|
|
| Pagina 259 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 257 258 259 260 261 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Eerste klasse
jammen schreef: Brugge-Gent 3-0 na 30 minuten. ![]() Intussen al wel 3-2 en Club bij 3-1 een penalty gemist. Het wordt daar nog leuk... |
| 03 Okt 2010, 17:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
salvador schreef: jammen schreef: Brugge-Gent 3-0 na 30 minuten. ![]() Intussen al wel 3-2 en Club bij 3-1 een penalty gemist. Het wordt daar nog leuk... 3-2 eindstand. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Okt 2010, 17:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
DavidSeal schreef: salvador schreef: jammen schreef: Brugge-Gent 3-0 na 30 minuten. ![]() Intussen al wel 3-2 en Club bij 3-1 een penalty gemist. Het wordt daar nog leuk... 3-2 eindstand. ![]() _________________ OB17 |
| 03 Okt 2010, 19:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Anderlecht krijgt een stevig pak slaag in Luik.
Ik vrees dat er iets moet veranderen daar als Ariel het einde van het seizoen wil halen. Genk 5 punten vooruit, dat is nog beter dan wij ( maar onze 3 punten worden niet gehalveerd, natuurlijk). |
| 03 Okt 2010, 20:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Anderlecht afgestraft!
|
| 03 Okt 2010, 20:10 |
|
|
forumlegende
Dag Ariel...
|
| 03 Okt 2010, 22:33 |
|
|
Vaste Waarde
tympanum2 schreef: Dag Ariel... shit zeg, ik zou mij wel is schamen moest ik anderlecht supporter zijn. Das echt wel 'only sing when you are winning e' Die spelen 30keer kampioen en staan en draaien nu ook bovenaan mee. Ze krijgen is een pandoering en tis al direct dat gans tbestuur moet opstappen. Het excuus is dan dat bij een 'topclub' zoals Anderlecht altijd veel druk is. Een echte europese topclub vind ik da nie meer ze. Die gloriejaren zijn nu echt wel gepasseerd en ze mogen hun daar wel is beginnen overzetten. |
| 04 Okt 2010, 10:37 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
voorbijganger schreef: tympanum2 schreef: Dag Ariel... shit zeg, ik zou mij wel is schamen moest ik anderlecht supporter zijn. Das echt wel 'only sing when you are winning e' Die spelen 30keer kampioen en staan en draaien nu ook bovenaan mee. Ze krijgen is een pandoering en tis al direct dat gans tbestuur moet opstappen. Het excuus is dan dat bij een 'topclub' zoals Anderlecht altijd veel druk is. Een echte europese topclub vind ik da nie meer ze. Die gloriejaren zijn nu echt wel gepasseerd en ze mogen hun daar wel is beginnen overzetten. Het is niet omdat we nu verliezen dat het spel op de wagen zit ze. Het is omdat ze al 17 matchen hebben gespeeld waarin we nog nooit hebben kunnen overtuigen. Is Anderlecht dan geen topclub? Niemand beweert toch dat ze Europees een topploeg zijn? _________________
|
| 04 Okt 2010, 12:56 |
|
|
Vaste Waarde
Sven KSK Opwijk schreef: voorbijganger schreef: tympanum2 schreef: Dag Ariel... shit zeg, ik zou mij wel is schamen moest ik anderlecht supporter zijn. Das echt wel 'only sing when you are winning e' Die spelen 30keer kampioen en staan en draaien nu ook bovenaan mee. Ze krijgen is een pandoering en tis al direct dat gans tbestuur moet opstappen. Het excuus is dan dat bij een 'topclub' zoals Anderlecht altijd veel druk is. Een echte europese topclub vind ik da nie meer ze. Die gloriejaren zijn nu echt wel gepasseerd en ze mogen hun daar wel is beginnen overzetten. Het is niet omdat we nu verliezen dat het spel op de wagen zit ze. Het is omdat ze al 17 matchen hebben gespeeld waarin we nog nooit hebben kunnen overtuigen. Is Anderlecht dan