|
|
| Pagina 72 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 70 71 72 73 74 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef: Wat bereik je met een boycot? Het is onze enige jaarlijkse kans om den Iejndracht wat publiciteit te bezorgen voor nationale pers en voetbalwereld. Zo een boycot, dat zal, in het allerbeste geval, één zinnetje van twee seconden zijn in de samenvatting op radio en TV, wat iedereen buiten Aalst tegen de het einde van de uitzending al làng vergeten is. De Aalsterse supporters moeten doen wat ze het beste kunnen: negentig minuten sfeer maken en de ploeg aanmoedigen. En is het niet voor de publiciteit, dan wel voor de spelers: ze hebben er voor gezorgd dat we voor de derde keer in enkele jaren deze bekerapotheose krijgen. Ze zullen zich echt "geapprecieerd" voelen, als je dan eens tegen een eersteklasser mag spelen en er zit daar geen kat in dat stadion. Is dat dan maar me 650 supporters, tja, dat is een schande, maar met een boycot lost ge niks op, haal je amper de actualiteit en zijn er nog altijd 650 die wellicht één van de plezantste matchen van het seizoen missen. Ik heb misschien makkelijk spreken, want ik vraag mij onder deze omstandigheden een uitnodiging via de KBVB en trek mij van heel die flutregeling geen fluit aan, maar ik blijf er bij, wat bereik je met een boycot? Je gooit de enige kans om nog eens in het "groot" voetbalnieuws te komen, die je op een heel jaar (misschien zelfs langer) krijgt, gewoon op het stort en er zal buiten Aalst geen haan naar kraaien, al zeker niet in de bestuurskamer van Beerschot of op het stadhuis in Antwerpen ... Gevaarlijke reactie toch vind ik... Eigenlijk zeg je in uw post - de boom in met de jeugdspelers en de vijfhonderd die wel mee zouden willen - en waarvan er vaak een pak aanwezig zijn op pleinen à la Coxyde, Heist en Zaventem en die graag ook eens naar een echt stadion zouden gaan... en dat die mensen het plezier van de 650 uitverkorenen niet mogen vergallen... Des te erger vind ik het dat je er dan nog eens de ploeg gaat bijsleuren ook... Nu is het kwestie dat alle Iendrachtsupporters aan 1 zeel trekken en niet zitten gokken op een van de 650 plaatsen... Als je tegen zo'n zaken niet optreedt, is er gewoon willekeur en doet 1 man of ploeg zomaar wat ze wil. Als er in de competitie niet tot een degelijke oplossing wordt gekomen hé, vindt de match gewoon plaats in het stadion van de tegenstander, ook na interpellatie van een burgemeester... zoals Ternat, etc. Dus waarom kan dat hier niet... Er wordt hier een probleem gemaakt van een match waar er van de "thuisploeg" verdorie nog minder volk zal zijn als van de tegenpartij en dan moeten wij ons zomaar schikken??? Op Sint-Truiden en Westerlo kon het wel, alleen bij GBA niet... Het risico wordt nu zelfs een pak vergroot door die onnozele maatregel... Je hebt een groot stadion met verschillende ingangen en dat krijg je nog niet georganiseerd zeg... Als ik realistisch moet blijven, jij dan toch ook hoor... De uitslag van de wedstrijd bepaalt hoeveel minuten uitzendtijd er in het uiteindelijke verslag komt, niet de sfeer van 650 in een kot bijeengepakt groepje... Als je die match met bijvoorbeeld 2-0 verliest, haal je ook maar 2 minuten "publiciteit"... dus daar ook geen illusies over maken... Dan er nog bijvermelden dat het voor u gemakkelijk is om aan tickets te raken, zou ik dan echt wel voor mezelf gehouden hebben want dat zet nog extra kwaad bloed... Laatst gewijzigd door DT op 04 Okt 2010, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Okt 2010, 10:54 |
|
|
forumlegende
