|
|
| Pagina 85 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 83 84 85 86 87 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
ik heb in elk geval niemand meer gehoord of gezien hier .... maar dat is misschien geen ramp. Ik had al enkele steekjes aan het adres van PJ uit A klaar zitten over 't stad en parking enzovoort ... misschien was hij dan nog net iets ambetanter geworden.
|
| 05 Okt 2010, 16:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Smetje schreef: De regionale media is al gelukt, hopelijk kunnen we nu ook nog iets bereiken in de nationale media (kranten nationaal, teletekst, ...) Teletekst èèn heb ik aan de lijn gehad, hij ging overleggen èn eens polsen bij Gba, voor hun licht op de zaak,ik had hen aan de lijn om een uur of 12u45 dus...Ik heb ondertussen nog niks gelezen op teletekst ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Okt 2010, 16:46 |
|
|
Ancien
Bram schreef: Is al in orde, ATV neemt de reportage van Tv Oost over (+ waarschijnlijk met reactie van P. Janssens zelf) Den Ajax-boy moet toch kunnen zien welke reactie P.Janssens heeft op onze grieven, in ieder geval het is een goed initiatief, die mannen zijn toch allemaal mediageil en mede hierdoor zal hij zeker reageren voor de camera van ATV. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Okt 2010, 16:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Hugo schreef: Bram schreef: Is al in orde, ATV neemt de reportage van Tv Oost over (+ waarschijnlijk met reactie van P. Janssens zelf) Den Ajax-boy moet toch kunnen zien welke reactie P.Janssens heeft op onze grieven, in ieder geval het is een goed initiatief, die mannen zijn toch allemaal mediageil en mede hierdoor zal hij zeker reageren voor de camera van ATV. Tv-oost ging ook een reactie uit antwerpen(liefst van janssens zelf) proberen te bemachtigen ![]() |
| 05 Okt 2010, 16:51 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Hugo schreef: Bram schreef: Is al in orde, ATV neemt de reportage van Tv Oost over (+ waarschijnlijk met reactie van P. Janssens zelf) Den Ajax-boy moet toch kunnen zien welke reactie P.Janssens heeft op onze grieven, in ieder geval het is een goed initiatief, die mannen zijn toch allemaal mediageil en mede hierdoor zal hij zeker reageren voor de camera van ATV. Tv-oost ging ook een reactie uit antwerpen(liefst van janssens zelf) proberen te bemachtigen ![]() Thanks ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Okt 2010, 16:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
HLN is normaal voor morgen...we leven op hoop....
|
| 05 Okt 2010, 16:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Bram schreef: Hugo schreef: Juist thuis , jullie hebben niet stil gezeten zie ik, den Bram is in volle actie geschoten. Goe bezig mannen, hopelijk komt er een positieve reactie op. Is die uitzending op TV-Oost reeds voor deze avond Bram? Nu moet ik wel zeggen dat ik niet lang kunnen blijven heb want tussen de soep en de patatten door heb hier opt werk een jaarafsluiting lopen . Onderkroiper is nog wat gebleven misschien dat hij meer weet ?Ja die mannen van den NMBS hebben natuurlijk meer tijd of het zal misschien een schoein masken geweest zen die het interview afnam? ![]() Eviken Afwachten wat ze er gaan van maken. De reporter Rutger Lievens van Het Laatste Nieuws was ook aanwezig en nam enkele foto's en schreef wat informatie op. Hopelijk eerstdaags ook artikel in HLN en de bal kan beginnen rollen. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Okt 2010, 16:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Bram schreef: Ik veronderstel van wel, maar daar is niets over gezegd geweest. Nu moet ik wel zeggen dat ik niet lang kunnen blijven heb want tussen de soep en de patatten door heb hier opt werk een jaarafsluiting lopen . Onderkroiper is nog wat gebleven misschien dat hij meer weet ?Ja die mannen van den NMBS hebben natuurlijk meer tijd of het zal misschien een schoein masken geweest zen die het interview afnam? ![]() Eviken Afwachten wat ze er gaan van maken. De reporter Rutger Lievens van Het Laatste Nieuws was ook aanwezig en nam enkele foto's en schreef wat informatie op. Hopelijk eerstdaags ook artikel in HLN en de bal kan beginnen rollen. ![]() En nog een caféke gevonden? ![]() |
| 05 Okt 2010, 16:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Ja die mannen van den NMBS hebben natuurlijk meer tijd of het zal misschien een schoein masken geweest zen die het interview afnam? ![]() Eviken Afwachten wat ze er gaan van maken. De reporter Rutger Lievens van Het Laatste Nieuws was ook aanwezig en nam enkele foto's en schreef wat informatie op. Hopelijk eerstdaags ook artikel in HLN en de bal kan beginnen rollen. ![]() En nog een caféke gevonden? ![]() neje nikske ![]() |
| 05 Okt 2010, 17:00 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Bram schreef: Ik veronderstel van wel, maar daar is niets over gezegd geweest. Nu moet ik wel zeggen dat ik niet lang kunnen blijven heb want tussen de soep en de patatten door heb hier opt werk een jaarafsluiting lopen . Onderkroiper is nog wat gebleven misschien dat hij meer weet ?Ja die mannen van den NMBS hebben natuurlijk meer tijd of het zal misschien een schoein masken geweest zen die het interview afnam? ![]() Eviken Afwachten wat ze er gaan van maken. De reporter Rutger Lievens van Het Laatste Nieuws was ook aanwezig en nam enkele foto's en schreef wat informatie op. Hopelijk eerstdaags ook artikel in HLN en de bal kan beginnen rollen. ![]() Goe Bezig! ![]() _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 05 Okt 2010, 17:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Het woord "eendracht" komt hier weer naar boven als ik dit allemaal lees, bedankt gasten.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Okt 2010, 17:32 |
|
|
Vaste Waarde
Tstaat er daar enen op den achtergrond ook goed te discuteren precies
Wel dikke pluim. Ik wist niet dat er zo rap reactie aan al die mails zou worden gegeven door de media. Nu nog den belangrijksten persoon kunnen overtuigen e. http://www.tvoost.be/nl/2010-10-05/nieuwsflash/ |
| 05 Okt 2010, 17:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Den Bram doet da goed
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Okt 2010, 17:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Op ATV staat het dagnieuws van vandaag online. Aan het einde ook ruime aandacht voor EA.
De politie zou morgen een beslissing nemen over een eventuele uitbreiding van het bezoekersvak. Laat ons hopen! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 05 Okt 2010, 17:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
1 ding kan ik nu al zeggen . Al gaan we niet , of met 650 of met 1500...het Eendrachtgevoel is er
![]() |
| 05 Okt 2010, 17:47 |
|
| Pagina 85 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 83 84 85 86 87 … 200 Volgende |