gewone mensen die geen abbo hebben, kunnen het al vergeten.

Om niet te spreken over de mensen die bijvoorbeeld in Antwerpen of Brussel werken en eerst naar Aalst moeten bollen om dan weer naar Antwerpen te rijden... Waar zijn we eigenlijk mee bezig? Als het allemaal zo'n groot probleem is voor de mensen van GBA, dat ze dan de match gewoon in ons stadion laten doorgaan hé... Die van GBA zullen toch nauwelijks supporters meebrengen...

04 Okt 2010, 10:43
nieuw in de eerste ploeg

jammen schreef:

Nu we gezien hebben dat ze toch graag naar de voetbal komt kijken moogt ge er geen gras laten over groeien hé ;)

Heb ondertussen al reactie gekregen van haar.
Zij gaat dit aanstaande dinsdag met Burgemeester Janssens bespreken.

Onze voorzitter had haar hier ook al over ingelicht, dit toont toch ook dat ons bestuur met de zaak bezig is (y)
Hopelijk levert het gesprek van dinsdag iets op.

04 Okt 2010, 10:44
Vaste Waarde

DT schreef:
Gilles schreef:

Om niet te spreken over de mensen die bijvoorbeeld in Antwerpen of Brussel werken en eerst naar Aalst moeten bollen om dan weer naar Antwerpen te rijden... Waar zijn we eigenlijk mee bezig? Als het allemaal zo'n groot probleem is voor de mensen van GBA, dat ze dan de match gewoon in ons stadion laten doorgaan hé... Die van GBA zullen toch nauwelijks supporters meebrengen...

Een beetje realistisch blijven, hé. Ook al zullen ze er voorde Beker wellicht niet zijn, Beerschot heeft ook supporters, die voor een Bekermatch tegen een derdeklasser wel eens thuisblijven, maar wel de uitslag lezen in de gazet. Zomaar naar een derdeklasser toegaan, als het anders getrokken is, en er dan per malheur uitgaan, zoals ze "goed" bezig zijn ... Dat kunt ge aan geen enkele supportersgroep verkopen, om dan nog maar te zwijgen van hoe hard er met hen onder die omstandigheden in Antwerpen zal gelachen worden. Dat doet niemand, tenzij voor heel veel geld (en ik denk dat onze club dat wel voor sportief belangrijkere zaken kan gebruiken) en dat zouden ze in Aalst ook niet doen moesten de rollen omgekeerd zijn ...

Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 04 Okt 2010, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.

04 Okt 2010, 10:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 69 70 71 72 73 200