Iendracht02 schreef: Wat bereik je met een boycot? Het is onze enige jaarlijkse kans om den Iejndracht wat publiciteit te bezorgen voor nationale pers en voetbalwereld. Zo een boycot, dat zal, in het allerbeste geval, één zinnetje van twee seconden zijn in de samenvatting op radio en TV, wat iedereen buiten Aalst tegen de het einde van de uitzending al làng vergeten is. De Aalsterse supporters moeten doen wat ze het beste kunnen: negentig minuten sfeer maken en de ploeg aanmoedigen. En is het niet voor de publiciteit, dan wel voor de spelers: ze hebben er voor gezorgd dat we voor de derde keer in enkele jaren deze bekerapotheose krijgen. Ze zullen zich echt "geapprecieerd" voelen, als je dan eens tegen een eersteklasser mag spelen en er zit daar geen kat in dat stadion. Is dat dan maar me 650 supporters, tja, dat is een schande, maar met een boycot lost ge niks op, haal je amper de actualiteit en zijn er nog altijd 650 die wellicht één van de plezantste matchen van het seizoen missen. Ik heb misschien makkelijk spreken, want ik vraag mij onder deze omstandigheden een uitnodiging via de KBVB en trek mij van heel die flutregeling geen fluit aan, maar ik blijf er bij, wat bereik je met een boycot? Je gooit de enige kans om nog eens in het "groot" voetbalnieuws te komen, die je op een heel jaar (misschien zelfs langer) krijgt, gewoon op het stort en er zal buiten Aalst geen haan naar kraaien, al zeker niet in de bestuurskamer van Beerschot of op het stadhuis in Antwerpen ... Besteke, gij hebt gemakkelijk spreken hé, want gij zult blijkbaar binnen geraken met uw 'connecties bij de KBVB'. De 'gewone' supporter zonder connecties die geen abonnement hebben of vast lid zijn van een supportersclub, laat gij gewoon in de kou staan en trekt ge u niks van aan. Waar is uw EENDRACHT gevoel? Blijkbaar vind ge 't ni erg dat honderden eendrachtsupporters dé match van 't jaar gaan missen. Awel, geef dan al uw uitnodigingen van de KBVB aan de supporters die nu in de kou staan en blijf zelf thuis. De spelers zullen nen boycot best begrijpen. Zij beseffen maar al te goed dat een mogelijke boycot niet tegen hen gericht is, maar tegen de slechte organisatie van de match. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 04 Okt 2010, 10:58 |
|
|
forumlegende
Bart Van den Neste schreef: T.Fratelli schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik zou voorstellen dat iedereen een mailtje stuurt naar Burgemeester Janssens. wel op een correcte manier, anders levert het toch niets op. Die van mij is ook al verstuurd. mijn mail is ook verstuurd, hoe meer hoe beter, maar beleefd en correct houden ! Ik heb ondertussen ook een email gestuurd naar onze Burgemeester (Uyttersprot), met de vraag of zij als Burgemeester van Aalst deze situatie eens kan bespreken met de Antwerpse Burgemeester. Kan het maar proberen hé, ik laat nog weten wat haar reactie is. Kunt ge haar emailadres hier ook eens posten, zoals dat van Janssens? Als er meerdere supporters een vriendelijk verzoek sturen tot onderhandeling met haar collega uit Antwerpen zal ze misschien/hopelijk toch iets proberen... Misschien ijdele hoop, maar niks mee te verliezen! _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 04 Okt 2010, 10:59 |
|
|
forumlegende
Timoilsjt schreef: Bart Van den Neste schreef: T.Fratelli schreef: mijn mail is ook verstuurd, hoe meer hoe beter, maar beleefd en correct houden ! Ik heb ondertussen ook een email gestuurd naar onze Burgemeester (Uyttersprot), met de vraag of zij als Burgemeester van Aalst deze situatie eens kan bespreken met de Antwerpse Burgemeester. Kan het maar proberen hé, ik laat nog weten wat haar reactie is. Kunt ge haar emailadres hier ook eens posten, zoals dat van Janssens? Als er meerdere supporters een vriendelijk verzoek sturen tot onderhandeling met haar collega uit Antwerpen zal ze misschien/hopelijk toch iets proberen... Misschien ijdele hoop, maar niks mee te verliezen! Laat dat emailadres maar. 'k had uwe post met haar reactie nog niet gelezen. Merci voor de info! _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 04 Okt 2010, 11:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Iendracht02 schreef: Wat bereik je met een boycot? Het is onze enige jaarlijkse kans om den Iejndracht wat publiciteit te bezorgen voor nationale pers en voetbalwereld. Zo een boycot, dat zal, in het allerbeste geval, één zinnetje van twee seconden zijn in de samenvatting op radio en TV, wat iedereen buiten Aalst tegen de het einde van de uitzending al làng vergeten is. De Aalsterse supporters moeten doen wat ze het beste kunnen: negentig minuten sfeer maken