|
|
| Pagina 73 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 71 72 73 74 75 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
DT schreef: voorbijganger schreef: Kgeef eigenlijk Iendracht gelijk. Tis inderdaad dikke kak dat er maar zo weinig kaarten worden gegeven. Ik hoop nog op een spectaculaire mentaliteitswijziging van de Patrick, maar ik vrees ervoor.. Wa bereikt ge dan met nen boycot? dat uw spelers daar voor een aantal GBA supporters staan te shotten. Kdenk nie dat ge veel media-aandacht haalt, door de vermelding dat een 3de klasser zijn supporters niet zijn komen opdagen. Veel mensen die het voetbal niet volgen zullen eerder denken dat zoiets normaal is. 650 man van ons maakt nog altijd meer lawaai dan 3000 van GBA Veel van ons zien uit naar zo een bekermatchen (stvv, westerlo). Ongetwijfeld alle spelers ook, dus ze mogen ook wel vocaal gesteund worden. De reden zal wel aangegeven worden hé waarom het vak dan leeg zou zijn of niet soms? Nogmaals, het gaat hier niet over het grote gelijk halen hé - het gaat over het principe en ik vind het redelijk erg dat het lijkt alsof dat de mensen die wel een kaart kunnen op de kop tikken, de rest zomaar laten stikken met de vermeldingen "de ploeg heeft onze steun nodig", "de ploeg verdient het" en je mag de "andere 650 hun plezier niet afnemen"... De mensen die de ploeg hebben aangemoedigd op Woluwe-Zaventem,120 minuten lang in de zeikende regen, die 10 eur betaald hebben om in die "accomodatie" tot aan de enkels in het drassige gras te staan, die mogen toch ook wel beloond worden met een ticketje voor GBA of niet soms? Vergeet vooral ook de match op Coxyde vorig jaar niet... Was ook een ramp qua accomodatie en zeikende regen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 04 Okt 2010, 11:28 |
|
|
Freak
en op temse vorig seizoen.
|
| 04 Okt 2010, 11:33 |
|
|
Nationale Ploeg
waly 2 schreef: en op temse vorig seizoen. Der hangt nog altijd modder tussen de naden van mijn klak vanop die match.Die was waarschijnlijk bij de 2-1 op de grond gevallen tijdens het vieren, en ik heb dat pas na het laatste fluitsignaal opgemerkt ![]() |
| 04 Okt 2010, 11:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: en op temse vorig seizoen. Ik was 3keer aanwezig(temse,zaventem en koksijde en al de matchen van de afgelopen jaren bijna) ,dus ik mag gaan alé ![]() |
| 04 Okt 2010, 11:39 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
DT schreef: Het gaat hier niet over het al dan niet kunnen slagen van een boycot, het gaat hier over het principe van het hoe en het waarom EN vooral dan uw reactie... Als iedereen zo zou denken als jij dan gaat er inderdaad aan zo'n zaken niks veranderen neen... en dat dan op de koop toe nog als normaal beginnen te beschouwen ook, is nog een brug verder... Je zal waarschijnlijk je gelijk wel halen hoor daar niet van, maar ik vind het wel triest om zo'n reactie van een IENDRACHTER te lezen... That's all... En met een boycot zal de houding van de Antwerpse politie, die eigenlijk al een aantal jaren vrij berucht is, wel gaan veranderen, zeker, of zullen dergelijke zaken verdwijnen uit het voetbal, zeker? Als ik trouwens voor elke match van den Iejndracht, waar niet elke Iejndrachter die binnen wou, effectief binnen kon, eendrachtig moest zijn buiten gebleven, dan had ik al veel méér matchen gemist en zo zullen er hier nog wel een respectabel aantal anderen zitten ... Hoe meer posts er hier overigens komen, hoe minder sprake van unanimiteit, me dunkt, en ik denk eerlijk gezegd niet dat dat mijn "verdienste" is, maar dat er nog wel een aantal zijn die hun blik op de realiteit niet verliezen. Ge moogt hier van anderen dan weer precies alleen uw mening zeggen, als dat identiek dezelfde mening is als van henzelf .... ![]() |
| 04 Okt 2010, 11:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Wijzelf zitten precies ook niet meer op èèn lijn
._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Okt 2010, 11:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
DavidSeal schreef: Wijzelf zitten precies ook niet meer op èèn lijn .Gisteren waren nochtans in Temse een echte Iendrachtfamilie _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Okt 2010, 11:46 |
|
|
Nationale Ploeg
opnieuw een vreemde beslissing van Patrick Janssens. Eerst trekt hij zich plotsklaps terug als kandidaat prins carnaval, nu dit ....
