|
|
| Pagina 77 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
DavidSeal schreef: Kunnen we Ken en Karel niet inschakelen? ![]() Daar gaat den boel binnenkort ook toe ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Okt 2010, 18:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bakkie schreef: DavidSeal schreef: Kunnen we Ken en Karel niet inschakelen? ![]() Daar gaat den boel binnenkort ook toe ![]() Echt? |
| 04 Okt 2010, 18:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Een boycot kan lukken op 1 voorwaarde: als ze de match uitzenden op Sporza... Ik wil gerust meedoen aan een boycot indien er een alternatief is (en we de match dus kunnen zien), anders koop ik mij gewoon een kaart voor het vak van den Beerschot, er zijn achterpoortjes genoeg...
Maar vergeet die boycot als die match niet live uitgezonden wordt... Of gaan we in de kantine allemaal naar radio 1 luisteren ? |
| 04 Okt 2010, 18:41 |
|
|
Bakkie schreef: DavidSeal schreef: De_steve schreef: Euhm... Bakkie was hier wel al zo eens iets komen posten he Lijken pikkers ![]() maar is het dan nie beter dat er dan toch supporters zijn van ons ipv helemaal niemand? we bewijzen er de ploeg ook geen dienst mee als er niemand is é? spelen gaan ze toch doen zenne |
| 04 Okt 2010, 18:43 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Een boycot kan lukken op 1 voorwaarde: als ze de match uitzenden op Sporza... Ik wil gerust meedoen aan een boycot indien er een alternatief is (en we de match dus kunnen zien), anders koop ik mij gewoon een kaart voor het vak van den Beerschot, er zijn achterpoortjes genoeg... Maar vergeet die boycot als die match niet live uitgezonden wordt... Of gaan we in de kantine allemaal naar radio 1 luisteren ? ik heb ook tickets, maar als de club zegt: we gaan niet, awel dan kom ik in de kantine wel naar radio 1 luisteren. Hopelijk met joske willems als commentator! |
| 04 Okt 2010, 18:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: Jeroen schreef: Een boycot kan lukken op 1 voorwaarde: als ze de match uitzenden op Sporza... Ik wil gerust meedoen aan een boycot indien er een alternatief is (en we de match dus kunnen zien), anders koop ik mij gewoon een kaart voor het vak van den Beerschot, er zijn achterpoortjes genoeg... Maar vergeet die boycot als die match niet live uitgezonden wordt... Of gaan we in de kantine allemaal naar radio 1 luisteren ? ik heb ook tickets, maar als de club zegt: we gaan niet, awel dan kom ik in de kantine wel naar radio 1 luisteren. Hopelijk met joske willems als commentator! Kan ik mij volledig bij aansluiten, ik heb normaal gezien ook mijn ticket. Maar bij een boycot, mogen ze hun ticket houden ginder in ààntwààrpe... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Okt 2010, 19:01 |
|
|
Vaste Waarde
Allez, goed om weten. Boycot den boel goed, dan weet ik dak nie veel zorgen moet maken om aan een ticket te geraken.
Me nen boycot af te kondigen, boycot ge enkel uw eigen club en spelers. Ik weet nie hoe het bij jullie is, maar bij het laatste fluitsignaal in westerlo, dan begon ik al te dromen van een volgende match tegen nen eersteklasser. Das nu bijna zover en dus ga ik nie thuisblijven en luisteren naar radio 1 omdat er een paar mensen niet kunnen aanwezig zijn. Misschien past da voor sommigen niet in het kader van een 'eendracht- & familiegevoel', maar door thuis te blijven, steunt ge uw familieleden ook niet ze. |
| 04 Okt 2010, 19:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Kijk , den helft da mee wil zal nie kunnen , das waar. Maar door niet te gaan gaje niets veranderen. Ge kloot uzelf want ge ziet de match nie en de spelers nog meer! Die willen 650 supersupporters ginder zien..