en de ploeg aanmoedigen. En is het niet voor de publiciteit, dan wel voor de spelers: ze hebben er voor gezorgd dat we voor de derde keer in enkele jaren deze bekerapotheose krijgen. Ze zullen zich echt "geapprecieerd" voelen, als je dan eens tegen een eersteklasser mag spelen en er zit daar geen kat in dat stadion. Is dat dan maar me 650 supporters, tja, dat is een schande, maar met een boycot lost ge niks op, haal je amper de actualiteit en zijn er nog altijd 650 die wellicht één van de plezantste matchen van het seizoen missen. Ik heb misschien makkelijk spreken, want ik vraag mij onder deze omstandigheden een uitnodiging via de KBVB en trek mij van heel die flutregeling geen fluit aan, maar ik blijf er bij, wat bereik je met een boycot? Je gooit de enige kans om nog eens in het "groot" voetbalnieuws te komen, die je op een heel jaar (misschien zelfs langer) krijgt, gewoon op het stort en er zal buiten Aalst geen haan naar kraaien, al zeker niet in de bestuurskamer van Beerschot of op het stadhuis in Antwerpen ... Publiciteit in deze wedstrijd hoef ik al helemaal niet. Het enige dat ik wil dit jaar is dat we naar tweede klasse promoveren. Een boycot zal inderdaad misschien maar weinig uithalen, maar het gevoel hebben er alles aan te hebben gedaan en eendrachtig te zijn geweest is vandaag belangrijker. Veel plezier met je uitnodiging van de KBVB. |
| 04 Okt 2010, 11:04 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
DT schreef: Gevaarlijke reactie toch vind ik... Eigenlijk zeg je in uw post - de boom in met de jeugdspelers en de vijfhonderd die wel mee zouden willen - en waarvan er vaak een pak aanwezig zijn op pleinen à la Coxyde, Heist en Zaventem en die graag ook eens naar een echt stadion zouden gaan... en dat die mensen het plezier van de 650 uitverkorenen niet mogen vergallen... Des te erger vind ik het dat je er dan nog eens de ploeg gaat bijsleuren ook... Nu is het kwestie dat alle Iendrachtsupporters aan 1 zeel trekken en niet zitten gokken op een van de 650 plaatsen... Als je tegen zo'n zaken niet optreedt, is er gewoon willekeur en doet 1 man of ploeg zomaar wat ze wil. Als er in de competitie niet tot een degelijke oplossing wordt gekomen hé, vindt de match gewoon plaats in het stadion van de tegenstander, ook na interpellatie van een burgemeester... zoals Ternat, etc. Dus waarom kan dat hier niet... Er wordt hier een probleem gemaakt van een match waar er van de "thuisploeg" verdorie nog minder volk zal zijn als van de tegenpartij en dan moeten wij ons zomaar schikken??? Op Sint-Truiden en Westerlo kon het wel, alleen bij GBA niet... Dan er nog bijvermelden dat het voor u gemakkelijk is om aan tickets te raken, zou ik dan echt wel voor mezelf gehouden hebben want dat zet nog extra kwaad bloed... Een realistische reactie, beste vriend ... Ge denkt nu toch niet dat ze van die 650 tickets niet zullen afraken, zelf al wordt die match geboycot door elke Aalsterse supportersclub? Dan zullen ze wel andere kanalen zoeken om die tickets aan de man te brengen en ik denk dat ge wel 650 Aalstenaars kunt vinden die wel willen gaan. De vergelijking met Ternat etc. gaat trouwens niet op. Ik weet niet of je dat veld ooit al gezien hebt, maar Ternat had eigenlijk géén stadion vorig jaar en was met de beste wil van de wereld gewoon niet in staat de veiligheid te garanderen. Op het Kiel kan je wel makkelijk 650 supporters ontvangen en in se is de thuisploeg altijd baas. Ik keur de houding van Beerschot niet goed, absoluut niet. Ge moet uw bezoekers een minimum aantal tickets geven en dat doen ze, ook als is het, gezien de capaciteit van hun stadion en de interesse van de thuissupporters, belachelijk weinig, maar dat is nu eenmaal de gang van zaken in het voetbal, hier en in het buitenland ... Tja, ik kan voor mij houden dat ik wel aan een kaart zal geraken, maar 'k zal wel de enige niet zijn die een achterpoort zal gebruiken. Ik ga hier ook de onnozelaar niet uithangen en doen alsof dat dat het probleem is, dat ikzelf niet binnen geraak. Ik denk dat de meesten die willen en zullen gaan hier trouwens gewoon zwijgen op dit Forum ... Veel plezier met jullie boycot ... Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 04 Okt 2010, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Okt 2010, 11:08 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: Iendracht02 schreef: Wat bereik je met een boycot? Het is onze enige jaarlijkse kans om den Iejndracht wat publiciteit te bezorgen voor nationale pers en voetbalwereld. Zo een boycot, dat zal, in het allerbeste geval, één zinnetje van twee seconden zijn in de samenvatting op radio en TV, wat iedereen buiten Aalst tegen de het einde van de uitzending al làng vergeten is. De Aalsterse supporters moeten doen wat ze het beste kunnen: negentig minuten sfeer maken en de ploeg aanmoedigen. En is het niet voor de publiciteit, dan wel voor de spelers: ze hebben er voor gezorgd dat we voor de derde keer in enkele jaren deze bekerapotheose krijgen. Ze zullen zich echt "geapprecieerd" voelen, als je dan eens tegen een eersteklasser mag spelen en er zit daar geen kat in dat stadion. Is dat dan maar me 650 supporters, tja, dat is een schande, maar met een boycot lost ge niks op, haal je amper de actualiteit en zijn er nog altijd 650 die wellicht één van de plezantste matchen van het seizoen missen. Ik heb misschien makkelijk spreken, want ik vraag mij onder deze omstandigheden een uitnodiging via de KBVB en trek mij van heel die flutregeling geen fluit aan, maar ik blijf er bij, wat bereik je met een boycot? Je gooit de enige kans om nog eens in het "groot" voetbalnieuws te komen, die je op een heel jaar (misschien zelfs langer) krijgt, gewoon op het stort en er zal buiten Aalst geen haan naar kraaien, al zeker niet in de bestuurskamer van Beerschot of op het stadhuis in Antwerpen ... Gevaarlijke reactie toch vind ik... Eigenlijk zeg je in uw post - de boom in met de jeugdspelers en de vijfhonderd die wel mee zouden willen - en waarvan er vaak een pak aanwezig zijn op pleinen à la Coxyde, Heist en Zaventem en die graag ook eens naar een echt stadion zouden gaan... en dat die mensen het plezier van de 650 uitverkorenen niet mogen vergallen... Des te erger vind ik het dat je er dan nog eens de ploeg gaat bijsleuren ook... Nu is het kwestie dat alle Iendrachtsupporters aan 1 zeel trekken en niet zitten gokken op een van de 650 plaatsen... Als je tegen zo'n zaken niet optreedt, is er gewoon willekeur en doet 1 man of ploeg zomaar wat ze wil. Als er in de competitie niet tot een degelijke oplossing wordt gekomen hé, vindt de match gewoon plaats in het stadion van de tegenstander, ook na interpellatie van een burgemeester... zoals Ternat, etc. Dus waarom kan dat hier niet... Er wordt hier een probleem gemaakt van een match waar er van de "tegenstander" verdorie nog minder volk zal zijn als van de tegenpartij en dan moeten wij ons zomaar schikken??? Dan er nog bijvermelden dat het voor u gemakkelijk is om aan tickets te raken, zou ik dan echt wel voor mezelf gehouden hebben want dat zet nog extra kwaad bloed... Kgeef eigenlijk Iendracht gelijk. Tis inderdaad dikke kak dat er maar zo weinig kaarten worden gegeven. Ik hoop nog op een spectaculaire mentaliteitswijziging van de Patrick, maar ik vrees ervoor.. Wa bereikt ge dan met nen boycot? dat uw spelers daar voor een aantal GBA supporters staan te shotten. Kdenk nie dat ge veel media-aandacht haalt, door de vermelding dat een 3de klasser zijn supporters niet zijn komen opdagen. Veel mensen die het voetbal niet volgen zullen eerder denken dat zoiets normaal is. 650 man van ons maakt nog altijd meer lawaai dan 3000 van GBA Veel van ons zien uit naar zo een bekermatchen (stvv, westerlo). Ongetwijfeld alle spelers ook, dus ze mogen ook wel vocaal gesteund worden. En wie weet: misschien krijgt GBA op zijn doos en staan we de volgende keer in ons vertrouwd vaksken tegen Brugge te shotten. Desalniettemin blijf ik hopen dat er morgen een bericht komt dat we met minstens dubbel zoveel naar daar kunnen gaan. Laatst gewijzigd door voorbijganger op 04 Okt 2010, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Okt 2010, 11:10 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Ter verbetering:
