|
|
| Pagina 95 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 93 94 95 96 97 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Hugo schreef: Weer boycot tegen Germinal Beerschot 18/07/'09 Speelt Germinal Beerschot zijn eerste twee thuisduels met een leeg bezoekersvak? KV Mechelen besliste donderdag tot een boycot, Standard overweegt hetzelfde. De reden: slechts 675 kaartjes en 10 bussen zijn toegelaten. Bezoekende clubs hebben op Germinal Beerschot slechts recht op 675 kaarten en er is een verplichte buscombi met maximaal 1O bussen. Die maatregel zorgt voor steeds meer wrevel. Op de voorlaatste speeldag van vorig seizoen bleven de supporters van KV Mechelen om die reden weg van het Kiel. Hommeles En nu is het al op de vierde speeldag hommeles: de Supportersfederatie van Malinwa stemde donderdagavond, met een meerderheid van 62%, voor een totale boycot van de verplaatsing naar Germinal Beerschot op 22 augustus. Ditmaal steunt het clubbestuur de actie, want er was onderling overleg en een voorafgaande vergadering op het stadhuis van Antwerpen leverde niks op. ”Daar is gebleken dat niet burgemeester Patrick Janssens, maar Germinal Beerschot een oplossing in de weg staat”, aldus voorzitter Johan Timmermans. ”De club toont geen enkele bereidheid om iets te doen aan het probleem, ook al hebben ze daartoe de mogelijkheid. Ze weigeren zelfs een parking die ze aangekocht hebben, aan te passen, zodat het maximum van tien bussen gehandhaafd blijft.” Ook Rouches denken aan actie Ook de supporters van Standard, de eerste ploeg die dit seizoen in Antwerpen op bezoek komt (vrijdag 7 augustus), overwegen het Kiel links te laten liggen. ”Die strekking heerst inderdaad bij een aantal supportersclubs”, aldus Eddy Janssens van de overkoepelende Famille des Rouches. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Okt 2010, 22:05 |
|
|
Duivelke
Plumeau schreef: Ondertussen ook is er ook een artikel verschenen op voetbalkrant. http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2010-10-05/duizend-tranen-voor-match-van-het-jaar Beste Supporters van Aalst, beste Ajoinen ( of hoe je dit ook in het Aalsters mag zeggen), Ik ben de eigenaar van Voetbalkrant en ben me zeer bewust van jullie problemen. Ik ben namelijk zelf G Beerschot supporter en al jaren is er een dispuut tussen de fans en de heer Janssens. Hij laat bijvoorbeeld elke wedstrijd tientallen agenten tijdens de matchen parkeerboetes uitdelen. Plaatsen waar men reeds 50 jaar parkeerde zonder zorgen, waren ineens taboe. Deze problemen zijn onstaan nadat we de heer Janssens paar keer hebben buitengeroepen op de tribunes, aangezien JUDAS een voorstander is van een fusie met Antwerp. Ik heb jullie ook op het Beerschot forum opgeroepen om daar op een beschaafde manier te reageren en ook de mail-campagne naar de media te stoppen eens ze een artikel publiceren. Anders gaan jullie de goodwill verliezen doordat we maar fanmail krijgen van jullie! Is maar een tip .-)Ik wens jullie veel succes. Voor Racing Mechelen is een deel van de hoofdtribune gereserveerd. Dat kunnen jullie ook nog eens vragen. Ik ga alvast bij de club Germinal Beerschot vragen wat ze kunnen doen voor jullie. Trouwens kunnen jullie in jullie mails, forum en andere conversaties juist schrijven. GBA bestaat niet en de club noemt officieel Germinal Beerschot. Bedankt. Tot op het Kiel! PS.: Hopelijk kunnen jullie je houden aan de regels die ik vraag op alle fora. Geef je een artikel weer van Voetbalkrant.com, zet dan eerste alinea neer, en dan de link. We moeten het hebben van alle bezoekers op onze site ! |
| 05 Okt 2010, 22:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Garage schreef: Plumeau schreef: Ondertussen ook is er ook een artikel verschenen op voetbalkrant. http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2010-10-05/duizend-tranen-voor-match-van-het-jaar Beste Supporters van Aalst, beste Ajoinen ( of hoe je dit ook in het Aalsters mag zeggen), Ik ben de eigenaar van Voetbalkrant en ben me zeer bewust van jullie problemen. Ik ben namelijk zelf G Beerschot supporter en al jaren is er een dispuut tussen de fans en de heer Janssens. Hij laat bijvoorbeeld elke wedstrijd tientallen agenten tijdens de matchen parkeerboetes uitdelen. Plaatsen waar men reeds 50 jaar parkeerde zonder zorgen, waren ineens taboe. Deze problemen zijn onstaan nadat we de heer Janssens paar keer hebben buitengeroepen op de tribunes, aangezien JUDAS een voorstander is van een fusie met Antwerp. Ik heb jullie ook op het Beerschot forum opgeroepen om daar op een beschaafde manier te reageren en ook de mail-campagne naar de media te stoppen eens ze een artikel publiceren. Anders gaan jullie de goodwill verliezen doordat we maar fanmail krijgen van jullie! Is maar een tip .