|
| 04 Okt 2010, 11:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: De kaarten moet men EERLIJK verdelen een sup club die niet meer actief is mag volgens mij nooit kaarten krijgen,maar B&W heeft dat hier mooi gespeeld,proficiat HEEL laag bij de grond. Ik vind het vooral een allesbehalve efficiënt idee om de helft aan supportersclubs te geven, en de helft zelf te verdelen. Wat voor een systeem is dat nu? De supportersclubs hebben dit natuurlijk zelf grotendeels gecreëerd door al van ver op voorhand lijsten aan te leggen. Als de club nu gewoon alle kaarten zelf zou verkopen, met voorrecht voor abonnees, en de mensen laat kiezen of ze met een bus van EA meerijden, of een bus van een supportersclub. Dat lijkt mij toch veel eenvoudiger. Mijn zorg is het spijtig genoeg niet, want ik kan de match sowieso niet bijwonen. Ik ben abonnee. |
| 04 Okt 2010, 11:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendracht02 schreef: Hoe meer posts er hier overigens komen, hoe minder sprake van unanimiteit, me dunkt, en ik denk eerlijk gezegd niet dat dat mijn "verdienste" is, maar dat er nog wel een aantal zijn die hun blik op de realiteit niet verliezen. Ge moogt hier van anderen dan weer precies alleen uw mening zeggen, als dat identiek dezelfde mening is als van henzelf .... ![]() Dat zegt niemand toch... En laat dat laatste nu telkens de uithaal zijn wanneer er wat teveel - tegenstrijdige - reacties op een post komen van iemand... Herlees uw post in dit verband - inclusief uw stuk over hoe jij aan uw ticket zal raken - en gans uw bataclan... Dat is uw mening en dat is absoluut geen probleem...maar kom dan aub niet zagen achteraf dat er reactie op komt... Dat geleuter van die identieke mening helpt daarbij zeker niet... Voor een reactie als Anethema 76 heb ik bijvoorbeeld wel begrip... En ik zal die 650 man die onze ploeg ginder zullen aanmoedigen zeker niet verkeerd bekijken, zeker niet... maar het zou leuker zijn om ervoor te ijveren dat die 1200 die er op Stvv waren er nu ook opnieuw kunnen bijzijn... Of dreigen met een boycot veel zal uithalen, geen idee, maar je kan het wel proberen ipv gewoon hier al op het forum aan te geven dat het toch niks zal uithalen... In deze discussie zijn geen winnaars of het grote gelijk te halen...maar als er hier op dit forum al mensen beginnen te twijfelen over het nut en dergelijke en dat ook expliciet komen kenbaar maken, wat zou de politieke wereld dan nog moeite doen om er iets aan te veranderen? En dat vind ik erg... Ge haalt uw eigen mogelijke verdedigingsmiddelen onderuit...en waarvoor? Voor de titel "Mr. Realist" of de oscar "I told you so" op dit forum? |
| 04 Okt 2010, 12:05 |
|
|
forumlegende
Redelijk egoïstische en zelfs nihilistische reactie van Iendracht02. Ik kan aan een ticket geraken maar als er een boycot is dan steun ik die volledig. Als we niet met zijn allen kunnen gaan, dan niemand.