Beerschot wou ook dat er meer volk kwam (als ik insider mag geloven).. ik denk dat de schuld alleen maar aan hogerhand ligt, laten we hopen dat onze burgemeester iets kan forceren, het kan alleen maar goed zijn voor haar populariteit |
| 04 Okt 2010, 11:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendracht02 schreef: DT schreef: Gevaarlijke reactie toch vind ik... Eigenlijk zeg je in uw post - de boom in met de jeugdspelers en de vijfhonderd die wel mee zouden willen - en waarvan er vaak een pak aanwezig zijn op pleinen à la Coxyde, Heist en Zaventem en die graag ook eens naar een echt stadion zouden gaan... en dat die mensen het plezier van de 650 uitverkorenen niet mogen vergallen... Des te erger vind ik het dat je er dan nog eens de ploeg gaat bijsleuren ook... Nu is het kwestie dat alle Iendrachtsupporters aan 1 zeel trekken en niet zitten gokken op een van de 650 plaatsen... Als je tegen zo'n zaken niet optreedt, is er gewoon willekeur en doet 1 man of ploeg zomaar wat ze wil. Als er in de competitie niet tot een degelijke oplossing wordt gekomen hé, vindt de match gewoon plaats in het stadion van de tegenstander, ook na interpellatie van een burgemeester... zoals Ternat, etc. Dus waarom kan dat hier niet... Er wordt hier een probleem gemaakt van een match waar er van de "thuisploeg" verdorie nog minder volk zal zijn als van de tegenpartij en dan moeten wij ons zomaar schikken??? Op Sint-Truiden en Westerlo kon het wel, alleen bij GBA niet... Dan er nog bijvermelden dat het voor u gemakkelijk is om aan tickets te raken, zou ik dan echt wel voor mezelf gehouden hebben want dat zet nog extra kwaad bloed... Een realistische reactie, beste vriend ... Ge denkt nu toch niet dat ze van die 650 tickets niet zullen afraken, zelf al wordt die match geboycot door elke Aalsterse supportersclub? Dan zullen ze wel andere kanalen zoeken om die tickets aan de man te brengen en ik denk dat ge wel 650 Aalstenaars kunt vinden die wel willen gaan. De vergelijking met Ternat etc. gaat trouwens niet op. Ik weet niet of je dat veld ooit al gezien hebt, maar Ternat had eigenlijk géén stadion vorig jaar en was met de beste wil van de wereld gewoon niet in staat de veiligheid te garanderen. Op het Kiel kan je wel makkelijk 650 supporters ontvangen en in se is de thuisploeg altijd baas. Ik keur de houding van Beerschot niet goed, absoluut niet. Ge moet uw bezoekers een minimum aantal tickets geven en dat doen ze, ook als is het, gezien de capaciteit van hun stadion en de interesse van de thuissupporters, belachelijk weinig, maar dat is nu eenmaal de gang van zaken in het voetbal, hier en in het buitenland ... Tja, ik kan voor mij houden dat ik wel aan een kaart zal geraken, maar 'k zal wel de enige niet zijn die een achterpoort zal gebruiken. Ik ga hier ook de onnozelaar niet uithangen en doen alsof dat dat het probleem is, dat ikzelf niet binnen geraak ... Veel plezier met jullie boycot ... Het gaat hier niet over het al dan niet kunnen slagen van een boycot, het gaat hier over het principe van het hoe en het waarom EN vooral dan uw reactie... Als iedereen zo zou denken als jij dan gaat er inderdaad aan zo'n zaken niks veranderen neen... en dat dan op de koop toe nog als normaal beginnen te beschouwen ook, is nog een brug verder... Je zal waarschijnlijk je gelijk wel halen hoor daar niet van, maar ik vind het wel triest om zo'n reactie van een IENDRACHTER te lezen... That's all... |
| 04 Okt 2010, 11:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
