|
|
| Pagina 96 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 94 95 96 97 98 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
toevallige voorbijganger
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef: Blue @ngel schreef: Onderkroiper schreef: Kunnen we geen charme-offensief doen in de straten rondom het Kiel ? Volgende week wat bloemekes gaan uitdelen om de bussen voor hun deur te mogen zetten Als je daar effectief iemand vind die Nederlands verstaat verdien je al een prijs zeg. Die hele wijk kun je vergelijken met Istanbul in 't klein Nu, het is enorm spijtig natuurlijk, maar wij krijgen daar ook maar zoveel tickets. Ik zou het op zich ook belachelijk vinden als den Iendracht een uitzondering krijgt, terwijl de Club, Standard, Mechelen, Genk en die van brussel ook elke keer een goeie 800 man moeten thuislaten Is er dan ook zo geprotesteerd en in de media aandacht voor het probleem geweest ? Bitter weinig. Onze SF dient wel jaarlijks een klacht in bij de Nationale Supportersfederatie, maar daar zit een bende dinosaurussen bij elkaar die waarschijnlijk nog niet eens weten dat een bal rond is Nu, onze SF zijn ook gewoon een bende mietjes bij elkaar hoor. Wij waren de eerste club die het aan ons kloten hadden, en ik heb het toen op de Algemene Vergadering ook eens over een boycott gehad. Ze bekeken me als een aap die net een banaan gezien heeft ![]() |
| 05 Okt 2010, 22:47 |
|
|
Duivelke
@Blue Angel :
U bent duidelijk al jaren niet meer komen zien. In de eerste periode was het vak voor 1500 supporters. Door de beslissing van Janssens, mochten er idd maar 10 bussen komen en werd het vak verkleind naar 650 man. dus in het bezoekersvak kan er geen volk bij. |
| 05 Okt 2010, 22:49 |
|
|
toevallige voorbijganger
Garage schreef: @Blue Angel : U bent duidelijk al jaren niet meer komen zien. In de eerste periode was het vak voor 1500 supporters. Door de beslissing van Janssens, mochten er idd maar 10 bussen komen en werd het vak verkleind naar 650 man. dus in het bezoekersvak kan er geen volk bij. Ik sta er elk jaar, en der kan nog een pak volk bij hoor copain ![]() |
| 05 Okt 2010, 22:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zopas Sms gekregen van Anderlechtsupporter en beweert dat RSCA er 875 tickets krijgt voor competitiewedstrijd.
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Okt 2010, 22:59 |
|
|
Ancien
Deze discussie gaat ons natuurlijk geen stap vooruit helpen, hopelijk komt er morgen iets positiefs uit de bus.
Alvorens te gaan slapen, wil ik langs deze weg iedereen bedanken die zich heeft ingezet om de extra inkomkaarten te verkrijgen en zeker onze nieuwe televisieploeg. Jullie zijn echte Eendrachters. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Okt 2010, 23:00 |
|
|
Duivelke
Blue @ngel schreef: Garage schreef: @Blue Angel : U bent duidelijk al jaren niet meer komen zien. In de eerste periode was het vak voor 1500 supporters. Door de beslissing van Janssens, mochten er idd maar 10 bussen komen en werd het vak verkleind naar 650 man. dus in het bezoekersvak kan er geen volk bij. Ik sta er elk jaar, en der kan nog een pak volk bij hoor copain ![]() Tja boeren zijn gewoon geen luxe te krijgen he 675 zitplaatsen, kan je idd met 800 a 900 man staan, maar da mag ni ![]() |
| 05 Okt 2010, 23:04 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Hugo schreef: Deze discussie gaat ons natuurlijk geen stap vooruit helpen, hopelijk komt er morgen iets positiefs uit de bus. Alvorens te gaan slapen, wil ik langs deze weg iedereen bedanken die zich heeft ingezet om de extra inkomkaarten te verkrijgen en zeker onze nieuwe televisieploeg. Jullie zijn echte Eendrachters. ![]() merci jongens, en ook bedankt aan alle sympathisanten ! _________________ Iendracht 4ever. |
| 05 Okt 2010, 23:04 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
voorbijganger schreef: Verbechio schreef: kpeis dammen met 11 bussen zeker toekomen: ![]() Of we gaan me 1nen groten trein e. @ onderkroiper: gaaje gij uk langs ten ver tkortjen te knippen? ![]() hehe.. thopen dat em nie rap last heeft van kramp in de vinger.. goe bezig.. leuk dat het op atv en tv oost kwam! alle 2 langs nen andere kant bekeken.. ne keer in oiljst en in antweirp! _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 05 Okt 2010, 23:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Wat mij vooral stoort aan gans diene nest hier hé, dat is dat er weer niemand in gans die zaak zijn verantwoordelijkheid op pakt. Ok, diene veiligheidsverantwoordelijke neemt het nu precies op zich dat de beslissing deels ook bij Beerschot ligt, maar tegelijkertijd kaatst hij wel de bal terug richting stadsbestuur verwijzend naar veiligheidsprotocols die samen met de stad Antwerpen voor de aanvang van het seizoen worden afgesproken en waarin ze - naar eigen zeggen - amper de keuze krijgen om daar iets aan te veranderen.