geen topclub? Niemand beweert toch dat ze Europees een topploeg zijn? 17 matchen zonder te overtuigen? Maar hoeveel hebben ze er nie van gewonnen? tzal toch ook een pakske zijn veronderstel ik? Voetbal is goalen maken e, tmoeten niet altijd wereldgoals zijn In Belgie is het een topclub da ga ik niet ontkennen Maar wat is het belgische niveau ten opzichte van het Europese? Ze zeggen het niet met zo een woorden, maar als ge naar studio 1 luistert, waar er altijd wel iemand van Anderlecht zit, hadden ze toch ook gezegd: "een ploeg zoals Anderlecht en Brugge kan hun poule winnen". En zie waar ze beiden staan.... Dat ze dan afkomen in de media met namen zoals :"Supersunday", daar krijg ik het van... Soit, het maakt mijn rekening niet. Ik vind het gewoon vrij belachelijk dat ge als speler na 1x zwaar op uw doos te krijgen, ge u al moet gaan excuseren ten opzichte van uw supporters die uwen bus staan tegen te houden. |
| 04 Okt 2010, 13:44 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
voorbijganger schreef: Sven KSK Opwijk schreef: voorbijganger schreef: shit zeg, ik zou mij wel is schamen moest ik anderlecht supporter zijn. Das echt wel 'only sing when you are winning e' Die spelen 30keer kampioen en staan en draaien nu ook bovenaan mee. Ze krijgen is een pandoering en tis al direct dat gans tbestuur moet opstappen. Het excuus is dan dat bij een 'topclub' zoals Anderlecht altijd veel druk is. Een echte europese topclub vind ik da nie meer ze. Die gloriejaren zijn nu echt wel gepasseerd en ze mogen hun daar wel is beginnen overzetten. Het is niet omdat we nu verliezen dat het spel op de wagen zit ze. Het is omdat ze al 17 matchen hebben gespeeld waarin we nog nooit hebben kunnen overtuigen. Is Anderlecht dan geen topclub? Niemand beweert toch dat ze Europees een topploeg zijn? 17 matchen zonder te overtuigen? Maar hoeveel hebben ze er nie van gewonnen? tzal toch ook een pakske zijn veronderstel ik? Voetbal is goalen maken e, tmoeten niet altijd wereldgoals zijn In Belgie is het een topclub da ga ik niet ontkennen Maar wat is het belgische niveau ten opzichte van het Europese? Ze zeggen het niet met zo een woorden, maar als ge naar studio 1 luistert, waar er altijd wel iemand van Anderlecht zit, hadden ze toch ook gezegd: "een ploeg zoals Anderlecht en Brugge kan hun poule winnen". En zie waar ze beiden staan.... Dat ze dan afkomen in de media met namen zoals :"Supersunday", daar krijg ik het van... Soit, het maakt mijn rekening niet. Ik vind het gewoon vrij belachelijk dat ge als speler na 1x zwaar op uw doos te krijgen, ge u al moet gaan excuseren ten opzichte van uw supporters die uwen bus staan tegen te houden. Bij RSCA is de standaard gewoon hoger als enkel winnen. Er moet ook goed voetbal gespeeld worden en dat zien de supporters dit jaar niet. Ik heb over Anderlecht noch Club Brugge horen zeggen dat ze groepswinnaar gingen worden ze. Zenit en Villareal zijn een pak beter als de respectievelijke clubs en die andere twee clubs in de beide poules zijn van hetzelfde niveau. Supersunday sloeg op het feit dat 4 topploegen tegen elkaar moesten spelen. Ik vind dat toch leuk maarja, dat concept is gepikt uit Engeland. 1x zwaar op u doos krijgen??? 1-1 op Lierse, 0-0 thuis tegen Zulte Waregem, gelijkspel op Charleroi, 2-2 en verloren met penalty's tegen Partizan Belgrado, 3-1 tegen Zenit Sint Petersburg, 0-1 tegen Hajduk Split, archislechte matchen tegen 9 KV-spelers en KV Kortrijk. Dat zij al 9 matchen zwaar onder niveau. Ik vind dat het lang kalm is gebleven. _________________
|