voorbijganger schreef: DT schreef: Iendracht02 schreef: Wat bereik je met een boycot? Het is onze enige jaarlijkse kans om den Iejndracht wat publiciteit te bezorgen voor nationale pers en voetbalwereld. Zo een boycot, dat zal, in het allerbeste geval, één zinnetje van twee seconden zijn in de samenvatting op radio en TV, wat iedereen buiten Aalst tegen de het einde van de uitzending al làng vergeten is. De Aalsterse supporters moeten doen wat ze het beste kunnen: negentig minuten sfeer maken en de ploeg aanmoedigen. En is het niet voor de publiciteit, dan wel voor de spelers: ze hebben er voor gezorgd dat we voor de derde keer in enkele jaren deze bekerapotheose krijgen. Ze zullen zich echt "geapprecieerd" voelen, als je dan eens tegen een eersteklasser mag spelen en er zit daar geen kat in dat stadion. Is dat dan maar me 650 supporters, tja, dat is een schande, maar met een boycot lost ge niks op, haal je amper de actualiteit en zijn er nog altijd 650 die wellicht één van de plezantste matchen van het seizoen missen. Ik heb misschien makkelijk spreken, want ik vraag mij onder deze omstandigheden een uitnodiging via de KBVB en trek mij van heel die flutregeling geen fluit aan, maar ik blijf er bij, wat bereik je met een boycot? Je gooit de enige kans om nog eens in het "groot" voetbalnieuws te komen, die je op een heel jaar (misschien zelfs langer) krijgt, gewoon op het stort en er zal buiten Aalst geen haan naar kraaien, al zeker niet in de bestuurskamer van Beerschot of op het stadhuis in Antwerpen ... Gevaarlijke reactie toch vind ik... Eigenlijk zeg je in uw post - de boom in met de jeugdspelers en de vijfhonderd die wel mee zouden willen - en waarvan er vaak een pak aanwezig zijn op pleinen à la Coxyde, Heist en Zaventem en die graag ook eens naar een echt stadion zouden gaan... en dat die mensen het plezier van de 650 uitverkorenen niet mogen vergallen... Des te erger vind ik het dat je er dan nog eens de ploeg gaat bijsleuren ook... Nu is het kwestie dat alle Iendrachtsupporters aan 1 zeel trekken en niet zitten gokken op een van de 650 plaatsen... Als je tegen zo'n zaken niet optreedt, is er gewoon willekeur en doet 1 man of ploeg zomaar wat ze wil. Als er in de competitie niet tot een degelijke oplossing wordt gekomen hé, vindt de match gewoon plaats in het stadion van de tegenstander, ook na interpellatie van een burgemeester... zoals Ternat, etc. Dus waarom kan dat hier niet... Er wordt hier een probleem gemaakt van een match waar er van de "tegenstander" verdorie nog minder volk zal zijn als van de tegenpartij en dan moeten wij ons zomaar schikken??? Dan er nog bijvermelden dat het voor u gemakkelijk is om aan tickets te raken, zou ik dan echt wel voor mezelf gehouden hebben want dat zet nog extra kwaad bloed... Kgeef eigenlijk Iendracht gelijk. Tis inderdaad dikke kak dat er maar zo weinig kaarten worden gegeven. Ik hoop nog op een spectaculaire mentaliteitswijziging van de Patrick, maar ik vrees ervoor.. Wa bereikt ge dan met nen boycot? dat uw spelers daar voor een aantal GBA supporters staan te shotten. Kdenk nie dat ge veel media-aandacht haalt, door de vermelding dat een 3de klasser zijn supporters niet zijn komen opdagen. Veel mensen die het voetbal niet volgen zullen eerder denken dat zoiets normaal is. 650 man van ons maakt nog altijd meer lawaai dan 3000 van GBA Veel van ons zien uit naar zo een bekermatchen (stvv, westerlo). Ongetwijfeld alle spelers ook, dus ze mogen ook wel vocaal gesteund worden. En wie weet: misschien krijgt GBA op zijn doos en staan we de volgende keer in ons vertrouwd vaksken tegen Brugge te shotten. Desalniettemin blijf ik hopen dat er morgen een bericht komt dat we met minstens zoveel naar daar kunnen gaan. En ik volg ook,pas op als er een boycot komt zal ik met plezier volgen. Maar zouden we nu is niet een beetje nadenken,mits de steun van 650supporters kunnen we van gba winnen en een thuismatch tegen brugge versieren,iemand al eens aan gedacht hoe dat ons financieel ten goede gaat komen?Maarja,dat interesseert natuurlijk niemand. En net als voorbijganger hoop ik dat er morgen inderdaad een oplossing uit de bus komt. En voor ge er aan twijfelt:ik heb echt begrip voor jullie reactie's en zeker van degene die niet mogen gaan ,alé toch alsge geen successupporter zijt ![]() Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 04 Okt 2010, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Okt 2010, 11:16 |
|
|
forumlegende