-)Ik wens jullie veel succes. Voor Racing Mechelen is een deel van de hoofdtribune gereserveerd. Dat kunnen jullie ook nog eens vragen. Ik ga alvast bij de club Germinal Beerschot vragen wat ze kunnen doen voor jullie. Trouwens kunnen jullie in jullie mails, forum en andere conversaties juist schrijven. GBA bestaat niet en de club noemt officieel Germinal Beerschot. Bedankt. Tot op het Kiel! PS.: Hopelijk kunnen jullie je houden aan de regels die ik vraag op alle fora. Geef je een artikel weer van Voetbalkrant.com, zet dan eerste alinea neer, en dan de link. We moeten het hebben van alle bezoekers op onze site ! Bij deze:naar voetbalkrant,tv oost,hln en het nieuwsblad moeten geen berichtjes meer gestuurd worden die hebben hun verhaal gepost,of het komt morgen in de krant ![]() Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 05 Okt 2010, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Okt 2010, 22:20 |
|
|
Duivelke
Beste Janos, Onderkroiper en webmaster,
Mag ik vragen om het integrale artikel hier van het forum te halen. Zoals in mijn post gezet, hebben we lezers nodig. Ik hoop dat het respect dat wij als Voetbalkrant.com zijnde tonen naar jullie actie, wederzijds kan zijn. Daarom graag enkel eerste paragrafen van onze artikels, en dan verwijzen naar het artikel op onze site. Hopelijk begrijpen jullie dit en voeren jullie dit uit. |
| 05 Okt 2010, 22:21 |
|
|
Ancien
Miljaarde, miljaarde den Burgemeester steekt het op den Beerschot en den Beerschot op de Janssens.
Ik peis da ze hier serieus met ons ... aan het rammelen zijn. Met al da gepalaver tussen Beerschot en den Burgemeester schieten we niets op, ik denk dat we de dupe zullen zijn van een vete tussen het stadsbestuur en de club. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Okt 2010, 22:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
PS.: Hopelijk kunnen jullie je houden aan de regels die ik vraag op alle fora. Geef je een artikel weer van Voetbalkrant.com, zet dan eerste alinea neer, en dan de link. We moeten het hebben van alle bezoekers op onze site !
Aangepast _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Okt 2010, 22:27 |
|
|
toevallige voorbijganger
Onderkroiper schreef: psst schreef: jongens jullie doen moeit voor iets. - De BEERSCHOT licht in een woonwijk, door de vele klachten van bewonners heeft het stadsbestuur beslist om de bussen van de bezoekers te halveren naar 11. - het nieuwe stadion komt in petrolium zuid ( industriepark) daar zullen er geen problemen van bewoners en parking zijn. -hoop maar niet op om meer tickets, als anderlecht, standaar, brugge en kv mechelen geen extra tickets kregen. - accepteren of thuisblijven grtz van een rat Kunnen we geen charme-offensief doen in de straten rondom het Kiel ? Volgende week wat bloemekes gaan uitdelen om de bussen voor hun deur te mogen zetten Als je daar effectief iemand vind die Nederlands verstaat verdien je al een prijs zeg. Die hele wijk kun je vergelijken met Istanbul in 't klein Nu, het is enorm spijtig natuurlijk, maar wij krijgen daar ook maar zoveel tickets. Ik zou het op zich ook belachelijk vinden als den Iendracht een uitzondering krijgt, terwijl de Club, Standard, Mechelen, Genk en die van brussel ook elke keer een goeie 800 man moeten thuislaten |
| 05 Okt 2010, 22:30 |
|
|
Duivelke
Onderkroiper schreef: PS.: Hopelijk kunnen jullie je houden aan de regels die ik vraag op alle fora. Geef je een artikel weer van Voetbalkrant.com, zet dan eerste alinea neer, en dan de link. We moeten het hebben van alle bezoekers op onze site ! Aangepast Bedankt !!!! |