|
| 04 Okt 2010, 19:19 |
|
|
Freak
voorbijganger schreef: Allez, goed om weten. Boycot den boel goed, dan weet ik dak nie veel zorgen moet maken om aan een ticket te geraken. Me nen boycot af te kondigen, boycot ge enkel uw eigen club en spelers. Ik weet nie hoe het bij jullie is, maar bij het laatste fluitsignaal in westerlo, dan begon ik al te dromen van een volgende match tegen nen eersteklasser. Das nu bijna zover en dus ga ik nie thuisblijven en luisteren naar radio 1 omdat er een paar mensen niet kunnen aanwezig zijn. Misschien past da voor sommigen niet in het kader van een 'eendracht- & familiegevoel', maar door thuis te blijven, steunt ge uw familieleden ook niet ze. prima mededeling man, een paar mensen?, je gaat een paar honderd man moeten weigeren? en jij verzorgt sponsering van het Kia bedrijf! ik vermoed dat je bij de lessen PR en marketing ziek waard...heel egoïstische mening. Ik ben hier al dikwijls terecht gewezen voor kritiek op vanalles en nog wat... Awel , als er nen boycot komt, ben ik solidair, desondanks ik wel kaarten heb. Wat is da nu zeg! |
| 04 Okt 2010, 19:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
WEIR ZEN IENDRACHSUPPORTERS
alé dat dacht ik toch als ik sommigen mensen hier bezig hoor,heb ik daar serieus mijn twijfels bij. Tmoet voor onze spelers ook wel plezant zijn é. AJOINEN stilte:aja tis juist ze zijn aan het boycotten. Liever 650man dan niemand en ik ben zkr dat onze spelers er ook zo over denken voila . |
| 04 Okt 2010, 19:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Al een paar jaar geen enkele officiele match gemist en nu zal ik er meer dan waarschijnlijk niet kunnen bij zijn op Beerschot door die wankers
Het zal een heel triestige avond worden achter mijne radio Mocht de boycot toch niet doorgaan zou er dan een spandoek kunnen gemaakt worden om iedereen duidelijk te maken dat ze honderden fans zwaar ontgoocheld hebben? _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 04 Okt 2010, 19:30 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: voorbijganger schreef: Allez, goed om weten. Boycot den boel goed, dan weet ik dak nie veel zorgen moet maken om aan een ticket te geraken. Me nen boycot af te kondigen, boycot ge enkel uw eigen club en spelers. Ik weet nie hoe het bij jullie is, maar bij het laatste fluitsignaal in westerlo, dan begon ik al te dromen van een volgende match tegen nen eersteklasser. Das nu bijna zover en dus ga ik nie thuisblijven en luisteren naar radio 1 omdat er een paar mensen niet kunnen aanwezig zijn. Misschien past da voor sommigen niet in het kader van een 'eendracht- & familiegevoel', maar door thuis te blijven, steunt ge uw familieleden ook niet ze. prima mededeling man, een paar mensen?, je gaat een paar honderd man moeten weigeren? en jij verzorgt sponsering van het Kia bedrijf! ik vermoed dat je bij de lessen PR en marketing ziek waard...heel egoïstische mening. Ik ben hier al dikwijls terecht gewezen voor kritiek op vanalles en nog wat... Awel , als er nen boycot komt, ben ik solidair, desondanks ik wel kaarten heb. Wat is da nu zeg! wa heeft Kia hier nu opnieuw mee te zien? is dat egoistisch? Er kunnen 650 mensen mee. Kan ik er aandoen als ze niet op den bus willen stappen? Tot zolang ik niet inzie wie ge in godsnaam gaat boycotten buiten uw eigen spelers en club, ga ik alles proberen om aan een ticket te geraken en blijven hopen dat er extra tickets vrijkomen. |
| 04 Okt 2010, 19:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Boycot is misschien niet helemaal het goede woord. Ik denk dat we op die manier eerder een statement maken en aantonen dat het hele gedoe rond die 675 tickets belachelijk is.
|
| 04 Okt 2010, 19:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: voorbijganger schreef: Allez, goed om weten. Boycot den boel goed, dan weet ik dak nie veel zorgen moet maken om aan een ticket te geraken. Me nen boycot af te kondigen, boycot ge enkel uw eigen club en spelers. Ik weet nie hoe het bij jullie is, maar bij het laatste fluitsignaal in westerlo, dan begon ik al te dromen van een volgende match tegen nen eersteklasser. Das nu bijna zover en dus ga ik nie thuisblijven en luisteren naar radio 1 omdat er een paar mensen niet kunnen aanwezig zijn. Misschien past da voor sommigen niet in het kader van een 'eendracht- & familiegevoel', maar door thuis te blijven, steunt ge uw familieleden ook niet ze. prima mededeling man, een paar mensen?, je gaat een paar honderd man moeten weigeren? en jij verzorgt sponsering van het Kia bedrijf! ik vermoed dat je bij de lessen PR en marketing ziek waard...heel egoïstische mening. Ik ben hier al dikwijls terecht gewezen voor kritiek op vanalles en nog wat... Awel , als er nen boycot komt, ben ik solidair, desondanks ik wel kaarten heb. Wat is da nu zeg! Ik ben van dezelfde mening _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Okt 2010, 19:43 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02 Berichten: 172 Locatie: 400 m van de PC tempel |
we kunnen natuurlijk ook op voorhand afspreken dat er op de dag van de voorverkoop gaat gevochten worden voor ticketten onder de EA-supporters en we zien dat dit 'bericht' in de media geraakt.
Dit zal dan zogezegd ' een risico zijn' en de GBA wil dit voorkomen en geeft ons extra tickets (Keep on dreaming zeker) ofwel, meer realistischer... Ons Ilse doet een klapken met de Janssens en zegt dat de stad Aalst voldoende politie zal voorzien (of stewards) om zo garant te staan voor de veiligheid op kosten van onze stad zodat ze daar in antwerpen genen bal moeten van aantrekken. |
| 04 Okt 2010, 19:46 |
|
| Pagina 77 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 200 Volgende |