T.Fratelli schreef: misschien nog een mogelijke denkpiste.. net als andere dj's maak ik soms gebruik van http://www.ustream.tv/ deze website laat toe om via pc met webcam een dj-set live te streamen die ik op mijn kamer speel, een paar weken terug gebruikte iemand een i-phone om een optreden te streamen en dat was gemakkelijk te volgen, beeldkwaliteit nog vrij goed zelfs.. misschien kan er iemand vanuit zittribune met laptop/ i-pad en een goede internetverbinding live beelden voorzien van de match en thuisblijvers die volgen op pc/groot scherm... Is er nog iemand die hier ervaring mee heeft, en de mogelijkheden ervan kent? Of van andere soortgelijke systemen? _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 04 Okt 2010, 11:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
DT schreef: Iendracht02 schreef: DT schreef: Gevaarlijke reactie toch vind ik... Eigenlijk zeg je in uw post - de boom in met de jeugdspelers en de vijfhonderd die wel mee zouden willen - en waarvan er vaak een pak aanwezig zijn op pleinen à la Coxyde, Heist en Zaventem en die graag ook eens naar een echt stadion zouden gaan... en dat die mensen het plezier van de 650 uitverkorenen niet mogen vergallen... Des te erger vind ik het dat je er dan nog eens de ploeg gaat bijsleuren ook... Nu is het kwestie dat alle Iendrachtsupporters aan 1 zeel trekken en niet zitten gokken op een van de 650 plaatsen... Als je tegen zo'n zaken niet optreedt, is er gewoon willekeur en doet 1 man of ploeg zomaar wat ze wil. Als er in de competitie niet tot een degelijke oplossing wordt gekomen hé, vindt de match gewoon plaats in het stadion van de tegenstander, ook na interpellatie van een burgemeester... zoals Ternat, etc. Dus waarom kan dat hier niet... Er wordt hier een probleem gemaakt van een match waar er van de "thuisploeg" verdorie nog minder volk zal zijn als van de tegenpartij en dan moeten wij ons zomaar schikken??? Op Sint-Truiden en Westerlo kon het wel, alleen bij GBA niet... Dan er nog bijvermelden dat het voor u gemakkelijk is om aan tickets te raken, zou ik dan echt wel voor mezelf gehouden hebben want dat zet nog extra kwaad bloed... Een realistische reactie, beste vriend ... Ge denkt nu toch niet dat ze van die 650 tickets niet zullen afraken, zelf al wordt die match geboycot door elke Aalsterse supportersclub? Dan zullen ze wel andere kanalen zoeken om die tickets aan de man te brengen en ik denk dat ge wel 650 Aalstenaars kunt vinden die wel willen gaan. De vergelijking met Ternat etc. gaat trouwens niet op. Ik weet niet of je dat veld ooit al gezien hebt, maar Ternat had eigenlijk géén stadion vorig jaar en was met de beste wil van de wereld gewoon niet in staat de veiligheid te garanderen. Op het Kiel kan je wel makkelijk 650 supporters ontvangen en in se is de thuisploeg altijd baas. Ik keur de houding van Beerschot niet goed, absoluut niet. Ge moet uw bezoekers een minimum aantal tickets geven en dat doen ze, ook als is het, gezien de capaciteit van hun stadion en de interesse van de thuissupporters, belachelijk weinig, maar dat is nu eenmaal de gang van zaken in het voetbal, hier en in het buitenland ... Tja, ik kan voor mij houden dat ik wel aan een kaart zal geraken, maar 'k zal wel de enige niet zijn die een achterpoort zal gebruiken. Ik ga hier ook de onnozelaar niet uithangen en doen alsof dat dat het probleem is, dat ikzelf niet binnen geraak ... Veel plezier met jullie boycot ... Het gaat hier niet over het al dan niet kunnen slagen van een boycot, het gaat hier over het principe van het hoe en het waarom EN vooral dan uw reactie... Als iedereen zo zou denken als jij dan gaat er inderdaad aan zo'n zaken niks veranderen neen... en dat dan op de koop toe nog als normaal beginnen te beschouwen ook, is nog een brug verder... Je zal waarschijnlijk je gelijk wel halen hoor daar niet van, maar ik vind het wel triest om zo'n reactie van een IENDRACHTER te lezen... That's all... idem hier, Iendracht02, what's in a name ![]() |
| 04 Okt 2010, 11:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Iemand anders trouwens ook gemerkt dat we op Temse met een pak volk mee waren? Zou mij ni verbazen moesten we aan meer dan 700 man geraakt zijn, en behalve de pijnlijk lange file bij de tickets kregen die mannen dat toch ook georganiseerd he seg.