Aal tesaumen! ![]() |
| 04 Okt 2010, 12:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Stijn schreef: Bakkie schreef: De kaarten moet men EERLIJK verdelen een sup club die niet meer actief is mag volgens mij nooit kaarten krijgen,maar B&W heeft dat hier mooi gespeeld,proficiat HEEL laag bij de grond. Ik vind het vooral een allesbehalve efficiënt idee om de helft aan supportersclubs te geven, en de helft zelf te verdelen. Wat voor een systeem is dat nu? De supportersclubs hebben dit natuurlijk zelf grotendeels gecreëerd door al van ver op voorhand lijsten aan te leggen. Als de club nu gewoon alle kaarten zelf zou verkopen, met voorrecht voor abonnees, en de mensen laat kiezen of ze met een bus van EA meerijden, of een bus van een supportersclub. Dat lijkt mij toch veel eenvoudiger. Mijn zorg is het spijtig genoeg niet, want ik kan de match sowieso niet bijwonen. Ik ben abonnee. Dan had ik als SC ook foert gezegd. Nuja dit systeem is inderdaad grotendeels de hete patat doorgeven aan de supportersclubs, zoveel is duidelijk zeker ? En die laatste roddel die hier rond gaat laat al het beste vermoeden over hoe heel het zootje geregeld gaat worden de supportersclubs leiden nu al gezichtsverlies en de zaak moet nog beginnen.Over die boycot, ik denk dat -vrijwel - iedereen het wel eens is met het principe dat een boycot een goede zaak zou zijn. Ik maak dan een paar bemerkingen: voor de club is dat een slechte zaak tenzij er een lucratif alternatief kan voorzien worden. En daaropvolgend: wie voelt er zich geroepen om zo een alternatief te organiseren, vergeet niet dat daar mee voor nodig is dan 5 mailkes rondsturen hé jongens. En vergeet ook niet dat wanneer ge die organisatie op u wilt nemen dat ge ook weer niets van de match zult zien omdat ge nen gansen avond uw kloten zult mogen afdraaien voor dat spel te organiseren.... allé mij niet gelaten maar ik zou er alvast mijn handen af houden. Om nog maar te zwijgen van alle rompslomp (administratief) die het zal meebrengen. En om af te sluiten: ik denk dat het op de korte tijd die rest gewoon niet meer te organisern valt, ALS het zelfs al te organiseren valt. Voor de rest ook benieuwd naar het resultaat van de poll die nu loopt, 't lijkt er toch sterk op dat de reden van boycot al dan niet te ondersteunen sterk afhangt van het hebben van een ticket of niet. _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Okt 2010, 12:29 |
|
|
forumlegende
Ik ben ook volledig voor een boycot ! Uiteraard wordt dit pas voordelig voor onze club als er een alternatief is (uitzenden op groot scherm, waarom niet in het Forum ?)..
Ook ik raak makkelijk aan een ticket (via geregistreed supporter GBA) maar wanneer er een boycot is zal ook ik niet afzakken naar Antwerpen (ook al zal het eendracht-hart bloeden). Ik snap niet goed het probleem. Er is plaats genoeg, de supporterclans zijn gescheiden, ... wat is het probleem ? Een nakende uitschakeling van de "eersteklasser" ? Als ze nu eens combiregeling doen met een maximum van 1500 plaatsen, dan komt iedereen met de bus ... op westerlo was er geen enkel probleem...ook op STVV niet ... dus van "gevaarlijke precedenten" is er ook al geen sprake .. Zeer, zeer vreemd. |
| 04 Okt 2010, 12:33 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 09 Dec 2009, 9:28 Berichten: 21 |
Beste medesupporters,
Ik heb mijn licht eens opgestoken bij Sporza. Ik heb daar iemand opgebeld die zich bezighoud met de bekerwedstrijden, helaas is zij tot volgende week dinsdag afwezig. Nu heb ik haar collega al even gesproken die mij volgende info gaf: Sommige wedstrijden hebben een voorkeur tov andere wedstrijden, de wedstrijden die een mindere voorkeur genieten en die dus mar 2a3 min op antenne komen hebben minder camera's staan in het stadion (4 of 6 st) logisch als je inderdaad maar enkel de goalen laat zien op een samenvatting. Hierdoor is het dus niet mogelijk om die wedstrijd integraal live uit te zenden. Nu moesten er genoeg camera's voorzien zijn op GBA-EA (en dat weet ik volgende week) is er een kans dat wij die match kunnen volgen op groot scherm (al dan niet in het pc stadion) Mijn voorstel is dus, laat ons dit volgende week bekijken en eventueel een vergadering inleggen met het bestuur (als iemand deze op de hoogte kan brengen) en de mogelijkheden bekijken. want geef toe een familiefeest is pas echt leuk als gans de familie aanwezig kan zijn. Gene zever he mannen, maar we moeten er achter staan ! allemaal ! _________________ >>> Today EA , tomorrow EA , always EA <<< |
| 04 Okt 2010, 13:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Er zou geen kat moeten aanwezig zijn op het kiel , een volledige boycot is de enige oplossing , geen onderling ambras tss de leden van de supportersclubs , gewoon als iedereen niet kan gaan , gaat er niemand , zo simpel is het! Bewijs het eens dat we "eendrachters " zijn , ik denk da we dan meer publiciteit zullen halen dan de match zelf hoor ,ik ben nu niet bepaald supporter van " de kakkers" maar die hebben het toch ook maar gedaan , algemene boycot , waarom zouden wij dit niet kunnen .... de max zou zijn , geen enkele bezoekende supporter op het kiel en als de spelersbus nadien in Aalst komt met 3000 vurige supporters hun opwachten ( winnen of verliezen) ...kdenk da we dan meer in beeld zullen komen dan een sec of 2 van een vol aalst vak hoor...
|
| 04 Okt 2010, 13:08 |
|
| Pagina 73 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 71 72 73 74 75 … 200 Volgende |