| 04 Okt 2010, 16:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jovanovic: "Als dit blijft aanslepen, ben ik weg"
Amper twee maanden na zijn overstap van Standard naar Liverpool, heeft Milan Jovanovic zijn buik al vol van de 'Reds'. De eerste twee competitiewedstrijden mocht de Servische aanvaller nog starten, maar sindsdien is er enkel nog een rol als invaller voor hem weggelegd. Ook in de dramatische thuismatch tegen Blackpool (1-2) van vorig weekend hield Jova de bank warm. "Het wordt moeilijker en moeilijker voor mij", zegt de ex-spits van Standard in The Sun. "Ik ben een krijger, maar als mijn situatie niet betert, dan ga ik van ploeg veranderen. Drie of vier ploegen spelen hier voetbal. De rest moet het hebben van discipline, van hard werken en van een stevige organisatie. Ik moet meer verdedigen dan ooit en dat ligt me niet." Hij wou toch "big transfer" en "big money"? Awel dan! _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Okt 2010, 22:37 |
|
|
Freak
diene coulibaly van Gent mogen ze anders ook eens een week of 6 schorsen.
Vorig jaar 3 gebroken neuzen, nu weer bij Hoefkens. |
| 04 Okt 2010, 22:52 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26 Berichten: 167 Leeftijd: 41 |
Bakkie schreef: Jovanovic: "Als dit blijft aanslepen, ben ik weg" Amper twee maanden na zijn overstap van Standard naar Liverpool, heeft Milan Jovanovic zijn buik al vol van de 'Reds'. De eerste twee competitiewedstrijden mocht de Servische aanvaller nog starten, maar sindsdien is er enkel nog een rol als invaller voor hem weggelegd. Ook in de dramatische thuismatch tegen Blackpool (1-2) van vorig weekend hield Jova de bank warm. "Het wordt moeilijker en moeilijker voor mij", zegt de ex-spits van Standard in The Sun. "Ik ben een krijger, maar als mijn situatie niet betert, dan ga ik van ploeg veranderen. Drie of vier ploegen spelen hier voetbal. De rest moet het hebben van discipline, van hard werken en van een stevige organisatie. Ik moet meer verdedigen dan ooit en dat ligt me niet." Hij wou toch "big transfer" en "big money"? Awel dan! Jovanovic zal naar anderlecht komen met nieuwjaar ![]() _________________ Oilsjt, goi stad van men droeimen |
| 05 Okt 2010, 0:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: diene coulibaly van Gent mogen ze anders ook eens een week of 6 schorsen. Vorig jaar 3 gebroken neuzen, nu weer bij Hoefkens. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Okt 2010, 9:18 |
|
|
Ancien
stijn M schreef: Bakkie schreef: Jovanovic: "Als dit blijft aanslepen, ben ik weg" Amper twee maanden na zijn overstap van Standard naar Liverpool, heeft Milan Jovanovic zijn buik al vol van de 'Reds'. De eerste twee competitiewedstrijden mocht de Servische aanvaller nog starten, maar sindsdien is er enkel nog een rol als invaller voor hem weggelegd. Ook in de dramatische thuismatch tegen Blackpool (1-2) van vorig weekend hield Jova de bank warm. "Het wordt moeilijker en moeilijker voor mij", zegt de ex-spits van Standard in The Sun. "Ik ben een krijger, maar als mijn situatie niet betert, dan ga ik van ploeg veranderen. Drie of vier ploegen spelen hier voetbal. De rest moet het hebben van discipline, van hard werken en van een stevige organisatie. Ik moet meer verdedigen dan ooit en dat ligt me niet." Hij wou toch "big transfer" en "big money"? Awel dan! Jovanovic zal naar anderlecht komen met nieuwjaar ![]() En die Shikabala naar Standard . t' Kan nog leuk worden dan..._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Okt 2010, 9:19 |
|
| Pagina 259 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 257 258 259 260 261 … 500 Volgende |