| 05 Okt 2010, 22:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Blue @ngel schreef: Onderkroiper schreef: psst schreef: jongens jullie doen moeit voor iets. - De BEERSCHOT licht in een woonwijk, door de vele klachten van bewonners heeft het stadsbestuur beslist om de bussen van de bezoekers te halveren naar 11. - het nieuwe stadion komt in petrolium zuid ( industriepark) daar zullen er geen problemen van bewoners en parking zijn. -hoop maar niet op om meer tickets, als anderlecht, standaar, brugge en kv mechelen geen extra tickets kregen. - accepteren of thuisblijven grtz van een rat Kunnen we geen charme-offensief doen in de straten rondom het Kiel ? Volgende week wat bloemekes gaan uitdelen om de bussen voor hun deur te mogen zetten Als je daar effectief iemand vind die Nederlands verstaat verdien je al een prijs zeg. Die hele wijk kun je vergelijken met Istanbul in 't klein Nu, het is enorm spijtig natuurlijk, maar wij krijgen daar ook maar zoveel tickets. Ik zou het op zich ook belachelijk vinden als den Iendracht een uitzondering krijgt, terwijl de Club, Standard, Mechelen, Genk en die van brussel ook elke keer een goeie 800 man moeten thuislaten Ja maar jullie mogen iedere week naar een echt stadion. Wij moeten met onze hele aanhang om de 2 weken gewoon achter een omheining gaan staan waar we telkens een enorm slecht zicht hebben, met ewa sjans krijgen we een tribuneke van 5 trapkes hoog. Daarom is een match op verplaatsing in een echt stadion eens een verademing en is de teleurstelling zo groot. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 05 Okt 2010, 22:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Blue @ngel schreef: Onderkroiper schreef: psst schreef: jongens jullie doen moeit voor iets. - De BEERSCHOT licht in een woonwijk, door de vele klachten van bewonners heeft het stadsbestuur beslist om de bussen van de bezoekers te halveren naar 11. - het nieuwe stadion komt in petrolium zuid ( industriepark) daar zullen er geen problemen van bewoners en parking zijn. -hoop maar niet op om meer tickets, als anderlecht, standaar, brugge en kv mechelen geen extra tickets kregen. - accepteren of thuisblijven grtz van een rat Kunnen we geen charme-offensief doen in de straten rondom het Kiel ? Volgende week wat bloemekes gaan uitdelen om de bussen voor hun deur te mogen zetten Als je daar effectief iemand vind die Nederlands verstaat verdien je al een prijs zeg. Die hele wijk kun je vergelijken met Istanbul in 't klein Nu, het is enorm spijtig natuurlijk, maar wij krijgen daar ook maar zoveel tickets. Ik zou het op zich ook belachelijk vinden als den Iendracht een uitzondering krijgt, terwijl de Club, Standard, Mechelen, Genk en die van brussel ook elke keer een goeie 800 man moeten thuislaten Is er dan ook zo geprotesteerd en in de media aandacht voor het probleem geweest ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Okt 2010, 22:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat is toch iets helemaal anders zeker, dan zit het stadion goed vol en vind ik het niet meer dan logisch... Nu gaat er geen kat van Beerschot zitten en houden ze twee tribune's leeg...
|
| 05 Okt 2010, 22:36 |
|
|
Ancien
Blue @ngel schreef: Onderkroiper schreef: psst schreef: jongens jullie doen moeit voor iets. - De BEERSCHOT licht in een woonwijk, door de vele klachten van bewonners heeft het stadsbestuur beslist om de bussen van de bezoekers te halveren naar 11. - het nieuwe stadion komt in petrolium zuid ( industriepark) daar zullen er geen problemen van bewoners en parking zijn. -hoop maar niet op om meer tickets, als anderlecht, standaar, brugge en kv mechelen geen extra tickets kregen. - accepteren of thuisblijven grtz van een rat Kunnen we geen charme-offensief doen in de straten rondom het Kiel ? Volgende week wat bloemekes gaan uitdelen om de bussen voor hun deur te mogen zetten Als je daar effectief iemand vind die Nederlands verstaat verdien je al een prijs zeg. Die hele wijk kun je vergelijken met Istanbul in 't klein Nu, het is enorm spijtig natuurlijk, maar wij krijgen daar ook maar zoveel tickets. Ik zou het op zich ook belachelijk vinden als den Iendracht een uitzondering krijgt, terwijl de Club, Standard, Mechelen, Genk en die van brussel ook elke keer een goeie 800 man moeten thuislaten Maar voor een competitiewedstrijd zitten de meeste tribunes gevuld met o.a. abonnees, wat niet het geval is voor een bekerwedstrijd. Voor deze wedstrijd is het stadion nog niet voor de helft gevuld en laten ze het vak naast ons volledig leeg. So what's the problem? ![]() Apropos, plus het feit dat de recette gedeeld moet worden en zij op deze manier onze bescheiden club financiële schade toebrengen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 05 Okt 2010, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Okt 2010, 22:36 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
inderdaad, blue angel... maar ieder probeert het op zijn beurt. op een dag zullen ze het belachelijke van de zaak misschien ooit eens inzien.