Een veiligheidsverantwoordelijke die deze chaos veroorzaakt zou eigenlijk al direkt de eer aan zichzelf mogen laten en gewoon opstappen, dat is geen veiligheid garanderen dat is onveiligheid in de hand werken. Maar die man moet niet vrezen, er is hem zeker een toekomst weggelegd in de lokale of nationale politiek. En het ergste is dan nog dat alle partijën daar in Antwerpen steeds hun mails afsluiten met de slogan: "wij zijn niet van slechte wil". Met giel Antweirpen, mor ni met dezen ajoin ze ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Okt 2010, 23:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: Wat mij vooral stoort aan gans diene nest hier hé, dat is dat er weer niemand in gans die zaak zijn verantwoordelijkheid op pakt. Ok, diene veiligheidsverantwoordelijke neemt het nu precies op zich dat de beslissing deels ook bij Beerschot ligt, maar tegelijkertijd kaatst hij wel de bal terug richting stadsbestuur verwijzend naar veiligheidsprotocols die samen met de stad Antwerpen voor de aanvang van het seizoen worden afgesproken en waarin ze - naar eigen zeggen - amper de keuze krijgen om daar iets aan te veranderen. Een veiligheidsverantwoordelijke die deze chaos veroorzaakt zou eigenlijk al direkt de eer aan zichzelf mogen laten en gewoon opstappen, dat is geen veiligheid garanderen dat is onveiligheid in de hand werken. Maar die man moet niet vrezen, er is hem zeker een toekomst weggelegd in de lokale of nationale politiek. En het ergste is dan nog dat alle partijën daar in Antwerpen steeds hun mails afsluiten met de slogan: "wij zijn niet van slechte wil". Met giel Antweirpen, mor ni met dezen ajoin ze ![]() ze zouden dit beter aanvullen met:Maar van goede wil ook niet,we doen gewoon wat ons het beste uitkomt ![]() |
| 05 Okt 2010, 23:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ondertussen vernomen uit betrouwbare bron om niet meer GBA te gebruiken in onze mails naar hun toe.
Enkel Germinal Beerschot dus. Een kwestie van niet op lange tenen te staan. Alle beetjes helpen zeker, als het gezond verstand maar morgen gebruikt wordt. Het zijn nog lange 3 weken tot wanneer het match is. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Okt 2010, 0:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Garage schreef: Plumeau schreef: Ondertussen ook is er ook een artikel verschenen op voetbalkrant. http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2010-10-05/duizend-tranen-voor-match-van-het-jaar Beste Supporters van Aalst, beste Ajoinen ( of hoe je dit ook in het Aalsters mag zeggen), Ik ben de eigenaar van Voetbalkrant en ben me zeer bewust van jullie problemen. Ik ben namelijk zelf G Beerschot supporter en al jaren is er een dispuut tussen de fans en de heer Janssens. Hij laat bijvoorbeeld elke wedstrijd tientallen agenten tijdens de matchen parkeerboetes uitdelen. Plaatsen waar men reeds 50 jaar parkeerde zonder zorgen, waren ineens taboe. Deze problemen zijn onstaan nadat we de heer Janssens paar keer hebben buitengeroepen op de tribunes, aangezien JUDAS een voorstander is van een fusie met Antwerp. Ik heb jullie ook op het Beerschot forum opgeroepen om daar op een beschaafde manier te reageren en ook de mail-campagne naar de media te stoppen eens ze een artikel publiceren. Anders gaan jullie de goodwill verliezen doordat we maar fanmail krijgen van jullie! Is maar een tip .-)Ik wens jullie veel succes. Voor Racing Mechelen is een deel van de hoofdtribune gereserveerd. Dat kunnen jullie ook nog eens vragen. Ik ga alvast bij de club Germinal Beerschot vragen wat ze kunnen doen voor jullie. Trouwens kunnen jullie in jullie mails, forum en andere conversaties juist schrijven. GBA bestaat niet en de club noemt officieel Germinal Beerschot. Bedankt. Tot op het Kiel! PS.: Hopelijk kunnen jullie je houden aan de regels die ik vraag op alle fora. Geef je een artikel weer van Voetbalkrant.com, zet dan eerste alinea neer, en dan de link. We moeten het hebben van alle bezoekers op onze site ! Bedankt ex-collega/baas Groeten Gunther En denk maar niet dat je wint ![]() _________________
|
| 06 Okt 2010, 7:13 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Ondertussen vernomen uit betrouwbare bron om niet meer GBA te gebruiken in onze mails naar hun toe. Enkel Germinal Beerschot dus. Een kwestie van niet op lange tenen te staan. Alle beetjes helpen zeker, als het gezond verstand maar morgen gebruikt wordt. Het zijn nog lange 3 weken tot wanneer het match is. Yves, er moet zo vlug mogelijk klaarheid in deze kwestie komen, want ik geloof dat het organisatorisch onmogelijk is te wachten tot op het laatste moment ter gelegenheid van deze bekerwedstrijd. Ze moeten niet blijven rond de pot draaien in Antwerpen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Okt 2010, 8:03 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 06 Okt 2010, 8:08 Berichten: 160 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
We staan op teletekst van vrt pagina 537 en 538
Op pagina 538 staat het antwoord van GBA Ook artikel op sporza.be http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... st_tickets |
| 06 Okt 2010, 8:17 |
|
|
Ancien
Vincent schreef: We staan op teletekst van vrt pagina 537 en 538 Op pagina 538 staat het antwoord van GBA Ook artikel op sporza.be http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... st_tickets Schitterend, hopelijk krijgt het een gunstig gevolg. Ajoinen! Ajoinen! weir zen Iendrachtsupporters! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Okt 2010, 8:34 |
|
| Pagina 96 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 94 95 96 97 98 … 200 Volgende |