Ik begrijp dat mensen die een ticket gaan vastkrijgen ni echt voorstander zijn van een boycot, want dit soort matchen zijn fantastisch. Als ge terugdenkt aan STVV en Westerlo, dat blijven gewoon hoogtepunten van de voorbije seizoenen. Maar het blijft toch spijtig voor al die supporters (zelfs gelegenheidssupporters) die ni mee kunnen. De klantenbinding die we kunnen doen in GBA met een 1500 man valt ook ni te onderschatten hoor! Ik blijf mijn vingers kruisen voor een uitbreiding van het aantal plaatsen, ook al zal ik hoogstwaarschijnlijk een ticket in de GBA vakken kunnen versieren bij de voorverkoop (ik woon rond Brussel, dus ze gaan dat moeilijk kunnen weigeren als ik daar sta). Wat betreft die nieuwswaarde... Ik denk dat het toch wel zou kunnen opvallen dat nota bene een derdeklasser dit initiatief neemt. Vooral als we iets van een groot scherm kunnen organiseren zal dit zeker in beeld gebracht worden. Ge krijgt net zo veel aandacht als ge verdient he, hoe meer reclame er dan wordt gemaakt rond dit initiatief, hoe meer persmensen worden aangeschreven, hoe meer kans ge hebt dat ge in het nieuws komt... |
| 04 Okt 2010, 11:20 |
|
|
forumlegende
elfahem schreef: DT schreef: Iendracht02 schreef: Een realistische reactie, beste vriend ... Ge denkt nu toch niet dat ze van die 650 tickets niet zullen afraken, zelf al wordt die match geboycot door elke Aalsterse supportersclub? Dan zullen ze wel andere kanalen zoeken om die tickets aan de man te brengen en ik denk dat ge wel 650 Aalstenaars kunt vinden die wel willen gaan. De vergelijking met Ternat etc. gaat trouwens niet op. Ik weet niet of je dat veld ooit al gezien hebt, maar Ternat had eigenlijk géén stadion vorig jaar en was met de beste wil van de wereld gewoon niet in staat de veiligheid te garanderen. Op het Kiel kan je wel makkelijk 650 supporters ontvangen en in se is de thuisploeg altijd baas. Ik keur de houding van Beerschot niet goed, absoluut niet. Ge moet uw bezoekers een minimum aantal tickets geven en dat doen ze, ook als is het, gezien de capaciteit van hun stadion en de interesse van de thuissupporters, belachelijk weinig, maar dat is nu eenmaal de gang van zaken in het voetbal, hier en in het buitenland ... Tja, ik kan voor mij houden dat ik wel aan een kaart zal geraken, maar 'k zal wel de enige niet zijn die een achterpoort zal gebruiken. Ik ga hier ook de onnozelaar niet uithangen en doen alsof dat dat het probleem is, dat ikzelf niet binnen geraak ... Veel plezier met jullie boycot ... Het gaat hier niet over het al dan niet kunnen slagen van een boycot, het gaat hier over het principe van het hoe en het waarom EN vooral dan uw reactie... Als iedereen zo zou denken als jij dan gaat er inderdaad aan zo'n zaken niks veranderen neen... en dat dan op de koop toe nog als normaal beginnen te beschouwen ook, is nog een brug verder... Je zal waarschijnlijk je gelijk wel halen hoor daar niet van, maar ik vind het wel triest om zo'n reactie van een IENDRACHTER te lezen... That's all... idem hier, Iendracht02, what's in a name ![]() Misschien veranderen in Twiëdracht? ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 04 Okt 2010, 11:21 |
|
|
Ancien
voorbijganger schreef: Kgeef eigenlijk Iendracht gelijk. Tis inderdaad dikke kak dat er maar zo weinig kaarten worden gegeven. Ik hoop nog op een spectaculaire mentaliteitswijziging van de Patrick, maar ik vrees ervoor.. Wa bereikt ge dan met nen boycot? dat uw spelers daar voor een aantal GBA supporters staan te shotten. Kdenk nie dat ge veel media-aandacht haalt, door de vermelding dat een 3de klasser zijn supporters niet zijn komen opdagen. Veel mensen die het voetbal niet volgen zullen eerder denken dat zoiets normaal is. 650 man van ons maakt nog altijd meer lawaai dan 3000 van GBA Veel van ons zien uit naar zo een bekermatchen (stvv, westerlo). Ongetwijfeld alle spelers ook, dus ze mogen ook wel vocaal gesteund worden. De reden zal wel aangegeven worden hé waarom het vak dan leeg zou zijn of niet soms? Nogmaals, het gaat hier niet over het grote gelijk halen hé - het gaat over het principe en ik vind het redelijk erg dat het lijkt alsof dat de mensen die wel een kaart kunnen op de kop tikken, de rest zomaar laten stikken met de vermeldingen "de ploeg heeft onze steun nodig", "de ploeg verdient het" en je mag de "andere 650 hun plezier niet afnemen"... De mensen die de ploeg hebben aangemoedigd op Woluwe-Zaventem,120 minuten lang in de zeikende regen, die 10 eur betaald hebben om in die "accomodatie" tot aan de enkels in het drassige gras te staan, die mogen toch ook wel beloond worden met een ticketje voor GBA of niet soms? En daar gaat het mij om...want een pak van die mensen zullen nu uit de boot vallen, misschien zelfs nog ten voordele van mensen die nu pas geïnteresseerd zullen zijn in de beker omdat het tegen toch tegen eersteklasser GBA is... Dat zou de teneur moeten zijn en als het inderdaad niet kan opgelost worden, dan kan je tenminste het gevoel hebben dat je er alles hebt aan gedaan... Met meldingen als zijnde - boycot haalt niks uit, dus why bother, dat vind ik gewoon laf, punt... Laatst gewijzigd door DT op 04 Okt 2010, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Okt 2010, 11:25 |
|
| Pagina 72 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 70 71 72 73 74 … 200 Volgende |