trouwens: kbvb moet misschien eens naar zijn reglement kijken (ik besef da'k nu iets heel gevaarlijk heb gezegd). Maar als clubs dan toch per se een licentie moeten halen op basis van strikte minima ivm stadioncapaiciteit, misschien moet men dan toch ook zorgen dat minstens 1000 of 1500 bezoekers een ticket moeten kunnen bestellen. 675, dat is toch achterhaald zeg? |
| 05 Okt 2010, 22:39 |
|
|
toevallige voorbijganger
Hugo schreef: Blue @ngel schreef: Onderkroiper schreef: Kunnen we geen charme-offensief doen in de straten rondom het Kiel ? Volgende week wat bloemekes gaan uitdelen om de bussen voor hun deur te mogen zetten Als je daar effectief iemand vind die Nederlands verstaat verdien je al een prijs zeg. Die hele wijk kun je vergelijken met Istanbul in 't klein Nu, het is enorm spijtig natuurlijk, maar wij krijgen daar ook maar zoveel tickets. Ik zou het op zich ook belachelijk vinden als den Iendracht een uitzondering krijgt, terwijl de Club, Standard, Mechelen, Genk en die van brussel ook elke keer een goeie 800 man moeten thuislaten Maar voor een competitiewedstrijd zitten de meeste tribunes gevuld met o.a. abonnees, wat niet het geval is voor een bekerwedstrijd. Voor deze wedstrijd is het stadion nog niet voor de helft gevuld en laten ze het vak naast ons volledig leeg. So what's the problem? ![]() Dat vak naast ons is in de competitie ook zo goed als leeg hoor. Voor de Coppa Sterchele krijgen ze met moeite 1 tribune vol, en toch blijft die belachelijke regel van kracht. Wij zitten dan nog met het bijkomend probleem dat we met meer dan 65 supportersclubs zitten die allemaal verplicht georganiseerd moeten rijden. Clubs uit Oost-Vlaanderen die eerst nog eens naar de kust mogen bollen en dergelijke Het vak op zich is trouwens nog even groot als vroeger hoor, er mag gewoon minder volk in |
| 05 Okt 2010, 22:41 |
|
|
toevallige voorbijganger
josken1 schreef: Blue @ngel schreef: Onderkroiper schreef: Kunnen we geen charme-offensief doen in de straten rondom het Kiel ? Volgende week wat bloemekes gaan uitdelen om de bussen voor hun deur te mogen zetten Als je daar effectief iemand vind die Nederlands verstaat verdien je al een prijs zeg. Die hele wijk kun je vergelijken met Istanbul in 't klein Nu, het is enorm spijtig natuurlijk, maar wij krijgen daar ook maar zoveel tickets. Ik zou het op zich ook belachelijk vinden als den Iendracht een uitzondering krijgt, terwijl de Club, Standard, Mechelen, Genk en die van brussel ook elke keer een goeie 800 man moeten thuislaten Ja maar jullie mogen iedere week naar een echt stadion. Wij moeten met onze hele aanhang om de 2 weken gewoon achter een omheining gaan staan waar we telkens een enorm slecht zicht hebben, met ewa sjans krijgen we een tribuneke van 5 trapkes hoog. Daarom is een match op verplaatsing in een echt stadion eens een verademing en is de teleurstelling zo groot. Je beseft toch dat we de laatste jaren naar Bergen (toen nog dat kiekenkot van 500 man), FC Azerty, Eupen en andere mochten hé? En als de Club niet speelt ga ik ook naar den Iendracht zien, dus ik sta ook die tribunes van 5 trapkes hoor ![]() |
| 05 Okt 2010, 22:43 |
|
| Pagina 95 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 93 94 95 96 97 … 200 Volgende |